Subaru Levorg - všeobecně
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Treble: zkus double-kick-down - dvakrát rychle za s sebou promáčkni plyn na max a potom dej plyn cca na 75%
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Díky za tip.
Asi by to taky šlo, akorát je to také zdržení , když člověk potřebuje rychle manévrovat.
Zajímavě se to občas chová při tempomatu - restore. Zpravidla v I režimu po přidává celkem pomalu, avšak občas to tam kopne - je to trošku nepředvidatelné. Každopádně stejně jezdím s úsměvem na ksichtu, prostě to auto baví.
Měl jsem předtím accorda 103Kw/350Nm a ty prodlevy turba byly rozhodně větší. Pružnost asi srovnatelná, protože jsem byl lenivý podřazovat.
Asi by to taky šlo, akorát je to také zdržení , když člověk potřebuje rychle manévrovat.
Zajímavě se to občas chová při tempomatu - restore. Zpravidla v I režimu po přidává celkem pomalu, avšak občas to tam kopne - je to trošku nepředvidatelné. Každopádně stejně jezdím s úsměvem na ksichtu, prostě to auto baví.
Měl jsem předtím accorda 103Kw/350Nm a ty prodlevy turba byly rozhodně větší. Pružnost asi srovnatelná, protože jsem byl lenivý podřazovat.
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Je to o zvyku, šestihrnek nemá pádla, takže jsem se DKD naučil a je to skvělé, používám to i na plečce, i když ta má pádla. Když potřebuji rychle přidat, tak nejdřív kontroluji situaci a v okamžiku rozhodnutí udělám DKD úplně automaticky a nezdržuje to. U CVT se mi zdá, že pomocí DKD si to najde optimální zátah ihned bez prodlevy.Treble píše: když člověk potřebuje rychle manévrovat.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Vyzkouším, uvidím.quickly píše: Je to o zvyku, šestihrnek nemá pádla, takže jsem se DKD naučil a je to skvělé, používám to i na plečce, i když ta má pádla. Když potřebuji rychle přidat, tak nejdřív kontroluji situaci a v okamžiku rozhodnutí udělám DKD úplně automaticky a nezdržuje to. U CVT se mi zdá, že pomocí DKD si to najde optimální zátah ihned bez prodlevy.
Ono se to i trochu přizpůsobuje stylu jízdy - jak jedu na tempomat, tak to zleniví, pár krát přidám a reakce se samy zrychlí.
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Určitě to chce DKD párkrát zopakovat, aby elektronika zjistila, co se po ní chce. Na poprvé to asi nezabere.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tráva: právě že zabere ihned na poprvé. Po DKD přestane přemýšlet a vymýšlet a hodí tam ideální maximum. Automat se chová podle předchozí řidičově historie a přemýšlí , co asi uděláš dál, proto ta prodleva 1-2 sekundy po stisku plynu. Po DKD vše zahodí a nepřemýšlí
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak tím lépe. Já myslel, že to také musí nejdříve "pochopit".
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
DKD u Levorga je blbost. Mnohem lepší je naučit se padlovat pak zabira v S okamžitě
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mně se místo DKD osvědčuje v režimu I rychle a plynule sešlápnout plyn jen na cca 80% (to tipuju, na budíku tento údaj nemám). To "rychle" je samozřejmě relativní - ne tak rychle jako u kick-downu. Ne, že bych to nějak študoval, ale tak nějak jsem to během cest vypozoroval. Když se to s tou rychlostí sešlápnutí přežene, tak se to chová, jak už kdosi psal - otáčky jen vyletí nahoru, chvíli se nic neděje a pak konečně začne akcelerovat.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Na spotřebu má největší vliv ten kdo šlape na plyn. Dá se jezdit od 7l/100km vejš. Většina lidí bude jezdil mezi 9-10. Jestli chceš raketu na dálnici tak bych doporučoval Tdi a jestli na okresky tak Levorga.Vladoslavo píše:Zdravim Vas pani. Zvazujem kupu Levogra 2017 ale vrta mi v hlave jedna otazka. Je ten krutiaci moment dostatocne velky? Nestraca auto dych pri potrebnej pruznosti vo vyssich otackach? Momentalne mam auto co ma 147 kw a 400 Nm, ale ma 1800 kg a zvykol som si na tu slusnu pruznost, akerat je tam dost turbodiera.
Druha vec co ma zaraza, ze niektori majitelia Levogra maju sialenu spotrebu. Ja ked som ho mal pozicane, tak som isiel na polovicu okresky, na polovicu dialnica, celkovo cca 50 km a spotreba tesne nad 8 l.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ja jsem kdysi DKD zkousel na Foresterovi XT a vliv to nemelo vubec zadny, nikdy. Proste tam ta prodleva trosku byla. Prepinal jsem pred predjizdenim na S# a nebo sem tomu pomahal padlama. Popripade jsem uz ten motor roztacel s predstihem pomoci plynoveho pedalo..
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát led 13, 2017 4:05 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Janouškovec
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Včera jsem DKD zkoušel a vůbec nic - možná jsem byl moc rychlý, ani otáčky nestihly vyletět. Asi má větší smysl tam dopředu hodit to S# a párkrát ťuknout po plynu aby motor věděl do čeho jde .
Treble,
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Subaru Levorg 1.6GT-S, 2016
Re: Subaru Levorg - všeobecně
A opravdu to byl plyn, na co jsi šlapal?Treble píše:Včera jsem DKD zkoušel a vůbec nic - možná jsem byl moc rychlý, ani otáčky nestihly vyletět. Asi má větší smysl tam dopředu hodit to S# a párkrát ťuknout po plynu aby motor věděl do čeho jde .
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Já jsem DKD nezkoušel, ale chystám se... Když potřebuji rychle předjet, přepnu na S a pádly podřadím na 2ku, popř. 3ku - co je aktuálně výhodnější, nebo kam mě elektronika pusti. Když to udělám takto, žádnou výkonovou díru nepociťuji.