Import 86 / prestavba RHD na LHD

Odpovědět
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od catana »

Mozna je to trochu nerelevantni a otazka se tyka obecne importu aut s pravostrannym rizenim, nicmene mi to neda a otevru to na svuj konkretni pripad. Pohravam si s myslenkou casem vzit s sebou pres ocean i svoji 86. Precijen vim co ma za sebou a jsem si jisty, ze neni rozdil ve specifikacich pro Evropu, coz by melo usnadnovat prihlaseni. Tot cista teorie, nemam s tim zadnou zkusenost.

Tim ze predpokladam, ze skoncime zpatky v CR a ne v Anglii, tak tim to pridava nutnost zmenit pravostranne rizeni na levostranne a nejspis nejak prenastavit svetla. Provozovat pravostranne auto v CR je znacne neprakticke. Ridici jednotka, emise, pouzite jednotky na budicich (km/h), vybava je vicemene stejne, takze tam by problem byt nemel.

Z rizik co me napada: pokud se neco na FA20 vysype, importer mi ukaze vztyceny prostrednicek. Nicmene to by udelal pravdepodobne stejne s autem po zaruce. Bude to urcite rozvrzanejsi.

Jak by takova legrace byla cenove netusim. Tzn. zdali by import+prestavba nevysla ve finale draz, nez to prodat a koupit si nove :655: Co vas k tomu napada?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
86R
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 221
Registrován: úte říj 06, 2015 4:03 pm
Jméno a příjmení: 86 R
Bydliště: Praha

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od 86R »

Pokud tam nemas rozsahlejsi upravy, tak bych rekl ze prodej a nakup ojetyho tady te vyjde lip hlavne s ohledem na papirovani a nejspis i financne, ackoliv netusim kolik muze stat si jako obcan nechat poslat auto pres pul sveta + upravit vse potrebne a zaplatit vypalny.
Auta jsou to precejenom mlady a za dva roky provozu se toho na aute neda zase tolik posrat, kdyz si vyberes hezkej kus, riziko je maly.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od VDC »

Ty jo Petře to myslím bude ekonomický nesmysl. Na tvém místě bych si vzal do podpaží tebou vyzkoušený Perrin chladič a v Evropě si koupil celý auto.
Nevěřím, že ti někdo napíše, že tenhle nápad má racionální rámec.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od catana »

Mno, ono to vypada jako nesmysl, nicmene aspon myslenkove cviceni chci zkusit. Co se mi honi hlavou: za auto ve sdilenem kontejneru do Anglie dam cca 1000 liber. Soucasne muzu auto nalozit svyma vecma, coz se tez hodi.
Auto prodam za cca $26000, coz je neco lehce pres 450 tis Kc. Za malo jetou 86 dam k 550+ tisic bez znalosti co ma za sebou. Coz 2 letych aut s nimiz se neprasilo taktez moc nebude. Tzn. budget na konverzi a papiry je minimalne 100 tis.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od newli »

Podle me se Ti to nevyplati. Bude koupit rada jinych (novych nebo pouzitych) dilu z LHD auta. Ja si nechaval predelavat imprezu GC8 a tam bylo treba udelat toto:

- jina (nova) svetla
- jine (pouzite) sterace vcetne plastu pod okny (asi i motorky - nevim jiste)
- jina (pouzita) palubka
- jine rizeni
- predelavka zrcatek
- predelavka rizeni v motorove stene -> par vecio se muselo prendat jinam (neco jako napr. posilovac brzd, klimatice, atp).

A to se nebavim o prihlaseni. K tomu by Ti asi nejvic napsal Milos z AWD.

Auto k tomu bude urcite vic vrzat (nikdy uz to nebude jak z tovarny - i kdyz i to vrze). A nevim, jak to ma 86, ale vetsina subaru ma i jine sedacky, takze serizovatelnou ridicovu by sis take musel sehnat.

Ja bych do toho nesel. Uvazoval bych o tom jedine, kdyby sis tam koupil JDM skvost, ktery neni nikde k mani ::-DD:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
86R
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 221
Registrován: úte říj 06, 2015 4:03 pm
Jméno a příjmení: 86 R
Bydliště: Praha

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od 86R »

catana píše:Mno, ono to vypada jako nesmysl, nicmene aspon myslenkove cviceni chci zkusit. Co se mi honi hlavou: za auto ve sdilenem kontejneru do Anglie dam cca 1000 liber. Soucasne muzu auto nalozit svyma vecma, coz se tez hodi.
Auto prodam za cca $26000, coz je neco lehce pres 450 tis …
Ne moc jety jsou v DE/PL za 450k+-
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od PetrC »

Jak říka newli, pokud to není JDM, co tu běžně nekoupíš, tak je to podle mě zbytečný. Vem si kolik dílů se musí předělat (a né zrovna levných vzhledem k roku výroby moc dílů k sehnání nebude, takže koupit v SUBARU). Pak toho času co u toho strávíš pokud to budeš předělávat sám, případně další finance na přestavbu firmou. Dostat sem to auto je to to poslední a myslím, že i nejlehčí.
Pokud bys chtěl přestavbu officiální cestou vyjde to na víc jak 100k, tady se to dělá neoficiálně přes papíry z evropské verze, což je relativně levný ale hlavně bez starostí s lítáním a papírováním u importéra, po úřadech, po stk, dekra a já nvm kde ještě.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od catana »

Diky za nazory. Po pravde az z toho vyctu co psal newli mi doslo, ze to neni jen o volantu a svetlech, ale zahrnuje to vsechno mozne od blbosti v podobe steracu stirajicich obracene, apod. A PetrC ma pravdu v tom, ze dost dilu bude muset byt asi novych, pac az tak snadno dostupne nejsou :655:
Tady JDM special taky nekoupis... v nabidce je to tu jeste horsi nez na Novem Zelandu :713: kde si uz od sameho zacatku mohli koupit i TRD verze a ruzne jine edice. To nechapu, kdyz uvazim, ze ciste Australie je pro 86/BRZ mnohem vetsi trh a taky se jich tu prodalo spousta.

Mno a k tomu co pise Tomas o racionalnim ramci :811: Ja za tim po pravde docela videl i to, ze kdyz tohle auto prodam, tak trochu vnitrne pochybuju, ze ho budu ochotny koupit znovu, pac penize budou potreba jinde. V CR uz jsem par mesicu jezdil s jednim z uplne prvnich, a to jeste delalo legracni zvuky pri chlazeni interieru (znelo to jak Darth Vader)... coz vychytali az nekdy v 2013. Ale to je jiny pribeh. :845:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
jcz
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 308
Registrován: ned zář 13, 2015 3:40 pm

Re: Import 86 / prestavba RHD na LHD

Příspěvek od jcz »

Jestli mas to auto rad, tak mu asi min ublizis, kdyz ho prodas nekomu, kdo na nej bude hodny, nez kdyz ho budes kuchat a predelavat rizeni :-)
Odpovědět

Zpět na „BRZ / GT86“