Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Sajtny máte pěkný, teda fort vede, ty jsou stylové.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Dík
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Agados (i někteří jiní) nabízí za příplatek zesílenou nápravu k nebržděným přívěsům (mám ji, využil jen jednou).
Pro nenápadné výjimečné (a opatrné, kvůli brzdám) převezení něčeho těžkého ne moc daleko to stačí, na delší cestu si půjčíš, jak psal Quickly
Pro nenápadné výjimečné (a opatrné, kvůli brzdám) převezení něčeho těžkého ne moc daleko to stačí, na delší cestu si půjčíš, jak psal Quickly
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
U nás dělá Bobek přívěsy a klidně ti tam dá 1t nápravu a bočnice podle představ. Akorát je to těžší, protože to není plecháč,ale z těch hnědých desek na bednění. Má to dokonce schválené na 130 km/h.
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
tak po čase něco k tomu polskému vozíku na listových pérách - zatím ho můžu pořád chválit vzhledem k ceně je opravdu dobrý a ve srovnání s mým bývalým agadosem je celkově daleko lepší , jediné mínusy jsou vyšší hmotnost a podlážka není moc bytelná , je to nějaká ta voděodolná překližka, ale bohužel hodně tenká jen cca 10mm, už se mi ji podařilo prošlápnout né že by mě neunesla, jenže když jsem nakládal jednu těžkou věc a stal na vozíku tak jak jsem zabral tak se pod jednou nohou překližka prolomila
asi by to chtělo na podobné učely podlahu nějak zpevnit, jinak odpružení lisťakama super člověk pozná kolik je naloženo , ložiska taky drží , ty jsem na agadosu měnil co 2 roky tak snad bude sloužit nadále bez větších problémů
asi by to chtělo na podobné učely podlahu nějak zpevnit, jinak odpružení lisťakama super člověk pozná kolik je naloženo , ložiska taky drží , ty jsem na agadosu měnil co 2 roky tak snad bude sloužit nadále bez větších problémů
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já mám agados, 2,5 m., jde sklapet, má pojezdny čelo. Přední a zadních čelo otvírací. Nemůžu si ho vynachválit
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Chlapci hezky si ty svoje kárky chválíte. To je dobře. Nicméně jedna osa dobrá, dvě lepší. To si říkejte, co chcete.
Dvouosák je stabilnější, mimo cestu má menší snahu se bořit, je blbovzdornější při nakládání, snese i hůř rozložený náklad. Líp se s ním couvá. Nevýhoda čtyř pneumatik oproti dvěma promění ve výhodu ve chvíli, kdy jednu gumu píchnete, ale máte možnost dojet po té druhé.
Jasně, když chce člověk koupit vozejk za desítku, tak to prostě musí být jednoosák. Ale být připraven na investici kolem 30 000, tak teda koukám po dvouosáku.
Myslím, že za nějaké takovéhle peníze, kupoval Jaromír ten Brenderup, který jsem od něj následně nabouraný odkoupil. Ten je typovaný do 750 kg, nebržděný, ale nápravy mají nosnost 1500 kg. Brzdy jsou super na velké káře, ale na vleku, co vozí tunu nákladu, jsem je tedy nikdy nepotřeboval.
Dvouosák je stabilnější, mimo cestu má menší snahu se bořit, je blbovzdornější při nakládání, snese i hůř rozložený náklad. Líp se s ním couvá. Nevýhoda čtyř pneumatik oproti dvěma promění ve výhodu ve chvíli, kdy jednu gumu píchnete, ale máte možnost dojet po té druhé.
Jasně, když chce člověk koupit vozejk za desítku, tak to prostě musí být jednoosák. Ale být připraven na investici kolem 30 000, tak teda koukám po dvouosáku.
Myslím, že za nějaké takovéhle peníze, kupoval Jaromír ten Brenderup, který jsem od něj následně nabouraný odkoupil. Ten je typovaný do 750 kg, nebržděný, ale nápravy mají nosnost 1500 kg. Brzdy jsou super na velké káře, ale na vleku, co vozí tunu nákladu, jsem je tedy nikdy nepotřeboval.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
tak o tom žádná dvě nápravy jsou prostě dvě nápravy ale takový vozík dost stojí jak říkáš a v terénu nejde utáhnout je těžký, ale na cesty je to jasná výhoda
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Nemusí být těžký. Ten Brenderup, co jsem přivezl od Jaromíra, nebyl těžký. Těžší byl o váhu té druhé nápravy. Do opravdového offroadu bych ale taky preferoval jednu osu a co největší a nejširší kola.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já mám 2,5m brzděný se sklopnými čely s jednou osou a i když váží 285kg nenaložený, paradoxně díky brzdě a kolečku je s ním lepší manipulace než s nebrzděným 140kg Agadosem. I když je na něm tuna, z kopce si ho sám navedu kamkoliv s jistotou. Ta brzda se dá ručně krásně dávkovat.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já mám normální 2,5 m Argados. Podlaha už mi před dávnem praskla a je zespodu vyztužená. Nejezdím s ním nějak často a tak nemá cenu ho měnit, ale když na něm mám tak 0.8t, tak mám pokaždý strach jestli dojedu . Ne že bych to tam dával cíleně, ale když mi nakládá nakladačem písek, tak se to blbě odhaduje . Taky si teda myslím že s nebrzděnou tunou na kouli to není až tak bezpečný jako s brzděneou .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
To nerozporuju. Brzděný vlek je samozřejmě lepší, mají- li se vozit větší váhy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Nad těma nebržděnejma 2osákama jsem taky chvíli přemýšlel, docela se mi to líbí. Jen jsem měl obavu, že až to naložím, tak mě to někam odstrká...
Jinak máme jednonápravu, 1,3t, sklopný přes osu, obě čela sklopná 2,5x1,25.
Práce zastane dost, uveze co se naloží...
Jinak bych chtěl 2nápravovou sklápěčku, ale je to nechutně drahý.
Takže za mě ideál 2 osy a brzda
Jinak máme jednonápravu, 1,3t, sklopný přes osu, obě čela sklopná 2,5x1,25.
Práce zastane dost, uveze co se naloží...
Jinak bych chtěl 2nápravovou sklápěčku, ale je to nechutně drahý.
Takže za mě ideál 2 osy a brzda
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Já sem o tom dvounápravovém taky přemejšlel. Ale nakonec mě prodejce překecal do jednonápravového se zesíleným podvozkem.
Ono jestli mít 2x750kg nápravu, nebo 1x1300kg je téměř to samé. Navíc člověk v budoucnu ušetří za opotřebení gum.
Sice ho nemůžu naložit až tak jako dvounápravu, ale ono bez brzdy ta tuna užitného nákladu je dost.
Vezl jsem takhle tunu písku a už se musí na vysočině přemejšlet kvůli brzdám.
Vozík co sem vybral se mi moc líbí. Má otvírací a sundavací všechny čela, lze z něj udělat plato.
Ložná plocha příjemná. Kola pod vozíkem má výhody i nevýhody, ale kdybych si měl volit, tak volím opět tuto konstrukci.
Ta nevýhoda vejšky je třeba při najíždění s motorkou, nebo kolečkem.
Jinak ruční nakládání a skládání velice příjemné. Člověk se nemusí ohejbat.
Přemýšlím nad svařením konstrukce z jeklů pro vyvážení dřeva z lesa . Něco takového http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-pl ... voz-dreva/
A druhé konstrukce s plnejma stěnama (prostě rozebírací box). Jako úložný prostor za obytné auto.
Něco podobné tomuto, jen aby to šlo rozebrat tak, že z toho zůstanou desky, které se pak dají uklidit někam do kouta garáže.
https://autobazar.hyperinzerce.cz/prive ... a-olomouc/
A konstrukce je fakt bytelná proti jiným výrobcům, jen ta cena ...
https://www.rajprivesu.cz/Privesny-vozi ... -d1126.htm
Ono jestli mít 2x750kg nápravu, nebo 1x1300kg je téměř to samé. Navíc člověk v budoucnu ušetří za opotřebení gum.
Sice ho nemůžu naložit až tak jako dvounápravu, ale ono bez brzdy ta tuna užitného nákladu je dost.
Vezl jsem takhle tunu písku a už se musí na vysočině přemejšlet kvůli brzdám.
Vozík co sem vybral se mi moc líbí. Má otvírací a sundavací všechny čela, lze z něj udělat plato.
Ložná plocha příjemná. Kola pod vozíkem má výhody i nevýhody, ale kdybych si měl volit, tak volím opět tuto konstrukci.
Ta nevýhoda vejšky je třeba při najíždění s motorkou, nebo kolečkem.
Jinak ruční nakládání a skládání velice příjemné. Člověk se nemusí ohejbat.
Přemýšlím nad svařením konstrukce z jeklů pro vyvážení dřeva z lesa . Něco takového http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-pl ... voz-dreva/
A druhé konstrukce s plnejma stěnama (prostě rozebírací box). Jako úložný prostor za obytné auto.
Něco podobné tomuto, jen aby to šlo rozebrat tak, že z toho zůstanou desky, které se pak dají uklidit někam do kouta garáže.
https://autobazar.hyperinzerce.cz/prive ... a-olomouc/
A konstrukce je fakt bytelná proti jiným výrobcům, jen ta cena ...
https://www.rajprivesu.cz/Privesny-vozi ... -d1126.htm
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Pavlos
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 789
- Registrován: ned zář 06, 2009 8:23 pm
- Jméno a příjmení: Pavel šajdák
- Bydliště: Chropyně
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Ahoj Dane asi jo udělám to tak jak píšeš koupím nebržděnej a když budu vědět že povezu něco těžšího tak si ho půjčímquickly píše:Pavlos: a opravdu potřebuješ stále bržděný na 1.3t ? Mám normální vozík na 750 kg, jen jsem si udělal sajtny a bohatě mi stačí. Pokud bych potřeboval tahat 1.3t , tak si ho na chvíli půjčím.