Subaru Levorg - všeobecně
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No píšou o tom tohle:
"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."
"...dvoulitr je celkově tišší"
Prostě přišli o jakoukoliv sportovnost, tak teď vsázejí na kultivovanost, ticho a nižší spotřebu...
Ale věřím, že ke sportovnosti se zase vrátí, jen to bude popoháněné elektřinou...
"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."
"...dvoulitr je celkově tišší"
Prostě přišli o jakoukoliv sportovnost, tak teď vsázejí na kultivovanost, ticho a nižší spotřebu...
Ale věřím, že ke sportovnosti se zase vrátí, jen to bude popoháněné elektřinou...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A navíc design bez poštovní schránky je nudnej.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zajímavé marketingové povídání, je třeba to nějak prodat.zed píše:No píšou o tom tohle:
"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."
"...dvoulitr je celkově tišší"
Ano, u atmosférického dvoulitru se asi nestane, že by "nečekaně zatáhl" jako 1.6T, protože on nezatáhne vůbec, ale na zvukovou kulisu jsem zvědavý. Protože 1.6 DIT je velmi tichý motor a naopak si myslím, že atmosféra bude muset v reálném provozu častěji do otáček a bude ve výsledku hlučnější, zatímco 1.6 DIT si při běžné akceleraci drží 3000 otáček a pracuje velmi tiše.
Spotřeba asi bude mít menší rozptyl, 1.6T dokáže jet za velmi málo i za hodně, atmosféra bude méně citlivá na jízdní styl pravděpodobně. Třeba novou Imprezu 1.6 kamarád celkem hnal po dálnici a jela pořád pod 10l, narozdíl od jiných Subar.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No o tom píšou hned v dalším odstavci:emve píše:Spotřeba asi bude mít menší rozptyl
"Jednou z jeho [dvoulitru, pozn. Zed] silných stránek je také spotřeba paliva nebo přesněji její rozptyl. U přeplňovaného Levorgu byl standardní dlouhodobý průměr často někde kolem 9 l/100 km [to u mě sedí], při rychlé jízdě jste se snadno dostali až ke 14 l/100 km [nejvíc jsem měl zatím cca 10.5, nepočítam-li školu smyku, kde jsem měl spotřebu přes 40, ale tam se hodně stojí a pak taky hodně často rozjíždí...]. Verze 2.0i je ve spotřebě paliva ohleduplnější. Když pojedete v příměstském provozu se zapnutým EyeSightem podle ostatních, bez potíží pojedete do 7 l/100 km, spíše ještě o kus níže. Když se rozjedete, počítejte tak s 11 l/100 km. Náš reálný průměr v průběhu celého testu byl u ještě ne úplně zajetého auta 7,6 l/100 km."
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zvuková kulisa - žádná. Proháněli ho na Čínově při Rallye Šumava. Na výjezdu z vracáku pod plynem to nebylo prakticky vůbec slyšet. Ale možná jsem měl ještě zalehlý uši z předchozích předjezdců :D Ale každopádně si ho půjdu vyzkoušet, až budou na salonu.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici. Snad si kupce najde, ale bude to asi úplně jinej druh než u DIT.
...a nejtišší motor je ten, kterej neni nastartovanej.
...a nejtišší motor je ten, kterej neni nastartovanej.
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Když se kouknu kdo dnes jezdí Subaru ?
Šediví chlapi a báby kterým táhne na půl sta
Takže nějakou prodejní naději to má , ale nesmí mít majitel(ka) problém s koleny , protože z toho už nevylezou
Bude to zdechlina a předjíždění bude kvalifikováno jako sebevražda
Do zatáček to půjde hezky
Ale předpokládám, že to zabije cena
Šediví chlapi a báby kterým táhne na půl sta
Takže nějakou prodejní naději to má , ale nesmí mít majitel(ka) problém s koleny , protože z toho už nevylezou
Bude to zdechlina a předjíždění bude kvalifikováno jako sebevražda
Do zatáček to půjde hezky
Ale předpokládám, že to zabije cena
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Máte někdo srovnání impreza - levorg? Když tam bude stejnej motor i převodovka.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Myslím že už někdo psal že je Impreza o 200kg lehčí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak k tomu se krásně marketingově píše toto:Username píše:říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici.
"Subaru uvedlo, že spolu s novým motorem upravilo i podvozek Levorgu tak, aby vyhovoval evropským zákazníkům. Celkově došlo k mírnému změkčení odpružení, ale pozor, v dobrém smyslu. Výsledkem tak je, že auto je celkově poddajnější, na nerovnostech neodskakuje a dokáže svá kola lépe udržet v kontaktu s povrchem. To se projevuje kromě lepšího odizolování podvozku také větší stabilitou."
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tohle je vidět i na různých videích na YT. Těch skoro 12 sekund zní hrozivě, ale spíš mě zajímá jak to bude s pružným zrychlením v reálným provozu. A co si budeme povídat, hodně bude záležet kam to auto postaví cenově. Pokud bude zajímavá cena tak proč ne. Ono třeba na kratší jízdy (příměstský provoz) bych radši atmosféru než turbo. Věřím tomu, že to pořád bude příjemný auto kterýmu asi nejvíc škodí to, že "vychází" z WRX/STI. Být to jako Impreza kombi, tak asi nikdo sportovnost přehnaně neřeší.catana píše: Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Augi píše:Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(
smutné je že Levorg takto skončil... celkovo sa mi nepáči smer ktorým sa Subaru uberá
pre porovnanie Opel Astra G 1.6 16V r. 1999 má zrýchlenie 0-100km/hod. za 10,5s
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... i-16v.html
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Třeba ty naše 1,6 nebudou moc klesat na ceně. Bude to vzácnost.
I když tou kvalitou zpracování, plast, kůže etc., budou stejně za pár let na šrot
I když tou kvalitou zpracování, plast, kůže etc., budou stejně za pár let na šrot
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010