Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tento pátek by měl proběhnout upgrade na MY18. V pondělí mám volno, tak mě asi čeká dlouhý, zajížděcí a hlavně dlouhý víkend
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Fleggy píše:Tento pátek by měl proběhnout upgrade na MY18. V pondělí mám volno, tak mě asi čeká dlouhý, zajížděcí a hlavně dlouhý víkend
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Perfektní, přeju hezký víkend.Fleggy píše:Tento pátek by měl proběhnout upgrade na MY18. V pondělí mám volno, tak mě asi čeká dlouhý, zajížděcí a hlavně dlouhý víkend
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Snad to nedopadne jako posledne, kdy jsem pri zajizdeni zajel i srnku. Nastesti bez nasledku pro Levorga - jenom upadla krytka trysky ostrikovace
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Popíšu závadu, která mně připadá zajímavá, možná už to někdo zažil a je to někde popsané, ale není v lidských silách projít každé fórum.
7.4. a 8.4.2018
Ráno 7.4. ujeto asi 60 km, vše normální, pouze volnoběh trochu nestabilní, z normálních 600 otáček občas klesne na 500 a vypadá to jako kdyby motor najednou šel na tři válce, vibrace jsou i cítit. Odpoledne, když jsem pomalu zajel na parkování, rozsvítila se kontrolka (porucha) motoru a hned potom přestal fungovat EyeSight (bylo slunečno a teplo a bylo to skoro přímo proti slunci, takže jsem myslel, že je to kvůli tomu), zaparkoval jsem a po třech a půl hodinách opět nastartoval, po nastartování se rozsvítila kontrolka (chyba – nefunkční) signalizace opouštění jízdního pruhu a přednárazové brždění (to je vlastně součást EyeSight, takže žádné překvapení, nejde zapnout tempomat, což je logické), ale rozsvítily se navíc kontrolky chyby parkovací brzdy a dokonce i ABS, při tom ale parkovací brzda normálně brzdí, je to znát i na brzdovém pedálu a je to slyšet. Navíc nejde přepínat režim I a S, zůstalo přepnuto na S a signalizace S bliká (normálně při nastartování naskočí I). Toto vše trvalo stále i během 8.4. ujeto asi 50 km, kromě ABS, které už poruchu nesignalizuje, motor se chová dynamikou jízdy jako přepnutý na režim S, jenom se trochu více vytáčí než normálně asi o 300 až 500 otáček, ruční řazení pádly v režimu M jde bez problémů, odpoledne jsem opět zaparkoval na tři a půl hodiny, po nastartování (bylo opět teplo a slunečno) všechny poruchy zhasly a auto se chová jako by se nic nestalo. Byl jsem rád – ejhle, Levorg se umí sám opravit (byl jsem přílišný optimista, takhle jednoduché to není a měl bych to už při svém věku a nějakých zkušenostech vědět).
9.4.2018
Závada se odpoledne přesně opakuje, opět v malé rychlosti. Při odjezdu z parkoviště po čtyřech hodinách parkování na slunci je opět vše normální.
10.4.2018
Ráno bez závady, v SUBARU konsultace a diagnostika, řekli mi, že vědí čím to může být, potom asi 60 km, závada se opakuje, v SUBARU opět diagnostika a závadu odstranili na počkání, byl to snímač polohy vačky sacích ventilů na pravé straně – výměna, jejich diagnóza se potvrdila. Diagnostika byla nutná z toho důvodu, že ty snímače jsou čtyři, pro každou vačku jeden a úsudkem nelze zjistit, který to dělá. Velký dík ILOSU Liberec, jsou to profíci.
