Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Toz to teda neni moc povzbudive:( To byl opravdu rozdil nekolika trid jak mi ujeli. Loni jsem si nikdy tak zoufale trakce nevsiml. Bud nebyly podobne podminky nebo ty gumy po roce vyrazne degraduji.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jestli to není spíš rukama a koulema... Mám pocit, že lidem to lehce na vteřinku uklouzne a už mají pocit, že musí jet 20.. Dneska jsem jel Outbackem přes kopec, měl jsem pocit, že jedu opatrně a pomalu, stejně jsem jel zejména z kopce bez nadsázky 3x rychleji než ostatní (já 60, oni 20-30)...
Nezdá se mi, že v Levorgu na Nokianech by ti předokolky na sněhu měly ujíždět o několik tříd...
Nezdá se mi, že v Levorgu na Nokianech by ti předokolky na sněhu měly ujíždět o několik tříd...
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Kdo jednou zažije černé sklo,kdy sám na cestě neustojí a padne na držku,auto se samovolně sune a nejde nijak zastavit jede pak jindy dle jiných jak posraný.To malé trauma se normálnímu smrtelníkovi co vnímá riziko zahryže pod kůži.Jen tohle můžu zdůvodňovat milionkrát,zkušenost je nepřenositelná!
Ale těžko posuzovat takhle na dálku,kde kdo a jak jel,tohle je opravdu o ničOm.
Nokiany tu nicméně sklízí docela kritiku,rozhodně nejen chválu.
Ale těžko posuzovat takhle na dálku,kde kdo a jak jel,tohle je opravdu o ničOm.
Nokiany tu nicméně sklízí docela kritiku,rozhodně nejen chválu.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Subaru Levorg - všeobecně
ad Nokian WR D4, třetí místo v testu zimních pneu pro rok 2018 AMS v Německu, dle očekávání za Continental TS860 a GY UG9. Na sněhu nejlepší Nokian, horší na vodě a hlučnější.
Positive: Best performance on snow, good balance in the dry, lowest rolling resistance.
Negative: Average in the wet, a bit noisy.
Overall: Highly recommended.
Takže za mně chyba není v pneu.
Positive: Best performance on snow, good balance in the dry, lowest rolling resistance.
Negative: Average in the wet, a bit noisy.
Overall: Highly recommended.
Takže za mně chyba není v pneu.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20634
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Když myslíš že je to gumama, tak je vyměň. Ja před 14 dnama vyměnil 3 lety Pirellky za Goodyeary. A jsem spokojenej. Jak psal emve, tak na suchu i mokru byly skvělý, ale na sněhu stály za prd. Stejně si nemohu vzpomenout kdy mě někdo o třídu předjel. S těma Goodyearama jsem jel na sněhu jenom s manželkou a tak je na žádný limity nemůžu dostat, ale přišly mi na sněhu a ve sračkách při normální jízdě dobrý.
Nokiany jsem měl kdysi a už bych si je na auto nedal. Někdo si tu stěžoval že mu kloužou na vlhku. To mi neklouzaly ani ty Pirelky .
Nokiany jsem měl kdysi a už bych si je na auto nedal. Někdo si tu stěžoval že mu kloužou na vlhku. To mi neklouzaly ani ty Pirelky .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No takze:
1. Nechci polemizovat o svych ridicskych schopnostech, nicmene uz jsem nejakou tu zimu a par set tkm odjezdil
2. Jeli jsme z Sumavy do Vimperka, cili dolu, takze vyhoda 4x4 je diskutabilni pokud vubec nejaka.
3. Kdyz Octavka predemnou zatoci a ja ve stejne rychlosti pokracuju po tecne ven nepovazuju to za problem nezi volantem a sedackou (pro rypaly ridic Octavie si nepomohl driftem)
4. Kdyz jakykoli i milimetrovy kontakt s brzdou znamena okamzite spusteni ABS a tanceni autem po ceste, rovnez i podrazeni citelne rozhodi zadek auta a Octavie opet brzdi bez jakekoli viditelne nervozity opet nemyslim, ze je to chyba ridice
5. Jak jsem jiz psal loni jsem takove chovani nezazil, testuji v AMS rok jete gumy s 15tkm na hrbu? Pokud ano sypu si popel na hlavu a je to jasne moje chyba
1. Nechci polemizovat o svych ridicskych schopnostech, nicmene uz jsem nejakou tu zimu a par set tkm odjezdil
2. Jeli jsme z Sumavy do Vimperka, cili dolu, takze vyhoda 4x4 je diskutabilni pokud vubec nejaka.
3. Kdyz Octavka predemnou zatoci a ja ve stejne rychlosti pokracuju po tecne ven nepovazuju to za problem nezi volantem a sedackou (pro rypaly ridic Octavie si nepomohl driftem)
4. Kdyz jakykoli i milimetrovy kontakt s brzdou znamena okamzite spusteni ABS a tanceni autem po ceste, rovnez i podrazeni citelne rozhodi zadek auta a Octavie opet brzdi bez jakekoli viditelne nervozity opet nemyslim, ze je to chyba ridice
5. Jak jsem jiz psal loni jsem takove chovani nezazil, testuji v AMS rok jete gumy s 15tkm na hrbu? Pokud ano sypu si popel na hlavu a je to jasne moje chyba
Naposledy upravil(a) tracid dne ned pro 30, 2018 8:47 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A jen teda dodam nejedna se o snih ale spise led. Silnice jsou tu dneska takove, ze je problem ji prejit na druhou stranu pokud je jen trochu naklonena A silnicari zrejme ponekud zaspali, protoze posyp temer zadny (resp uz zajezdeny)
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A jen teda dodam nejedna se o snih ale spise led. Silnice jsou tu dneska takove, ze je problem ji prejit na druhou stranu pokud je jen trochu naklonena A silnicari zrejme ponekud zaspali, protoze posyp temer zadny (resp uz zajezdeny)
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Těžko říct, taky si je mohl někdy přehřát, pokud si např. pozdě přezul minulý rok, a už ty vlastnosti ztratily. I tak si myslím, že není normální, že by Nokiany měly být druhou zimu na sněhu nepoužitelné. Na našem Levorgu jsou taky.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Znovu - snih ok, led je problem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Právě,já reagoval na ledovku...a je taky samože rozdíl ledovka jen místy a led všude.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20634
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Cestou z Klínovce byl led na pár km. Žádný problémy jsem na GY neměl .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No tohle bylo 20km adrenalinu, kdy to auto litalo temer vsude. Jakakoli rychlost na 40 uz byla se smrti v ocich :D Na jednom miste jsem zazil i tebou zminene sunuti bokem do skarpy, kdy uz jsem si fakt rikal, ze to vypada zle. Cestou zpet uz v tom samem miste byly ve skarpe stopy gum, takze asi nas bylo vic, kterym to vubec nedrzelo :Dsima píše:Právě,já reagoval na ledovku...a je taky samože rozdíl ledovka jen místy a led všude.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Prave jsem taky prekvapeny jak moc spatne se chovaly. Skladovane byly cele leto ve sklepe, kde je konstantne 20 stupnu. Takze jedine asi fakt to prehrati. Uz si nepamatuju jak na jare bylo, ale protoze bydlim blizko hor a znacek zimni vybava, tak prezouvam vzdy az kdyz vidim, ze uz dalsi snezeni nehrozi.emve píše:Těžko říct, taky si je mohl někdy přehřát, pokud si např. pozdě přezul minulý rok, a už ty vlastnosti ztratily. I tak si myslím, že není normální, že by Nokiany měly být druhou zimu na sněhu nepoužitelné. Na našem Levorgu jsou taky.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tracid on Vimperk už není na Šumavě ?
Promiň, jen malé rýpnutí. Odkud přesně jsi jel ? Ze Zadova ?
Pravděpodobně jsme jeli stejnou trasu.
Já jsem včera jel silnicí směrem od Borových Lad, pod Novými Hutěmi. Než jsem se připojil na hlavní na Vimperk, jel jsem 3 km po úzké propojce pod Hutěmi, kde kapalo ze stromů a na silnici byla ujetá vrstvička sněhu a pod každým stromem flek vody. To trochu vyvolávalo pocit nejistoty, když se střídaly tyhle dva povrchy. Na rozhraní mokrého fleku a sněhu byl řídký rozčvachtaný sníh a tam se to lehce vyvolávalo pocit nejistoty. Tam jsem jel pomalu, protože ta silnička je úzká, komplet lemovaná vzrostlými stromy, vezl jsem rodinu a 2 auta se tam míjí jen když oba najedou na krajnici, takže tam je obezřetnost na místě i na suchu, natož na tomhle.
Ale po najetí na hlavní to bylo v pohodě. Tam se sype drtí, takže povrch byl ujetý vlhký sníh, který samozřejmě bez posypu rád klouže, ale posypáno bylo, takže se po tom jelo úplně v pohodě. A výhoda AWD tam pochopitelně byla velmi výrazná a to minimálně v každé zatáčce, kdy se dalo jet krásně pod mírným plynem. Jel jsem za zánovním Mondeem. Řidič s tím jel jistě, nejel nijak předpodesraně. Ale v každé zatáčce mě brzdil.
Takže věřím tomu, že ty gumy co máš, stojí za prd, protože ten povrch opravdu nebyl nijak extrémní a dalo se po něm jet v pohodě.
Promiň, jen malé rýpnutí. Odkud přesně jsi jel ? Ze Zadova ?
Pravděpodobně jsme jeli stejnou trasu.
Já jsem včera jel silnicí směrem od Borových Lad, pod Novými Hutěmi. Než jsem se připojil na hlavní na Vimperk, jel jsem 3 km po úzké propojce pod Hutěmi, kde kapalo ze stromů a na silnici byla ujetá vrstvička sněhu a pod každým stromem flek vody. To trochu vyvolávalo pocit nejistoty, když se střídaly tyhle dva povrchy. Na rozhraní mokrého fleku a sněhu byl řídký rozčvachtaný sníh a tam se to lehce vyvolávalo pocit nejistoty. Tam jsem jel pomalu, protože ta silnička je úzká, komplet lemovaná vzrostlými stromy, vezl jsem rodinu a 2 auta se tam míjí jen když oba najedou na krajnici, takže tam je obezřetnost na místě i na suchu, natož na tomhle.
Ale po najetí na hlavní to bylo v pohodě. Tam se sype drtí, takže povrch byl ujetý vlhký sníh, který samozřejmě bez posypu rád klouže, ale posypáno bylo, takže se po tom jelo úplně v pohodě. A výhoda AWD tam pochopitelně byla velmi výrazná a to minimálně v každé zatáčce, kdy se dalo jet krásně pod mírným plynem. Jel jsem za zánovním Mondeem. Řidič s tím jel jistě, nejel nijak předpodesraně. Ale v každé zatáčce mě brzdil.
Takže věřím tomu, že ty gumy co máš, stojí za prd, protože ten povrch opravdu nebyl nijak extrémní a dalo se po něm jet v pohodě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97