Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
suru70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
Jméno a příjmení: Vít K.
Bydliště: Pardubicko

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od suru70 »

Jj je to špatně, ale přesně takto se teď jezdí a nemá to bohužel řešení!!!
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Přezuto na Dunlop Sport Maxx RT 2 a první dojmy z hlučnosti/zvukového projevu jsou pozitivní. Zatím žádné protivné hučení, hurá :)
Taky řídící jednotku mám už aktualizovanou (v rámci svolávačky). Trochu jsem měl strach, že se při tom zresetuje PP, ale nic se neztratilo a i má nastavení zůstala nedotčená. Vliv na jízdní projev ještě nedokážu vyhodnotit. Cestou ze servisu jsem necítil žádnou změnu.
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

V ostatnej dobe pozorujem divny zvuk niekde od prevodovky. Vzdy je to, ked nie je zahriaty motor/prevodovka. Zvuk pripomina hrkotajucu gulicku v plechovej krabicke. Je kratkodoby. Dnes som si vsimol moznej zavislosti od automatickeho "preradenia" virtualneho stupna pri akceleracii (nie max, ale niekde nad 40% chodu pedalu).

Pozorujete niekto nieco take?
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Username »

včera 20km u nás po okreskách pro radost a abych měl ještě v paměti ten rozdíl gum než přezuji zítra na letní . Režim S a manuál, po celou dobu nad 4tis ot. Zatím moje nejlepší spotřeba - 21,4 [SUBARU]

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

MKo píše:V ostatnej dobe pozorujem divny zvuk niekde od prevodovky. Vzdy je to, ked nie je zahriaty motor/prevodovka. Zvuk pripomina hrkotajucu gulicku v plechovej krabicke. Je kratkodoby. Dnes som si vsimol moznej zavislosti od automatickeho "preradenia" virtualneho stupna pri akceleracii (nie max, ale niekde nad 40% chodu pedalu).

Pozorujete niekto nieco take?
Nic takového jsem nezaznamenal, a to jsem na různé pazvuky docela citlivý. Jsi si jistý, že to jde od převodovky? Osobně mám zkušenost, že lokalizovat zdroj rušivého zvuku jen z místa řidiče může být ošidné. Jako řidič to slyším odněkud a spolujezdec to vnímá odjinud. A nakonec to bývá někde úplně jinde :)
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

Fleggy píše:... lokalizovat zdroj rušivého zvuku jen z místa řidiče může být ošidné. Jako řidič to slyším odněkud a spolujezdec to vnímá odjinud. A nakonec to bývá někde úplně jinde
Tu sme sa zhodli aj so synom. Uvidime, co bude po prehliadke
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Plutotype
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 30, 2016 3:05 pm
Jméno a příjmení: Jazdec Pomalý

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Plutotype »

Ahojte,
Mám Levorga GT od mája 2016 (najazd.16000km) a doteraz len fakt niekedy som zaznamenal že keď po jazde zastavím na semafore so zaradenou rýchlosťou (MD) a zašliapnutou brzdou, tak motor začne robiť pri státí také cykly, akokeby sa chcel vypnúť, dochádza k vibráciám a po 1-2 sekunde znovu ide normálne a o 4 sekundy zase ide "skapať" a znovu sa rozbehne a znovu. Neviem, či to nejak nesúvisí s tým, že pri státí mám logicky zašliapnutú brzdu a motor namiesto toho aby išiel konštantne, tak akokeby sa chcel inteligentne vypnúť (šetrenie paliva) ale vráti sa naspäť do normálu. Opakujem, píšem o zastavení na semafore po napríklad 500m jazdy.
Dnes mi toto robilo celý deň čo som jazdil v meste.
Ďakujem za vysvetlenie.
Pluto
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4852
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Makovica »

Plutotype píše:Ahojte,
Mám Levorga GT od mája 2016 (najazd.16000km) a doteraz len fakt niekedy som zaznamenal že keď po jazde zastavím na semafore so zaradenou rýchlosťou (MD) a zašliapnutou brzdou, tak motor začne robiť pri státí také cykly, akokeby sa chcel vypnúť, dochádza k vibráciám a po 1-2 sekunde znovu ide normálne a o 4 sekundy zase ide "skapať" a znovu sa rozbehne a znovu. Neviem, či to nejak nesúvisí s tým, že pri státí mám logicky zašliapnutú brzdu a motor namiesto toho aby išiel konštantne, tak akokeby sa chcel inteligentne vypnúť (šetrenie paliva) ale vráti sa naspäť do normálu. …
Toto sa mi nezda normalne. V prvom rade si vypni start/stop a stoj na tej brzde normalne, aby to autu bolo jasne, ze chces stat :)
Ale i tak to vidim na servis, lebo si myslim, ze to ti problem nevyriesi.
Mozno je to len nejaky problem s volnobehom, ale akosi moc zavcasu napr. na zanesenu skrtiacu klapku.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Kolben »

Zkus si vypnout start stop system. A pak to pozoruj. Jestli se to bude chovat stejne tak se zkus poptat v servisu cim by to mohlo byt. Pokud je start stop aktivni tak by to klidne mohl delat on, páč podle intenzity jakou slapes na brzdovej pedal on pozna, zda chces aby chcipnul motor ci nikoli. Pokud na nem stojis tak nejak na hrane a ne porad stejnou intenzitou tak by to mohlo delat takovyhle kraviny. I kdyz to bys musel s tim pedalem delat pekny cviky.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

Plutotype píše:Ahojte,
Mám Levorga GT od mája 2016 (najazd.16000km) a doteraz len fakt niekedy som zaznamenal že keď po jazde zastavím na semafore so zaradenou rýchlosťou (MD) a zašliapnutou brzdou, tak motor začne robiť pri státí také cykly, akokeby sa chcel vypnúť, dochádza k vibráciám a po 1-2 sekunde znovu ide normálne a o 4 sekundy zase ide "skapať" a znovu sa rozbehne a znovu. Neviem, či to nejak nesúvisí s tým, že pri státí mám logicky zašliapnutú brzdu a motor namiesto toho aby išiel konštantne, tak akokeby sa chcel inteligentne vypnúť (šetrenie paliva) ale vráti sa naspäť do normálu. …
také cukanie pozorujem väčšinou keď dochladzujem teplý motor pred odstavením (hladký chod vyváženého boxera :-( zaradiť do systému pár eko vychytávok... a koniec) ... na čo tam len dali ten EGR ventil, púšťať do sania výfukové plyny mi príde uchýlne... z jednej strany blbý EU úradník da nezmyselne eko normy, aby ich obratom spriaznení EU výrobcovia okašľali, spotrebu uvádzajú úplne v pohode -2l (pozeral som test Kodiaka 2.0TDi papierová 5,6 - reálne 7,2)... tak načo je to dobré
Treble
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Treble »

Zdravím.

Mám po svolávačce + přezutí gum na letní. Nemohu se zbavit dojmu, že je auto nějaké rozežranější.
Je na tom někdo podobně? Jestli třeba Subaru nedělalo nějaké úpravy firmware kvůli emisím nebo podobně.

Díky.
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Levap »

Ty vibrace na volnobeh - tohle delal boxer diesel kdyz si kalibroval vstriky. Nemuze to byt neco podobneho?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Treble píše:Zdravím.

Mám po svolávačce + přezutí gum na letní. Nemohu se zbavit dojmu, že je auto nějaké rozežranější.
Je na tom někdo podobně? Jestli třeba Subaru nedělalo nějaké úpravy firmware kvůli emisím nebo podobně.

Díky.
Jezdím víceméně pořád stejné trasy a spotřeba se mi po svolávačce a přezutí nijak zvlášť nezměnila.
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

Ani já jsem po svolávačce žádnou žádnou změnu spotřeby nezaznamenal.
Zaregistroval jsem, že mi oproti GPS teď míň nadměřuje tachometr - dřív jsem věděl, že na měřeném úseku stačí jet 54 km/hod dle tachometru a jsem OK, teď tak o 1 - 2 km méně. Jelikož jsem ale ve stejný době vyměnil i mobil, tak to bude spíš jiným chováním GPS v mobilu. :-D
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Uživatelský avatar
Ipi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 187
Registrován: úte pro 22, 2015 10:46 am
Jméno a příjmení: Tomáš Ipolt
Bydliště: Poděbrady

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Ipi »

Na svolavacce jsem byl koncem brezna, akorat jim prisla dalsi aktualizace, tak mi ji nainstalovali. Auto ma spotrebu stejnou, jenom mi prijde, ze je tuzsi volant, nevim jestli se aktualizaci sw muze zmenit nastaveni posilovace na volantu.

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Odpovědět

Zpět na „Levorg“