Subaru Levorg - všeobecně
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Když budeš řešit zimní kola tak si nech naklonovat ventilky ať nemusíš stále nechat načítat novou sadu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
od 2014 kdy jsou u nových aut snímače tlaku přendavám jen gumy, disky mám jedny. Nenašel jsem důvod proč někomu cpát 6 tis. navíc za snímače. Ale samozřejmě někdo potřebuje mít designový kola na léto a designový na zimu-tak holt zacáluje
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- Ipi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 187
- Registrován: úte pro 22, 2015 10:46 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Ipolt
- Bydliště: Poděbrady
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Snimace tlaku se daji vypnout pokud treba na zimu jsou kola bez nich. Neni to uplne idealni varianta, ale jde to.
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Uz jsem tady četl že přece poznáš že máš prázdný kolo. Možná to poznáš, ale až když je pozdě.Ipi píše:Snimace tlaku se daji vypnout pokud treba na zimu jsou kola bez nich. Neni to uplne idealni varianta, ale jde to.
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) námořník dne pát kvě 26, 2017 4:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Čo dnes nejde do peňazí... ale niekedy si radšej priplatíš a ušetríš trochu času a stresu...Username píše:od 2014 kdy jsou u nových aut snímače tlaku přendavám jen gumy, disky mám jedny. Nenašel jsem důvod proč někomu cpát 6 tis. navíc za snímače. Ale samozřejmě někdo potřebuje mít designový kola na léto a designový na zimu-tak holt zacáluje
Keď máš servis po ruke a nemusíš sa objednávať na prezutie týždeň dva dopredu... potom 1-2 hod. kým ťa vybavia... hodina cesta tam a späť, lebo dopravná zápcha... dve autá a to všetko 2x jar, jeseň... to tiež nevyjde o moc lacnejšie.
Mne vyhovuje mať dve sady kolies, ktoré keď je čas(a voľno v servisoch) prevážim a mám pripravené ...keď je treba v garáži do 1/2hod. prehodím podľa potreby aj pred cestou... počasie nenaplánuješ a dnes tie prechody jeseň-zima ... zima jar viď reťazová nehoda pod Tatrami nedávno.
Naposledy upravil(a) feroj dne pát čer 30, 2017 12:33 pm, celkem upraveno 1 x.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nj, ale ten příspěvek se týkal toho, že Subaru, narozdíl od některých jiných aut, neukazuje aktuální tlak v těch pneu. Takže ti to neřekne, kolik tam máš a taky to jenom hodí varování, když ten tlak je už nízkej - což je v tý době, kdy už na to přijdeš asi i sám...námořník píše: Uz jsem tady četl že přece poznáš že máš prázdný kolo. Možná to poznáš, ale až když je pozdě.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Když už je řeč o gumách... Druhým měsícem mám nové Dunlop SportMaxx RT 2 a už několikrát jsem si po jízdě všimnul, že přední gumy jsou po obvodu v úzkém pásmu blízko běhounu jakoby odřené o obrubník. Bývá to tam, když řežu zatáčky. Není projev nějaké výrobní vady? Třeba jestli se ty gumy příliš nedefermují při silném bočním zatížení? Ale to bych pocítil na jízdních vlastnostech, že?
Na původních gumách jsem nikdy nic podobného neviděl (tedy pokud jsem se zrovna neotřel o obrubník, což se mi asi dvakrát "zadařilo").
Na původních gumách jsem nikdy nic podobného neviděl (tedy pokud jsem se zrovna neotřel o obrubník, což se mi asi dvakrát "zadařilo").
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak asi to máme každý jinak. Já hodim gumy do kufru za 5 min jsem v pneuservisu, za 30 min přehozenu a jedu domů. Rozdíl je jen čas práce v servisu a nějaké drobné navícferoj píše:
Čo dne nejde do peňazí... ale niekedy si radšej priplatíš a ušetríš trochu času a stresu...
Keď máš servis po ruke a nemusíš sa objednávať na prezutie týždeň dva dopredu... potom 1-2 hod. kým ťa vybavia... hodina cesta tam a späť, lebo dopravná zápcha... dve autá a to všetko 2x jar, jeseň... to tiež nevyjde o moc lacnejšie.
Mne vyhovuje mať dve sady kolies, ktoré keď je čas(a voľno v servisoch) prevážim a mám pripravené ...keď je treba v garáži do 1/2hod. prehodím podľa potreby aj pred cestou... počasie nenaplánuješ a dnes tie prechody jeseň-zima ... zima jar viď reťazová …
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tohle se ti stane s příliš měkkou gumou (podhustenou) nebo s měkkou bočnicí a nebo chybnou jízdou, když hrneš přední gumy přes hranu.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Podhuštěná není, takže asi nevydrží tolik, co ty původní. Zřejmě měkká bočnice, což bych u těchle gum nečekal. Tohle mají ve svých parametrech:
Zátěžový index: 95 (do 690 kg)
Rychlostní index: Y (300 km/h)
Zatáčky sice řežu, ale gumy ani nezapískají. Že by mi prodali padělek?
Zátěžový index: 95 (do 690 kg)
Rychlostní index: Y (300 km/h)
Zatáčky sice řežu, ale gumy ani nezapískají. Že by mi prodali padělek?
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Po dnešnej 17km zápche v DE nedám na EyeSight a CVT dopustiť. Keď si to predstavím ako 45 minútové nervozné poskakovanie s Imprezou a porovnám s bezstresovým presunom na Levorgu, jednoducho úžas. A na okraj, za ten čas si to podľa pp cucalo 13.5l/100km
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Gumy se daji zničit za pár desítek km, takže když jim dáváš čočku tak se nemůžeš divit. Asi bych to neřešil . Mě ty originály pískaj každou chvíli, takže asi až tak dobře nedržej. Zase nemám ty 'oděrky'. Otázka je co je lepší. Jo a co tam máš 17 nebo 18ky.Fleggy píše:Podhuštěná není, takže asi nevydrží tolik, co ty původní. Zřejmě měkká bočnice, což bych u těchle gum nečekal. Tohle mají ve svých parametrech:
Zátěžový index: 95 (do 690 kg)
Rychlostní index: Y (300 km/h)
Zatáčky sice řežu, ale gumy ani nezapískají. Že by mi prodali padělek?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nazdar namorniku : ty jsi koukam z Mostu No ja ted vlastne taky,tak by jsme mohli nekdy hodit pokec a jeste je tam jeden dobrej pacos Nebo nekdy skocit na pivkonámořník píše: Gumy se daji zničit za pár desítek km, takže když jim dáváš čočku tak se nemůžeš divit. Asi bych to neřešil . Mě ty originály pískaj každou chvíli, takže asi až tak dobře nedržej. Zase nemám ty 'oděrky'. Otázka je co je lepší. Jo a co tam máš 17 nebo 18ky.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Klidně můžete přijet mi pomoct vozit hlínu na trávník . Spíš tady nejsem než jsem ale nejsem proti.martas píše: Nazdar namorniku : ty jsi koukam z Mostu No ja ted vlastne taky,tak by jsme mohli nekdy hodit pokec a jeste je tam jeden dobrej pacos Nebo nekdy skocit na pivko
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3140
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dunlopy jsem kdysi měl, SP MAXX TT, 215/45R17, XL ... a - pokud si vybavuji - občas (ne jednou) se při ostřeji střihlé zatáčce tak divně "žvejkly" a auto trochu jakoby ujelo po tečně a nechtělo se mu pak moc zatočit ...Fleggy píše:Když už je řeč o gumách... Druhým měsícem mám nové Dunlop SportMaxx RT 2 a už několikrát jsem si po jízdě všimnul, že přední gumy jsou po obvodu v úzkém pásmu blízko běhounu jakoby odřené o obrubník. Bývá to tam, když řežu zatáčky. Není projev nějaké výrobní vady? Třeba jestli se ty gumy příliš nedefermují při silném bočním zatížení? Ale to bych pocítil na jízdních vlastnostech, že?
Na původních gumách jsem nikdy nic podobného neviděl (tedy pokud jsem se zrovna neotřel o obrubník, což se mi asi dvakrát "zadařilo").
jiné, ani zimní, mi to nikdy neuděly (5 různých sad pneu, kromě těch Dunlopů) ... zimní třeba ujíždějí/kloužou (i na suchu), ale nezáludně ...
jinak mám dobrou zkušenost s Pirelli P Zero Nero (musím teď opět koupit nové, tak asi, do třetice - zase tyto)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989