Subaru Levorg - všeobecně
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11892
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jako trestný čin je to kvalifikováno pouze v případě, že to neuděláš dostatečně sofistikovaně až hloupě. Pravda, v tom případě by zrovna to mnou zmiňované kladívko nebylo zrovna ideální nástroj..., ale jsou i jiné možnosti.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Z ruznych fam a spekulaci a nakonec i potvrzenych informaci od freye chapu, ze 1.6T bude nahrazena 2.0 atmosferou. Rekl bych z blata do louze ....
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11892
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pokud to nebude atmosféra z BRZ, tak ano.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
V návodu to je, ale v "rádiu" jsem to nemohl najít - jak si vypnu čtení SMS? Myslím tím to, jak se mi ta paní snaží anglicky přečíst česky psanou SMS, když si ji dám zobrazit na displayi rádia... (I u zaparkovaného auta s vypnutým motorem... ) Jednak jí to vůbec nejde, navíc jí to strašně trvá a vůbec je to velmi otravné...
Teda kromě toho, že bych se na nějaké čtení SMS za jízdy měl vybodnout...
Jde o rádio bez navigace.
Teda kromě toho, že bych se na nějaké čtení SMS za jízdy měl vybodnout...
Jde o rádio bez navigace.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Měl bys to mít nastavené v telefonu = v Bluetooth nastavení, dále v profilu Subaru BT. Tam si zrušíš oprávnění k SMS.zed píše:V návodu to je, ale v "rádiu" jsem to nemohl najít - jak si vypnu čtení SMS? Myslím tím to, jak se mi ta paní snaží anglicky přečíst česky psanou SMS, když si ji dám zobrazit na displayi rádia... (I u zaparkovaného auta s vypnutým motorem... ) Jednak jí to vůbec nejde, navíc jí to strašně trvá a vůbec je to velmi otravné...
Teda kromě toho, že bych se na nějaké čtení SMS za jízdy měl vybodnout...
Jde o rádio bez navigace .
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
ja som niekde čítal o pripravovanom novom motore 1.8 Turbo... tak že či nebude v novej platforme 1.6DIT nahradená 1.8 ??newli píše:Z ruznych fam a spekulaci a nakonec i potvrzenych informaci od freye chapu, ze 1.6T bude nahrazena 2.0 atmosferou. Rekl bych z blata do louze ....
ako bolo spomenuté ak to nebude ten 2.0 z BRZ... tak to už potom Levorg v súčasnej ponuke stratí zmysel...a lepšia voľba bude Outback s 2.5 atmosférou... trochu menej dynamiky, viac univerzálne...
pri tomto vývoji o 10 r. v EU bude Subaru len ako synonymum bezpečného auta ... a z nostalgiou si budeme púšťať videa Higginsa s Yotubu
alebo individuálny dovoz ,,, ak ešte bude možný
https://www.youtube.com/watch?v=x29oahegQbI ... inak v 7:29 bola dobrá diera
https://www.youtube.com/watch?v=DRg5Sp1iQMc
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No ja zas slysel famy, ze 1.6T nahradi 1.5T Nicmene ta 2.0 atmosfera je potrvzena. Pochybuji, ze tam budou davat i neco jineho. Nechame se prekvapit, ci spis zklamat ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To je určitě nějak v tom rádiu, ne v telefonu.
SMS přijde.
Notifikace na rádiu se ukáže.
Dám si zobrazit SMS, zobrazí se.
Jenže v tom momentě to začné číst ta ženská... A tu bych chtěl tak nějak permanentně umlčet.
Zbytek té funkcionality chci zachovat.
V návodu ta možnost je, aspoň pokud to dobře chápu, ale přímo v nastavení zpráv v rádiu ji nemám...
SMS přijde.
Notifikace na rádiu se ukáže.
Dám si zobrazit SMS, zobrazí se.
Jenže v tom momentě to začné číst ta ženská... A tu bych chtěl tak nějak permanentně umlčet.
Zbytek té funkcionality chci zachovat.
V návodu ta možnost je, aspoň pokud to dobře chápu, ale přímo v nastavení zpráv v rádiu ji nemám...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To se bavíme o MY2019? Tj. pokud se potvrdí informace, že 1.6T bude nahrazeno 2.0, tak bude MY2018 poslední "slušný" model?newli píše:No ja zas slysel famy, ze 1.6T nahradi 1.5T Nicmene ta 2.0 atmosfera je potrvzena. Pochybuji, ze tam budou davat i neco jineho. Nechame se prekvapit, ci spis zklamat ...
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
@Augi: ano, kvůli přísnější EU normě museli udělat úpravy na motoru, a vypadá to, že v MY2019 bude nejspíš atmosférický dvoulitr, s nižším výkonem oproti 1,6T.
Vzhledem k tomu, že jsem současného Levorga bedlivě sledoval téměř 3 roky, a už tak nějak víc tušil, do čeho jdu, tak jsem přehodnotil plány a koupil jsem raději teď ještě jeden z posledních MY2018, než abych čekal co za novinky budou příští rok...
Třeba kluci Japonští překvapí něčím super...
Nicméně si myslím, že se časem nevyhnou filtru pevných částic (i když to asi u benzínových motorů nebude taková tragédie jako u nafty), a podle současného trendu asi i přidají nějaké to elektrické pošťuchovátko (první vlaštovky už se u nich objevují...).
