Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Comby
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 157
Registrován: ned čer 14, 2020 10:56 pm
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Comby »

Zimné kolesá: Borbet Y, 7x17, ET40, Goodyear UltraGrip Performance G1 215/50. Fotka tak na rýchlo.Obrázek

Odoslané z moto x4 pomocou Tapatalku
Subaru Levorg 2.0i ES CVT Style Crystal White Pearl
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

RudaK píše:Zed: tak se s manželkou vyměň
To ale nic neřeší, to bych se pořád potil víc než ona... :-D
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od seatik »

Comby píše:Zimné kolesá: Borbet Y, 7x17, ET40, Goodyear UltraGrip Performance G1 215/50. Fotka tak na rýchlo. //uploads.tapatalk-cdn.com/202010 ... eef124.jpg

Odoslané z moto x4 pomocou Tapatalku
S těma Borbetama to vypadá velmi hezky. Líbí se mi, že jsou tak otevřené, dobře se budou kola v zimě umývat od soli. Levorg má 5x114,3 ?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Comby
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 157
Registrován: ned čer 14, 2020 10:56 pm
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Comby »

Ano, 5*114,3.

Odoslané z moto x4 pomocou Tapatalku
Subaru Levorg 2.0i ES CVT Style Crystal White Pearl
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

seatik píše:
S těma Borbetama to vypadá velmi hezky. Líbí se mi, že jsou tak otevřené, dobře se budou kola v zimě umývat od soli. Levorg má 5x114,3 ?
Na to pozor - s otevřenými disky mám právě ze zimy blbé zkušenosti: když je hodně sněhu, má tendenci se nalepit v těch otevřených místech a kola pak za jízdy hází a tlučou do řízení, jak kdyby byla nevyvážená nebo povolená. A když tam sníh přimrzne (přes noc), není žádný šlágr ho odtud dostat ven. Od té doby v zimě preferuju uzavřenější disky. Ale pohybuju se hodně na horách, v nížině tenhle jev asi nebude příliš častý.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19119
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

spis to bylo mysleno podle me tak, ze se ucpou vsechny .. a z tech otevrenych se to lepe cisti ..

jak pises - na horach to bude jinak ...
nam z nizin se to ucpava jen pri kravenich na parkovisti ...
škoda superb
ex WRX 2008
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

Kupodivu tam ten sníh vždycky nalez tak nějak nerovnoměrně, takže tak od 40 km/h se s tím už skoro nedalo jet... A sundávat ty přimrzlý, od posypu špinavý sračky třeba v mínus dvaceti je zážítek, který si rád odpustím. Fakt se mi na zimu daleko víc osvědčily plnější disky.
Ale přesně jak píšeš, tohle se dělo vždyky na horách - závěje, vyjetý koleje ve sněhu, nafoukaný sníh přes noc a tak podobně. A asi to taky nemusí být u všech disků stejný, není díra jako díra. :-D
Jen vlastní zkušenost, třeba někomu pomůže - to co psal Seatik v praxi moc nefungovalo.
V údolí bude každopádně elegance otevřených disků fungovat i v zimě. ,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zhor »

Tak to já mám teda opačný zkušenosti. Do těch uzavřenejch disků (plecháče jsem měl tehdy), se ten bordel taky dostane, taky tam přimrzne a jak se tam nedá dostat, tak se pak nedají očistit. A pokud jsem se nechtěl válet pod autem a naslepo je čistit nebo sundávat kola, tak jsem musel jet 5km se šešlápnutou brzdou, aby se celé kolo od brzd ohřálo a sníh s tama vypadal.

S otevřenýma kolama stačilo trošku uvolnit nánosy kusem klacku, a zbytek se uvolnil ihned rotací. A další doporučení, je mít na zimu co nejmenší průměr disků, aby byly co nejtěsněji k brzdičům, které pak sníh vytlačí. Dokonce jsem viděl někde na rally, že tam na zimní závody dávali takovou škrabku (jednoduchá lišta chycená k těhlici nebo brzdiči), která čistila nabraný sníh.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od seatik »

Já to bral nejvíce z hlediska mytí kol v zimě. Ta sůl, brzdový prach a bordel se drží uvnitř za silnýma paprskama, blbě se to v zimě myje a pak to má snahu odloupat lak zevnitř kol. Jak píšou kluci, většinou je ucpeš někde při blbnutí na parkovišti...aspoň tady u nás v nížinách..horalé to mají jinak :-D
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20617
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Sněhem se mi nacpaly i plechy, takže mám tsky zkušenost, že otevřený lepší. Líp se to čistí. Jak píše Standa :-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19119
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

zhor: ja zas rikam, ze velke brzdy a male kolo na nic ... bo to ty brzdy uhnacaji na disk pod tlakem a taky to vubec nejde dolu :) navic s neda mezi brzdic a disk nic strcit ...
a pak to jeste uhnacane primrzne a je to uz jen na horkou vapku :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zhor »

hamoune, na velkej brzdách vepředu jsem s tím nikdy problém neměl, většinou to bylo krásně čistý. Na zadních kolech mám taky velké brzdy, ale ne tak velký jak vepředu, a tam se mi toho nalepí víc (a obzvlášť když zadkem obrousím nějakou bariéru). Ideální je na to pamatovat a po jízdě očistit a nenechat přes noc zmrznout.

A vzhledem k tomu, že brzdič je jenom na půlce kola, tak většinou není problém, kousek popojet a očistit i druhou půlku kola. Lepší než se válet pod autem, a snažit se dostat sníh z plecháčů. Měl jsem jsem je jednu zimu, a to stačilo, abych je nikdy víc nechtěl.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19119
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

pockej .. ja nepreferuju plechace .. ja beru otevrene kola .. jen jsem mel problem s tem prednima kolama s cistenim .. :)
tam to slo ven nejhur :) klasika bremba a STi kola .. 17 ... takze nafest ...

zadek sel krasne ocistit najednou .. :)

vz jste ale vyssi level .. ja zadnima kolama barieru nebrousil .. ja to ucpal max. na parkovisti :)
škoda superb
ex WRX 2008
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

zhor píše:Tak to já mám teda opačný zkušenosti. Do těch uzavřenejch disků (plecháče jsem měl tehdy), se ten bordel taky dostane, taky tam přimrzne a jak se tam nedá dostat, tak se pak nedají očistit. A pokud jsem se nechtěl válet pod autem a naslepo je čistit nebo sundávat kola, tak jsem musel jet 5km se šešlápnutou brzdou, aby se celé kolo od brzd ohřálo a sníh s tama vypadal.

S otevřenýma kolama stačilo trošku uvolnit nánosy kusem klacku, a zbytek se uvolnil ihned rotací. A další doporučení, je mít na zimu co nejmenší průměr disků, aby byly co nejtěsněji k …
No, v pohodě, já jen nabídl moje zkušenosti. :-) To trápení jsme měl s jedněmi konkrétními otevřenými koly, kdybych se hodně snažil, ještě bych ten typ dohledal. Vydržel jsem to dvě zimy a šly. Teď třeba u Outbacka jsou zimní ráfky relativně hodně uzavřené a žádný problém. Ale může to být i konkrétním typem kola, třeba zrovna u těch co jsem měl to prostě bylo nějak náchylný k tomu nabírání sněhu. Fakt nevím. [?]
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Chci-li mít na Levorgu rozsvícené s předními denními světly i zadní světla, dá se to někde zapnout (kromě toho, že zapnu parkovačky...)? Máte s tím někdo zkušenosti?
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Odpovědět

Zpět na „Levorg“