U mě to nejde nastavit.roura74 píše:Dotaz. Da se nekde nastavit automaticke zamceni dveri po rozjeti? Nebo to musi udelat servis?
Subaru Levorg - všeobecně
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak to buď rád. Dělá to hlavně to automatické nouzové brzdění. Vzpomínám si třeba na situaci cestou do Jeseníku: u cesty strom s bohatou korunou, která částečně zasahovala nad cestu, na kterou vrhala velmi kontrastní stín. Nevím, jestli se ten asistent "leknul" toho stínu nebo té koruny, ale bylo z toho panické brzdění. Můj osobní názor na tyhle moderní vyfikundace raději ani nebudu sdělovat. K čemu to je, když ES 99,9% situací zvládne, ale v tom zbývajícím promile se mě nepřímo pokouší zabít?Kolben píše:To je děsně zajímavý. Protože Outback to ještě nikdy neudělal. Opravdu nikdy se nastalo, ze by sahnul na brzdy pokud by to nebylo potřeba.
Jo, a v manuálu k systému Eyesight je pěkně dlouhý seznam situací, kdy se ten systém nesmí používat nebo kdy se může nesprávně aktivovat.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Je to prostě mrdka totální,já vůbec nechápu,kdo tomuhle může důvěřovat.Až že někdo nezažil negativní zkušenost,neznamená že to jednou nepřijde,třeba i fatálně,je třeba si to říct tak jak to je.Čerpám informace ze zkušeností zde popsaných,sám to nemám a nepotřeboval bych to ani zkoušet,já mám na tyhle zvrácenosti svůj názor i bez vlastních zkušeností,nebudu už jiný a vím proč,dokud to nepůjde nechci to mít.
Nevím proč se některým vám zde líbí,že auto řídí a myslí za vás,to se mě zdá neskutečné,totálně ovčí,omlouvám se za ty slova,ale to jsem řekl ještě hodně lehce.
Edit:kolbene ty jsi to myslel asi jinak,čistě jako porovnání,tebe jsem nemyslel.
Nevím proč se některým vám zde líbí,že auto řídí a myslí za vás,to se mě zdá neskutečné,totálně ovčí,omlouvám se za ty slova,ale to jsem řekl ještě hodně lehce.
Edit:kolbene ty jsi to myslel asi jinak,čistě jako porovnání,tebe jsem nemyslel.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mě osobně se za 17000km stalo asi 3x, že Eyesight varoval před překážkou zbytečně - 2x značky a svodidla v prudké zatáčce kam jsem se blížil docela rychle, ale jen blikal a pípal,jakmile zjistil že hodlám zatočit, nechal toho. Potřetí to bylo auto vyjíždějící do odbočovacího pruhu (zasahovalo do mého pruhu cca 15cm), tam mi i hrábnul na brzdy, ale ne naplno. Jinak funguje tak jak má. Jen do stojících kolon ve městě by mohl přibrzďovat pozvolněji, tam přebírám radši kontrolu sám.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
ES se chová specificky, stejně jako cvt převodovka. Jak to tady čtu (sám ho nemám) tak mi přijde že se ho člověk musí naučit používat a stejně jako cvt, která se podle mne dá pěkně ovládat plynem, spoustě lidí vyhovovat nebude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak mezi CVT a eyesight je jeden zasadni rozdil - CVT ti opravdu neudela to, ze v situaci, kterou predtim zvladla 100x dobre najednou totalne selze. Jinak eyesight nefunguje spatne. Jsou situace kdy mi leze na nervy (auto predemnou odbocujici doprava, prilisne priblizeni za auto pri predjizdeni, najizdeni na kruhovy objezd levym pruhem, kdy zblizka mijim dalsi auta atd...), ale vetsinou jen blika nebo lehce pribrzdi. Ale pak jsou situace, kdy opravu zpanikari zcela zbytecne a zacne ostreji brzdit. Me se tohle stalo za 15500 km 2x. Viz situace, kterou jsem popisoval na minule strance - v teto situaci a pri relativne nizke rychlosti opravdu necekas, ze zacne panicky brzdit. Zejmena, kdyz podobnych zatacek predtim zvladl projet desitky.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No já pouze myslim že si na oboje musí člověk zvyknout a naučit se trochu předvídat . Jinak bych asi mezi dvěma rozdilnejma věcma rozdíly nehledal .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já si pouze myslím, že nejlepší ES je žádný ES. Vaše zkušenosti a situace mě přesvědčují o tom, že jestli mám v karmě napsáno, že se zabiju v autě, tak by mě pěkně štvalo, kdyby mi to způsobila nějaká rádobybezpečnostní kravina.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Naprostý souhlas - zvyknul jsem si a předvídavě to vypínámnámořník píše:No já pouze myslim že si na oboje musí člověk zvyknout a naučit se trochu předvídat .
Včera jsem podruhé zkoušel asistenta pro udržení v pruhu. Jak jsem byl při prvním testu spokojený, tak včera jsem nechápal. Nejdřív nic nedělal, jen varoval, že opouštím jízdní pruh, jako by ani nebyl zapnutý. OK, řekl jsem si, asi potřebuje aktivovaný přednárazový systém. Ani potom nezabral. Tak jsem přepnul na adaptivní tempomat a zase nic. Tak jsem se vrátil na své standardní nastavení (obyč tempomat a vypnutý přednáraz). Po chvíli mi to nedalo a zase jsem ho zkusil, no a tentokrát fungoval. To vše na jednom hodně dlouhém rovném úseku s neměnnou kvalitou povrchu a značení. Tož asi tak...
