Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od HonzaCZ »

Mně je upřímně jedno, co kde píšou. Kór když o tomto tématu (rozdělení momentu) je na netu víc nesmyslů než pravdivých informací. Prostě to tak není. Když se to spojí napevno, tak to nerozděluje moment 50:50. 50:50 by to v tomto případě rozdělovalo pouze, pokud by to vyplynulo ze situace, tedy bylo by takové, tedy stejné, zatížení obou náprav.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

HonzaCZ píše:Třeba u Samsungu tam sice můžeš vrátit všechno zpět, ale jsou tam počítadla a bity, co se přepnou při neoficiálním flashování a prostě s tím nic neuděláš. Nevím, jestli to vůbec je možný nějak vrátit softwarově. Podle mě právě ne a muselo by se buďto něco přeprogramovat přímo na desce nebo rovnou vyměnit nějakou součástku. Samozřejmě při flashování podepsanýho image se to nepřepne, takže v servisu nebo při recovery oficiální ROM je to v pohodě. Custom ROM ale nemáš jaksi jak podepsat. Nějak jsem to úplně nezkoumal do detailů. Nevím, jestli to používají všichni výrobci telefonů, ale řekl bych, že …
O tom samsungu vim, bracha se s tim dost trapil, kdyz upravoval rodicum tablet. Nadaval jak spacek. Ale nejak se s tim vyporadal, aby se to nepreplo - jak, netusim. Ma xperia to urcite nemela, co ted ukryva sony v novych zarizenich take netusim. Teoreticky vsechno jde, kdyz se chce a hlavne umi. Muj osobni problem je, ze tomu vubec nerozumim. Mam na to brachu a verim mu :-D A kdyby se neco podelalo, tak prijdu o telefon za 10.000. Ale u telefonu to asi tak konci ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od feroj »

mňa by zaujímala inštalácia separátora oleja do sania ... -Baffled Oil Catch Can System, 2015+ https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-baf ... -2015.html

a ako to je s karbónom pri DIT na sacích ventiloch... v US na WRX sa to dosť rieši už po nejakých 20-30tis míľach

ak s tým už niekto má skúsenosť
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

HonzaCZ píše:Řekl bych, že SI drive bude celkem podobný "uživatelský zážitek", taky mj. mění odezvu na plynový pedál. Dám S# a vypadá to, že to hrozně jede, už při lehkym zmáčknutí plynu. Akorát když ho zmáčkneš víc a víc, tak už se nic dalšího neděje. Jako rozhodně to působí jako mnohem silnější auto, ale nesmíš začít opitej rohlíkem potřebovat víc výkonu třeba při předjíždění. Rozhodně to má efekt, kterej se dá ocenit z hlediska řidičských pocitů, ale rozhodně bych to chtěl vypínatelný/přepínatelný, což jestli jsem dobře koukal, umí. Ale teda ty marketingový bláboly na tý stránce jsou fakt hrozný.
To souhlasím, ale bláboly jsou všude . Princip chápu. Levorg už "S" má,zajímal by mě ten rozdíl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od romull »

feroj píše:mňa by zaujímala inštalácia separátora oleja do sania ... -Baffled Oil Catch Can System, 2015+ https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-baf ... -2015.html

a ako to je s karbónom pri DIT na sacích ventiloch... v US na WRX sa to dosť rieši už po nejakých 20-30tis míľach

ak s tým už niekto má skúsenosť
Vy jste ale hromada srandistů :-D , to jsou poklony ....... S tím separátorem oleje netuším, ani nevím jestli ho Sůbo má, ale to zanášení sání a ventilů karbonem se bojím že bude jistý, jako u všech přímovstřiků...... a paradoxně ti co jezdí za nejmíň budou mít nejspíš střeva nejvíc zasraný .......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1512
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Vladimir_xh »

námořník píše:
Ta neservisovatelná převodovka se dá pořídit za 40t pokud by se rozbila a nebyla uznaná reklamace.
Tahle informace mě zajímá, jako potencionálně budoucího uživatele. Můžeš to nějak rozvést?
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Mohl. Nová samozřejmě ranec, ale v Polsku maj v současný době převodovku s najetejma 300km za ty peníze.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1512
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Vladimir_xh »

Takže to zatím nikdo moc repasovat neumí. Bude to jen o hledání potencionálních "dárců orgánů". Tak snad se to s přibývajícím počtem CVT bude lepšit.
Děkuji za upřesnění.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Tak co vím, tak to nikdo nerepasuje, protože se to nikomu nerozbíjí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od feroj »

romull píše:[]

Vy jste ale hromada srandistů , to jsou poklony ....... S tím separátorem oleje netuším, ani nevím jestli ho Sůbo má, ale to zanášení sání a ventilů karbonem se bojím že bude jistý, jako u všech přímovstřiků...... a paradoxně ti co jezdí za nejmíň budou mít nejspíš střeva nejvíc zasraný .......
keď sa začali do vývoja motorov, áut montovať "eko teroristi" muselo sa odvetranie kľukovej skrine motora (výpary s oleja, ktoré vznikajú teplom keď motor dlhodobo pracuje...ktoré sa predtým "nejakou trubkou" v hornej časti bloku vyviedli do motorového priestoru a voľne sa šírili mimo...) urobiť do sania a preto po nejakom čase ten odparený olej, alebo mastné výpary zaprasia sacie potrubie (spolu s EGR) ...preto na STi niečo takéto dávajú... :-)
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od romull »

feroj píše:
keď sa začali do vývoja motorov, áut montovať "eko teroristi" muselo sa odvetranie kľukovej skrine motora (výpary s oleja, ktoré vznikajú teplom keď motor dlhodobo pracuje...ktoré sa predtým "nejakou trubkou" v hornej časti bloku vyviedli do motorového priestoru a voľne sa šírili mimo...) urobiť do sania a preto po nejakom čase ten odparený olej, alebo mastné výpary zaprasia sacie potrubie (spolu s EGR) ...preto na STi niečo takéto dávajú...
Vím jak to funguje *_*=*_* , mám to na bramborákovi a už naštěstí i v celkem slušném provedení, které se nedrbe. Ty ventily a sání nejvíc zaprasí ERG, a jak už jsem psal, tak nejvíc šetřílkům, takže třeba Yohn ho bude mít pořád jako nový, pokud se mu teda časem nepokazí noha [IRONIE] ......Pár motorů kde už byl sací kanál skoro z půlky ucpaný jsem už viděl, ale ani jeden nebyl Subaru. To ale neznamená, že se to u nich neděje. Jsem zvědavý jak to bude vypadat až někdo z místních to sání jednou sundá, já na to půjdu asi letos =) .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
dagles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob pro 30, 2017 3:26 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od dagles »

Dva kámoši mají Forester XT, najeto cca 100tis, a oba problém s karbonem, auta cukaji...
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Kolben »

Karbon a auta cukaji??? Co to je za ptakovinu???


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od sima »

Tak i proto...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
dagles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob pro 30, 2017 3:26 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od dagles »

Jedno pocukava, druhé občas jakoby na 3 válce, nevím jestli to nedělalo něco i na volnobeh. Jeden to byl 3x dekarbonizovat, už je to ok. Druhý to tam veze v pondělí podruhé
Odpovědět

Zpět na „Levorg“