Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

tracid píše:Tohle je jak odjištěný granát, stačí trošku polechtat plyn a už to lítá.
Jj, viděl jsem, jak jste to tlačili z příkopu :-)
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4932
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Makovica »

Fleggy píše:Nechci být dotěrný, ale raději zopakuji svůj dotaz - lze dobíjet auto venku za teplot okolo nuly? Díky
Lepsie nabijacky maju na to special rezim.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

Nikdy jsem se po tom nepídil, ale ve vedlejší firmě nabíjejí kamiony i za teplot hluboko pod nulou ..........a to nejsou vybitý, prý proto, aby baterky déle vydržely ......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Proč by se nemohly? Když jedeš a je pod nulou, tak se taky nabíjí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3655
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od StandaB »

Ta nabijecka Ctec co pise namornik, funguje 100% pri +30St jako pri -20St . Venku jako v garazi. Nic se neboj. :-)https://subarufanclub.cz/reklamy/mysa_r ... =1&t=1&c=0
UhnakXTi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 01, 2012 10:52 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od UhnakXTi »

Čaute, sice sem moc neprispievam ale túto diskusiju sledujem dlhodobo /priebežne a vždy mi tu tak trochu chybalo hlbsie info o nejakom tom "upgradoch" motora /výkonu :-) po 3 rokoch som sa teda rozhodol ze sa opat do toho pustím(vramci nejakých rozumných mädzí) aj u Levorga ...
Nakúpil som nejaké "sersámy" ale skompletizované to bude az po novom roku kedy ho caká aj soft nazvimeto (trochu nadnesene) stage 2
Jpipe, Cold air intake, stred , koncáky, Bypass Perrin, soft. Stým ze mapa bude v maxime Nm stále držaná okolo tých 300nm(ktoré sa dlhodbo javia bespečné) no vrch a spodok budú natom torchu lespšie ako len pri uprave softom.

Zatial som nahodil stred od Fox exhaust a koncaky + Perryn bajpas, sanie musi pockat na remap tam je riziko chudobnej zmesy (je koncipovane dost inak ako seria, ma iny priemer a o 30% vyssie cmf ako seria) nicmenej aj tieto modfikacie je citit viac ako som ocakával ... Boost PSI stock vs Uprady v prilohe (s ohladom na aktuálne °C levorg je dot senzitívny na teplotu )
Najvecsi rozdiel je ale asi pocitový a to najme v reakcii auta na plyn v beznej premávke. bypass perin narozdiel od serioveho bow (ktorý prepusta prvé 3psi spat do sania a uzatávra za az nad cca 3 psi upne) je uzatovrený a nepeperusty prve 3psi dosania ale idu do motora,(vlastne funguje rovnako ako seria na EJmotoroch) tuto "finesu" maju DIT motory (aj taka 2,0 wrx s manualom ) a je to parada vzdy mi liezlo nanaervy ako velku prodlevu to auto má... (pre perin som sa rozhodol na zaklade dlhodbých skusenosti ludi z US fór(fxt wrx cvt/mt)
Podla vsetkého je to najme koli spotrebe (bdw seriový bow skustocne ide prefuknut aj ustami :-D ) lebo týžm ze turbo nabieha skoro a ma vyssi boost najme na spodku my spotreba skocila asi o 0,5l hore (dáta cca po 2tis km ) chová sa to trochu ako male turbo ma mojom Sturbe 125kw ale nábeh je este akcnejsí a nisszie ...
Ako to teda niekoho zaujima tak priebezne budem informovat nejakými dátami/skúsenostami
Přílohy
Stock vs Perrin&FOX&HKS.png
FXTi MT6 400PS
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

Marek, sprav si vlastne vlakno, tam to bude vsetko pekne pokope, tesim sa na Tvoje info

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

S dovolením bych se vrátil k dobíjení. O víkendu jsem konečně pomocí CTEK CT5 dobil a jen by mě zajímalo, jestli těch cca 5 hodin je běžný čas pro zdravou baterku (zdravá podle kontroly v servisu). Dobíječka ukazovala stav CHECK velmi krátce, což interpretuju jako potvrzení dobré kondice baterky. Dobíjel jsem poprvé 2,5 roku po koupi auta a vlastně poprvé v životě :)
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3655
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od StandaB »

To je uplne v poradku. To posledni dobijeni na 100% probiha pomalu. :-)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Já to zapínám na noc, tak nevím, ale přijde mi to normální.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Fíha, každou noc? Já si říkal, že jednou za kvartál by to mohlo stačit, protože krátké trasy jezdím vyjímečně.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Parkuju v garáži a zásuvku mám vedle baterky :-) . Kolikrát přijedu, kouknu a bliká červená dioda. Tak to napojím a druhej den odpojím. Ne každou noc, ale často.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1048
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od wunti »

námořník píše:Parkuju v garáži a zásuvku mám vedle baterky . Kolikrát přijedu, kouknu a bliká červená dioda. Tak to napojím a druhej den odpojím. Ne každou noc, ale často.
Cetl jsem někde, ze by se mělo dobíjet ve vetrane místnosti. ...
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Mám otevřené okno :-). Ale myslím, že pulzní nabíječka a start /stop accu nebezpečný nebudou. Problém bych viděl u klasiky, kde se ten elektrolyt "vaří" a produkuje o hodně víc vyparů.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Medy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: stř říj 03, 2018 9:12 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Medy »

Používáte někdo "lidlovskou" nabíječku?

Odesláno z mého SM-G988B pomocí Tapatalk
Odpovědět

Zpět na „Levorg“