V rámci zajíždění jsem o víkendu najel 1200 km a zatím jsem trochu rozpačitý z ES. Hlídání pruhu, no proč ne. V zimě při svlékání bundy se to může hodit. Ale třeba tempomat se mi víc líbil v MY2016, protože neovládal brzdy a dost se snažil brzdit motorem. Například nastavených 50 km/h při jízdě z kopce teď znamená časté brzdění (bez podřazování) a výsledkem je neplynulá jízda. Předkolizní systém občas panikaří a hned brzdí. Naštěstí to zatím vždy bylo v rychlostech do cca 60-70 km/h, takže ti za mnou mi nevletěli do kufru.
Typické problémové situace, které jsem zažil víckrát:
- plochý kruháč, uprostřed před každým nájezdem dvě takové ty čtveraté cedule s červenými šipkami. Detekována překážka a dup na brzdu
- chodec/cyklista přebíhající cestu. Už je za krajnicí nebo na chodníku, když se k němu přiblížím a opět - detekována překážka a dup na brzdu
A pak pár dalších nahodilých, kde jsem nepostřehnul důvod. Respektive cca v deseti obdobných situacích jednou zazmatkoval (práce na cestě apod.)
Ještě to budu chvíli testovat, ale asi budu přednárazový systém vypínat a tempomat používat pouze v klasickém fixním režimu. Doufám, že se to časem zlepší nějakým updatem, pokud je to vůbec updateovatelné...
Jinak jsem celkem spokojený. Ještě jezdím piánko, protože záběh, ale zatáčky to řeže stejně dobře jako MY2016