Porusil, protoze se bere papirova max hmotnost. Takze tvoje souprava ma pres 4 tuny a zudiz potrebujes alespon B96. Okamzita hmotnost (co je realne nalozeno) se bere v potaz akorat na tu maximalni povolenou hmotnost taznyho zarizeni.Trabukowski píše: a který článek máš na mysli ten od OK2MDK nebo od RudaN.
Já po přečtení prvního zmiňovaného + odkaz na vyhlášky došel k následujícímu závěru:
Foryn má dle TP provozní hmotnost 1560 kg a maximální 2015, povolený bržděný přívěs 1800 kg.
Když jsem zapřáhl vozík z přepravní hmotností 2000 kg (vlastní tíha dle výrobce 650 kg) za forestra a neměl jsem žádná náklad, tak jsem žádnou legislativu neporušil, protože jsem nepřesáhl zmíněných 3500 kg. Takže můžu zapřáhnout i vozík z vyšší nosností!!
Když jsem však na vlek naložil 1t už byl náklad 1650 kg což je dle TP v …
Jinak B96 podle me nema smysl - jizdy se delaji uplne stejne, akorat se nedelaji testy. Ale na testy je na internetu aplikace, takze to musi udelat snad i uplny debil jedine co, tak B96 je o neco levnejsi.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk