Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je čtv dub 26, 2018 4:23 pm
Subaru Levorg - všeobecně
Autor |
Zpráva |
Nováček
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am Příspěvky: 42 Bydliště: Pardubicko
|
Jj je to špatně, ale přesně takto se teď jezdí a nemá to bohužel řešení!!!
_________________ Subaru Outback 3,6R MY 2011 Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
|
úte bře 28, 2017 8:01 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm Příspěvky: 245
|
Přezuto na Dunlop Sport Maxx RT 2 a první dojmy z hlučnosti/zvukového projevu jsou pozitivní. Zatím žádné protivné hučení, hurá  Taky řídící jednotku mám už aktualizovanou (v rámci svolávačky). Trochu jsem měl strach, že se při tom zresetuje PP, ale nic se neztratilo a i má nastavení zůstala nedotčená. Vliv na jízdní projev ještě nedokážu vyhodnotit. Cestou ze servisu jsem necítil žádnou změnu.
|
pát bře 31, 2017 4:09 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm Příspěvky: 162
|
V ostatnej dobe pozorujem divny zvuk niekde od prevodovky. Vzdy je to, ked nie je zahriaty motor/prevodovka. Zvuk pripomina hrkotajucu gulicku v plechovej krabicke. Je kratkodoby. Dnes som si vsimol moznej zavislosti od automatickeho "preradenia" virtualneho stupna pri akceleracii (nie max, ale niekde nad 40% chodu pedalu).
Pozorujete niekto nieco take?
_________________ → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017) → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011) EX: → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
|
ned dub 09, 2017 7:09 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm Příspěvky: 240
|
včera 20km u nás po okreskách pro radost a abych měl ještě v paměti ten rozdíl gum než přezuji zítra na letní . Režim S a manuál, po celou dobu nad 4tis ot. Zatím moje nejlepší spotřeba - 21,4 ![subaru [SUBARU]](./images/smilies/smilies-18947.png)
_________________ SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017 SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016
|
ned dub 09, 2017 9:45 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm Příspěvky: 245
|
Nic takového jsem nezaznamenal, a to jsem na různé pazvuky docela citlivý. Jsi si jistý, že to jde od převodovky? Osobně mám zkušenost, že lokalizovat zdroj rušivého zvuku jen z místa řidiče může být ošidné. Jako řidič to slyším odněkud a spolujezdec to vnímá odjinud. A nakonec to bývá někde úplně jinde 
|
pon dub 10, 2017 5:45 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm Příspěvky: 162
|
Tu sme sa zhodli aj so synom. Uvidime, co bude po prehliadke
_________________ → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017) → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011) EX: → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
|
pon dub 10, 2017 6:12 am |
|
 |
Nováček
Registrován: stř bře 30, 2016 2:05 pm Příspěvky: 2
|
Ahojte, Mám Levorga GT od mája 2016 (najazd.16000km) a doteraz len fakt niekedy som zaznamenal že keď po jazde zastavím na semafore so zaradenou rýchlosťou (MD) a zašliapnutou brzdou, tak motor začne robiť pri státí také cykly, akokeby sa chcel vypnúť, dochádza k vibráciám a po 1-2 sekunde znovu ide normálne a o 4 sekundy zase ide "skapať" a znovu sa rozbehne a znovu. Neviem, či to nejak nesúvisí s tým, že pri státí mám logicky zašliapnutú brzdu a motor namiesto toho aby išiel konštantne, tak akokeby sa chcel inteligentne vypnúť (šetrenie paliva) ale vráti sa naspäť do normálu. Opakujem, píšem o zastavení na semafore po napríklad 500m jazdy. Dnes mi toto robilo celý deň čo som jazdil v meste. Ďakujem za vysvetlenie. Pluto
|
pon dub 10, 2017 7:06 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm Příspěvky: 360
|
Toto sa mi nezda normalne. V prvom rade si vypni start/stop a stoj na tej brzde normalne, aby to autu bolo jasne, ze chces stat  Ale i tak to vidim na servis, lebo si myslim, ze to ti problem nevyriesi. Mozno je to len nejaky problem s volnobehom, ale akosi moc zavcasu napr. na zanesenu skrtiacu klapku.
