Subaru Levorg - všeobecně
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak jen pro info hlásím, že jsem si pořídil dojezdové kolo - chystám se do nějakých pustin s mnohdy šotolinovými cestami a představa, že prorazím pneu a zůstanu trčet desítky kilometrů od civilizace jen s tím OEM náčiním mě úplně neláká. Bohužel mě to bude stát nějaký místo v kufru, ale co už...
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A neexistuje pro podobny teren nejaky letni ekvivalent zimnich retezu?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
ono to bude spolecne cislo pro vetsinu aut, protoze ten predpis kvuli kteremu se to tam dava neco takoveho pise. koncern doma se taky rozerve pri prekroceni 20km/h a pak rve hodne minut furt i pri zastaveni.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: Subaru Levorg - všeobecně
spm: ano, bude to společné. Na internetu je spoustu ohlasů a návodů podle kterých to lze vypnout např. pro Forester, Outback 2018, XV, atd. A právě proto mě překvapuje, že u Levorga ten samej trik nefunguje.
Viz: https://www.youtube.com/results?search_ ... ime+levorg
Viz: https://www.youtube.com/results?search_ ... ime+levorg
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ono u těch videí ještě může být chyták, že to můžou být americké verze auta, kde jsou občas některé věci trochu jinak... Já se takhle skoro nachytal s programováním dálkáče do auta, kde se to mezi US a Evropskými verzemi taky dělá úplně jinak...
Jinak těch čínských cvakaček nevím, osobně bych se jich asi trochu bál. Přecejenom v případě nehody ta čínská ocel bude to, co drží posádku v sedačce... Já osobně kdybych to řešil, tak bych to asi odstranil hardwarově navždy - počítám že v té cvakačce půjdou dva dráty jako kontakt a když se střihnou a spojí, tak to dá pokoj. Ale je fakt že řešit tohle u novýho auta v záruce je prostě nahouby...
Jinak těch čínských cvakaček nevím, osobně bych se jich asi trochu bál. Přecejenom v případě nehody ta čínská ocel bude to, co drží posádku v sedačce... Já osobně kdybych to řešil, tak bych to asi odstranil hardwarově navždy - počítám že v té cvakačce půjdou dva dráty jako kontakt a když se střihnou a spojí, tak to dá pokoj. Ale je fakt že řešit tohle u novýho auta v záruce je prostě nahouby...
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já bych si zapínal pásy. To je nejjednodušší varianta
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tiez tak uplne nechapem pointu toho celeho.námořník píše:Já bych si zapínal pásy. To je nejjednodušší varianta
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
A tie videa s "vypinanim" signalizacie pasov do 30 sekund - to moze napadnut len idiota si takto kurvit auto.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Makovica píše: Tiez tak uplne nechapem pointu toho celeho.
A tie videa s "vypinanim" signalizacie pasov do 30 sekund - to moze napadnut len idiota si takto kurvit auto.
Auto si tim, ze 30x navic zapnes a vypnes pas opravdu nekurvis
Nevim jestlis to sledoval, ale delali to jednorazove samozrejme ne pred kazdou jizdou
Pointa je, ze zvukova signalizace vypnutych pasu je obcas dost otravna. Napr:
- jedes a nekdo ze spolujezdcu si jde sundat bundu
- parkujes a pri popojizdeni dosahnes > 20kmh
- dobrzdujes abys vysadil spolujezdce a ten se odpasa > 20kmh
Atd atd...
Jak sem psal na zacatku, tak nejde o to ze bych chtel jezdit bez pasu, ale ze ta signalizace je fakt opruz. Stacilo by aby to jednou piplo a ne aby to tam celou dobu rvalo...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já mám k téhle vychytávce v nových autech stejně negativní vztah a ze stejného důvodu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To nás bude určitě víc, ale nic se tim neničí a jde jen o zvyk. Tchyně vždycky rozepínala pásy půl hodiny předem než jsem ji vysazoval. Holt eizeboňačka stojí ve vlaku vždycky 5 minut předem u dveří aby ji neujel autobus.
