Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Pro všechny co máte vozíky za auto vyrobeny dříve a nemáte na nich VIN kód, od 1. 12. 2015 je nutné je mít, takže na STK vám dají technickou jen na měsíc!
Postup, který jsem dnes ověřil telefonicky:
Popíšu to pro Prahu:
1. Dojet i s vlekem na Bohdalec, kde úředník magistrátu udělá fotky, u toho se musí udělat evidenčka a napíše papír na žádost o přidělení VIN.
2. S tou žádostí se musí na Pankrác, kde proběhne administrativní řízení a s rozhodnutím se musí na vyražení VIN na vozík a doplnění štítku...VIN tam být musí, pouze přinejtovaný štítek nestačí!
Pak opět na STK! :4690:
Takže abych to uzavřel, další pakárna, která bude stát spoustu času a peněz! :839:
Postup, který jsem dnes ověřil telefonicky:
Popíšu to pro Prahu:
1. Dojet i s vlekem na Bohdalec, kde úředník magistrátu udělá fotky, u toho se musí udělat evidenčka a napíše papír na žádost o přidělení VIN.
2. S tou žádostí se musí na Pankrác, kde proběhne administrativní řízení a s rozhodnutím se musí na vyražení VIN na vozík a doplnění štítku...VIN tam být musí, pouze přinejtovaný štítek nestačí!
Pak opět na STK! :4690:
Takže abych to uzavřel, další pakárna, která bude stát spoustu času a peněz! :839:
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
cerv> to si delas prdel :839: A ten VIN kod musi mit pozadovanej tvar? Nebo staci vyrobni cislo (mam ho vyrazeny na oji)? Koukam, ze erar opet funguje spolehlive - otravuje zivot :fuckoff:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Jestli máš výrobní číslo v TP a na vozejku fyzicky, tak se tě to netýká. Já mám doma jeden z vleků, který se za totáče dělal doma, tenkrát na to vydali soudruzi TP a nebyl problém celá desetiletí.
Teď zřejmě chtějí udělat pořádek v přípojných vozidlech a tak se tam musí ten VIN dodělávat...
Teď zřejmě chtějí udělat pořádek v přípojných vozidlech a tak se tam musí ten VIN dodělávat...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
cerv> diky za upresneni, mam to tak jak pises. :657:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Ale pozor, vyrobni cislo neni totez, co VIN, nicmene jsem taky asi pred trema rokama musel na oj doklepat vyrobni cislo, bylo jen na stitku a to jim nestacilo...
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne sob pro 31, 2016 12:57 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Nemáte někdo osobní zkušenost s vozíky polské provenience "rydwan" (www.rydwan.net), u nás prodejce např. www.vozikynj.cz.
Docela dost se mi líbí tenhle model: http://www.vozikynj.cz/informace.php?na ... &rstema=12
Oproti klasicky dostupné produkci agados, trojan, maro... má svařovanej rám z uzavřených profilů, 2x příčně vyztuženou podlahu a nápravu s listovýma pérama. Prostě konstrukčně mi na pohled připadne tak o dva řády lépe než ostatní ve srovnatelné cenové kategorii....
Zajímá mě, jestli s tímto výrobcem nebo přímo typem, někdo máte osobní zkušenost, případně jakou, jestli jsem něco nepřehlédl, na co se při obhlídce zaměřit atd... Přece jen 17,5tis není málo a výrobcem je Polák.... Ale když jsem tuhle před makrem nakoukl pod Agadosa a zjistil jsem, že celej spodek je z otevřenýho C-profilu, kterej je na "hovado" ohnutej do požadovanýho tvaru a ta legrace stojí 14tis, tak jsem se zhnusil. A následně při bližším ohledání jsem zjistil, že jsou tak dělaný skoro včechny "levnější" vozíky výše zmíněných výrobců... Takže tohle asi za svý, poctivě naškudlený peníze asi nechci...
Ale zase, kurňa, Polák....
Např. ta listová náprava - co jsem viděl jinde, tak na listový péra dávají ještě tlumiče. I rusáci. Tohle tlumič nemá. Tak nevím, jestli je to OK...? Zase na druhou stranu to je německá naprava a když to tam němci nemají na tlumič připravený...?
Tak díky za info a hezkýho Silvestra :o))
Docela dost se mi líbí tenhle model: http://www.vozikynj.cz/informace.php?na ... &rstema=12
Oproti klasicky dostupné produkci agados, trojan, maro... má svařovanej rám z uzavřených profilů, 2x příčně vyztuženou podlahu a nápravu s listovýma pérama. Prostě konstrukčně mi na pohled připadne tak o dva řády lépe než ostatní ve srovnatelné cenové kategorii....
Zajímá mě, jestli s tímto výrobcem nebo přímo typem, někdo máte osobní zkušenost, případně jakou, jestli jsem něco nepřehlédl, na co se při obhlídce zaměřit atd... Přece jen 17,5tis není málo a výrobcem je Polák.... Ale když jsem tuhle před makrem nakoukl pod Agadosa a zjistil jsem, že celej spodek je z otevřenýho C-profilu, kterej je na "hovado" ohnutej do požadovanýho tvaru a ta legrace stojí 14tis, tak jsem se zhnusil. A následně při bližším ohledání jsem zjistil, že jsou tak dělaný skoro včechny "levnější" vozíky výše zmíněných výrobců... Takže tohle asi za svý, poctivě naškudlený peníze asi nechci...
Ale zase, kurňa, Polák....
Např. ta listová náprava - co jsem viděl jinde, tak na listový péra dávají ještě tlumiče. I rusáci. Tohle tlumič nemá. Tak nevím, jestli je to OK...? Zase na druhou stranu to je německá naprava a když to tam němci nemají na tlumič připravený...?
Tak díky za info a hezkýho Silvestra :o))
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Raději bych investoval do vozíku s tlumiči, je to přece jen jistější jízda, na tom bych nešetřil.
Já roky používám dvouosý přívěs PM, r.v. 1991 celková (papírově snížená) na 2t.
Prošel už 2 velkými opravami, pořád slouží, ale věk se nedá zastavit. Nicméně na občasné použití bohatě postačuje.
Teď co jsem začal blbnout s veteránama, vznikla celkem častá nutnost převozů aut. Zpočátku jsem si půjčoval vlek od známého, ale moc mi nevyhovoval, tak jsem do toho koncem roku praštil.
Je to celohliníková sklopka s výsuvnými nájezdy, parádní obsluha, i jízdní vlastnosti.
Žádné pumpování, vozík se překlápí váhou auta, čímž je zajištěno optimální těžiště pro jízdu.
Já roky používám dvouosý přívěs PM, r.v. 1991 celková (papírově snížená) na 2t.
Prošel už 2 velkými opravami, pořád slouží, ale věk se nedá zastavit. Nicméně na občasné použití bohatě postačuje.
Teď co jsem začal blbnout s veteránama, vznikla celkem častá nutnost převozů aut. Zpočátku jsem si půjčoval vlek od známého, ale moc mi nevyhovoval, tak jsem do toho koncem roku praštil.
Je to celohliníková sklopka s výsuvnými nájezdy, parádní obsluha, i jízdní vlastnosti.
Žádné pumpování, vozík se překlápí váhou auta, čímž je zajištěno optimální těžiště pro jízdu.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Ještě pro úplnost, celková 3t (snížená na 2,7t),
šířka 2,2m
délka ložné plochy 4,5m
Je to polská obdoba německého výrobce Fitzel s detaily na míru.
šířka 2,2m
délka ložné plochy 4,5m
Je to polská obdoba německého výrobce Fitzel s detaily na míru.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
no jo, ale tohle je trošku jiná liga, než co potřebuju já.
Já potřebuju vozík na vožení bordelu (= zbytky ze zahrady, šutry, zemina, obsah kůlny na skládku atd.), sem tam stavební materiál (dlažba, štěrk apod.) a bečky s kvasem.
Co jsem se díval, tak ty tlumiče na pérech nemá nikdo z těch co jsem jmenoval výše. Mají to tam lidi, co si dělali vozíky sami z nějakých dodávkových náprav a potom rusáci...
Jako asi by mi v 90% případů stačila i ta obyčejná náprava al-ko uložená v gumách a rám z C-profilů, ale pak jednou člověk potřebuje vzít něco těžšího, nebo mi maník ve stavebninách dopřeje trošku víc štěrku, kterej bude třeba navlhlej a bude z toho průser na prvním hrbu na cestě. Takže rozdíl cca 4-5 tis zase není tak hroznej, pokud za tu cenu dostanu bytelnější vozík. Jen ten polák ve mně navzbuzuje důvěru...
Já potřebuju vozík na vožení bordelu (= zbytky ze zahrady, šutry, zemina, obsah kůlny na skládku atd.), sem tam stavební materiál (dlažba, štěrk apod.) a bečky s kvasem.
Co jsem se díval, tak ty tlumiče na pérech nemá nikdo z těch co jsem jmenoval výše. Mají to tam lidi, co si dělali vozíky sami z nějakých dodávkových náprav a potom rusáci...
Jako asi by mi v 90% případů stačila i ta obyčejná náprava al-ko uložená v gumách a rám z C-profilů, ale pak jednou člověk potřebuje vzít něco těžšího, nebo mi maník ve stavebninách dopřeje trošku víc štěrku, kterej bude třeba navlhlej a bude z toho průser na prvním hrbu na cestě. Takže rozdíl cca 4-5 tis zase není tak hroznej, pokud za tu cenu dostanu bytelnější vozík. Jen ten polák ve mně navzbuzuje důvěru...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Listové pero má samotlumící účinek, tak bych se absence tlumičů nebál.
Osobně jsem jezdil s Fiatem 500 bez předních tlumičů a ani se nepoznalo, že tam nejsou.
Osobně jsem jezdil s Fiatem 500 bez předních tlumičů a ani se nepoznalo, že tam nejsou.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3137
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já mám asi tento:
http://www.agados.cz/photo_full/vz-26-s ... d_album=22
O bytelnost bych se nebál, dělá si i bržděný 1300kg, stejné šasi.
Mám nebržděný, ale se zesílenou nápravou, prý přes tunu není problém.
Vyzkoušeno
Nestačil by?
http://www.agados.cz/photo_full/vz-26-s ... d_album=22
O bytelnost bych se nebál, dělá si i bržděný 1300kg, stejné šasi.
Mám nebržděný, ale se zesílenou nápravou, prý přes tunu není problém.
Vyzkoušeno
Nestačil by?
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já měl vlek po tátovy samo-domo. Teď ho má furt ještě švagr a za asi 30 let je tam měněno pouze asi 3x podlaha, 4x bočnice, 2x oj a jedna generálka rámu. Jenom listový pera jsou tam furt původní. Z Volhy. Ty ten vozík přežili už 3x. Ten vozík převezl snad všechno, navíc se s ním jezdilo běžně po loukách a polích pro zemědělské plodiny zejména řepa, brambory, kukuřice i seno, sláma. A ty brambory se občas z toho pole vozili rychleji a dokonce napříč přes řádky. Vozejk všechno vydržel. Dodnes nechápu, jak jsme to mohli odvozit žigulíkem a nikde nezapadli tak, aby nás musel někdo s traktorem tahat ven.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Albi: Jo stacil. Byl to muj favorit ale uz mimo financni limit. Ten polak na listovych perech je levnejsi.
Taky jsem si pujcoval samo-domo vozik. Z poctivych jeklu s poctovyma perama... Uvezl neskutecny veci.... Ale bohuzel zmena situace si zada porizeni vlastniho...
Taky jsem si pujcoval samo-domo vozik. Z poctivych jeklu s poctovyma perama... Uvezl neskutecny veci.... Ale bohuzel zmena situace si zada porizeni vlastniho...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já bych se polskýho vleku nebál. Klidně bych do něj šel. Listový pera mají nevýhodu jen v tom, že jsou těžký. Jinak oproti všem těm uskákaným gumou pruženým nápravám podle mě samý výhody.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97