Uvidíme... Každopádně já jsem teď maximálně spokojený a můžu v klidu sledovat, jak se to vyvine.
Vzhledem k tomu, že jsem současného Levorga bedlivě sledoval téměř 3 roky, a už tak nějak víc tušil, do čeho jdu, tak jsem přehodnotil plány a koupil jsem raději teď ještě jeden z posledních MY2018, než abych čekal co za novinky budou příští rok...
Třeba kluci Japonští překvapí něčím super...
Nicméně si myslím, že se časem nevyhnou filtru pevných částic (i když to asi u benzínových motorů nebude taková tragédie jako u nafty), a podle současného trendu asi i přidají nějaké to elektrické pošťuchovátko (první vlaštovky už se u nich objevují...).
Uvidíme... Každopádně já jsem teď maximálně spokojený a můžu v klidu sledovat, jak se to vyvine.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1304
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dle informací, které jsem za posledních měsíc posbíral má po novém roce cca v únoru, max. březnu přijít Levorg s atmo dvoulitrem. Co mi ale vůbec nesedí, tak to prý má být ten motor z nového XVčka, který museli stáhnout, jelikož ač to je atmoška, tak s přímým vstřikem do válců. A prý stále platí, že FAP se chce Subaru vyhnout. Takže to pak nechápu, jak by to mohl být ten motor z XVčka Na to mi dotyčný nedokázal reagovat. O 1,5 turbu jsem teda nic neslyšel.
Pak má v cca stejném termínu přijít nový Forester, taktéž dvoulitr atmo. Jaký, zda viz výše jako u Levorga nebo stávající FB20, to mi taktéž nebyli schopni říct. No a nejdříve v srpnu, spíš později směrem ke konci roku, má přijít hybrid u XV. Přičemž později se postupně bude hybrid uplatňovat ve více modelech.
Pak má v cca stejném termínu přijít nový Forester, taktéž dvoulitr atmo. Jaký, zda viz výše jako u Levorga nebo stávající FB20, to mi taktéž nebyli schopni říct. No a nejdříve v srpnu, spíš později směrem ke konci roku, má přijít hybrid u XV. Přičemž později se postupně bude hybrid uplatňovat ve více modelech.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nápodobně. Akorát jsem přešel z MY16 na MY18. Někde to byl posun k lepšímu (např. akustická pohoda), jinde naopak k horšímu (např. chování klasického tempomatu). Ale celkově asi nelituji.zed píše:Vzhledem k tomu, že jsem současného Levorga bedlivě sledoval téměř 3 roky, a už tak nějak víc tušil, do čeho jdu, tak jsem přehodnotil plány a koupil jsem raději teď ještě jeden z posledních MY2018, než abych čekal co za novinky budou příští rok...
EDIT: abych nebyl za schizofrenika - tou akustickou pohodou myslím tišší CVT a lepší celkové odhlučnění. Že mi drnčí sedačka apod., je věcí kusu a ne modelového roku. Aspoň doufám
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tohle se mi ještě nepodařilo zapnout, ale poučil jsem se v návodu a brzy to vyzkouším. Zajímalo by mě, co na udržování stále rychlosti - bez ohledu na okolní situaci - může být špatně? Co se ti nelíbí?Fleggy píše:...např. chování klasického tempomatu...
Tuhle fíčuru naštěstí nemám. Jediné, co slyším víc, než je mi milé, jsou případné kamínky v podbězích... Ale o tom jsem dopředu věděl. Stejně mě překvapilo, jak je to intenzivní.Fleggy píše:...drnčí sedačka apod.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Klasický tempomat v MY16 se snažil udržovat nastavenou rychlost a NIKDY nezpomaloval. Navíc v případě nutnosti podřazoval, protože neuměl brzdit brzdami.
V MY18 nepodřazuje, ale brzdí. Navíc taky přibrzďuje, pokud příčné zrychlení překročí určitou hranici. Takže proplétat se okreskami na tempomat už není takový zážitek jako dřív...
V MY18 nepodřazuje, ale brzdí. Navíc taky přibrzďuje, pokud příčné zrychlení překročí určitou hranici. Takže proplétat se okreskami na tempomat už není takový zážitek jako dřív...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám nyní Levorga 14 dní a musím říct, že to je pecka. Měl jsem před tím Passata, který byl také super, ale tohle je úplně něco jiného.
Jen mi není jasná jedna věc, která se týká převodovky CVT. Když normálně jedu ať už na (I) nebo (S) ,tak to normálně řadí ty virtuální stupně. Narazil jsem ale na videa, kde to prostě neřadí a otáčkoměr pouze stoupá s rychlostí. To je ještě nějaký jiný režim? Např. viz toto video. https://www.youtube.com/watch?v=WXhLBtS ... dex=5&t=0s
Jen mi není jasná jedna věc, která se týká převodovky CVT. Když normálně jedu ať už na (I) nebo (S) ,tak to normálně řadí ty virtuální stupně. Narazil jsem ale na videa, kde to prostě neřadí a otáčkoměr pouze stoupá s rychlostí. To je ještě nějaký jiný režim? Např. viz toto video. https://www.youtube.com/watch?v=WXhLBtS ... dex=5&t=0s