Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3795 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 253  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1169
romull: To už tady bylo několikrát.. Nabídka Subaru upadá, STI, XT i Levorg s trochu normálním motorem končí, protože emise, ale přitom Audi/BMW/Mercedes dál staví 600+ koňové osmiválce, výkony jdou pořád nahoru už možná za hranici zdravého rozumu a využitelnosti v běžném provozu, protože zákazníci chtějí stále víc.

Subaru prostě vzdalo boj s evropskou konkurencí na místním trhu a jde si svou cestou. Raději bude v USA a AUS prodávat auta jako pracanty, auta do půjčoven a pro masy, tak jako tady Škodovka, než se pouštět do vývoje technologií, které by je udržely v Evropě, ale s nejistým výsledkem, pro automobilku je to asi dobře.

Zajímavé je, že třeba Mazda naopak plánuje v Evropě ofenzivu na prémiový segment a připravuje nový šestiválcový benzín i diesel, emisím navzdory.

_________________
MY2000 Subaru Impreza GT
MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
MY2008 BMW M3 E92

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


stř kvě 22, 2019 10:33 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1855
Bydliště: Brno
...výkon z litru větší než 120kW, to fakt nechceš z hlediska dlouhodobější spolehlivosti. co tady kluci dělaj turba pro BMW, tak už léta neřeší nic jiného, než neustálé, nekončící problémy...hlavně spojené s teplotou, protože vydolovat z toho takový výkon a zároveň plnit emisní normu, znamená být pořád lambda 1, takže řešíme teploty na turbu 1050°C..
jedině kupovat nový a po 2 letech okamžitě prodat..

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv kvě 23, 2019 8:00 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30558
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
BMW není srovnatelná konkurence.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv kvě 23, 2019 8:15 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am
Příspěvky: 101
wunti píše:

Neni náhodou osmiválec či šestiválec pouze ve spojení s hybridem?


Osmiválec ne, jen šestiválec je hybrid.


čtv kvě 23, 2019 8:47 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 6791
Bydliště: Most
Můj šéf u každýho BMW co měl měnil v záruce motor. Snad jedine i8 prodal dřív než mu kleklo. Je pravda že to byly nafty. Ale jak píše detroned. Jedině nový a včas měnit. Zajimalo by mě jak ti bude jezdit za 5,6 let. Myslím že kleklej motor bude trochu větší pálka než Subaru.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv kvě 23, 2019 9:38 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 3366
Bydliště: Jemnice, Vysočina
námořník píše:
Můj šéf u každýho BMW co měl měnil v záruce motor. Snad jedine i8 prodal dřív než mu kleklo. Je pravda že to byly nafty. Ale jak píše detroned. Jedině nový a včas měnit. Zajimalo by mě jak ti bude jezdit za 5,6 let. Myslím že kleklej motor bude trochu větší pálka než Subaru.


Tak buďto jezdí jako blázen, nebo nemá na auta a vše okolo nich buňky. Taky tu mám jednoho takového, který by možná uštval i čínský šicí stroj :-D. Když mu prdla hadice na vodu tak jel a jel až to zadřel, on se na budíky nedívá, v uchu a ani v hlavě a navíc ani v srdci to nemá, takže se dívá jen na silnici a jede a jede ....... Ale to je mimo, já se svým prvním benzínovým turbem odjel 6 let a skoro 200 kkm, a to už mělo 130 kkm na hrbu ...... S naftou na nájezd 200 kkm právě útočím a věřím, že než ji prodám, tak že ještě dalších 100 kkm ujede a novému majiteli, pokud to nebude slušně řečeno "pako" ještě dobře poslouží, jen se k tomu musí člověk chovat jako k autu a ne jen jako ke kusu železa, servis musí být nešizený a raději častější než je nutné a předepsané. Moje auta měla vždycky duši, je to další člen rodiny a kamarád, což třeba moje žena nejenže nechápe, ale přímo nesnáší <:-< . Taky proto jsem dělal třeba tu dekarbonizaci, i když stála 6 kkč bez daně a nikde v servisním manuálu ji předepsanou nemám, ale viděl jsem jak jsem měl zasraný předchozí turbo a vím jak jsem to těžce z toho sání a ERG šťoural ven a auto týden stálo a udělám ji za 80 kkm znovu. Jen tak mimochodem, teď jsem jel služebku 118 km jen po silnicích II.třídy + 11 km I. třídy a spotřeba při jízdě podle předpisů - 50 obce a 100 mimo obec a se zatnutými zuby byla za 5,3. Něco takového bylo dříve totálně nemyslytelný a myslím, že na šestiválec se 3 litry, AT a 4x4 je to super výsledek. Zpátky už jsem to nevydržel, musel bych asi k zubaři, takže zpět za 6,2, obec pořád 50, ale mimo obec 120 - 140 a jednou i 170, podle bráchy už jízda na >>=-§ . On je trošku vyplašenka a je zvyklý na tu svoji C5. Výměna motoru mě sice potkat může, tak jako každého, ale v svém okolí mám BMW celkem dost, a to i vyloženě sportovní modely, ale mimo toho kolegu co to zadřel bez vody jsem ještě výměnu motoru neviděl ........a kolega si ho dovezl z pšonska za babku, ani nechci raději vědět jak to udělal, ale každou chvilku honí pomahači poláka co s tím jede z Reichu nebo z Rakouska. Než to ale nakonec prodal, tak ještě ale dva roky jen jezdil a jezdil, takže koupil asi dobře =)

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


čtv kvě 23, 2019 10:23 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1169
Taky slyším prvně, že by se motory BMW obecně nějak zásadně sypaly. Šestiválcové nafty imho drží (firemní 535d 2015 ná najeto přes 250 tis. km), byl problém se čtyřválcovými diesely dříve (problém s rozvody) a benzínový osmiválec 50i je totální průser s výdrží max 50 tis. km. Jinak jsem nic negativního neslyšel. I eMkové motory drží, pokud mají servis, který mají mít... Na M3 E92 mají v USA lidi najeto 400 tis. km.

_________________
MY2000 Subaru Impreza GT
MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
MY2008 BMW M3 E92

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv kvě 23, 2019 12:05 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 292
Bydliště: Ostrava
Dneska nějak "foukalo", a když "vítr" nabral rychlost kolem 200 km/h, tak se mi nějak začala vlnit kapota...

To je normální?

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, CVT, 8,9 l / 100 km a klesá
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000km/nádrž


pon čer 17, 2019 11:43 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 8586
Bydliště: Česká Třebová
Přesně takovou věc popisoval Kolben na XTčku. Že když tu dýchavičnou pixlu trochu rozjel, tak se mu "vlnil" celý předek, jako by byl z alobalu.
Takže si troufám odhadovat, že je to zcela běžná věc.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon čer 17, 2019 12:25 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 4732
Bydliště: Holýšov
Jojo, prej to je kuli chodcum, aby se jim na kapote lepe odpocivalo a nerozmlatilo jim to hned palici :-)

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


pon čer 17, 2019 12:32 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 292
Bydliště: Ostrava
Dýchavičnou pixlu :-D

Asi to je tedy vizuální indikace silného vzdušného proudění VISA (Visual Indication of Strong Airflow), když chybí/selže AOR... :-D

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, CVT, 8,9 l / 100 km a klesá
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000km/nádrž


pon čer 17, 2019 12:33 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7623
Bydliště: Brno
Mám na XT zvýšenou poštovní schránku co mě nutí jezdit dle předpisů. Jak je ta haubna lehká a opře se do toho orkán, cvičí to.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon čer 17, 2019 1:00 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ostrava
zed píše:
Dneska nějak "foukalo", a když "vítr" nabral rychlost kolem 200 km/h, tak se mi nějak začala vlnit kapota...

To je normální?
Jo u Forestra resp. XT je to běžné.

Pomohlo by např odstranění těsnící gumy na zespod kapoty před předním sklem (vzduch pak může proudit ven).
Na hodně práce by bylo řešením dolícování kapoty, dotažení zámků kapoty .....

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


pon čer 17, 2019 5:14 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 2563
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
Me to na beSTIi dela taky.Mam vzdy dojem,ze mi ten nasavac musi kazdou chvili uletet :-D Ale stale tam drzi :-D a to je dobre

_________________
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - 11,4l


pon čer 17, 2019 6:51 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 292
Bydliště: Ostrava
Byl zveřejněn ceník a detailní technické údaje k MY19.

Viz stránky subaru.cz.

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, CVT, 8,9 l / 100 km a klesá
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000km/nádrž


pon črc 01, 2019 10:20 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3795 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 253  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: