Subaru Levorg - všeobecně
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Prý bude mít kamery v zrcátkách. Takže přehled okolo auta. PRÝ.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ja cetl pouze o promitani do vnitrniho zpetneho zrcatka obrazu ze zadni kamery = pohled vzad v zrcatku bez rusivych elementu jako pasazeri ci naklad.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř dub 06, 2016 10:33 pm
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A k tomu i záběry z přední kamery na hlavním displeji. Ovšem jenom u verze Sport.
Subaru Levorg GT-S Comfort MY18
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Další prohlídka za mnou. Po 75tis to vyšlo na cca 7000,- plus výměna oleje v CVT, což bylo dalších cca 6500,- i s prací.
Konec hlášení
Konec hlášení
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To docela jezdíš . Jenom pro zajímavost, jak dlouho ti vydržej destičky, kotouče a musel jsi řešit nějaký problémy?Fleggy píše:Další prohlídka za mnou. Po 75tis to vyšlo na cca 7000,- plus výměna oleje v CVT, což bylo dalších cca 6500,- i s prací.
Konec hlášení
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Žádné problémy (ťuk ťuk na dřevo) a ani jsem zatím nic neměnil, jen gumy a olej
Ani mi v servisu neříkali, že by to chtěli příště měnit. Já totiž brzdy moc nepoužívám
Např. s předchozím autem (Avensis) jsem najezdil cca 160tis a taky šlo z domu s originál destičkami i kotouči.
Ani mi v servisu neříkali, že by to chtěli příště měnit. Já totiž brzdy moc nepoužívám
Např. s předchozím autem (Avensis) jsem najezdil cca 160tis a taky šlo z domu s originál destičkami i kotouči.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
To jsi dobrej, já s manuálem taky podřazuju, ale s tím automatem když jedu normálně tak brzdím. Takže mě tak dlouho určitě nevydrží
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Pokud by někoho zajímalo jak deaktivovat start/stop a rozuměl tomu . Bohužel je to v Němčině. Cena by měla být v řádech stokorun. První odkaz je montáž do Levorga a druhý navod na výrobu toho mikroprocesoru. Pokud by se do toho někdo pustil a vyrobil mi taky jeden tak bych se vůbec nezlobil
https://www.docdroid.net/E4aXTXW/ssa-de ... g-my15.pdf
https://www.nicomania.de/auto/start-sto ... aktivieren
https://www.docdroid.net/E4aXTXW/ssa-de ... g-my15.pdf
https://www.nicomania.de/auto/start-sto ... aktivieren
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jirko : ty neumis nemecky a jak tedy mluvis v praci Pres prekladac by to neslo?námořník píše:Pokud by někoho zajímalo jak deaktivovat start/stop a rozuměl tomu . Bohužel je to v Němčině. Cena by měla být v řádech stokorun. První odkaz je montáž do Levorga a druhý navod na výrobu toho mikroprocesoru. Pokud by se do toho někdo pustil a vyrobil mi taky jeden tak bych se vůbec nezlobil
https://www.docdroid.net/E4aXTXW/ssa-de ... g-my15.pdf
https://www.nicomania.de/auto/start-sto ... aktivieren
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ty jsi vtipnej . Holandsky přece . Já myslel že to je škoda, protože tomu nebude každej rozumět .
Naposledy upravil(a) námořník dne ned srp 27, 2017 9:21 am, celkem upraveno 1 x.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já osobně bych raději preferoval úpravu ve VAGu. Někde jsem se dočetl že stačí úprava parametrů např teploty a auto stop nevypne motor i když je s&s zapnutej a tím pádem mi tam nesvítí žádná kontrolka.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- paveljirik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
martas píše: Jirko : ty neumis nemecky a jak tedy mluvis v praci Pres prekladac by to neslo?
já jsem si to nechal udělat v AWD, do takové amatérské úpravy bych se v záruce rozhodně nepouštěl :D jinak 2096 Kč včetně práce bez DPH
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Podle mne to moc amatérský není. Eventuálně to jde úplně vypnout a nebo i vyndat a nikdo nic nepozná. A cena se bude pohybovat někde kolem 300kč a nemusím nikam jezdit. Jak už jsem psal, tak já bych preferoval tu změnu sw. Teoreticky se sice auto stává nezpůsobilé pro silniční provoz, ale by mě zajímalo kdo by na to přišel. Na stk určitě ne a v servisu taky nekontrolujou při jaký teplotě je povoleno zapnout auto stop. Otázka je jestli to někdo u Levorga dokáže, či zda to vůbec jde.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- paveljirik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: sob pro 19, 2015 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Jiřík
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Levorg - všeobecně
námořník píše:Podle mne to moc amatérský není. Eventuálně to jde úplně vypnout a nebo i vyndat a nikdo nic nepozná. A cena se bude pohybovat někde kolem 300kč a nemusím nikam jezdit. Jak už jsem psal, tak já bych preferoval tu změnu sw. Teoreticky se sice auto stává nezpůsobilé pro silniční provoz, ale by mě zajímalo kdo by na to přišel. Na stk určitě ne a v servisu taky nekontrolujou při jaký teplotě je povoleno zapnout auto stop. Otázka je jestli to někdo u Levorga dokáže, či zda to vůbec jde.
to netuším, ale než riskovat problémy na STK apod. tak mám raději profesionální řešení, kdy si systém pamatuje "last state", tedy když dám START/STOP OFF, tak to tak zůstane než dám zase ON a s tím na technické problém být nemůže
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Podle mne je tvoje(je to stejné jako to "amatérské") řešení zásah do schváleného emisniho systému a tím pádem je tvé auto nezpůsobilé silničního provozu. Stejně jako když tam máš neschválené led žárovky. Otázka samozřejmě je kdo je schopen to odhalit . Na STK URČITĚ NIKDO. A nemyslím si že by to někdy někoho zajímalo.
Dal jsem sem ty odkazy, protože by mě zajímal názor někoho kdo tomu rozumí a byl by ochotnej a schopnej naprogramovat ten microprocesor.
Dal jsem sem ty odkazy, protože by mě zajímal názor někoho kdo tomu rozumí a byl by ochotnej a schopnej naprogramovat ten microprocesor.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat