Subaru Levorg - všeobecně
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pocet oktanu nema zadny vliv na čištění motoru. Viceoktanove paliva ovsem byvaji aditivovany, to byl mel byt ale N95 od benziny taky.tracid píše:Jak jsem psal, na spotrebe rozdil neni, ale motor ma o neco hladsi chod a ochotneji se sbira zespodu. Kazdopadne ja svuj nazor nikomu nenutim, delejte si co chcete, jen rikam jak to vnimam ja.
Obecne - s turbem bych jezdil na N98 hlavne v lete, kde se plne projevi nevyhoda vzduch-vzduch mezichladice vzduchu, tak jak to na svych motorech pouziva subaru. Vyssi pocet oktanu posunuje mez detonacniho spalovani, tim nastaveni predstihu = výkon a prubeh tociveho mom. Vsechny stavajici turbo motory jsou ladeny na mez klepani, to je primarni parametr, co urcuje, jaky vykon z daneho motoru lze vydolovat.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
tracid: tim jsem chtel rict, ze mas pravdu, zalezi ovšem také na vnejsich podminkach.
S cistici funkci to žádnou primou spojitost nema.
S cistici funkci to žádnou primou spojitost nema.
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Příspěvek Re: Subaru Levorg - všeobecně
Paja píše:
Todle mne dnes vydesilo: https://www.motor1.com/news/273480/suba ... ule-spied/
Z Levorga udelaji Imprezu s batohem? EE
To spíš vypadá jako bouraný na zadek a hodně blbě opravený
Ale kdyby to byla pravda, tak aspoň to má kapličku, takže turbomotor.
mne to pripadá, že s klasickej Imprezy na novej platforme urobili combi-mulu s piatými dverami z Levorga... testovanie karosérie Levorga na SGP
Paja píše:
Todle mne dnes vydesilo: https://www.motor1.com/news/273480/suba ... ule-spied/
Z Levorga udelaji Imprezu s batohem? EE
To spíš vypadá jako bouraný na zadek a hodně blbě opravený
Ale kdyby to byla pravda, tak aspoň to má kapličku, takže turbomotor.
mne to pripadá, že s klasickej Imprezy na novej platforme urobili combi-mulu s piatými dverami z Levorga... testovanie karosérie Levorga na SGP
Naposledy upravil(a) feroj dne pon lis 05, 2018 5:58 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No má a nemá. Samozřejmě, aditiva je jedna věc. Ale. Do našeho Pažouta můžeš lít klasický benzín napěchovaný VIFem klidně dvojnásobně či Effectu nebo jinou aditivovanou 95 horem dolem...Ale stejně, po studeném startu motor má nevyrovnaný chod, jak je palivový systém už více zanesený, tak to i klídně chcípne nebo v prvních metrech po rozjedu to poskakuje jak splašená koza. Stačí natankovat nádrž 100 Vervy, projetzt pár desítek km a je to cajk. Ta 100 to asi nějak vypálí a hned to je sakra poznat....Takže jezdím tak jednu nádrž Vervy na dvě tři 95. Prostě jakmile už to za studena jde poznat, že to není ono, tak zase naberu Vervu a je klid... Auto má velmi málo najeto, hodně stálo, takže ten palivový systém dostal zabrat. Chtěl jsem nechat vyměnit palivový filtr, ale bylo mi řečeno, že to nejde, že je doživotní Ale stejně jak jsem zjistil, tak prý tohle chování u těchto motorů je normální. Prostě doporučení čas od času vyjezdit nádrž vysokooktanového benzínu a nejlíp na něj jezdit furt...dethroned píše:Pocet oktanu nema zadny vliv na čištění motoru...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3137
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Vzali jsme Subaru Levorg na nejtěžší okruh Evropy. Jak se mu (a nám) na Nürburgringu dařilo?
více na https://auto-mania.cz/vzali-jsme-subaru-levorg-na-nejtezsi-okruh-evropy-jak-se-mu-a-nam-na-nurburgringu-darilo/
Díky, Subaru, za to, že vlastně i ta úplně obyčejná rodinná auta dokážeš vyrobit tak, aby s nimi řidiče, kteří ještě stále rádi řídí, bavilo s nimi jezdit! | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nevite nekdo, jestli se da nejak nastavit offset venkovniho teplomeru? Systematicky mi ukazuje o 3-5 stupnu vic. Neni problem s tim pocitat, ale spis se bojim, ze treba po ranu v rozespalosti na tu korekci zapomenu, tak bych byl radeji, kdyby ukazoval co nejpresneji... Diky
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
tak v tomto teste to viacmenej tiež potvrdili... aj keď ide o trochu iný motor ale bolo meranie na brzde...tracid píše:Ja tankuju casto vervu 100 a musim rict, ze to je poznat hodne a pomerne rychle. Spotreba je vicemene stejna, ale motor ma mnohem hladsi chod a ochotneji zabira v nizkych otackach.
"pre palivo s vyšším oktánovým číslom nepracujú, iba sa podľa dát zo senzora klepania mierne mení predstih (zhruba o 3°). Rozdiel vo výkone preto nie je príliš markantný, čo nakoniec potvrdzujú aj naše skúsenosti. V minulosti sme podobnú vec vyskúšali so Seatom Leon Cupra, pričom rozdiel medzi Natural 95 a 98 bol v podstate rovnaký ako pri tejto Fabii (6 koní v prospech Naturalu 98).
Prínos paliva s vyšším oktánovým číslom ale nemusí byť len o lepších parametroch. Subjektívne sa nám zdalo, že je motor trochu tichší, čo zrejme nebude náhoda, pretože pálenie lepšieho paliva je pomalšie a motor má teda jemnejší chod. Zároveň tu sú aj ďalšie faktory ako napríklad účinnejšia ochrana motora."
Více na: http://www.automag.sk/co-urobi-viac-okt ... n=copylink
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak, milí Subaristi, mám přezutého Levorga na zimu. Disky 7,5x17 ET 45 s gumama 215/55 R17.
Byl jsem v servisu, nahodili kola. Zajel jsem na STK, tam to technik pokontroloval a schválil. Zajel jsem na registr vozidel a paní mi to napsala do VTP, včetně všech dalších rozměrů z typového listu.
Čekal jsem, že auto bude komfortnější, a to se mi potvrdilo (oproti 18" letním z výroby). Čekal jsem možná trochu ztrátu v jízdních vlastnostech při dynamičtější jízdě, ale buď k tomu nedošlo nebo - což je pravděpodobnější - jezdím málo dynamicky... I když ty zimáky jsou nové, potřebují se trochu ojet a není na ně zrovna ideální teplota, tak pískly jenom při velmi prudké otočce, jinak nic, auto jelo pořád tam, kam jsem chtěl.
Každopádně najeto celkem 5000 km, takže zítra se jde poprvé měnit olej...
Byl jsem v servisu, nahodili kola. Zajel jsem na STK, tam to technik pokontroloval a schválil. Zajel jsem na registr vozidel a paní mi to napsala do VTP, včetně všech dalších rozměrů z typového listu.
Čekal jsem, že auto bude komfortnější, a to se mi potvrdilo (oproti 18" letním z výroby). Čekal jsem možná trochu ztrátu v jízdních vlastnostech při dynamičtější jízdě, ale buď k tomu nedošlo nebo - což je pravděpodobnější - jezdím málo dynamicky... I když ty zimáky jsou nové, potřebují se trochu ojet a není na ně zrovna ideální teplota, tak pískly jenom při velmi prudké otočce, jinak nic, auto jelo pořád tam, kam jsem chtěl.
Každopádně najeto celkem 5000 km, takže zítra se jde poprvé měnit olej...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Přidám čerstvou zkušenost s nasazováním řetězů: na Soldenu mě minulý týden poprvé v životě donutili nasadit řetězy na čtyřkolku - měli tam závoru a kdo neměl řetězy, tomu ji nezvedli (výjezd na ledovec).
Na zimu mám 17 kola, řetězy Pewag snox pro. Nakonec to šlo i v husté chumelenici a mrazu docela fajn - jen i u těch sedmnáctek je tam docela málo místa mezi kolem a blatníkem, ale v případě uvedených řetězů stačilo kolo trochu natočit a i já jsem se tam dostal, takže tak za 5 minut byly obě kola ořetězena. S osmnáctkama by to asi bylo složitější.
Auto se chová dost jinak, ale když jsem pochopil, co za změny se událo, už jsem bral jednu audinu za druhou. Ale stejně mě to mrzelo - bez řetízků bych si ty serpentiny užil daleko víc. Nicméně, chápu je - předpověď byla pesimistická a kdyby chumelit nepřestalo, bylo by cestou dolů víc aut ve stráních okolo než na cestě (borců s dvoukolkama a na letních tam ostatně bezradně postávalo dost už cestou k bráně).
Na zimu mám 17 kola, řetězy Pewag snox pro. Nakonec to šlo i v husté chumelenici a mrazu docela fajn - jen i u těch sedmnáctek je tam docela málo místa mezi kolem a blatníkem, ale v případě uvedených řetězů stačilo kolo trochu natočit a i já jsem se tam dostal, takže tak za 5 minut byly obě kola ořetězena. S osmnáctkama by to asi bylo složitější.
Auto se chová dost jinak, ale když jsem pochopil, co za změny se událo, už jsem bral jednu audinu za druhou. Ale stejně mě to mrzelo - bez řetízků bych si ty serpentiny užil daleko víc. Nicméně, chápu je - předpověď byla pesimistická a kdyby chumelit nepřestalo, bylo by cestou dolů víc aut ve stráních okolo než na cestě (borců s dvoukolkama a na letních tam ostatně bezradně postávalo dost už cestou k bráně).
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pokud vím tak na 18ky by jsi normální řetězy dávat neměl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Zdravím, a nejdeš na ten olej náhodou k p. Janigovi do JRT v Liptovskej Štiavnici (pri Ružomberku)zed píše:Tak, milí Subaristi, mám přezutého Levorga na zimu. Disky 7,5x17 ET 45 s gumama 215/55 R17.
Byl jsem v servisu, nahodili kola. Zajel jsem na STK, tam to technik pokontroloval a schválil. Zajel jsem na registr vozidel a paní mi to napsala do VTP, včetně všech dalších rozměrů z typového listu.
Čekal jsem, že auto bude komfortnější, a to se mi potvrdilo (oproti 18" letním z výroby). Čekal jsem možná trochu ztrátu v jízdních vlastnostech při dynamičtější jízdě, ale buď k tomu nedošlo nebo - což je pravděpodobnější - jezdím málo dynamicky... I když ty zimáky jsou nové, potřebují se …
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
pár rokov späť bol v CR veľký test kvality benzínov a VERVA bola z tých kvalitnejších... myslím že bola dokonca v tretia...tracid píše:Ja tankuju casto vervu 100 a musim rict, ze to je poznat hodne a pomerne rychle. Spotreba je vicemene stejna, ale motor ma mnohem hladsi chod a ochotneji zabira v nizkych otackach.
porovnávali to so vzorkami benzínov z AT... a najväčší rozdiel bol u SHELL, ktorý bol len o málo lepší ako normálne (neprémiové) benzíny od Slovnaftu a Benziny. Pritom SHELL v Rakúsku mal porovnateľnú kvalitu s Vervou a OMV...
Najlepšie bolo že najkvalitnejší benzín bol štandardný benzín od malej rafinerky(neviem si spomenúť meno...) ale už ich kúpil Moll, alebo OMV a zanikli...
u priamo vstrekových motorov je kvalita benzínu podľa mňa zásadný faktor, ktorý ovplyvňuje stav a opotrebenie motora (carbon, vstrekovacie trysky, priebeh spaľovania), ale svoje urobí aj štýl jazdenia - podtáčanie motora, príliš úsporná jazda na spotrebu...
http://dfens-cz.com/turbobenzinove-moto ... ita-dil-4/
Naposledy upravil(a) feroj dne úte lis 06, 2018 9:51 am, celkem upraveno 1 x.
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ne že bych se rád neprojel, nahoru na Malinô Brdo jsme jezdili lyžovat...feroj píše:nejdeš na ten olej náhodou k p. Janigovi do JRT v Liptovskej Štiavnici (pri Ružomberku)
Chtěl jsem zajet do Opavy, ale tam se teď nedá kvůli rozbité cestě dostat, tak to svěřím servisu v Ostravě...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19078
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru Levorg - všeobecně
neda dostat (do Opavy)? proc? normalne kolem denne jezdim ...
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008