Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3592 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
No píšou o tom tohle:

"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."

"...dvoulitr je celkově tišší"

Prostě přišli o jakoukoliv sportovnost, tak teď vsázejí na kultivovanost, ticho a nižší spotřebu...

Ale věřím, že ke sportovnosti se zase vrátí, jen to bude popoháněné elektřinou...

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


úte kvě 14, 2019 8:22 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1739
Bydliště: Ruda u Rýmařova
A navíc design bez poštovní schránky je nudnej.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


úte kvě 14, 2019 9:55 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1055
zed píše:
No píšou o tom tohle:

"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."

"...dvoulitr je celkově tišší"



Zajímavé marketingové povídání, je třeba to nějak prodat. :-)

Ano, u atmosférického dvoulitru se asi nestane, že by "nečekaně zatáhl" jako 1.6T, protože on nezatáhne vůbec, ale na zvukovou kulisu jsem zvědavý. Protože 1.6 DIT je velmi tichý motor a naopak si myslím, že atmosféra bude muset v reálném provozu častěji do otáček a bude ve výsledku hlučnější, zatímco 1.6 DIT si při běžné akceleraci drží 3000 otáček a pracuje velmi tiše.

Spotřeba asi bude mít menší rozptyl, 1.6T dokáže jet za velmi málo i za hodně, atmosféra bude méně citlivá na jízdní styl pravděpodobně. Třeba novou Imprezu 1.6 kamarád celkem hnal po dálnici a jela pořád pod 10l, narozdíl od jiných Subar.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


úte kvě 14, 2019 10:20 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
emve píše:
Spotřeba asi bude mít menší rozptyl


No o tom píšou hned v dalším odstavci:

"Jednou z jeho [dvoulitru, pozn. Zed] silných stránek je také spotřeba paliva nebo přesněji její rozptyl. U přeplňovaného Levorgu byl standardní dlouhodobý průměr často někde kolem 9 l/100 km [to u mě sedí], při rychlé jízdě jste se snadno dostali až ke 14 l/100 km [nejvíc jsem měl zatím cca 10.5, nepočítam-li školu smyku, kde jsem měl spotřebu přes 40, ale tam se hodně stojí a pak taky hodně často rozjíždí...]. Verze 2.0i je ve spotřebě paliva ohleduplnější. Když pojedete v příměstském provozu se zapnutým EyeSightem podle ostatních, bez potíží pojedete do 7 l/100 km, spíše ještě o kus níže. Když se rozjedete, počítejte tak s 11 l/100 km. Náš reálný průměr v průběhu celého testu byl u ještě ne úplně zajetého auta 7,6 l/100 km."

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


úte kvě 14, 2019 10:32 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Příspěvky: 150
Bydliště: Plzeň
Zvuková kulisa - žádná. Proháněli ho na Čínově při Rallye Šumava. Na výjezdu z vracáku pod plynem to nebylo prakticky vůbec slyšet. Ale možná jsem měl ještě zalehlý uši z předchozích předjezdců :D Ale každopádně si ho půjdu vyzkoušet, až budou na salonu.

_________________
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1


úte kvě 14, 2019 12:18 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 259
říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici. Snad si kupce najde, ale bude to asi úplně jinej druh než u DIT.
...a nejtišší motor je ten, kterej neni nastartovanej.

_________________
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016


úte kvě 14, 2019 8:21 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 10, 2017 8:52 am
Příspěvky: 325
Bydliště: Beskydy
Když se kouknu kdo dnes jezdí Subaru ?
Šediví chlapi a báby kterým táhne na půl sta
Takže nějakou prodejní naději to má , ale nesmí mít majitel(ka) problém s koleny , protože z toho už nevylezou
Bude to zdechlina a předjíždění bude kvalifikováno jako sebevražda
Do zatáček to půjde hezky
Ale předpokládám, že to zabije cena


úte kvě 14, 2019 10:17 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7276
Bydliště: Brno
Máte někdo srovnání impreza - levorg? Když tam bude stejnej motor i převodovka.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


úte kvě 14, 2019 10:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 4942
Bydliště: Most
Myslím že už někdo psal že je Impreza o 200kg lehčí.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte kvě 14, 2019 10:37 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
Username píše:
říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici.


Tak k tomu se krásně marketingově píše toto:

"Subaru uvedlo, že spolu s novým motorem upravilo i podvozek Levorgu tak, aby vyhovoval evropským zákazníkům. Celkově došlo k mírnému změkčení odpružení, ale pozor, v dobrém smyslu. Výsledkem tak je, že auto je celkově poddajnější, na nerovnostech neodskakuje a dokáže svá kola lépe udržet v kontaktu s povrchem. To se projevuje kromě lepšího odizolování podvozku také větší stabilitou."

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


stř kvě 15, 2019 7:17 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 592
Bydliště: Kolín
catana píše:
Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci.

Tohle je vidět i na různých videích na YT. Těch skoro 12 sekund zní hrozivě, ale spíš mě zajímá jak to bude s pružným zrychlením v reálným provozu. A co si budeme povídat, hodně bude záležet kam to auto postaví cenově. Pokud bude zajímavá cena tak proč ne. Ono třeba na kratší jízdy (příměstský provoz) bych radši atmosféru než turbo. Věřím tomu, že to pořád bude příjemný auto kterýmu asi nejvíc škodí to, že "vychází" z WRX/STI. Být to jako Impreza kombi, tak asi nikdo sportovnost přehnaně neřeší.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP
KTM 990 Adventure


pon kvě 20, 2019 9:15 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 27, 2016 8:52 am
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(

_________________
Impreza WRX STi 2004
WRX STI 2018
Levorg GT-S 2016
Yaris Hybrid 2013


pon kvě 20, 2019 9:58 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 4942
Bydliště: Most
Tak nějak :-(

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon kvě 20, 2019 10:49 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 196
Augi píše:
Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(



smutné je že Levorg takto skončil... celkovo sa mi nepáči smer ktorým sa Subaru uberá

pre porovnanie Opel Astra G 1.6 16V r. 1999 má zrýchlenie 0-100km/hod. za 10,5s ,,|,, (>_<) ,,|,,
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... i-16v.html


úte kvě 21, 2019 2:38 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1739
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Třeba ty naše 1,6 nebudou moc klesat na ceně. Bude to vzácnost.
I když tou kvalitou zpracování, plast, kůže etc., budou stejně za pár let na šrot

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


úte kvě 21, 2019 5:45 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3592 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: