Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ja sice bordelar jsem, ale v aute mam cisto
Navic to delalo jen v uzkem pasmu venkovnich teplot.
Navic to delalo jen v uzkem pasmu venkovnich teplot.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám podobný zážitek, když použiju tvůj výraz čirá radost. Najel jsem po Německu a Francii 3 400 km a dost často na tempomat (adaptivní), je to spolehlivé, žádné panické brždění, můžeš spolehnout na to, že nepojedeš rychleji než je nastavená rychlost (vzhledem k Francii, kde jsou pokuty za překročení dost citelné) a v neposlední řadě i pohodlí, kdy můžeš odpočinout pravé noze při dlouhé jízdě. To vytáčení do otáček při návratu na původní rychlost jsem nepozoroval. S tempomatem spokojenost. Spotřeba 8,4 ale žádné velké kopce jako jsou na Korsice jsem nejel, něco po dálnicích, něco po okreskách. Ostatně spotřeba není parametr, kvůli kterému si kupujeme Levorga.slavoj71 píše:Tak jsem se právě vrátil z Korsiky. Na těch jejich silničkách to byla čirá radost - režim S, řazení pádly, nádhera.
Celková spotřeba za 3200 km 9,4, včetně německých dálnic a kopců na Korsice - to považuju za ok, vzhledem k tomu, že na spotřebu se mi s tímhle autem fakt jezdit nechce.
Jediné negativum je, že na dálnici při zapnutém tempomatu to občas při vracení do nastavené rychlosti vytočí do nesmyslných otáček, jako kdyby chtěl zrychlit ve světovém rekordu... Někdy ale zrychlí normálně a moc jsem nepřišel na to, podle čeho se takhle rozhodne.
P.S. Jo, a mám …
Poznámka: ve Francii se občas prý stává, že automat nepřijme kartu VISA (mně se to stalo jednou u pumpy na dálnici kousek za Paříží směrem na Nantes). Ještě, že jela se mnou dcera, která tomu automatu vnutila svou kartu, protože obsluha široko daleko nikde. Jo a ještě pozor, ve Francii je na okreskách jen 80 km/hod.
Zatím mi taky nic nedrnčí, mám ale najeto jen asi 12 000 km.
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Kdyz uz je jste nakousli tu Francii a jejich pokuty tak loni jsem se tam byl projet (tehdy jeste mimo obec byl limit 90 km/h). Asi za mesic mi prisly tri milostne dopisy:
83 km/h na limitu 70 km/h
91 km/h na limitu 90 km/h
91 km/h na limitu 90 km/h
Kazdy z nich za 45 Euro. Jo a neni to preklep, ctete dobre ty dva byly o jeden km/h.
83 km/h na limitu 70 km/h
91 km/h na limitu 90 km/h
91 km/h na limitu 90 km/h
Kazdy z nich za 45 Euro. Jo a neni to preklep, ctete dobre ty dva byly o jeden km/h.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dobrý hovádka . A zaplatil jsi ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Po zvazeni vsech pro a proti zaplatil. Proti jedne te pokute jsem se zkousel odvolat, coz me ve finale stalo jeste dalsich 23 Euro navic. Kdyz to nezaplatis a nepojedes tam, tak se pravdepodobne nic nestane, ale taky se muze stat, ze tam pojedes za 10 let, kdy uz uplne zapomenes, ze nejaka pokuta byla, chytnou te a zabavi ti auto + te posadi na par mesicu za mrize. A to se mi fakt kvuli 4000 nevyplati.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Asi tam mají moc turistů a chtějí se jich mermomocí zbavit.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jo,jasně,jen mě to zajímalo. Taky bych raději zaplatit,ale s velkým šklebem.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Taky nejezdim úplně předpisově, ale už přeci jen vím co si můžu po těch pár desítkácj let ježdění dovolit, aniž bych ohrozil sebe nebo ostatní. Ovšem mnoho řidičů to ani zdaleka netuší. Napálil bych okamžitě podobný systém i u nás a ještě s většími pokutami, abych se nemusel každý den bát, že mě někdo sundá.
https://www.youtube.com/watch?v=wMIRhaHtucg
celý kanál je zajímavý
https://www.youtube.com/watch?v=wMIRhaHtucg
celý kanál je zajímavý
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
On tě může sundat i někdo kdo pojede místo 90 ,65. Problém bude vždycky v lidech a na tom žádný zákazy a příkazy nic nezmění. Když se bude jezdit 80,tak se zase bude bourat kvůli tomu že se nikdo nebude věnovat řízení jaká to bude nuda.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Drive bych s tebou nesouhlasil, ale pote co jsem mel moznost najezdit par tisic km po USA, Francii, Svedsku a Norsku ti musim dat za pravdu. Zajimava je zejmena Francie, protoze jeste par let zpatky tam vsude litali lidi jak prasata a loni uz jsem to videl jen ve vetsich mestech a spise vyjimecne. Nikdo nikam nespecha, nikdo se ti nelepi na prdel, ohleduplne se pousti z pruhu do pruhu (ok na tom jeste Frantici musi trochu zapracovat, ale zbyle zeme excelentni), proste je to takova pohoda a klidek temer bez stresu. U nas se auto bere jako potencial pro stahnuti pripadneho zpozdeni v casovem programu (pojedu rychle a stahnu cas), v tech zemich takhle nikdo nepremysli, protoze to za ty flastry a dalsi sankce nestoji. Takze je to smutne, ale bohuzel zjevne je to pro spoustu bezmozku potreba. Mimochodem v Norsku prekroceni 1-5 km/h je za 84 Eur a 6-10 za 228 Eur.Username píše:Taky nejezdim úplně předpisově, ale už přeci jen vím co si můžu po těch pár desítkácj let ježdění dovolit, aniž bych ohrozil sebe nebo ostatní. Ovšem mnoho řidičů to ani zdaleka netuší. Napálil bych okamžitě podobný systém i u nás a ještě s většími pokutami, abych se nemusel každý den bát, že mě někdo sundá.
https://www.youtube.com/watch?v=wMIRhaHtucg
celý kanál je zajímavý
Ve stredu jsem mel po delsi dobe to "stesti", ze jsem musel jet po D1 a jeste navic ne v Levorgu, ale postarsim XC60 bez adaptabilniho tempomatu a muzu rict, ze takhle vystaveny jako za tech 150 km jsem nebyl z celych 10 000 km co jsem najezdil v cervnu po Norsku.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
tracid :
uplně přesně jak říkáš. Vloni když jsem se vrátil z Aljašky a napojil se po příletu na D5, měl jsem pocit, že jsem v jiným vesmíru. Tam byl takovej klid a pohoda (navíc dokreslená bubláním šesti a osmikýblů), že ten přechod jsem nemohl týden vůbec rozdejchat. Dnes jak pozoruju lidi za volantem, tak každej druhej je při řízení na facebooku nebo jiné displejové sračce. V Itálii je to skoro za 700 euro. To by si to sakra každej rozmyslel. Je to děs a hrůza a mně 2 nezaviněné čelní srážky dost změnily život na silnicích. Fakt mám strach každej den, jelikož každej den i na krátký trase potkam několik dementů. ALe jezdit musím a chci
uplně přesně jak říkáš. Vloni když jsem se vrátil z Aljašky a napojil se po příletu na D5, měl jsem pocit, že jsem v jiným vesmíru. Tam byl takovej klid a pohoda (navíc dokreslená bubláním šesti a osmikýblů), že ten přechod jsem nemohl týden vůbec rozdejchat. Dnes jak pozoruju lidi za volantem, tak každej druhej je při řízení na facebooku nebo jiné displejové sračce. V Itálii je to skoro za 700 euro. To by si to sakra každej rozmyslel. Je to děs a hrůza a mně 2 nezaviněné čelní srážky dost změnily život na silnicích. Fakt mám strach každej den, jelikož každej den i na krátký trase potkam několik dementů. ALe jezdit musím a chci
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jezdím jen po Evropě, ale mám sjetých celkem slušných 30 zemí, ať už autem nebo především na motorce. Od severu po jih, od východu po západ, vpravo či vlevo jezdící země....
A i když přiznávám, že jezdím ostřeji, rychlost především na mašině až tak neřeším a i když mám sjetou velkou část Evropy...vyjma vym.daných chorvatských šerifů, kteří si vymysleli totální blábol, jen aby ze mně vymámili 500 kuna, jsem nikdy nic neplatil. Na Balkáně a východě to holt zkouší, zkusili si i "přivydělat" na Ukrajině a v Rumunsku, ale nepochodili, nebyli v právu... Rumuni mi dali aspoň 2 punkte penalizare Na západě vždy v poho. Francie byla jedna ze zemí, kde se mi jezdilo nejlíp. K motorkářům se chovají ohleduplně, mají pochopení pro jejich potřebu jezdit svižněji Tzn. neohrožovat je, nebrzdit, zbytečně nezavázet. To byl ovšem rok 2012.
Zkrátka, i když jsem na západě nikdy neměl sebemenší problém, čím dál víc mám vítr ze "západní" buzerace, která mi přijde čím dál častější a někdy až do nebe volající. Tím nemslím rychlost, to budiž, to je marná věc. Ale. Ať už co čtu co píšou kluci na fórech nebo i z mého okolí. Ty případy co slyším a čtu, jsou někdy fakt děsivé... Buzerace typu, jakýkoliv díl, který je třeba i kvalitnější než ten originální, ale holt nemá vyobrazené to jejich tak požadované Ečko, a takový člověk je pro ně pak pomalu větší zločinec než přičmoudlý uprchlík, který jim právě znásilnil ženu....S tím fakt nemohu souhlasit. Pokuty třeba 1500-2000€ a označení motorky jako neprovozuschopné (tudíž majitel musí vozidlo odstavit a řešit odvoz) za např. takovou hovadinu jako neoečkovanou eloxovanou spojkovou páčku či závažíčka (špunty) řídítek....to fakt nedokážu akceptovat! Jsou to prostě magoři. Fakt že jo....
Právě řeším, kde na pár dní vyrazit na mašině na nějaký touring, už jsem dva roky nikde dál nebyl a mám absťák. Chtěl jsem jen obligátní Alpy, ale....možná už stárnu, ale mám z těch "zápaďáků" čím dál větší osypky. Takže zvažuju si po letech zajetzt o5 Rumunsko nebo Montenegro se Srbskem....
Vůbec nechci ospravedlňovat překračování rychlosti, to fakt nee. Ale zastávám názor, že zdaleka nutně neplatí, že ti co jezdí svižněji, jsou nebezpečnější a ti co jezdí pomalu a vždy dodržují rychlost, jsou prostě "poctiví" řidiči. Naopak, mnohdy svým loudáním a nevyzpytatelným chování daleko více ohrožujou okolí...
Dle mě, pro bezpečnost; především plynulost jízdy, předvídatelnost a 100% věnování se jízdě. Co se týče infrastruktury, tak jezdnoznačně, u nás je nesmyslně přeznačkováno a škodí to pozornosti, nemluvě o bilboardech, reklamách apod. kolem cest (viz příklad Dánska). Kdyby měl u nás mnohdy člověk striktně dodržovat rychlostníky, tak to by pak právě byla ta nebezpečná, hopsavá jízda. Plynulost, plynulost, předvídatelnost, soustředěnost
A i když přiznávám, že jezdím ostřeji, rychlost především na mašině až tak neřeším a i když mám sjetou velkou část Evropy...vyjma vym.daných chorvatských šerifů, kteří si vymysleli totální blábol, jen aby ze mně vymámili 500 kuna, jsem nikdy nic neplatil. Na Balkáně a východě to holt zkouší, zkusili si i "přivydělat" na Ukrajině a v Rumunsku, ale nepochodili, nebyli v právu... Rumuni mi dali aspoň 2 punkte penalizare Na západě vždy v poho. Francie byla jedna ze zemí, kde se mi jezdilo nejlíp. K motorkářům se chovají ohleduplně, mají pochopení pro jejich potřebu jezdit svižněji Tzn. neohrožovat je, nebrzdit, zbytečně nezavázet. To byl ovšem rok 2012.
Zkrátka, i když jsem na západě nikdy neměl sebemenší problém, čím dál víc mám vítr ze "západní" buzerace, která mi přijde čím dál častější a někdy až do nebe volající. Tím nemslím rychlost, to budiž, to je marná věc. Ale. Ať už co čtu co píšou kluci na fórech nebo i z mého okolí. Ty případy co slyším a čtu, jsou někdy fakt děsivé... Buzerace typu, jakýkoliv díl, který je třeba i kvalitnější než ten originální, ale holt nemá vyobrazené to jejich tak požadované Ečko, a takový člověk je pro ně pak pomalu větší zločinec než přičmoudlý uprchlík, který jim právě znásilnil ženu....S tím fakt nemohu souhlasit. Pokuty třeba 1500-2000€ a označení motorky jako neprovozuschopné (tudíž majitel musí vozidlo odstavit a řešit odvoz) za např. takovou hovadinu jako neoečkovanou eloxovanou spojkovou páčku či závažíčka (špunty) řídítek....to fakt nedokážu akceptovat! Jsou to prostě magoři. Fakt že jo....
Právě řeším, kde na pár dní vyrazit na mašině na nějaký touring, už jsem dva roky nikde dál nebyl a mám absťák. Chtěl jsem jen obligátní Alpy, ale....možná už stárnu, ale mám z těch "zápaďáků" čím dál větší osypky. Takže zvažuju si po letech zajetzt o5 Rumunsko nebo Montenegro se Srbskem....
Vůbec nechci ospravedlňovat překračování rychlosti, to fakt nee. Ale zastávám názor, že zdaleka nutně neplatí, že ti co jezdí svižněji, jsou nebezpečnější a ti co jezdí pomalu a vždy dodržují rychlost, jsou prostě "poctiví" řidiči. Naopak, mnohdy svým loudáním a nevyzpytatelným chování daleko více ohrožujou okolí...
Dle mě, pro bezpečnost; především plynulost jízdy, předvídatelnost a 100% věnování se jízdě. Co se týče infrastruktury, tak jezdnoznačně, u nás je nesmyslně přeznačkováno a škodí to pozornosti, nemluvě o bilboardech, reklamách apod. kolem cest (viz příklad Dánska). Kdyby měl u nás mnohdy člověk striktně dodržovat rychlostníky, tak to by pak právě byla ta nebezpečná, hopsavá jízda. Plynulost, plynulost, předvídatelnost, soustředěnost
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nezaznamenali jste někdo někdy problémy se startováním Levorga? Už několikrát se mi zdálo, že motor nechytá okamžitě jako obvykle, ale včera mě opravdu vystrašil. Po stisku startovacího tlačítka (nedržel jsem je stisknuté) se auto snažilo nastartovat snad 4-5 vteřin. Jako by byla slabá baterka. Auto je necelé tři měsíce staré a jezdím skoro výlučně jen delší štreky. Nějaký tip, než půjdu do servisu? Díky
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20650
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Je úplně jedno jaký štreky jezdíš, i tak může být baterka vybitá, nebo rozbitá. Pokud ti ale 4-5 vteřin točil startér, tak to baterkou nejspiš nebude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Asi 5x za 18tkm se mi stalo, ze auto startovalo podivne (delsi toceni starteru, trepalo se jak kdyby nemohl naskocit). Co jsem si vsiml tak to snad vzdy udelal teply motor, jinak jsem nenasel zadnou souvislost. Tankuji jen Vervu nebo Efektu na Benzine. Nijak jsem to neresil, protoze se to nikdy nestalo opakovane a pak si vzdycky pripadam jak debil, kdyz takove podivne chovani vysvetluji (viz jedne prispevek co jsem tu daval, kdy mi auto vydavalo podivne zvuky a zpomalovalo tesne pred dovolenou, samozrejme, ze ten problem zmizel a od te doby se neobjevil)Fleggy píše:Nezaznamenali jste někdo někdy problémy se startováním Levorga? Už několikrát se mi zdálo, že motor nechytá okamžitě jako obvykle, ale včera mě opravdu vystrašil. Po stisku startovacího tlačítka (nedržel jsem je stisknuté) se auto snažilo nastartovat snad 4-5 vteřin. Jako by byla slabá baterka. Auto je necelé tři měsíce staré a jezdím skoro výlučně jen delší štreky. Nějaký tip, než půjdu do servisu? Díky