_________________Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F  / SJ6  ) 
|
pon dub 10, 2017 11:42 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm Příspěvky: 3490 Bydliště: Holýšov
|
Zkus si vypnout start stop system. A pak to pozoruj. Jestli se to bude chovat stejne tak se zkus poptat v servisu cim by to mohlo byt. Pokud je start stop aktivni tak by to klidne mohl delat on, páč podle intenzity jakou slapes na brzdovej pedal on pozna, zda chces aby chcipnul motor ci nikoli. Pokud na nem stojis tak nejak na hrane a ne porad stejnou intenzitou tak by to mohlo delat takovyhle kraviny. I kdyz to bys musel s tim pedalem delat pekny cviky.
_________________Forester XT Sport 2017 (MY18) - - Na ProdejOutback 2.5i Sport Lineartronic 2017 -  WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
|
úte dub 11, 2017 8:12 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm Příspěvky: 89
|
také cukanie pozorujem väčšinou keď dochladzujem teplý motor pred odstavením (hladký chod vyváženého boxera  zaradiť do systému pár eko vychytávok... a koniec) ... na čo tam len dali ten EGR ventil, púšťať do sania výfukové plyny mi príde uchýlne... z jednej strany blbý EU úradník da nezmyselne eko normy, aby ich obratom spriaznení EU výrobcovia okašľali, spotrebu uvádzajú úplne v pohode -2l (pozeral som test Kodiaka 2.0TDi papierová 5,6 - reálne 7,2)... tak načo je to dobré
|
úte dub 11, 2017 9:28 am |
|
 |
Nováček
Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm Příspěvky: 38 Bydliště: Ostrava
|
Zdravím.
Mám po svolávačce + přezutí gum na letní. Nemohu se zbavit dojmu, že je auto nějaké rozežranější. Je na tom někdo podobně? Jestli třeba Subaru nedělalo nějaké úpravy firmware kvůli emisím nebo podobně.
Díky.
_________________ Treble, Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
|
stř dub 12, 2017 10:00 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned říj 04, 2009 9:00 pm Příspěvky: 1537 Bydliště: Roztoky
|
Ty vibrace na volnobeh - tohle delal boxer diesel kdyz si kalibroval vstriky. Nemuze to byt neco podobneho?
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Impreza 2.0 R-S MY08
|
stř dub 12, 2017 10:52 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm Příspěvky: 245
|
Jezdím víceméně pořád stejné trasy a spotřeba se mi po svolávačce a přezutí nijak zvlášť nezměnila.
|
stř dub 12, 2017 11:58 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon srp 15, 2016 10:06 am Příspěvky: 57
|
Ani já jsem po svolávačce žádnou žádnou změnu spotřeby nezaznamenal. Zaregistroval jsem, že mi oproti GPS teď míň nadměřuje tachometr - dřív jsem věděl, že na měřeném úseku stačí jet 54 km/hod dle tachometru a jsem OK, teď tak o 1 - 2 km méně. Jelikož jsem ale ve stejný době vyměnil i mobil, tak to bude spíš jiným chováním GPS v mobilu. 
|
stř dub 12, 2017 12:21 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: úte pro 22, 2015 10:46 am Příspěvky: 167 Bydliště: Poděbrady
|
Na svolavacce jsem byl koncem brezna, akorat jim prisla dalsi aktualizace, tak mi ji nainstalovali. Auto ma spotrebu stejnou, jenom mi prijde, ze je tuzsi volant, nevim jestli se aktualizaci sw muze zmenit nastaveni posilovace na volantu.
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
|
stř dub 12, 2017 1:11 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|