Jj, viděl jsem, jak jste to tlačili z příkoputracid píše:Tohle je jak odjištěný granát, stačí trošku polechtat plyn a už to lítá.
Subaru Levorg - všeobecně
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Lepsie nabijacky maju na to special rezim.Fleggy píše:Nechci být dotěrný, ale raději zopakuji svůj dotaz - lze dobíjet auto venku za teplot okolo nuly? Díky
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nikdy jsem se po tom nepídil, ale ve vedlejší firmě nabíjejí kamiony i za teplot hluboko pod nulou ..........a to nejsou vybitý, prý proto, aby baterky déle vydržely ......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Proč by se nemohly? Když jedeš a je pod nulou, tak se taky nabíjí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ta nabijecka Ctec co pise namornik, funguje 100% pri +30St jako pri -20St . Venku jako v garazi. Nic se neboj. :-)https://subarufanclub.cz/reklamy/mysa_r ... =1&t=1&c=0
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Čaute, sice sem moc neprispievam ale túto diskusiju sledujem dlhodobo /priebežne a vždy mi tu tak trochu chybalo hlbsie info o nejakom tom "upgradoch" motora /výkonu po 3 rokoch som sa teda rozhodol ze sa opat do toho pustím(vramci nejakých rozumných mädzí) aj u Levorga ...
Nakúpil som nejaké "sersámy" ale skompletizované to bude az po novom roku kedy ho caká aj soft nazvimeto (trochu nadnesene) stage 2
Jpipe, Cold air intake, stred , koncáky, Bypass Perrin, soft. Stým ze mapa bude v maxime Nm stále držaná okolo tých 300nm(ktoré sa dlhodbo javia bespečné) no vrch a spodok budú natom torchu lespšie ako len pri uprave softom.
Zatial som nahodil stred od Fox exhaust a koncaky + Perryn bajpas, sanie musi pockat na remap tam je riziko chudobnej zmesy (je koncipovane dost inak ako seria, ma iny priemer a o 30% vyssie cmf ako seria) nicmenej aj tieto modfikacie je citit viac ako som ocakával ... Boost PSI stock vs Uprady v prilohe (s ohladom na aktuálne °C levorg je dot senzitívny na teplotu )
Najvecsi rozdiel je ale asi pocitový a to najme v reakcii auta na plyn v beznej premávke. bypass perin narozdiel od serioveho bow (ktorý prepusta prvé 3psi spat do sania a uzatávra za az nad cca 3 psi upne) je uzatovrený a nepeperusty prve 3psi dosania ale idu do motora,(vlastne funguje rovnako ako seria na EJmotoroch) tuto "finesu" maju DIT motory (aj taka 2,0 wrx s manualom ) a je to parada vzdy mi liezlo nanaervy ako velku prodlevu to auto má... (pre perin som sa rozhodol na zaklade dlhodbých skusenosti ludi z US fór(fxt wrx cvt/mt)
Podla vsetkého je to najme koli spotrebe (bdw seriový bow skustocne ide prefuknut aj ustami ) lebo týžm ze turbo nabieha skoro a ma vyssi boost najme na spodku my spotreba skocila asi o 0,5l hore (dáta cca po 2tis km ) chová sa to trochu ako male turbo ma mojom Sturbe 125kw ale nábeh je este akcnejsí a nisszie ...
Ako to teda niekoho zaujima tak priebezne budem informovat nejakými dátami/skúsenostami
Nakúpil som nejaké "sersámy" ale skompletizované to bude az po novom roku kedy ho caká aj soft nazvimeto (trochu nadnesene) stage 2
Jpipe, Cold air intake, stred , koncáky, Bypass Perrin, soft. Stým ze mapa bude v maxime Nm stále držaná okolo tých 300nm(ktoré sa dlhodbo javia bespečné) no vrch a spodok budú natom torchu lespšie ako len pri uprave softom.
Zatial som nahodil stred od Fox exhaust a koncaky + Perryn bajpas, sanie musi pockat na remap tam je riziko chudobnej zmesy (je koncipovane dost inak ako seria, ma iny priemer a o 30% vyssie cmf ako seria) nicmenej aj tieto modfikacie je citit viac ako som ocakával ... Boost PSI stock vs Uprady v prilohe (s ohladom na aktuálne °C levorg je dot senzitívny na teplotu )
Najvecsi rozdiel je ale asi pocitový a to najme v reakcii auta na plyn v beznej premávke. bypass perin narozdiel od serioveho bow (ktorý prepusta prvé 3psi spat do sania a uzatávra za az nad cca 3 psi upne) je uzatovrený a nepeperusty prve 3psi dosania ale idu do motora,(vlastne funguje rovnako ako seria na EJmotoroch) tuto "finesu" maju DIT motory (aj taka 2,0 wrx s manualom ) a je to parada vzdy mi liezlo nanaervy ako velku prodlevu to auto má... (pre perin som sa rozhodol na zaklade dlhodbých skusenosti ludi z US fór(fxt wrx cvt/mt)
Podla vsetkého je to najme koli spotrebe (bdw seriový bow skustocne ide prefuknut aj ustami ) lebo týžm ze turbo nabieha skoro a ma vyssi boost najme na spodku my spotreba skocila asi o 0,5l hore (dáta cca po 2tis km ) chová sa to trochu ako male turbo ma mojom Sturbe 125kw ale nábeh je este akcnejsí a nisszie ...
Ako to teda niekoho zaujima tak priebezne budem informovat nejakými dátami/skúsenostami
FXTi MT6 400PS
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Marek, sprav si vlastne vlakno, tam to bude vsetko pekne pokope, tesim sa na Tvoje info
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Re: Subaru Levorg - všeobecně
S dovolením bych se vrátil k dobíjení. O víkendu jsem konečně pomocí CTEK CT5 dobil a jen by mě zajímalo, jestli těch cca 5 hodin je běžný čas pro zdravou baterku (zdravá podle kontroly v servisu). Dobíječka ukazovala stav CHECK velmi krátce, což interpretuju jako potvrzení dobré kondice baterky. Dobíjel jsem poprvé 2,5 roku po koupi auta a vlastně poprvé v životě
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To je uplne v poradku. To posledni dobijeni na 100% probiha pomalu.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já to zapínám na noc, tak nevím, ale přijde mi to normální.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Fíha, každou noc? Já si říkal, že jednou za kvartál by to mohlo stačit, protože krátké trasy jezdím vyjímečně.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Parkuju v garáži a zásuvku mám vedle baterky . Kolikrát přijedu, kouknu a bliká červená dioda. Tak to napojím a druhej den odpojím. Ne každou noc, ale často.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1048
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Cetl jsem někde, ze by se mělo dobíjet ve vetrane místnosti. ...námořník píše:Parkuju v garáži a zásuvku mám vedle baterky . Kolikrát přijedu, kouknu a bliká červená dioda. Tak to napojím a druhej den odpojím. Ne každou noc, ale často.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám otevřené okno . Ale myslím, že pulzní nabíječka a start /stop accu nebezpečný nebudou. Problém bych viděl u klasiky, kde se ten elektrolyt "vaří" a produkuje o hodně víc vyparů.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Používáte někdo "lidlovskou" nabíječku?
Odesláno z mého SM-G988B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G988B pomocí Tapatalk