jj, teď je stříbrná, ale maskuje se za fólii, vlastně je to červená Rosso AlfaPeteBiggy píše: Nech mě hádat, stříbrná?
Subaru Levorg - všeobecně
- jbily
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
- Jméno a příjmení: Jiří Bílý
- Bydliště: Zbyslavice
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
- JackL
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 570
- Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
- Jméno a příjmení: Jakub Loskot
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
U Levorga je klima hodně zmatená... v AUTOrežimu to prostě nejde.
Já jezdím u všech modelů vždy s vypnutým FULL AUTO, nastaveno teď mám 21,5C, mód foukání okno a nohy a ventilátor 1-3 čárky podle toho, jak se zrovna cítím
A/C zapínám, když je víc vlhko a hrozilo by zamlžení skel a nebo mám pocit, že je prostě vzduch v autě moc vlhký
Já jezdím u všech modelů vždy s vypnutým FULL AUTO, nastaveno teď mám 21,5C, mód foukání okno a nohy a ventilátor 1-3 čárky podle toho, jak se zrovna cítím
A/C zapínám, když je víc vlhko a hrozilo by zamlžení skel a nebo mám pocit, že je prostě vzduch v autě moc vlhký
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20604
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Koukám že někomu nefunguje, někomu jo. Já, když je mi zima, tak si přitopím. Když je mi teplo, tak si pár stupňů uberu. Jezdím jenom na full auto, ale nebaziruju na tom že tam musím mít 19,5°C.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Subaru Levorg - všeobecně
+1. Mám to úplně stejně a doteď jsem žádný diskomfort nezaznamenal.námořník píše:Koukám že někomu nefunguje, někomu jo. Já, když je mi zima, tak si přitopím. Když je mi teplo, tak si pár stupňů uberu. Jezdím jenom na full auto, ale nebaziruju na tom že tam musím mít 19,5°C.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř dub 06, 2016 10:33 pm
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pánové, teď si tu s mým používáním klimy připadám jako podivín. Jednak nemám žádných 19,5 stupně, ale pěkně 22,5, a jednak necítím nějaké extra výkyvy. To, že se napřed auto vytápí teplým vzduchem, který se postupně změní na vlažný až lehce chladivý, beru jako nezbytnost z fyzikálního hlediska Jedu neustále na plně automatický režim.
Subaru Levorg GT-S Comfort MY18
- jbily
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
- Jméno a příjmení: Jiří Bílý
- Bydliště: Zbyslavice
Re: Subaru Levorg - všeobecně
No však o tom mluvím, tak to přeci má fungovat, resp. to takto funguje ve všech autech, které jsem kdy poznal a vlastnil/užíval/vlastním/užívám... Nastavím teplotu, po jejím dosažením auto klimatizuje na daný stupeň a nepouští střídavě horký a studený vzduch. A to dokonce i v tom 10 let starém cabriu. Proto se tomu přeci říká automatická klimatizace, tedy aspoň myslím...SubarákDejf píše:Pánové, teď si tu s mým používáním klimy připadám jako podivín. Jednak nemám žádných 19,5 stupně, ale pěkně 22,5, a jednak necítím nějaké extra výkyvy. To, že se napřed auto vytápí teplým vzduchem, který se postupně změní na vlažný až lehce chladivý, beru jako nezbytnost z fyzikálního hlediska Jedu neustále na plně automatický režim.
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20604
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jbili - No kdyby jsi to četl tak by jsi viděl že se tu dělíme na 2 skupiny. Jedna je ta co jim to funguje a ty patříš do tý co jim to nefunguje. Což může být osobní pocit, nebo neduh určitého modelového roku. Potom ale vůbec nechápu tvoji odpověď SubarákoviDejfovi.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já bych to troch specifikoval. Normálně běžně když jezdím mám taky okolo 22-23 st. To je v poho, protože jedu chvilku, vystoupim hejbu se atd. ALe jedu-li 600 km po dálnici a to pak jezdím jen v triku, nastavím na 20. Časem je mi i tak teplo, čili u'beru o 1/2 st. a během 10 min je mi zase zima. A je vidět, že nejsem sám. ALe může to být jen naše různé hormonální rozpoložení před menstruací (manželky)
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Asi takhle to cítím takyUsername píše:Já bych to troch specifikoval. Normálně běžně když jezdím mám taky okolo 22-23 st. To je v poho, protože jedu chvilku, vystoupim hejbu se atd. ALe jedu-li 600 km po dálnici a to pak jezdím jen v triku, nastavím na 20. Časem je mi i tak teplo, čili u'beru o 1/2 st. a během 10 min je mi zase zima. A je vidět, že nejsem sám. ALe může to být jen naše různé hormonální rozpoložení před menstruací (manželky)
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Kdyz uz se tady zacalo tema co se nepovedlo tak taky pridam sve postrehy po dvou mesicich a 7tkm souziti.
1) spotreba - ze to bude zrat pri svizne jizde jak prokopnute jsem cekal, ale ze ani pri hodne klidne jizde mimo obec se nedostanu pod 7 pokud neni cesta z kopce to fakt ne. S zadnym autem se mi zatim nestalo, ze bych se nedostal na normovanou prumernou spotrebu alespon pri jizde mimo obec. A je uplne jedno co do toho clovek lije, rozdil je velmi maly
2) prilis agresivni plyn - staci trosku polechtat a okamzite vyleti otacky a auto leti kupredu (nebo dozadu). Na semaforech fajn, ale v okamziku kdy clovek potrebuje zaparkovat do male mezery a bez plynu auto nejede (hrbol, mirny kopec...) je to obcas neprijemne. Dopredu by me asi zachranil eyesight dozadu je to horsi. A verim, ze to je jeden z duvodu proc to auto ve meste zere 12
3) eyesight - celkove je super, ale uz me parkrat nemile prekvapil - obcas zbytecna panika pred prudsi zatackou pokud je v ni zrovna auto nebo treba znacka primo naproti. Parkrat uz mi pribrzdil pri predjizdeni, kdyz jsem se dostal (dle nej) prilis blizko za auto vpredu. Sledovani jizdy v pruzich obcas povazuje za pruh pas snehu nebo takovou tu sparovaci hmotu na asfalt
4) topeni - jak uz tady dost lidi zminovalo mam porad tendenci do toho sahat. Jedu, mam 23,5 stupne a citim, ze je zima, pridam na 24 a za 5 minut je strasne vedro, snizim na 23,5 a komedie se opakuje. Nestava se to vzdy, ale pozoruji to casto
5) kamera - bohuzel v zime nekdy fakt nepouzitelna a pokud na ni zamrzne voda a je pod nulou par dni po sobe tak ji prakticky nelze ocistit bez pouziti chemie. Nechapu proc japonci nevymysli neco ve stylu VW
6) roletka zavazadloveho prostoru - horsi manipulace a spatne vyreseny kryt casti kam se posouvaji zadni operadla. Logictejsi by mi prislo ji pripnout k zadnim operadlum at se hybe s nimi
7) vyska zavazadloveho prostoru - chapu, ze zastavba 4x4 neco sezere, ale 42cm je fakt zoufale nizke. Komicky pak pusobi hacky na tasky, protoze tam proste zadna taska nemuze drzet pokud ji k tomu clovek vylozene neprivaze
8) reproduktory - oproti tomu co se line z tech chrchlaku je i audio v Toyote Yaris koncertni sin
9) logika displeju a ovladani - chci videt ujetou vzdalenost od startu - ok mrknu na stredni displej, chci videt cas od startu - aha musim se mrknou na displej mezi budiky. A ovladani obou displeji systemem tri tlacitek (nebo tripolohoveho tlacitka) je taky parada. Nez se tim clovek k nejakemu nastaveni proklika tak ho prejdu chut cokoli upravovat. Navic zase neco se nastavuje na strednim displeji a neco na displeji mezi budiky. To opravdu neslo vsechno nastaveni resit pres displej autoradia kdyz uz tam je?
10) Pseudorazeni CVT - ze se Subo snazi odstranit efekt huceni variatoru je fajn, ale pri poradnem seslapnuti plynu a naslednem automatickem razeni ma clovek pri zmene stupne pocit, ze ho kope kun. Tezko se to popisuje, ale pusobi to strasne neprirozene a rusive. Spise bych uvital moznost prepnout na ciste CVT rezim
11) rizeni a podvozek - a tohle je to uplne nejhorsi. Delat ty veci nahore jine auto tak ho vymenim, ale clovek se s tim kramem projede nekde po okresce, ma usmev od ucha k uchu a je mu tak nejak jedno, ze to zere a drnci roletka
1) spotreba - ze to bude zrat pri svizne jizde jak prokopnute jsem cekal, ale ze ani pri hodne klidne jizde mimo obec se nedostanu pod 7 pokud neni cesta z kopce to fakt ne. S zadnym autem se mi zatim nestalo, ze bych se nedostal na normovanou prumernou spotrebu alespon pri jizde mimo obec. A je uplne jedno co do toho clovek lije, rozdil je velmi maly
2) prilis agresivni plyn - staci trosku polechtat a okamzite vyleti otacky a auto leti kupredu (nebo dozadu). Na semaforech fajn, ale v okamziku kdy clovek potrebuje zaparkovat do male mezery a bez plynu auto nejede (hrbol, mirny kopec...) je to obcas neprijemne. Dopredu by me asi zachranil eyesight dozadu je to horsi. A verim, ze to je jeden z duvodu proc to auto ve meste zere 12
3) eyesight - celkove je super, ale uz me parkrat nemile prekvapil - obcas zbytecna panika pred prudsi zatackou pokud je v ni zrovna auto nebo treba znacka primo naproti. Parkrat uz mi pribrzdil pri predjizdeni, kdyz jsem se dostal (dle nej) prilis blizko za auto vpredu. Sledovani jizdy v pruzich obcas povazuje za pruh pas snehu nebo takovou tu sparovaci hmotu na asfalt
4) topeni - jak uz tady dost lidi zminovalo mam porad tendenci do toho sahat. Jedu, mam 23,5 stupne a citim, ze je zima, pridam na 24 a za 5 minut je strasne vedro, snizim na 23,5 a komedie se opakuje. Nestava se to vzdy, ale pozoruji to casto
5) kamera - bohuzel v zime nekdy fakt nepouzitelna a pokud na ni zamrzne voda a je pod nulou par dni po sobe tak ji prakticky nelze ocistit bez pouziti chemie. Nechapu proc japonci nevymysli neco ve stylu VW
6) roletka zavazadloveho prostoru - horsi manipulace a spatne vyreseny kryt casti kam se posouvaji zadni operadla. Logictejsi by mi prislo ji pripnout k zadnim operadlum at se hybe s nimi
7) vyska zavazadloveho prostoru - chapu, ze zastavba 4x4 neco sezere, ale 42cm je fakt zoufale nizke. Komicky pak pusobi hacky na tasky, protoze tam proste zadna taska nemuze drzet pokud ji k tomu clovek vylozene neprivaze
8) reproduktory - oproti tomu co se line z tech chrchlaku je i audio v Toyote Yaris koncertni sin
9) logika displeju a ovladani - chci videt ujetou vzdalenost od startu - ok mrknu na stredni displej, chci videt cas od startu - aha musim se mrknou na displej mezi budiky. A ovladani obou displeji systemem tri tlacitek (nebo tripolohoveho tlacitka) je taky parada. Nez se tim clovek k nejakemu nastaveni proklika tak ho prejdu chut cokoli upravovat. Navic zase neco se nastavuje na strednim displeji a neco na displeji mezi budiky. To opravdu neslo vsechno nastaveni resit pres displej autoradia kdyz uz tam je?
10) Pseudorazeni CVT - ze se Subo snazi odstranit efekt huceni variatoru je fajn, ale pri poradnem seslapnuti plynu a naslednem automatickem razeni ma clovek pri zmene stupne pocit, ze ho kope kun. Tezko se to popisuje, ale pusobi to strasne neprirozene a rusive. Spise bych uvital moznost prepnout na ciste CVT rezim
11) rizeni a podvozek - a tohle je to uplne nejhorsi. Delat ty veci nahore jine auto tak ho vymenim, ale clovek se s tim kramem projede nekde po okresce, ma usmev od ucha k uchu a je mu tak nejak jedno, ze to zere a drnci roletka
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mějte rozum, trvalá 4x4 s automatem a turbem nikdy nemůže jezdit pod 7.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19078
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru Levorg - všeobecně
ja si uz rikal, ze bude treba auto levne na prodej ... ale tim poslednim bodem jsi me zklamal ...
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Levorg - všeobecně
I může ...a dokonce i celkem svižně, ale ne na benzínMira píše:Mějte rozum, trvalá 4x4 s automatem a turbem nikdy nemůže jezdit pod 7.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Nevěřím. Opravdová 4x4, automat v odpovídající velikosti ... A živý to rozhodně nebude když to není na benzin. To bude nějakej malej pseudo smraďoch.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem