Nosič kol na tažné zařízení
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Nosič kol na tažné zařízení
Mám sundavaci a zas tam daci na outbacku. Nasazení a sundani toho taznaku trvá o malinko déle než sundani a nasazení krytky na na tom taženým. Elektrická zasuvka je pak pěkně schovaná v nárazníku a je vysouvaci takže nehrozí její utrzeni v terénu. Zatím je to pevný a nevikla se to.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Taky jsem na XV zvolil variantu sundavací.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Já mám pevnou hlavně kvůli dotěrnejm parkovačům.
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Měl jsem na autě už při koupi sundávací,takže nebylo co řešit a sundání a nandání je opravdu vteřinová záležitost i s vyjmutím z pod tapecu.Ale pořizovat nové,zvolím pevné.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Pořídil jsem konečně nosič kol na tažné. (! ) Thule EuroRide 940. Spokojenost. Snadné zkompletování nosiče, uchycení kol včetně ukotvení na kouli v pohodě - drží to dobře. Fixace nosiče na kouli je jednoduchým dotáhnutím, stálé nastavení momentu a následné pohodlnější dotahování pákou to nemá.
Složit se dá,po růčním, téměř max povolením dvou šroubů. Vteřinová záležitost...
Pak se pohodlně vleze do kufru, třeba do takového SG s velkou rezervou, ještě tam mám velkou bednu a je tam místa dost, aj roletku pohodlně zatáhnu, o to mě šlo teda taky hodně, to byla jedna z podmínek.
Pásky na uchycení kol jsou textil, chtěl jsem původně plastové, ale nakonec jsou pro mě lepší tyhle. Textil je pevný, řekl bych nezničitelný, to u takového plastu nikdy nevíš i když jsou dnes plasty kvalitní. Přezka je železná, což je prostě nej,to už se dnes taky moc nevidí-všude opět samé plasty. Samotné utáhnutí pásek je jednoduché a hlavně pevné
Vezl jsem jen jedno kolo, se dvouma bude jistě při nandávání chvíli matura.
Během vteřinek nosič sklopíte, kufr otevřu - to byla samozřejmě další nutná podmínka.
Redukci zásuvky netřebuju, na mé tažné pasuje.
Kábl od nosiče je dosti dlouhý, na tomhle opravdu nešetřili, já jej musel omotat kol konstrukce, téměř ležel na zemi.
Resumé: zatím plně vyhovuje, oproti kolům na střeše snadná montáž a větší pocit bezpečnosti a kontroly nad koly. Cena přitom poloviční oproti vyšší řadě thule, kde je rozdíl snad jen v systému utažení na kouli, možná jednodušším složení-zmenšení nosiče a v materiálu přezek na fixaci ráfků kol.
Kupujte mimo sezonu, jako vždy u sezonního zboží ušetříte nemálo peněz, já měl štěstí na poslední zapomenutou "zimní" cenovku.
Zvažoval jsem i jiné značky, ale zas takový cenový rozdíl tam nebyl a hlavně jsem nechtěl riskovat, někde byly testy a některé nosiče byly tragické, dokonce spadly, samozřejmě v zátěži, ale tyto situace mohou kdykoliv nastat - nutná, ultra rychlá změna směru jízdy, slalom apod. Taky u Thule je jistota, že tu bude za pár let, nabídka dílů a příslušenství zaručena.
Zkušenosti jsem napsal, páč vás to snad zajímá, minimálně spm jsem to dlužil, on se taky vždy podělí a předal mě opět ty své zkušenosti
(Tak jsem do textu vrazil nějaké ty pomlčky )
Složit se dá,po růčním, téměř max povolením dvou šroubů. Vteřinová záležitost...
Pak se pohodlně vleze do kufru, třeba do takového SG s velkou rezervou, ještě tam mám velkou bednu a je tam místa dost, aj roletku pohodlně zatáhnu, o to mě šlo teda taky hodně, to byla jedna z podmínek.
Pásky na uchycení kol jsou textil, chtěl jsem původně plastové, ale nakonec jsou pro mě lepší tyhle. Textil je pevný, řekl bych nezničitelný, to u takového plastu nikdy nevíš i když jsou dnes plasty kvalitní. Přezka je železná, což je prostě nej,to už se dnes taky moc nevidí-všude opět samé plasty. Samotné utáhnutí pásek je jednoduché a hlavně pevné
Vezl jsem jen jedno kolo, se dvouma bude jistě při nandávání chvíli matura.
Během vteřinek nosič sklopíte, kufr otevřu - to byla samozřejmě další nutná podmínka.
Redukci zásuvky netřebuju, na mé tažné pasuje.
Kábl od nosiče je dosti dlouhý, na tomhle opravdu nešetřili, já jej musel omotat kol konstrukce, téměř ležel na zemi.
Resumé: zatím plně vyhovuje, oproti kolům na střeše snadná montáž a větší pocit bezpečnosti a kontroly nad koly. Cena přitom poloviční oproti vyšší řadě thule, kde je rozdíl snad jen v systému utažení na kouli, možná jednodušším složení-zmenšení nosiče a v materiálu přezek na fixaci ráfků kol.
Kupujte mimo sezonu, jako vždy u sezonního zboží ušetříte nemálo peněz, já měl štěstí na poslední zapomenutou "zimní" cenovku.
Zvažoval jsem i jiné značky, ale zas takový cenový rozdíl tam nebyl a hlavně jsem nechtěl riskovat, někde byly testy a některé nosiče byly tragické, dokonce spadly, samozřejmě v zátěži, ale tyto situace mohou kdykoliv nastat - nutná, ultra rychlá změna směru jízdy, slalom apod. Taky u Thule je jistota, že tu bude za pár let, nabídka dílů a příslušenství zaručena.
Zkušenosti jsem napsal, páč vás to snad zajímá, minimálně spm jsem to dlužil, on se taky vždy podělí a předal mě opět ty své zkušenosti
(Tak jsem do textu vrazil nějaké ty pomlčky )
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Hezky, Šímo. Taky si budu muset něco podobného pořídit, jen na více kol.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Já pořídil loni toto:
http://www.yakima.cz/whispbar-t3-nosic-jizdnich-kol/
Pravda, je to drahé, ale naprosto dokonalé.
http://www.yakima.cz/whispbar-t3-nosic-jizdnich-kol/
Pravda, je to drahé, ale naprosto dokonalé.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Pěkně Na tom easyfoldu jsou ty pásky plastové, ale zrovna u nich bych se nebál, že nevydrží Kabel mi taky přišel nesmyslně dlouhý, já ho vždycky přehazuju přes kouli. O zem by asi necoural, ale blížil by se tomu
Tady jenom bacha co do stran zatížení. První limit je vertikální zatížení koule na autě, který já mám třeba 75kg a počítám, že bude podobný i jinde. A druhá věc nosnost a hmotnost samotného nosiče. Třeba ten easyfold, co mám, váží asi 20kg a nosnost má 60kg. A já mám sice taky na dvě kola, ale ta verze na 3 má nosnost úplně stejnou. Takže při odečtení váhy nosiče zbývá 55kg na kola, což na dvě je v pohodě, ale s dalšími to začíná být lehce dramatické. 3 kola asi furt dobrý, pokud to nejsou elektro kola, ale u čtyř je to podle mě už spíš na nějaké dětské...mari75 píše:Hezky, Šímo. Taky si budu muset něco podobného pořídit, jen na více kol.
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Ten vypadá skvěle ,taky tomu i odpovídá cena
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Pekny Simo, pekne ses rozjel , nove kolo, novy nosic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Re: Nosič kol na tažné zařízení
spm- To mě ani nenapadlo, že je i třeba se dívat na váhu. Tažné mám nasazovací a žádné papíry k němu, aspoň myslím . Asi by mi stačil držák na tři kola + redukce na čtvrté. Kola máme okolo 13-ti kg
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Hlavně nezapomenout, že kola vezete. Už jsem u nákupáků pár "sundanejch" biků viděl.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Oni je maj na kouli, takže jim to nehrozí
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Puschpull opravdu luxus, taky jsem se díval po ještě víc sotisfikovanějších.
Jen klamalo mě video, nebo je nosič při nasazování tak blízko nárazníku, jak jsem to viděl trochu bych se obával podření. I když v mém případě nějaký ten šrám na nárazníku neřeším, ale pro jiné by to mohl být problém. Ale nejspíš to jen klame??
Pro mě je už ten můj luxus, to bylo maximum co jsem by ochoten za to dát. Na mé využití až až.
Ty máš zas univerzál na vše, elektrokola ( větší zátěž) na off roady, asi by nebyl problém ani výklopné páté dveře, vypadá to,že se dá fest sklopit dolů.
Spm - jo kabel neležel na zemi, ale byl proklatě nízko, zaháknout by se někde mohl, víme co občas vídáváme na cestách.
Ještě mě napadá další výhoda, když dojedu s kolama na chalupu, nebudou mě vadit stromy, tak už jen zbývá ať kola nespadnou a ať člověk nezapomene,že je tahá za s sebou.
Jj s vertikál zatížením je třeba počítat, mám myslím taky 75 či 85 kg. Když by teda člověk vezl více kol,ne tak elektrokol, tam už je třeba řešit pevnější nosič, prý jde hlavně o konstrukci uchycení k rámu kola, samotné držáky kol.
Jen klamalo mě video, nebo je nosič při nasazování tak blízko nárazníku, jak jsem to viděl trochu bych se obával podření. I když v mém případě nějaký ten šrám na nárazníku neřeším, ale pro jiné by to mohl být problém. Ale nejspíš to jen klame??
Pro mě je už ten můj luxus, to bylo maximum co jsem by ochoten za to dát. Na mé využití až až.
Ty máš zas univerzál na vše, elektrokola ( větší zátěž) na off roady, asi by nebyl problém ani výklopné páté dveře, vypadá to,že se dá fest sklopit dolů.
Spm - jo kabel neležel na zemi, ale byl proklatě nízko, zaháknout by se někde mohl, víme co občas vídáváme na cestách.
Ještě mě napadá další výhoda, když dojedu s kolama na chalupu, nebudou mě vadit stromy, tak už jen zbývá ať kola nespadnou a ať člověk nezapomene,že je tahá za s sebou.
Jj s vertikál zatížením je třeba počítat, mám myslím taky 75 či 85 kg. Když by teda člověk vezl více kol,ne tak elektrokol, tam už je třeba řešit pevnější nosič, prý jde hlavně o konstrukci uchycení k rámu kola, samotné držáky kol.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3927
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nosič kol na tažné zařízení
Je to úžasně rychlé, jednoduché, pohodlné a drží to skvěle. Nasazení je otázkou pár vteřin. Doslova pár - nasadíš, sklopíš, ono to zaklapne a je to . Do 5 vteřin hotovo. Vezl jsem na tom u Forestera 4 kola, přístup do kufru je, po sklopení nosiče, také rychlý. Kola se nedotkají země a zpětné sklopení zas otázka vteřin. Uvažoval jsem tehdy mezi Thule a tímto. Nelituji.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)