Subaru BRZ / Toyota 86
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
ne, nemuzu
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Já kvůli tomu taky do Prahy nepojedu, takže se potkáme až v Sosně
Jinak prazaci chystaji snidani a pak nasledny odjezd od Mcdonalda (u benziny na D10) 7-7:30. Pojedou pak urcite rychle aby stihly zabrat zachody
M.
Jinak prazaci chystaji snidani a pak nasledny odjezd od Mcdonalda (u benziny na D10) 7-7:30. Pojedou pak urcite rychle aby stihly zabrat zachody
M.
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Dik za info. Mozna si koupim nejakej ten rohlik (abych mel u mc co jist) a pripojim se ke snidani
I kdyz nevim jestli vstanu.
I kdyz nevim jestli vstanu.
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Žádný foto?Žádný poznatky?to je ignorace...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Ahoj,
fotografu a kameramanu bylo jak much, takze o vizualni dokumentaci se nebojim
Bylo nás něco přes 30, pohodová partička, kluci z http://www.driving-academy.cz/ to organizovali dobře. Mě osobně chybělo víc těch starých toyot Ale prý jsou vzacné a i na jejich nejpočetnějším srazu jich bylo "jen" 12. Počasí bylo příjemné (18-22 stupnu), bez deste. Prostoru k jezdeni spoustu (ja projezdil vic než hodinu čistého času, vic jsem fyzicky nedal
K videni bylo spousta sportovnich uprav, doplnku, nametu ke zlepseni auta.
Jako ridic jsem zase dostal spoustu nametu na zlepseni svych dovednosti
Na okruhu jsem spalil 2 gumy (2 jeste jednou pujdou pouzit na predku na dalsi akci , cca 25 litru benzinu a slunicko me splailo usi, nos a krk Z toho jasne vyplyva ze jsem jezdil na spotrebu a malo
Nejaktivnejsi drifteri tam nechali 8 pneu a opaleni nebyli
Dik za zajem
M.
fotografu a kameramanu bylo jak much, takze o vizualni dokumentaci se nebojim
Bylo nás něco přes 30, pohodová partička, kluci z http://www.driving-academy.cz/ to organizovali dobře. Mě osobně chybělo víc těch starých toyot Ale prý jsou vzacné a i na jejich nejpočetnějším srazu jich bylo "jen" 12. Počasí bylo příjemné (18-22 stupnu), bez deste. Prostoru k jezdeni spoustu (ja projezdil vic než hodinu čistého času, vic jsem fyzicky nedal
K videni bylo spousta sportovnich uprav, doplnku, nametu ke zlepseni auta.
Jako ridic jsem zase dostal spoustu nametu na zlepseni svych dovednosti
Na okruhu jsem spalil 2 gumy (2 jeste jednou pujdou pouzit na predku na dalsi akci , cca 25 litru benzinu a slunicko me splailo usi, nos a krk Z toho jasne vyplyva ze jsem jezdil na spotrebu a malo
Nejaktivnejsi drifteri tam nechali 8 pneu a opaleni nebyli
Dik za zajem
M.
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Díky za alespoň psaný report. Snad někdo přihodí i nějaké to foto...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
ludia, otazka...ako je to s LSD....modely BRZ sa predavaju/predavali dva druhy, s LSD a bez? Kym kazda GT86 ma LSD 100%? Da sa to, ci ma LSD, ked pojdem pozerat, odlisit na prvy pohlad? Nejaky stitok na dverach, pod kapotou, cislo prevodovky a pod? Alebo iba cez VIN? Dikes.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 06, 2015 4:03 pm
- Jméno a příjmení: 86 R
- Bydliště: Praha
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Vsechny 86 maji LSD. Nektery starsi socialni verze BRZu ho nemeli, rikali tomu tusim Active, moc se jich tu neprodalo. Jak to poznas se tu tusim uz nekde resilo, pripadne se muzes poptat na gt86.cz
Jinak mam na prodej svuj
Jinak mam na prodej svuj
LastV8 píše:ludia, otazka...ako je to s LSD....modely BRZ sa predavaju/predavali dva druhy, s LSD a bez? Kym kazda GT86 ma LSD 100%? Da sa to, ci ma LSD, ked pojdem pozerat, odlisit na prvy pohlad? Nejaky stitok na dverach, pod kapotou, cislo prevodovky a pod? Alebo iba cez VIN? Dikes.
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
dikes...ja zatial len zhanam info, mam Imprezu GT, to bude este dlhy proces lucenia, ale na jeho konci urcite bude novsie GT86/BRZ....ale zatial sa len ucim o tom aute a zhanam info...ale kludne posli nejake info/fotky na lastvorko@gmail.com.
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
a ako to je so spolahlivostou? tento manik si prezil male peklo: http://vtecf.tw/fr-s/first-year-issues/
potom na youtube su videa, nejake zadretie, vola na kluke a pod...akoze dost fandim boxeru, ale zase nemozem si kupit zanovne auto za velke peniaze a potom este ho nonstop servisovat, tak radsej sa spytam, tak s pravdou von dikes
potom na youtube su videa, nejake zadretie, vola na kluke a pod...akoze dost fandim boxeru, ale zase nemozem si kupit zanovne auto za velke peniaze a potom este ho nonstop servisovat, tak radsej sa spytam, tak s pravdou von dikes
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
ahoj,
tohle auto je stvoreno k pretvareni Jestli planujes poridit jiz zanovni, pak ze spolehliveho zdroje a s evidovanou minulosti. Vetsina aut, co jsem potkal, byla upravená. No a o úpravách toho najdeš mraky. Z továrny je auto vyladěné, tak aby vydrželo co nejvíc (je na něj 5 let záruka). Jenže jak ho jakkoliv upravíš, tak porušíš tu tovární rovnováhu a už investuješ a rozbíjíš prasátko za prasátkem. A kdo neinvestuje a prodává s nějakou úpravou, tak vytváří potenciální problém budoucímu majiteli.
V STI tato technika (díly) s turbem dostává větší zátěž a drží cca 180k km a pak se generálkuje motor, převodovka, podvozek,...
M.
PS: když to auto koupiš, stejně do něj budeš investovat i když bude v perfektním stavu
PS2: zvaž nákup základní verze cca za 450k a ostatní si dokoupíš, bazary jsou plné origo dílů, protože to majitelé upravují
tohle auto je stvoreno k pretvareni Jestli planujes poridit jiz zanovni, pak ze spolehliveho zdroje a s evidovanou minulosti. Vetsina aut, co jsem potkal, byla upravená. No a o úpravách toho najdeš mraky. Z továrny je auto vyladěné, tak aby vydrželo co nejvíc (je na něj 5 let záruka). Jenže jak ho jakkoliv upravíš, tak porušíš tu tovární rovnováhu a už investuješ a rozbíjíš prasátko za prasátkem. A kdo neinvestuje a prodává s nějakou úpravou, tak vytváří potenciální problém budoucímu majiteli.
V STI tato technika (díly) s turbem dostává větší zátěž a drží cca 180k km a pak se generálkuje motor, převodovka, podvozek,...
M.
PS: když to auto koupiš, stejně do něj budeš investovat i když bude v perfektním stavu
PS2: zvaž nákup základní verze cca za 450k a ostatní si dokoupíš, bazary jsou plné origo dílů, protože to majitelé upravují
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
..jsem to pročítal a to je teda slušná řádka problémů.. :655: to nezní moc povzbudivě... dobrej nesmysl si koupit auto z produkce do faceliftu. no, jde to s tím automotive z kopce. moc rychlej vývoj, špatná kvalifikace...já to řikám pořádLastV8 píše:a ako to je so spolahlivostou? tento manik si prezil male peklo: http://vtecf.tw/fr-s/first-year-issues/
potom na youtube su videa, nejake zadretie, vola na kluke a pod...akoze dost fandim boxeru, ale zase nemozem si kupit zanovne auto za velke peniaze a potom este ho nonstop servisovat, tak radsej sa spytam, tak s pravdou von dikes
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
ja by som najradsej zohnal totalne seriovku....mam teraz Imprezu GT s 240 000 km, sluzi dobre, takze ja verim, ze Subaru vie robit aj drziaky....len to chce udrzbu...po kazdej drsnej jazde otvorim kapotu a pocuvam zvuky, kontrolujem stav kvapalin, pozorujem lampou, ci nieco nepresakuje, poklepkavam, proste som pedant...olej menim dvakrat rocne....a neviem, ci najazdim dokopy 5000-6000 km za rok
tak preto som prekvapeny, ze tato novinka s FA20 si vyzaduje rovnaky pristup ako 20 rocne EJ20T....cize asi stale je to rovnako, nezavisle od znacky, pri jazdenkach je najvacsi pruser predchadzajuci majitel
tomuto zomrel seriovy motor, ale asi nemal dobry olej [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OZpCXA8ECy4[/youtube], ale aj tak, zeby atmosfera bola tak narocna, hm, ja som mal Hondu, co tocila vyse 8000 otacok a mala VTEC a mala siroku paletu moznosti olejov, nudzovo som tam lial uz kadeco a drzal aj na okruhu niekolko rokov bez poruchy
no uvidime....este meditujem, ja viem cakat, lebo performance auto na zabavu mam, len chcem novsie casom....
tak preto som prekvapeny, ze tato novinka s FA20 si vyzaduje rovnaky pristup ako 20 rocne EJ20T....cize asi stale je to rovnako, nezavisle od znacky, pri jazdenkach je najvacsi pruser predchadzajuci majitel
tomuto zomrel seriovy motor, ale asi nemal dobry olej [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OZpCXA8ECy4[/youtube], ale aj tak, zeby atmosfera bola tak narocna, hm, ja som mal Hondu, co tocila vyse 8000 otacok a mala VTEC a mala siroku paletu moznosti olejov, nudzovo som tam lial uz kadeco a drzal aj na okruhu niekolko rokov bez poruchy
no uvidime....este meditujem, ja viem cakat, lebo performance auto na zabavu mam, len chcem novsie casom....
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Ja moc najeto nemam (~12k za pul roku), takze tezko rict. Na ft86clubu je vlakno kolik kdo ma najeto, jsou tam uz i pomerne velke najezdy. Jsou tam i popsane mrtve motory, ale vetsinou s preplnovanim. Je teda fakt, ze v motory od Hondy jsem mel trosku vetsi duveru.
Jinak reportaz ze srazu: garaz.cz: Enjoy86 - Podívali jsme se na sraz legendárních Toyot AE86, GT86 a Subaru BRZ!
Jinak reportaz ze srazu: garaz.cz: Enjoy86 - Podívali jsme se na sraz legendárních Toyot AE86, GT86 a Subaru BRZ!
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru BRZ / Toyota 86
Tady tech 86/BRZ jezdi opravdu hodne, ostatne Aus je treti nejvetsi trh pro tyto auta. Neni den nebo snad hodina, abys jedno na silnici nepotkal. V ramci Jizni Aus tu nejvetsi najezd co vim je 150 tis km a seriove auto funguje uplne v pohode. Ted je tu nove svolavaci akce na vynechavajici posilovac rizeni (vasich levostrannych modelu se netyka), ale za dobu co auto mam jsem problem s posilovacem nezaznamenal (na rozdil od me exImprezy, ktery se prehrival rad).
Nejvetsi kasicka byl prvni rok vyroby, tam servisni bulletin byl snad na vsechno od svetel po motor. Moje auto melo nejzasadnejsi problem v synchronech prevodovych stupnu 3 a vys, coz tovarna vyresila az od MY2015. Menily se i tesnici gumy oken, pac netesnila a voda stekala dovnitr do dveri. Obecne bych rekl, ze pokud kupovat auto, nemelo by byt vyrobeno drive nez v 2015, pac to uz ma radu veci vychytanych. I muj konec roku 2013 muze byt nakladna ojetina pokud nema vsechny servisni bulletiny. Zejmena ta prevodovka je docela draha zabava.
Moje auto je vicemene seriove, ac jsem zpocatku hodne pokukoval po sade od Cosworth. Nakonec jsem to zavrhl s tim, ze investice do souvisejicich uprav vyjde na nesmyslne penize a za cenu uprav by bylo vhodnejsi auto prodat a koupit jine, vykonnejsi. Svoje auto jsem odhlucnoval, mam olejovy chladic Perrin, jine brzdy, vymeneny staly prevod (z 1:4.1 na 1:4.56), rozpernou tyc a par blbosti typu couvaci kamera.
Jinak je to presne jak pise Milius. Cim vic uprav, tim vic do toho musis cpat penize a kompenzovat tovarni design nastaveny na tech 200 koniku. Co vim tady z klubu, tak velka kola s lepivymi pneu vedou k lamani poloos (19tky slicky je skoro jistota) a preplnovani nedava prevodovka. Ostatni selhani uz nejsou tak obecna, spis individualni a skoro vzdy souvisi s provedenou upravou auta.
Nejvetsi kasicka byl prvni rok vyroby, tam servisni bulletin byl snad na vsechno od svetel po motor. Moje auto melo nejzasadnejsi problem v synchronech prevodovych stupnu 3 a vys, coz tovarna vyresila az od MY2015. Menily se i tesnici gumy oken, pac netesnila a voda stekala dovnitr do dveri. Obecne bych rekl, ze pokud kupovat auto, nemelo by byt vyrobeno drive nez v 2015, pac to uz ma radu veci vychytanych. I muj konec roku 2013 muze byt nakladna ojetina pokud nema vsechny servisni bulletiny. Zejmena ta prevodovka je docela draha zabava.
Moje auto je vicemene seriove, ac jsem zpocatku hodne pokukoval po sade od Cosworth. Nakonec jsem to zavrhl s tim, ze investice do souvisejicich uprav vyjde na nesmyslne penize a za cenu uprav by bylo vhodnejsi auto prodat a koupit jine, vykonnejsi. Svoje auto jsem odhlucnoval, mam olejovy chladic Perrin, jine brzdy, vymeneny staly prevod (z 1:4.1 na 1:4.56), rozpernou tyc a par blbosti typu couvaci kamera.
Jinak je to presne jak pise Milius. Cim vic uprav, tim vic do toho musis cpat penize a kompenzovat tovarni design nastaveny na tech 200 koniku. Co vim tady z klubu, tak velka kola s lepivymi pneu vedou k lamani poloos (19tky slicky je skoro jistota) a preplnovani nedava prevodovka. Ostatni selhani uz nejsou tak obecna, spis individualni a skoro vzdy souvisi s provedenou upravou auta.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011