Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od quickly »

Treble: zkus double-kick-down - dvakrát rychle za s sebou promáčkni plyn na max a potom dej plyn cca na 75%
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Treble
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Treble »

Díky za tip.
Asi by to taky šlo, akorát je to také zdržení ;-), když člověk potřebuje rychle manévrovat.
Zajímavě se to občas chová při tempomatu - restore. Zpravidla v I režimu po přidává celkem pomalu, avšak občas to tam kopne - je to trošku nepředvidatelné. Každopádně stejně jezdím s úsměvem na ksichtu, prostě to auto baví.
Měl jsem předtím accorda 103Kw/350Nm a ty prodlevy turba byly rozhodně větší. Pružnost asi srovnatelná, protože jsem byl lenivý podřazovat.
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od quickly »

Treble píše: když člověk potřebuje rychle manévrovat.
Je to o zvyku, šestihrnek nemá pádla, takže jsem se DKD naučil a je to skvělé, používám to i na plečce, i když ta má pádla. Když potřebuji rychle přidat, tak nejdřív kontroluji situaci a v okamžiku rozhodnutí udělám DKD úplně automaticky a nezdržuje to. U CVT se mi zdá, že pomocí DKD si to najde optimální zátah ihned bez prodlevy.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Treble
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Treble »

quickly píše: Je to o zvyku, šestihrnek nemá pádla, takže jsem se DKD naučil a je to skvělé, používám to i na plečce, i když ta má pádla. Když potřebuji rychle přidat, tak nejdřív kontroluji situaci a v okamžiku rozhodnutí udělám DKD úplně automaticky a nezdržuje to. U CVT se mi zdá, že pomocí DKD si to najde optimální zátah ihned bez prodlevy.
Vyzkouším, uvidím.
Ono se to i trochu přizpůsobuje stylu jízdy - jak jedu na tempomat, tak to zleniví, pár krát přidám a reakce se samy zrychlí.
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Určitě to chce DKD párkrát zopakovat, aby elektronika zjistila, co se po ní chce. Na poprvé to asi nezabere. %-)
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od quickly »

Tráva: právě že zabere ihned na poprvé. Po DKD přestane přemýšlet a vymýšlet a hodí tam ideální maximum. Automat se chová podle předchozí řidičově historie a přemýšlí , co asi uděláš dál, proto ta prodleva 1-2 sekundy po stisku plynu. Po DKD vše zahodí a nepřemýšlí 8-?
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Tak tím lépe. Já myslel, že to také musí nejdříve "pochopit". ,,,,| (*_^) |,,,,
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19067
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

Trava: to musíš akorát ty :-DDD
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Username »

DKD u Levorga je blbost. Mnohem lepší je naučit se padlovat pak zabira v S okamžitě


Sent from my iPhone using Tapatalk

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Mně se místo DKD osvědčuje v režimu I rychle a plynule sešlápnout plyn jen na cca 80% (to tipuju, na budíku tento údaj nemám). To "rychle" je samozřejmě relativní - ne tak rychle jako u kick-downu. Ne, že bych to nějak študoval, ale tak nějak jsem to během cest vypozoroval. Když se to s tou rychlostí sešlápnutí přežene, tak se to chová, jak už kdosi psal - otáčky jen vyletí nahoru, chvíli se nic neděje a pak konečně začne akcelerovat.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Vladoslavo píše:Zdravim Vas pani. Zvazujem kupu Levogra 2017 ale vrta mi v hlave jedna otazka. Je ten krutiaci moment dostatocne velky? Nestraca auto dych pri potrebnej pruznosti vo vyssich otackach? Momentalne mam auto co ma 147 kw a 400 Nm, ale ma 1800 kg a zvykol som si na tu slusnu pruznost, akerat je tam dost turbodiera.

Druha vec co ma zaraza, ze niektori majitelia Levogra maju sialenu spotrebu. Ja ked som ho mal pozicane, tak som isiel na polovicu okresky, na polovicu dialnica, celkovo cca 50 km a spotreba tesne nad 8 l.
Na spotřebu má největší vliv ten kdo šlape na plyn. Dá se jezdit od 7l/100km vejš. Většina lidí bude jezdil mezi 9-10. Jestli chceš raketu na dálnici tak bych doporučoval Tdi a jestli na okresky tak Levorga.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Kolben »

Ja jsem kdysi DKD zkousel na Foresterovi XT a vliv to nemelo vubec zadny, nikdy. Proste tam ta prodleva trosku byla. Prepinal jsem pred predjizdenim na S# a nebo sem tomu pomahal padlama. Popripade jsem uz ten motor roztacel s predstihem pomoci plynoveho pedalo..
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Treble
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Treble »

Včera jsem DKD zkoušel a vůbec nic - možná jsem byl moc rychlý, ani otáčky nestihly vyletět. Asi má větší smysl tam dopředu hodit to S# a párkrát ťuknout po plynu aby motor věděl do čeho jde :-).
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Treble píše:Včera jsem DKD zkoušel a vůbec nic - možná jsem byl moc rychlý, ani otáčky nestihly vyletět. Asi má větší smysl tam dopředu hodit to S# a párkrát ťuknout po plynu aby motor věděl do čeho jde .
A opravdu to byl plyn, na co jsi šlapal? :-)
LaFrojk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pon črc 04, 2016 9:51 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od LaFrojk »

Já jsem DKD nezkoušel, ale chystám se... Když potřebuji rychle předjet, přepnu na S a pádly podřadím na 2ku, popř. 3ku - co je aktuálně výhodnější, nebo kam mě elektronika pusti. Když to udělám takto, žádnou výkonovou díru nepociťuji.
Odpovědět

Zpět na „Levorg“