Už to nedělá
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Už to nedělá
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Přesně tak, je to o zvyku, zrovna tak, jako včasné dávání znamení o vybočení z jízdního pruhu. Ku podivu, sleduju, jak ti za mnou dávají taky ukázněně "blinkr", když odbočují nebo předjíždějí a ti přede mnou jen málokdy.námořník píše:To nás bude určitě víc, ale nic se tim neničí a jde jen o zvyk. Tchyně vždycky rozepínala pásy půl hodiny předem než jsem ji vysazoval. Holt eizeboňačka stojí ve vlaku vždycky 5 minut předem u dveří aby ji neujel autobus.
Už to nedělá
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ja viem, ze jednorazovo, videl som to. Zrejme nasimuluje problem snimaca.robb píše:
Auto si tim, ze 30x navic zapnes a vypnes pas opravdu nekurvis
Nevim jestlis to sledoval, ale delali to jednorazove samozrejme ne pred kazdou jizdou
Pointa je, ze zvukova signalizace vypnutych pasu je obcas dost otravna. Napr:
- jedes a nekdo ze spolujezdcu si jde sundat bundu
- parkujes a pri popojizdeni dosahnes > 20kmh
- dobrzdujes abys vysadil spolujezdce a ten se odpasa > 20kmh
Atd atd...
Jak sem psal na zacatku, tak nejde o to ze bych chtel jezdit bez pasu, ale ze ta signalizace je fakt opruz. Stacilo by aby to jednou piplo a ne aby …
Sorry, ale to fakt nie je sirena, ked to parkrat pipne, aby sa to nedalo tolerovat. Nie je jednoduchsie vychovat spolujazdca ?
Pri parkovani nemam problem s pasom.
Pipanie plni svoj ucel. Pokial sa pocas jazdy stane prave vtedy, ked sa bude niekto odpasavat - a nahoda je blbec - tak vas v tom aute pozabija vsetkych (teda hlavne tych vpredu).
Ale to uz je vec kazdeho sudruha, na co kladie doraz
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak ono si lze zvyknout i na jednu nohu a jedno voko. A s tím idiotským pípákem na zapnutý pásy je to stejný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To máš určitě pravdu Tome, ale asi si budu raději zvykat na ten pípák. Podle mne je spousta jinejch kurvítek a ten pípák je pro mě až někde úplně vzadu a protože už ho mám v autě tak 10 let tak už jsem se s tím asi naučil žít.
Jinak dneska cestou z Prahy kolem 5 odpoledne jsem se opět ujistil že jsem vybral dobře. Byl jsem asi jedinej kdo dodržoval rychlostní limity. Za letištěm 110 a pak dál 130. Ostatní jeli tak 60 . Jsem si říkal proč si lidi kupujou takový jebky, že když trochu zaprší už se s nima nedá jezdit. Ať žije Levorg a Michelin SP4 .
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Jinak dneska cestou z Prahy kolem 5 odpoledne jsem se opět ujistil že jsem vybral dobře. Byl jsem asi jedinej kdo dodržoval rychlostní limity. Za letištěm 110 a pak dál 130. Ostatní jeli tak 60 . Jsem si říkal proč si lidi kupujou takový jebky, že když trochu zaprší už se s nima nedá jezdit. Ať žije Levorg a Michelin SP4 .
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
podle me to ucel neplni vubec. videl jsem par lidi, co se nepoutaji vubec a ze to auto celou dobu jeci jak sireny pri naletu je vubec netankovalo, asi si na to zvykli
na skodovce jsme jednu dobu meli jeste jednu super vec - to cidlo se posralo a ten kontakt proste imrvere blbnul. takze to celou cestu v jednom kuse rvalo, ikdyz byli vsichni pripoutani. to mel pak clovek chut to narvat pod kamion i dobrovolne
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
na skodovce jsme jednu dobu meli jeste jednu super vec - to cidlo se posralo a ten kontakt proste imrvere blbnul. takze to celou cestu v jednom kuse rvalo, ikdyz byli vsichni pripoutani. to mel pak clovek chut to narvat pod kamion i dobrovolne
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk