Subaru BRZ & Toyota FT86
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Přesně takhle jsem to pochopil. :850: Jen nevím..., dřív také platilo pravidlo, že WRC auto muselo vycházet ze sériového a před zahájením závodní "kariéry" se ho muselo sériově vyrobit několik tisíc kusů?!? :655: A nevím, jestli zrovna systém pohonu 2WD či AWD se bere jako důležitá součást auta?!? Pak bychom se totiž mohli dočkat BRZ 4x4. :supeer:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Co si pamatuju já, tak když jsem to sledoval, jezdilo se s 2l turbínama a 4x4, který byl tuším volitelný. Bylo tam myslím i nějaké váhové omezení (min. hmotnost).
Pak to změnili na max. 1.6l motory, tuším navíc s omezeným max. tlakem turba...
Zkusím to někde najít teda
Pak to změnili na max. 1.6l motory, tuším navíc s omezeným max. tlakem turba...
Zkusím to někde najít teda
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... A_2011.pdf - teď fakt ale nemám čas a chuť to číst.
http://www.wrc.com/en/wrc/about-wrc/rul ... -672-.html
Tak to si radši počkám, až si to tady přečte někdo, kdo to sleduje a odpoví. Ty podmínky jsou fakt dost obsáhlé...
http://www.wrc.com/en/wrc/about-wrc/rul ... -672-.html
Tak to si radši počkám, až si to tady přečte někdo, kdo to sleduje a odpoví. Ty podmínky jsou fakt dost obsáhlé...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48977
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Já ty regule nečetl, ale vzhledem k tomu, že Polo, Fobie, Fiesta jsou normálně všechno dvoukolky a ve WRC jsou to čtyřkolky, tak to asi s tím pohonem úplně sériový bejt nemusí...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Motor 1,6 turbo; kompresní poměr max 12,5/1 a pak u turba se píše o maximálním objemu vzduchu 20 litrů v jednom cyklu. V pohonu 4x4 jsou jen limitovány diferenciály - pasivní.draconis píše:Co si pamatuju já, tak když jsem to sledoval, jezdilo se s 2l turbínama a 4x4, který byl tuším volitelný. Bylo tam myslím i nějaké váhové omezení (min. hmotnost).
Pak to změnili na max. 1.6l motory, tuším navíc s omezeným max. tlakem turba...
Zkusím to někde najít teda
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Ahoj. Mam objednany BRZ a potreboval bych par informaci.
1. Hodlam vymenit originalni radio (ktery sice umi DAB, ale zapomneli na BT) za nejake 2DIN (nejspis kenwood ddx4015dab) a potreboval bych vedet jak je to v BRZ s velikosti origo radia. Z ft86club.com vim, ze tam casto resi nejake plasty, ktere zakryji diru, ktera zbyde okolo radia, protoze std 2DIN je 180mm a original je vepredu rozsireny ("toyota wide"). Nevim ale jestli se to tyka i BRZ a u nas to taky muze byt jinak (zrejme mame jine radio).
Dalsi vec je, jak to zapojit bez rezani kabelu resp. kde nakoupit redukce apod. (antena, usb, aux). Navic (aby to cele davalo vetsi smysl) bych jeste rad zapojil zadni kameru, coz uz je relativne levna zalezitost. Jen nevim, kam s ni, nad RZ se asi nevejde 2,5x2,5 kostka.
2. Protoze auto dorazi (doufam jeste v zime, budu hned nazouvat zimaky. Jako druhou sadu disku nejspis poridim TeamDynamics ProRace 1.2 s nejakym nizsim ET (38) kvuli pripadnemu upgradu brzd. Doufam, ze upgrade nebude a vystacim si jen s lepsima kotoucema a destickama, ale co kdyby. Mate nekdo zkusenosti s upgradem brzd?
3. Origo letni pneu mam v umyslu nahradit AD08R ve stejnem rozmeru (ano, mam v umyslu potlacit chut auta k driftovani za cenu vyssiho gripu). Nevim jeste, kterou sadu kol necham na leto a kterou na zimu (na nestribrnych ProRacech nebude tolik videt bordel, coz je fajn v zime, ale zas se v nich budou lip chladit brzdy a jsou lehci, coz je dobry na leto). Kdyby nekoho napadlo, co s puvodnima nejetyma pneu Primacy HP 215/45R17 (a nemyslim roztrhat na okruhu dejte vedet.
4. Vi nekdo, jaky je aktualni stav TPMS? Davaji ventilky? Ma cenu dokupovat na zimaky? Vypne se to samo kdyz nebudou?
5. Jak dlouho vydrzim uchladit olej bez uprav? Vydrzi to treba 20min v Moste? Vic (bez prestavky) nejezdim.
To je zatim vse z toho co jsem nedohledal jinde. Pokud se ptam v blbem vlakne, tak mne pls nakopnete, dik
1. Hodlam vymenit originalni radio (ktery sice umi DAB, ale zapomneli na BT) za nejake 2DIN (nejspis kenwood ddx4015dab) a potreboval bych vedet jak je to v BRZ s velikosti origo radia. Z ft86club.com vim, ze tam casto resi nejake plasty, ktere zakryji diru, ktera zbyde okolo radia, protoze std 2DIN je 180mm a original je vepredu rozsireny ("toyota wide"). Nevim ale jestli se to tyka i BRZ a u nas to taky muze byt jinak (zrejme mame jine radio).
Dalsi vec je, jak to zapojit bez rezani kabelu resp. kde nakoupit redukce apod. (antena, usb, aux). Navic (aby to cele davalo vetsi smysl) bych jeste rad zapojil zadni kameru, coz uz je relativne levna zalezitost. Jen nevim, kam s ni, nad RZ se asi nevejde 2,5x2,5 kostka.
2. Protoze auto dorazi (doufam jeste v zime, budu hned nazouvat zimaky. Jako druhou sadu disku nejspis poridim TeamDynamics ProRace 1.2 s nejakym nizsim ET (38) kvuli pripadnemu upgradu brzd. Doufam, ze upgrade nebude a vystacim si jen s lepsima kotoucema a destickama, ale co kdyby. Mate nekdo zkusenosti s upgradem brzd?
3. Origo letni pneu mam v umyslu nahradit AD08R ve stejnem rozmeru (ano, mam v umyslu potlacit chut auta k driftovani za cenu vyssiho gripu). Nevim jeste, kterou sadu kol necham na leto a kterou na zimu (na nestribrnych ProRacech nebude tolik videt bordel, coz je fajn v zime, ale zas se v nich budou lip chladit brzdy a jsou lehci, coz je dobry na leto). Kdyby nekoho napadlo, co s puvodnima nejetyma pneu Primacy HP 215/45R17 (a nemyslim roztrhat na okruhu dejte vedet.
4. Vi nekdo, jaky je aktualni stav TPMS? Davaji ventilky? Ma cenu dokupovat na zimaky? Vypne se to samo kdyz nebudou?
5. Jak dlouho vydrzim uchladit olej bez uprav? Vydrzi to treba 20min v Moste? Vic (bez prestavky) nejezdim.
To je zatim vse z toho co jsem nedohledal jinde. Pokud se ptam v blbem vlakne, tak mne pls nakopnete, dik
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 15, 2010 9:51 pm
- Jméno a příjmení: Milan Bouska
- Bydliště: Teplice
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
ahoj,
1) resil jsem podobnou uvahu. nakonec jsem to resil parotem za 1500 s redukci na toyotu (asi 50kc). Zadni kameru jsem zjistil ze nepotrebuju, je to hodne kratke auto
2) Brzdy jsem dal z STI (brembo brzdic, brembo vrtane kotouce a brembo desticky) - je to nejlevnejsi a nejrychlejsi upgrade brzd, okamzite pasuji, nepotrebujes redukce, jen sroub ma jine vinuti.. Kola jsem koupil s ET35. Ta 38 by byla asi velkej risk. Kola jsem koupil MAKy (na kovany jsem nemel uz rozpocet Brzdovou kapalinu jsem dal obycejnou a nechal tam i puvodni hadicky. Brzdi to uzasne a hodi se to i do civilniho jezdeni. Neni tam ostry nastup ale pri prudkem seslapnuti taky zablokujes kola (vypnes ABS).
3) Když je budes chtit prodat, tak je koupim a roztrham na okruhu za tebe ::-DD: (jenze vydrzi hodne, uz jsem s nima byl 2x v Pisku, 3x v sosne, 6x v moste, najel jsem na nich 25 000 a jeste maji 8mm
4) netusim, nemam
5) ja s tim problemy nemam, v jinem vlaknu jsem psal jak jsem radil v Pisku, v Sosnove,.. na okruhu v Moste budu za mesic na volnych jizdach, tak si to muzes prijit ke me zmerit
1) resil jsem podobnou uvahu. nakonec jsem to resil parotem za 1500 s redukci na toyotu (asi 50kc). Zadni kameru jsem zjistil ze nepotrebuju, je to hodne kratke auto
2) Brzdy jsem dal z STI (brembo brzdic, brembo vrtane kotouce a brembo desticky) - je to nejlevnejsi a nejrychlejsi upgrade brzd, okamzite pasuji, nepotrebujes redukce, jen sroub ma jine vinuti.. Kola jsem koupil s ET35. Ta 38 by byla asi velkej risk. Kola jsem koupil MAKy (na kovany jsem nemel uz rozpocet Brzdovou kapalinu jsem dal obycejnou a nechal tam i puvodni hadicky. Brzdi to uzasne a hodi se to i do civilniho jezdeni. Neni tam ostry nastup ale pri prudkem seslapnuti taky zablokujes kola (vypnes ABS).
3) Když je budes chtit prodat, tak je koupim a roztrham na okruhu za tebe ::-DD: (jenze vydrzi hodne, uz jsem s nima byl 2x v Pisku, 3x v sosne, 6x v moste, najel jsem na nich 25 000 a jeste maji 8mm
4) netusim, nemam
5) ja s tim problemy nemam, v jinem vlaknu jsem psal jak jsem radil v Pisku, v Sosnove,.. na okruhu v Moste budu za mesic na volnych jizdach, tak si to muzes prijit ke me zmerit
Subaru Impreza Kombi WRX, 6MT, MY06
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Subaru VIVIO 4WD
Subaru BRZ 2013
Subaru VIVIO RX-R
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Dik za odpovedi! Ta kamera se hodi i kvuli pohybujicim se objektum okolo auta apod. a tak kratky zas BRZ neni, ma jen o kousek min nez muj Civic (pravda, sedi se v tom dal). Je to ciste subjektivni, ale Parrot mi prijde jako hrozna opicarna.
Muzes napsat kdes kupoval ty brzdy? Nove? Na kolik to vychazi cca? A zadni jsi nechal? Brzdovku mam overenou (BF307+).
Jestli to s pneu myslis vazne, udelam ti cenu Ja jsem zvyklej na sirsi semislicky, tak si nechci pohorsit. A kdyz bude mokro apod., uziju si zadokolku dost
Do Mostu se chystam na podzim jeste s aktualnim autem, ale asi ne na zaviracku (tu asi myslis), to spis byva spolecenska akce V Pisku jsem byl letos s Martinem Semeradem, je to jiny (malinky), ale zabava dobra.
Muzes napsat kdes kupoval ty brzdy? Nove? Na kolik to vychazi cca? A zadni jsi nechal? Brzdovku mam overenou (BF307+).
Jestli to s pneu myslis vazne, udelam ti cenu Ja jsem zvyklej na sirsi semislicky, tak si nechci pohorsit. A kdyz bude mokro apod., uziju si zadokolku dost
Do Mostu se chystam na podzim jeste s aktualnim autem, ale asi ne na zaviracku (tu asi myslis), to spis byva spolecenska akce V Pisku jsem byl letos s Martinem Semeradem, je to jiny (malinky), ale zabava dobra.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Na BRZ/86 jsme tu zridili extra vlakno, at to tu neplevelime. Tam ti odpovidam i na ty kity :bp:
Aftermarket potrebuje extra kryci plasty, origo radia jsou 200mm, 2DIN je 180 mm. Kabely rezat nemusis, jen je potreba koupit prislusnou redukci mezi radiem co si koupis a autem. Kameru doporucuju, co se deje hned za autem do vyse spojleru totiz neni videt (jisty nejmenovany clen domacnosti mi za auto hned postavil popelnice). Na kameru je predpripravene misto. Tady to uvidis lip v instalacnim manualu. Nejvetsi fidlani je protahnout kabely z vika kufru dovnitr.jcz píše:1. Hodlam vymenit originalni radio
Pak ti zacne chybet vykon ::-DD:jcz píše:(ano, mam v umyslu potlacit chut auta k driftovani za cenu vyssiho gripu).
Do doby nez vyjedes z garaze ::-DDD: Viz vyse odkazovane vlakno. Zvlastni je, ze Milius teplotni exces nezaznamenal, me to litalo pres 100 jen pri rychlejsi jizde na okreskach. Uprava je levna (olej chladic/ohrivac z noveho WRX) event o trochu drazsi (ja mam Perrin Oil Cooler)jcz píše:5. Jak dlouho vydrzim uchladit olej bez uprav?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Diky za nasmerovani, presouvam se. Forum je celkem rozsahly a jeste jsem to cely neprosel
Nedostatku vykonu se nebojim, ja jdu po jinych vecech.
Nedostatku vykonu se nebojim, ja jdu po jinych vecech.
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4035
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
bod 4 ... ventilky TMPS jsou od toyoty ...pokud je nedas,bude ti svitit kontrolka zluta a nezhasne..vyprdl bych se na ventilky a jezdil i s tim svetylkem... jinak mi blbnou i ted v lete,kdy se meni teploty.. planne poplachy..ale po 10km to zhasina
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Ok, prdim na ne. Nejaky mereni by bylo fajn, ale chtelo by to absolutni cisla a tohle mi je stejne neda.
- japa
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte srp 25, 2015 1:05 pm
- Jméno a příjmení: Pavel J.
- Bydliště: Karviná
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Zřejmě vyhodím rádio, v takovém autě je stejně zbytečné a dám si tam tlakoměr s teploměrem.
Jinak ještě, neuvažoval jste někdo o zkrácení stálého převodu?
Jinak ještě, neuvažoval jste někdo o zkrácení stálého převodu?
Naposledy upravil(a) japa dne pon zář 14, 2015 9:52 pm, celkem upraveno 1 x.
BRZ
S-Max
Panda
S-Max
Panda
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Podle toho radia to mas jako vikendovku ne? U mne bude jako family daily car
- japa
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte srp 25, 2015 1:05 pm
- Jméno a příjmení: Pavel J.
- Bydliště: Karviná
Re: Subaru BRZ & Toyota FT86
Ano, víkendovka a to jen když je pěkně a teplo. Ale když se chci projet, tak se mi tam nasáčkuje celá rodina (manželka+ 2 děti) i pes.
Jinak jsem přehlédl, že jsou tu dvě téměř totožná témata a předchozí příspěvek je tam kde neměl být.
Jinak jsem přehlédl, že jsou tu dvě téměř totožná témata a předchozí příspěvek je tam kde neměl být.
BRZ
S-Max
Panda
S-Max
Panda