Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mně třeba CVT nenutí jet klidněji. S Levorgy mám už najeto taky přes 100.000km a osobně k jeho CVT nemám žádné výhrady.
To, že ACC brzdí motorem, pozoruješ v Outbacku? V Levorgu mám ACC nastavený na nejmenší vzdálenost a ten dojezd na ni je poměrně ostrý (styl brzda-plyn), takže i v pomalých kolonách, kde mu dávám šanci se předvést, je mi jeho styl silně proti srsti.
To, že ACC brzdí motorem, pozoruješ v Outbacku? V Levorgu mám ACC nastavený na nejmenší vzdálenost a ten dojezd na ni je poměrně ostrý (styl brzda-plyn), takže i v pomalých kolonách, kde mu dávám šanci se předvést, je mi jeho styl silně proti srsti.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nejvetsi paradox je, ze jsem s ES nikdy nemel problem ikdyz jsem jel hodne ostre. Panika vzdy nastala pri absolutne klidne jizde. Co jsem stacil vypozorovat tak ES mimo jine resi to jestli clovek neco dela (coz pri svizne jizde jsou korekce caste) nebo ne.suubaru píše:Mám s ES najeto přes 100kkm a už jsem si zvykl. ES se vůbec nehodí do aut, od kterých očekáváte emoce. V tom je problém. Pokud je zabudovaný do kraksny, která má polykat tkm na dálnici a nic víc od něj neočekáváte, je všechno jak má být. Naprosto nesmyslný by byl třeba v Sti.
Jak tady někdo píše, s ES je třeba více předvídat, znamená to jet pomaleji. To samé platí pro AT/CVT. Předvídat = jet klidněji. Takže nic pro auto na zábavu.
Co dobře funguje, je brždění motorem. Na dálnici nastavím 95 kmh a jedu rychle jak chci, bez …
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Fleggy: V outbacku brzdí motorem, a pokud to nestačí, nastoupí brzdy.
V koloně, která se zastavuje, outback taky nepříjemně hupská. Tempomat v koloně zapnu jen když chci relax na delší cestě. Ale brzy jej vypnu, způsob pohybu plyn brzda je přesně ten důvod, proč vznikají kolony.
V koloně, která se zastavuje, outback taky nepříjemně hupská. Tempomat v koloně zapnu jen když chci relax na delší cestě. Ale brzy jej vypnu, způsob pohybu plyn brzda je přesně ten důvod, proč vznikají kolony.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zajímavé. Ale zkoušet to nebudutracid píše:Nejvetsi paradox je, ze jsem s ES nikdy nemel problem ikdyz jsem jel hodne ostre. Panika vzdy nastala pri absolutne klidne jizde. Co jsem stacil vypozorovat tak ES mimo jine resi to jestli clovek neco dela (coz pri svizne jizde jsou korekce caste) nebo ne.
ACC se mi jakžtakž osvědčil vlastně jen v jediné typické situaci - kolona v dálničním omezení, kde rychlost kolísá mezi 60-90 km/h.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ke kritice ES, Taky se mi několikrát stalo, že došlo k panickému samovolnému brzdění před autem, které odbočuje. Sám bych tak brzy a prudce nebrzdil, ale ruku na srdce, u nás se jezdívá dost neslušně blízko zadku, reakci eyesightu beru jako lekci slušného chování. A další rušivé reakce ES mě taky překvapí jen při nesoustředěné jízdě. Úplně bych ten systém neodsuzoval, i když zpočátku jsem byl zoufalý. Když jedu subarem z přelomu tisíciletí, jsem vtáhnutý do děje a žádný ES není třeba. Tydle nové krabice uspávají, jsou zatlumené, svádějí k hraní si s palubní technikou, a taky proto tam naistalovali pípající bodyguardy. Svět se mění. Dneska řidiči točí volantem jen tak mimochodem, mají přitom spoustu jiné práce.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jen tak pro zajimavost, dnes prvni stupen prednarazoveho asistenta (blikani a pipani) v tehle zatacce pri rychlosti 72 km/h za slunecneho pocasi:
https://mapy.cz/zakladni?x=18.3223388&y ... itch=0.172
Tu zatacku mam projetou 100x mozna i 200x v rychlostech od 50 do 100 km/h a nikdy v ní poplach nebyl. Cili fakt zalezi na mnoha okolnostech, jako treba smer stinu, intenzita svetla atd...
https://mapy.cz/zakladni?x=18.3223388&y ... itch=0.172
Tu zatacku mam projetou 100x mozna i 200x v rychlostech od 50 do 100 km/h a nikdy v ní poplach nebyl. Cili fakt zalezi na mnoha okolnostech, jako treba smer stinu, intenzita svetla atd...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To dělají ty varovné cedule. S nimi mám nejhorší zkušenosti, co se ES týče. Bývají v zatáčkách a těsně u cesty - to ES nemá rád.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ja vim ja se spise snazil zminit to, ze v tehle zatacce to nikdy neudelal, byt ji projizdim velmi casto.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak me napadlo... Jak je na displeji mezi budikama ten "ekonomer", ktery zobrazuje zlute nebo zelene carky podle toho, jestli jedete usporne nebo ne, zjistovali jste nekdo jak konkretne to funguje? V navodu k obluze k tomu zadne detaily nejsou. Zajimalo by me:
- Co je tou stredni hodnotou - je to nejaka fixni hodnota, nebo je to vztazeno ke spotrebe na Trip A/B nebo ODO spotrebe?
- kolik litru/desetin litru predstavuje jeden dilek
Ne, ze by me to nejak moc trapilo, ale kdyz uz to tam je, tak bych o tom rad vedel neco vice.
- Co je tou stredni hodnotou - je to nejaka fixni hodnota, nebo je to vztazeno ke spotrebe na Trip A/B nebo ODO spotrebe?
- kolik litru/desetin litru predstavuje jeden dilek
Ne, ze by me to nejak moc trapilo, ale kdyz uz to tam je, tak bych o tom rad vedel neco vice.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
tracid: u SJ ten ekonoměr funguje tak, že prostředek odpovídá průměrné spotřebě na palubním PC. Ty dílky budou nějaké %, myslím, že u SJ je dílek cca 0,2 dcl, ale je to jen můj odhad.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jsem na 99% přesvědčený, že je to vztaženo k aktuálnímu tripu A/B. Dílky nemá smysl řešit. Pravá (úsporná) část mapuje rozsah cca 6 až 10 litrů a levá strana několik desítek litrů. Prostě pouhý orientační indikátor...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No ale ktere prumerne spotrebe? Dle trip A, trip B, ODO nebo prumer od nastartovani?quickly píše:tracid: u SJ ten ekonoměr funguje tak, že prostředek odpovídá průměrné spotřebě na palubním PC. Ty dílky budou nějaké %, myslím, že u SJ je dílek cca 0,2 dcl, ale je to jen můj odhad.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
U SJ to odpovídá A nebo B, podle toho, co máš nastavené.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Trip A/B, ten právě vybraný.