7.4. a 8.4.2018
Ráno 7.4. ujeto asi 60 km, vše normální, pouze volnoběh trochu nestabilní, z normálních 600 otáček občas klesne na 500 a vypadá to jako kdyby motor najednou šel na tři válce, vibrace jsou i cítit. Odpoledne, když jsem pomalu zajel na parkování, rozsvítila se kontrolka (porucha) motoru a hned potom přestal fungovat EyeSight (bylo slunečno a teplo a bylo to skoro přímo proti slunci, takže jsem myslel, že je to kvůli tomu), zaparkoval jsem a po třech a půl hodinách opět nastartoval, po nastartování se rozsvítila kontrolka (chyba – nefunkční) signalizace opouštění jízdního pruhu a přednárazové brždění (to je vlastně součást EyeSight, takže žádné překvapení, nejde zapnout tempomat, což je logické), ale rozsvítily se navíc kontrolky chyby parkovací brzdy a dokonce i ABS, při tom ale parkovací brzda normálně brzdí, je to znát i na brzdovém pedálu a je to slyšet. Navíc nejde přepínat režim I a S, zůstalo přepnuto na S a signalizace S bliká (normálně při nastartování naskočí I). Toto vše trvalo stále i během 8.4. ujeto asi 50 km, kromě ABS, které už poruchu nesignalizuje, motor se chová dynamikou jízdy jako přepnutý na režim S, jenom se trochu více vytáčí než normálně asi o 300 až 500 otáček, ruční řazení pádly v režimu M jde bez problémů, odpoledne jsem opět zaparkoval na tři a půl hodiny, po nastartování (bylo opět teplo a slunečno) všechny poruchy zhasly a auto se chová jako by se nic nestalo. Byl jsem rád – ejhle, Levorg se umí sám opravit (byl jsem přílišný optimista, takhle jednoduché to není a měl bych to už při svém věku a nějakých zkušenostech vědět).
9.4.2018
Závada se odpoledne přesně opakuje, opět v malé rychlosti. Při odjezdu z parkoviště po čtyřech hodinách parkování na slunci je opět vše normální.
10.4.2018
Ráno bez závady, v SUBARU konsultace a diagnostika, řekli mi, že vědí čím to může být, potom asi 60 km, závada se opakuje, v SUBARU opět diagnostika a závadu odstranili na počkání, byl to snímač polohy vačky sacích ventilů na pravé straně – výměna, jejich diagnóza se potvrdila. Diagnostika byla nutná z toho důvodu, že ty snímače jsou čtyři, pro každou vačku jeden a úsudkem nelze zjistit, který to dělá. Velký dík ILOSU Liberec, jsou to profíci.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak jsem dal na myho MY17 novou cenu 625000CZK a jako bonus ma za sebou 30000km servis v AWD.
Tady teda asi vsichni Levorga mate, ale treba sem nakoune nejaky zajemce.
Tady teda asi vsichni Levorga mate, ale treba sem nakoune nejaky zajemce.
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dnes mi polovička priviezla Levorga v tomto stave :
Postavila to pod čerešňu a popršalo ...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jednou jsem dopadl podobně, ale bohužel květy to nebyly :DMKo píše:Dnes mi polovička priviezla Levorga v tomto stave .
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Auto vyzdobený na svatbu.MKo píše:Dnes mi polovička priviezla Levorga v tomto stave :
levorg-a-ceresna.jpg
Postavila to pod čerešňu a popršalo ...
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak tenhle neklidný volnoběh s vibracemi má i můj zbrusu nový Comfort MY2018. Dělá to, jen když stojím na brzdě. S parkovací brzdou ne. Doufám, že to je jen dočasný projev syrového motoru. BTW co máš za model a kolik najeto?Karlík1 píše:... Ráno 7.4. ujeto asi 60 km, vše normální, pouze volnoběh trochu nestabilní, z normálních 600 otáček občas klesne na 500 a vypadá to jako kdyby motor najednou šel na tři válce, vibrace jsou i cítit...
Co se týká porovnání s MY2016, tak některé drobné rozdíly jsou docela nečekané. Například přidávání/ubírání rychlosti na tempomatu funguje jinak a byl to zpočátku dost nezvyk.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018 najeto něco málo přes 3000 km., stále ještě zajíždím, kromě téhle závady, kterou jsem popsal je to zatím bez problémů. Jasně, že člověka trochu vyděsí, když se objeví porucha motoru a v manuálu je o tom jen minimum informací, navíc přibudou i poruchy, které s motorem zdánlivě nesouvisí. Donutí tě to navštívit servis.Fleggy píše: Tak tenhle neklidný volnoběh s vibracemi má i můj zbrusu nový Comfort MY2018. Dělá to, jen když stojím na brzdě. S parkovací brzdou ne. Doufám, že to je jen dočasný projev syrového motoru. BTW co máš za model a kolik najeto?
Co se týká porovnání s MY2016, tak některé drobné rozdíly jsou docela nečekané. Například přidávání/ubírání rychlosti na tempomatu funguje jinak a byl to zpočátku dost nezvyk.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak má vypadat displej s tlakem turba. Asi bohužel jen v Levorg STI.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010