Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 153  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3524
Bydliště: Valašsko
Traveller píše:
Určitě to někteří mají napozorované daleko lépe než já, třeba Quickly. Já dojezd a podobné věci neřeším, ale mám odzkoušeno, že s SJ Forejsem ujedu od rozsvícení kontrolky rezervy alespoň min.100km. Resp., ujel jsem nejvíc cca 70km, ale při dotankování jsem zjistil, že mi tam nejméně 3-4l ještě v nádrži zbyly.

Trávo já to jednou nedobrovolně teda prubl.Ujel jsem s tím skoro 100km,jenže na dálnici v rakousku,minul jsem jednu benzinu u které jsem váhal zda nenatankovat.A záhy se mě rozsvítilo dietní oko.Ono pak jak naschvál začínal fungl nový úsek(což jsem blb věděl)nikde žádná benzina,tlačil jsem to očama,vším :-) Tankoval jsem už jen kousek od české hranice.Jak se snažím tohohle vždy vyvarovat,stalo se.Za čárou v rakousku,německu,talošce tankuji častěji,s velkou rezervou v nádrži,je známo že tam není zdaleka tak hustá síť,tohle mě ale nějak nevyšlo,musel jsem dojíždět na výpary.Takže ujede se docela dost na rezervu,když to není teda zrovna lesem na redukci.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř kvě 17, 2017 11:09 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2074
Někde jsem četl, že to přeplňovat není dobrý nápad i kvůli tomu, že to pak přeteče a zničí nějaký ten uhlíkový filtr nebo co to tam je... já to vypínám po prvním cvaknutí a spotřeby vypadají dost podobně, takže tam asi teče +- stejně. Teda, když to opravdu cvakne při něčem, co si myslím že by mělo. Párkrát se mi stalo, že to cvaklo výrazně dřív než by mělo, pak jsem to pouštěl znovu... a na maďarovi a shellce se mi 2x stalo, že to cvaklo a o půl sekundy později to z hrdla vycáklo ven... aspoň že jsem vedle toho nestál :-D

Jinak je samozřejmě nejlepší tankovat při co největší zimě, aby tam toho benzinu vlivem roztažnosti nateklo co nejvíc :-DDD (ale on to zase takový vtip neni... při objemu nádrží aut je to šumák, ale do práce se objednávají trochu větší objemy nafty a tam se s tímhle fakt počítá. Tj. objedná se konkrétní počet litrů a po tom, co to přivezou, tak se ještě kalkuluje s teplotou v době kdy to dovezli a pak se ještě buď doplácí nebo vrací...)

Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže :-DDD


stř kvě 17, 2017 12:37 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Příspěvky: 406
Bydliště: Kroučová
spm píše:
Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže

Ale to nejseš srab, prostě odpovědný řidič :-) , já to mám taky tak.

_________________
2015 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT Obrázek
Nissan Almera Tino 2.2Di, MB 190 2.0E
Fiat 127 Sport, Fiat 125 P 1500, Zastava 1100 - FIAT KLUB Česká Lípa
Moskvič 2140 - moje první ato


stř kvě 17, 2017 12:52 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte bře 21, 2017 9:16 pm
Příspěvky: 3
Ak je v nádrži málo paliva, vplyvom odstredivej sily počas jazdy sa môže stať, že čerpadlo nasaje vzduch namiesto paliva. Môže sa zavzdušniť systém. Preto by som nejazdil na výpary ...


stř kvě 17, 2017 2:26 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 184
spm píše:
Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže

Tak to ja aj s polovicou :)

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16


stř kvě 17, 2017 4:28 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 103
Já to mám s Levorgem vyzkoušený při mým sstylu jízdy 10l/100 takto: Ve chvíli, kdy je dojezd --------, jedu max. 50 km, víc si netroufnu. Už se mi to stalo asi 2x a vždycky jsem natankoval něco přes 58l. Takže na jistotu takto

_________________
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 MY 2011
Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 MY 2014

SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2008 - TOTÁLKA-na hřbitově
SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2009 - PRASKLÁ KLIKA-někdo s tím asi ještě jezdí


stř kvě 17, 2017 9:37 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3524
Bydliště: Valašsko
Já to mám jednoduché,u forejse natankuju plnou a až zasvítí hladové oko,hned jedu a dotankuju.Vždy tam dám 50 lt,tolerance + 1 litr max.Takhle to praktikuji v tuzemsku,venku tankuju klidně čtvrt či půl nádrže.Když je teda nějaká dálková trasa.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř kvě 17, 2017 10:38 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř dub 06, 2016 9:33 pm
Příspěvky: 30
Zdravím po čase.

Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum. :-) Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?

A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození :-)

Díky

_________________
Volvo S40 II 2.0 D 100 kW 2005
Subaru Levorg GT-S Comfort MY18 objednán (září 2017)


stř kvě 24, 2017 9:34 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6008
Bydliště: Česká Třebová
Stran laku:
Asi obecná zkušenost z posledních let je taková, že ten lak je měkký a nevydrží skoro nic. To je dobré proti odletujícím kamínkům, které nechávají jen minimum poškození (já snad zepředu nemám ani ťukanec po 3 letech a 130.000km provozu), ale stačí se na něj špatně podívat a je na něm škrábanec. U forejse fakt stačí drobná větvička při jízdě polňačkou a hned je to na boku vidět.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř kvě 24, 2017 9:49 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2513
Bydliště: Praha/Beroun
Ahoj, sice nemám Levorga, ale proč se nepodělit s názorem.

Jezdil jsem jak Sotozero tak Alpin. Sice ve variantách SZ2 respective A4, aale ty změny tam nejsou dramatické. SZ za tepla a jako nové klouzaly. Také moc nevzdržely a vytrhal jsem na nich vzorek. Teď mám A4 a je to jiná liga. Mám XL, aby se tolik nežmoulaly v bocích a jízda je jistá a přesto stále komfortní. Jsou tiché a ideální na břečku. Měl jsem je i na ledovém okruhu, dobře se kontrolují. Výdrž neskutečná.

Otázka mytí - moje auto bylo v myčce jen jednou za skoro 10 let. Tak asi tak.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


stř kvě 24, 2017 9:51 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Příspěvky: 2166
Bydliště: Praha
Sottozero 3 225/45 XL R17 jezdim a prijdou mi v pohode. Jsou to ale prvni dobre zimaky co mam, predtim sem to flakal jak to prislo. Je tu vlakno o zimnich gumach, pocti tam.
Co se tyce laku, tak se zda byt hodne tenky, o tom ti napise treba Ipi.

_________________
Impreza WRX STI MY2006 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 / V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube


stř kvě 24, 2017 9:53 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 22, 2015 10:46 am
Příspěvky: 136
Bydliště: Poděbrady
Pneu zimni mam Nokia WR A4 a v zime jsem nemel sebemensi problem, origo davaj nokiany, typ uz nevim. Co se tyce laku, tak ten je hodne mekkej a mycka ci hadr bez mikrovlakna ho poskrabe, ja dostal auto jis poskrabane, kuci sikovny ho myli po strzeni ochranne folie a hned to poskrabali, nepomohlo ani lesteni abrazivnim pripravkem od Mequiarsu, na slunci pod uhlem jsou vlasecnicove skrabance stale videt.

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk


stř kvě 24, 2017 1:47 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 103
Origo Dunlopy letní - nemám zásadní výhrady ani sucho, ani mokro. Zimní kupuju léta Nokiany a taky spokojenost.
Co se týče laku: neřeším. Jezdím do práškový myčky, protože mě to baví :-) KLidně občas i do normálnl. Mám ho rád hezký, čistý a uklizený. Mám ho ale na pár let, takže to nehrotím.

_________________
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 MY 2011
Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 MY 2014

SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2008 - TOTÁLKA-na hřbitově
SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2009 - PRASKLÁ KLIKA-někdo s tím asi ještě jezdí


stř kvě 24, 2017 9:01 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 62
SubarákDejf píše:
Zdravím po čase.

Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum. Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?

A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození

Díky


Ja som na originál disky dával zimné Goodyear Ultra Grip Performance Generation1- 225/45 R18 95V XL a maximálna spokojnosť..
Příloha:
Lev_Pneu GY.JPG
Lev_Pneu GY.JPG [ 452.31 KiB | Zobrazeno 321 krát ]

letné orig. DUNLOP som dal na OZ RACING Formula HLT GC 7,5x18 5x114,3 ET47 GRIGIO CORSA OPACO
+ bezpečnostné matice McGard + snímače TMPS(naklonovali originál snímač a nemám žiadny problém po prehodení sa to tvári ako originál ...)
ale kľudne som mohol ísť aj do rozmeru 8x18 ET45
Příloha:
Lev_pneu D OZ.JPG
Lev_pneu D OZ.JPG [ 178.47 KiB | Zobrazeno 321 krát ]


najprv som umýval ručne.. teda chalan na umyvárke nastriekal penu, potom vapkou opláchol.. linka ofúkla, ručne doutieral... po 1/2roku cez zimu umyvárka na najlepší program s tlakovým pred-umytím s penou, potom oplach s voskom + zospodu trysky na podvozok... ručne ešte utriem čo neoschlo, sem tam doleštím okná, zrkadlá...
Chcelo by to aspoň raz ročne ručne navoskovať a vyleštiť...

keď som hľadal disky najlepší kompromis boli disky z rady OZ Racing s technológiou HLT (Production process Low pressure casting process + Heat Treatment + HLT) ... nie je to celkom ako kované(od 19" väčšie..), ale oproti kovaným 1ks je o 200€ lacnejší a majú pevnejší, odolnejší ráfik tento rok začali robiť HyperGT HLT farba Star Grafite,
Příloha:
HyperGT HLT.jpg
HyperGT HLT.jpg [ 84.54 KiB | Zobrazeno 321 krát ]
Příloha:
HyperGT-HLT 17_20.jpg
HyperGT-HLT 17_20.jpg [ 272.04 KiB | Zobrazeno 244 krát ]


ten by mal byť ešte o niečo ľahší oproti OZ Formula
Příloha:
Lev OZ Formula HLT ET47_18.jpg
Lev OZ Formula HLT ET47_18.jpg [ 69.5 KiB | Zobrazeno 321 krát ]

http://www.ozracing.com/wheels/oz-racin ... ula-hlt-5h
keď dáš konfigurovať podľa auta vyhodí pri type formula HLT ako jedna z variant rozmer 8"R18 ET 45, alebo 7,5"R18 ET 47...


Naposledy upravil feroj dne pát kvě 26, 2017 10:55 am, celkově upraveno 1



čtv kvě 25, 2017 2:20 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 62
Subaru Brno posielalo ponuku na komplet zimné kolesá... len oni dávajú ďalšie snímače a treba to prehodiť v servise, lebo ich musia načítať do systému kontroly tlaku, čo pri klonovaných odpadá...

Příloha:
Lev Nokian WR A3 Alu17.jpg
Lev Nokian WR A3 Alu17.jpg [ 67.03 KiB | Zobrazeno 308 krát ]


Příloha:
Lev Nokian WR A4 Alu17.jpg
Lev Nokian WR A4 Alu17.jpg [ 74.98 KiB | Zobrazeno 308 krát ]


čtv kvě 25, 2017 2:48 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 153  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: