Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od dethroned »

tracid píše:Jak jsem psal, na spotrebe rozdil neni, ale motor ma o neco hladsi chod a ochotneji se sbira zespodu. Kazdopadne ja svuj nazor nikomu nenutim, delejte si co chcete, jen rikam jak to vnimam ja.
Pocet oktanu nema zadny vliv na čištění motoru. Viceoktanove paliva ovsem byvaji aditivovany, to byl mel byt ale N95 od benziny taky.
Obecne - s turbem bych jezdil na N98 hlavne v lete, kde se plne projevi nevyhoda vzduch-vzduch mezichladice vzduchu, tak jak to na svych motorech pouziva subaru. Vyssi pocet oktanu posunuje mez detonacniho spalovani, tim nastaveni predstihu = výkon a prubeh tociveho mom. Vsechny stavajici turbo motory jsou ladeny na mez klepani, to je primarni parametr, co urcuje, jaky vykon z daneho motoru lze vydolovat.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od dethroned »

tracid: tim jsem chtel rict, ze mas pravdu, zalezi ovšem také na vnejsich podminkach.
S cistici funkci to žádnou primou spojitost nema.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

Příspěvek Re: Subaru Levorg - všeobecně

Paja píše:

Todle mne dnes vydesilo: https://www.motor1.com/news/273480/suba ... ule-spied/
Z Levorga udelaji Imprezu s batohem? EE



To spíš vypadá jako bouraný na zadek a hodně blbě opravený :-D
Ale kdyby to byla pravda, tak aspoň to má kapličku, takže turbomotor.


mne to pripadá, že s klasickej Imprezy na novej platforme urobili combi-mulu s piatými dverami z Levorga... testovanie karosérie Levorga na SGP
Přílohy
IMG_20181104_143915_869.JPG
Naposledy upravil(a) feroj dne pon lis 05, 2018 5:58 pm, celkem upraveno 1 x.
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od PeteBiggy »

dethroned píše:Pocet oktanu nema zadny vliv na čištění motoru...
No má a nemá. Samozřejmě, aditiva je jedna věc. Ale. Do našeho Pažouta můžeš lít klasický benzín napěchovaný VIFem klidně dvojnásobně či Effectu nebo jinou aditivovanou 95 horem dolem...Ale stejně, po studeném startu motor má nevyrovnaný chod, jak je palivový systém už více zanesený, tak to i klídně chcípne nebo v prvních metrech po rozjedu to poskakuje jak splašená koza. Stačí natankovat nádrž 100 Vervy, projetzt pár desítek km a je to cajk. Ta 100 to asi nějak vypálí a hned to je sakra poznat....Takže jezdím tak jednu nádrž Vervy na dvě tři 95. Prostě jakmile už to za studena jde poznat, že to není ono, tak zase naberu Vervu a je klid... Auto má velmi málo najeto, hodně stálo, takže ten palivový systém dostal zabrat. Chtěl jsem nechat vyměnit palivový filtr, ale bylo mi řečeno, že to nejde, že je doživotní <:-< Ale stejně jak jsem zjistil, tak prý tohle chování u těchto motorů je normální. Prostě doporučení čas od času vyjezdit nádrž vysokooktanového benzínu a nejlíp na něj jezdit furt...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3137
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Albi »

Vzali jsme Subaru Levorg na nejtěžší okruh Evropy. Jak se mu (a nám) na Nürburgringu dařilo?
Díky, Subaru, za to, že vlastně i ta úplně obyčejná rodinná auta dokážeš vyrobit tak, aby s nimi řidiče, kteří ještě stále rádi řídí, bavilo s nimi jezdit!
více na https://auto-mania.cz/vzali-jsme-subaru-levorg-na-nejtezsi-okruh-evropy-jak-se-mu-a-nam-na-nurburgringu-darilo/
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Nevite nekdo, jestli se da nejak nastavit offset venkovniho teplomeru? Systematicky mi ukazuje o 3-5 stupnu vic. Neni problem s tim pocitat, ale spis se bojim, ze treba po ranu v rozespalosti na tu korekci zapomenu, tak bych byl radeji, kdyby ukazoval co nejpresneji... Diky
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

tracid píše:Ja tankuju casto vervu 100 a musim rict, ze to je poznat hodne a pomerne rychle. Spotreba je vicemene stejna, ale motor ma mnohem hladsi chod a ochotneji zabira v nizkych otackach.
tak v tomto teste to viacmenej tiež potvrdili... aj keď ide o trochu iný motor :-) ale bolo meranie na brzde...

"pre palivo s vyšším oktánovým číslom nepracujú, iba sa podľa dát zo senzora klepania mierne mení predstih (zhruba o 3°). Rozdiel vo výkone preto nie je príliš markantný, čo nakoniec potvrdzujú aj naše skúsenosti. V minulosti sme podobnú vec vyskúšali so Seatom Leon Cupra, pričom rozdiel medzi Natural 95 a 98 bol v podstate rovnaký ako pri tejto Fabii (6 koní v prospech Naturalu 98).

Prínos paliva s vyšším oktánovým číslom ale nemusí byť len o lepších parametroch. Subjektívne sa nám zdalo, že je motor trochu tichší, čo zrejme nebude náhoda, pretože pálenie lepšieho paliva je pomalšie a motor má teda jemnejší chod. Zároveň tu sú aj ďalšie faktory ako napríklad účinnejšia ochrana motora."

Více na: http://www.automag.sk/co-urobi-viac-okt ... n=copylink
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Tak, milí Subaristi, mám přezutého Levorga na zimu. Disky 7,5x17 ET 45 s gumama 215/55 R17.

Byl jsem v servisu, nahodili kola. Zajel jsem na STK, tam to technik pokontroloval a schválil. Zajel jsem na registr vozidel a paní mi to napsala do VTP, včetně všech dalších rozměrů z typového listu.

Čekal jsem, že auto bude komfortnější, a to se mi potvrdilo (oproti 18" letním z výroby). Čekal jsem možná trochu ztrátu v jízdních vlastnostech při dynamičtější jízdě, ale buď k tomu nedošlo nebo - což je pravděpodobnější - jezdím málo dynamicky... :-) I když ty zimáky jsou nové, potřebují se trochu ojet a není na ně zrovna ideální teplota, tak pískly jenom při velmi prudké otočce, jinak nic, auto jelo pořád tam, kam jsem chtěl.

Každopádně najeto celkem 5000 km, takže zítra se jde poprvé měnit olej...
Přílohy
DSCPDC_0003_BURST20181105160840867_COVERs.jpg
DSC_0781S.jpg
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

Přidám čerstvou zkušenost s nasazováním řetězů: na Soldenu mě minulý týden poprvé v životě donutili nasadit řetězy na čtyřkolku - měli tam závoru a kdo neměl řetězy, tomu ji nezvedli (výjezd na ledovec). :-D
Na zimu mám 17 kola, řetězy Pewag snox pro. Nakonec to šlo i v husté chumelenici a mrazu docela fajn - jen i u těch sedmnáctek je tam docela málo místa mezi kolem a blatníkem, ale v případě uvedených řetězů stačilo kolo trochu natočit a i já jsem se tam dostal, takže tak za 5 minut byly obě kola ořetězena. S osmnáctkama by to asi bylo složitější.
Auto se chová dost jinak, ale když jsem pochopil, co za změny se událo, už jsem bral jednu audinu za druhou. :-D Ale stejně mě to mrzelo - bez řetízků bych si ty serpentiny užil daleko víc. Nicméně, chápu je - předpověď byla pesimistická a kdyby chumelit nepřestalo, bylo by cestou dolů víc aut ve stráních okolo než na cestě (borců s dvoukolkama a na letních tam ostatně bezradně postávalo dost už cestou k bráně).
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Pokud vím tak na 18ky by jsi normální řetězy dávat neměl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

zed píše:Tak, milí Subaristi, mám přezutého Levorga na zimu. Disky 7,5x17 ET 45 s gumama 215/55 R17.

Byl jsem v servisu, nahodili kola. Zajel jsem na STK, tam to technik pokontroloval a schválil. Zajel jsem na registr vozidel a paní mi to napsala do VTP, včetně všech dalších rozměrů z typového listu.

Čekal jsem, že auto bude komfortnější, a to se mi potvrdilo (oproti 18" letním z výroby). Čekal jsem možná trochu ztrátu v jízdních vlastnostech při dynamičtější jízdě, ale buď k tomu nedošlo nebo - což je pravděpodobnější - jezdím málo dynamicky... I když ty zimáky jsou nové, potřebují se …
Zdravím, a nejdeš na ten olej náhodou k p. Janigovi do JRT v Liptovskej Štiavnici (pri Ružomberku) ,,,,| (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

tracid píše:Ja tankuju casto vervu 100 a musim rict, ze to je poznat hodne a pomerne rychle. Spotreba je vicemene stejna, ale motor ma mnohem hladsi chod a ochotneji zabira v nizkych otackach.
pár rokov späť bol v CR veľký test kvality benzínov a VERVA bola z tých kvalitnejších... myslím že bola dokonca v tretia...
porovnávali to so vzorkami benzínov z AT... a najväčší rozdiel bol u SHELL, ktorý bol len o málo lepší ako normálne (neprémiové) benzíny od Slovnaftu a Benziny. Pritom SHELL v Rakúsku mal porovnateľnú kvalitu s Vervou a OMV...

Najlepšie bolo že najkvalitnejší benzín bol štandardný benzín od malej rafinerky(neviem si spomenúť meno...) ale už ich kúpil Moll, alebo OMV a zanikli...

u priamo vstrekových motorov je kvalita benzínu podľa mňa zásadný faktor, ktorý ovplyvňuje stav a opotrebenie motora (carbon, vstrekovacie trysky, priebeh spaľovania), ale svoje urobí aj štýl jazdenia - podtáčanie motora, príliš úsporná jazda na spotrebu...

http://dfens-cz.com/turbobenzinove-moto ... ita-dil-4/
Naposledy upravil(a) feroj dne úte lis 06, 2018 9:51 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

feroj píše:nejdeš na ten olej náhodou k p. Janigovi do JRT v Liptovskej Štiavnici (pri Ružomberku)
Ne že bych se rád neprojel, nahoru na Malinô Brdo jsme jezdili lyžovat... :)

Chtěl jsem zajet do Opavy, ale tam se teď nedá kvůli rozbité cestě dostat, tak to svěřím servisu v Ostravě...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19078
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

neda dostat (do Opavy)? proc? normalne kolem denne jezdim ...

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Odpovědět

Zpět na „Levorg“