A ještě jedna zvláštní zkušenost - v pátek cestou domů mi občas zapršelo. Na dálnici se mi ES deaktival kvůli snížené viditelnosti, což jsem bral, protože i když nepršelo moc, všude bylo spousta vodní tříště. Byl vypnutý jenom chvilku v té nejhorší slotě. Ale když jsem o něco později jel sám v slabém deštíku po volné okresce, tak se ES zase sám vypnul a zůstal vypnutý asi 5 minut. Opět jsem nechápal - vždyť viditelnost byla nesrovnatelně lepší než na té dálnici. Takže jestli se říká, že ES je mezi těmi různými asistenty jeden z nejlepších, tak nechci vědet, jak fungují ty horší.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já ho nemám a nevadí mi to. Nejezdím autem každý den a řídit mě baví. A úplně bych se po... l kdyby mi během jízdy něco tahalo za volant a podobně. Bohatě mi stačí autonomní indikátor bezpečné jízdy jménem Stáňa, která díky tomu že je úplně autonomní nejde vypnout. Na druhou stranu chápu ty co ročně najezdí 50t a vic že těch systémů využívají. Jinak, jak už několikrát jinde zmínil HonzaCZ tak ani automatický dálkový světla nefungují tak jak by měly, což potvrzuji, tak jak to může někdo očekávat od ES.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Vim, ze to myslis z legrace, ale i tak... CVT je dobra prevodovka, mam s ruznymi typy urcite 50tkm+ a jsem spokojen. Hlavne jsem si nikdy nevsiml nejak zasadne nekonzistentniho chovani - proste kdyz cekam, ze se nejak zachova, tak se tak vicemene vzdy zachova, coz se nedea rict o ES. V podstate mi na CVT v Levorgu vadi dve veci - velmi ostre reakce pri rozjezdu(samozrejme tady ma vliv i nastaveni plynoveho pedalu) - obcas se s tim trochu blbe parkuje "nadoraz", zejmena pokud auto po povoleni brzdy samovolne nejede, treba do kopce. No a ta druha je pseudorazeni, kdy vyvolava dojem spise zbytecneho kopani nez razeni a navic to cele vyrazne zpomaluje akceleraci. Uvital bych moznost nastavit ciste CVT rezim.námořník píše:No já pouze myslim že si na oboje musí člověk zvyknout a naučit se trochu předvídat . Jinak bych asi mezi dvěma rozdilnejma věcma rozdíly nehledal .
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Indikoval ti ten asistent jizdnich pruhu, ze nasel cary? Nekdy mu to trva trochu dele, pokud neni znaceni uplne 100%. Zaroven jsem si vsiml, ze varovani opusteni pruhu funguje ikdyz je cara mene kvalitni, ale asistent ne.Fleggy píše:
Naprostý souhlas - zvyknul jsem si a předvídavě to vypínám
Včera jsem podruhé zkoušel asistenta pro udržení v pruhu. Jak jsem byl při prvním testu spokojený, tak včera jsem nechápal. Nejdřív nic nedělal, jen varoval, že opouštím jízdní pruh, jako by ani nebyl zapnutý. OK, řekl jsem si, asi potřebuje aktivovaný přednárazový systém. Ani potom nezabral. Tak jsem přepnul na adaptivní tempomat a zase nic. Tak jsem se vrátil na své standardní nastavení (obyč tempomat a vypnutý přednáraz). Po chvíli mi to nedalo a zase jsem ho zkusil, no a tentokrát fungoval. To vše na jednom hodně dlouhém rovném …
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Protisvetlo? Kousek blata nebo nejakeho jineho bordelu pred jednou z kamer?Fleggy píše:
A ještě jedna zvláštní zkušenost - v pátek cestou domů mi občas zapršelo. Na dálnici se mi ES deaktival kvůli snížené viditelnosti, což jsem bral, protože i když nepršelo moc, všude bylo spousta vodní tříště. Byl vypnutý jenom chvilku v té nejhorší slotě. Ale když jsem o něco později jel sám v slabém deštíku po volné okresce, tak se ES zase sám vypnul a zůstal vypnutý asi 5 minut. Opět jsem nechápal - vždyť viditelnost byla nesrovnatelně lepší než na té dálnici. Takže jestli se říká, že ES je mezi těmi různými asistenty jeden z nejlepších, tak nechci vědet, …
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Protisvětlo určitě ne (zamračeno a lehce pršelo) a čelní sklo bylo díky stěračům čisté jak už dlouho ne.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám s ES najeto přes 100kkm a už jsem si zvykl. ES se vůbec nehodí do aut, od kterých očekáváte emoce. V tom je problém. Pokud je zabudovaný do kraksny, která má polykat tkm na dálnici a nic víc od něj neočekáváte, je všechno jak má být. Naprosto nesmyslný by byl třeba v Sti.
Jak tady někdo píše, s ES je třeba více předvídat, znamená to jet pomaleji. To samé platí pro AT/CVT. Předvídat = jet klidněji. Takže nic pro auto na zábavu.
Co dobře funguje, je brždění motorem. Na dálnici nastavím 95 kmh a jedu rychle jak chci, bez šlapání na brzdu, když dojedu tira v levém pruhu.
Automatické brzdy používá hodně lidí v levém pruhu, borci píšou čtou maily, velké bezemoční kraksny s radarem na čumáku a piloti se ani nedívají před auto.
Jak tady někdo píše, s ES je třeba více předvídat, znamená to jet pomaleji. To samé platí pro AT/CVT. Předvídat = jet klidněji. Takže nic pro auto na zábavu.
Co dobře funguje, je brždění motorem. Na dálnici nastavím 95 kmh a jedu rychle jak chci, bez šlapání na brzdu, když dojedu tira v levém pruhu.
Automatické brzdy používá hodně lidí v levém pruhu, borci píšou čtou maily, velké bezemoční kraksny s radarem na čumáku a piloti se ani nedívají před auto.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series