Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
SJ už má 750 ve všech motorizacích .
Ale stejně mě fascinuje ta masivnost přestože se jedná o nebržděnou variantu.
Bohužel, při vší snaze bych to nevyužil, jinak bych to už měl doma také.
Netušil jsem, že se taková nádhera dá koupit.
Ale stejně mě fascinuje ta masivnost přestože se jedná o nebržděnou variantu.
Bohužel, při vší snaze bych to nevyužil, jinak bych to už měl doma také.
Netušil jsem, že se taková nádhera dá koupit.
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Takový vozík povolenou hmotnost asi málokdy poveze, ale hezký je a za ty peníze...
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Čau, blíží se jaro a já budu muset nějak pořešit zvednutí bočnic na vozíku. Chtěl bych udělat rám - reling. Dělal jste to někdo? Jak to máte řešený? Ať nevymýšlím kolo..
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Už jsem se tady na to jednou ptal,Jackylle píše: No nic, jdu si nasedlat koníčka, s tím nic takového nemusím řešit a prostupnost terénem a brodivost má bezkonkurenční
kolik má taková kobyla pohotovostní hmotnost ???
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
ona Lucka i odpovidala ...
ale nevim kde
nebylo to nejak 500 bezecky a 800 tazny? ....
Odesláno pomocí Tapatalk
ale nevim kde
nebylo to nejak 500 bezecky a 800 tazny? ....
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Potřeboval jsem vědět, jestli Renault Kadjar utáhne přívěs a na něm dva parkurové koně.
Kadjar má maximální bržděnou hmotnost 1 500 kg, tak by se to do limitu možná vešlo, ale táhnout dva koně za takto poměrně lehkým autem, tím spíše když tam v zatáčkách začnou přešlapovat, považuji dost za hazard.
Kadjar má maximální bržděnou hmotnost 1 500 kg, tak by se to do limitu možná vešlo, ale táhnout dva koně za takto poměrně lehkým autem, tím spíše když tam v zatáčkách začnou přešlapovat, považuji dost za hazard.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
O tom teda dost pochybuji, vozík na dva koně + ty koně, to bude horší než 1,5 t. Možná to má někdo doma, ale co vidím tady u koňáků, tak tahají minimálně za X5kama, nejvíc ale LR, RR a podobně ......a proč tahat zrovna za takovou, ehmm ......sračkou? To je auto na mizernou parádu, ne na opravdovou práci, mohlo by se polámat
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Kadjar mi přijde jako liftnuté clio. Nevím, co v tom je za motor, ale radši ani nezkoušet. Bude to nebezpečné a kdo to zkusí a přežije, nebude chtít už nikdy řídit. (Jako bonus uvidí spotřebu z říše zlých snů)
Ne-e.
Ne-e.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Já jsem na Kadjar slyšel, podotýkám že jedním uchem, celkem chválu, Martine. Na tahání koní moc nebude Captur, ten je vyrobený na platformě Clia. A prý ani ten není špatný
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
On ten Kadjar se parametrama blíží spíše Oktávce, ale tahat s tím kobylu je určitě pitomost a dvě kobyly přímo šílenství !
Tím spíše, že to plánuje ženská, která v životě netáhla žádný !! přívěs
Úsměvné je, že se přihlásila do autoškoly k rozšíření ŘP na skupinu B-E, na ten Kadjar. Zřejmě vůbec netuší, jak se ty věci mají.
Jinak, co jsem slyšel, tak je docela opruz tahat pouhého jednoho koně i za Grand Vitarou a ta je oproti tomu Renaultu úplně jinde.
Tím spíše, že to plánuje ženská, která v životě netáhla žádný !! přívěs
Úsměvné je, že se přihlásila do autoškoly k rozšíření ŘP na skupinu B-E, na ten Kadjar. Zřejmě vůbec netuší, jak se ty věci mají.
Jinak, co jsem slyšel, tak je docela opruz tahat pouhého jednoho koně i za Grand Vitarou a ta je oproti tomu Renaultu úplně jinde.
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Odvážná to žena
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Mě nepřijde odvážná, ale bl.. .
O hmotnosti koní jsem na plukovníkův dotaz odpovídal, evidentně nedává pozor, když se ptá ve více vláknech.
O hmotnosti koní jsem na plukovníkův dotaz odpovídal, evidentně nedává pozor, když se ptá ve více vláknech.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Tak ono se to B+E bude hodit, až to pak vymění za range roverplukovník píše: Úsměvné je, že se přihlásila do autoškoly k rozšíření ŘP na skupinu B-E, na ten Kadjar. Zřejmě vůbec netuší, jak se ty věci mají.
Re: Náhrada nivo tlumičů Forester a Outback
Hodí se to i za Forestera, ten má také v papírech max. hmotnost soupravy přes 3 500 kg.spm píše:
Tak ono se to B+E bude hodit, až to pak vymění za range rover
A to už vůbec neuvažuji o situaci, kdy někam potáhneš, třeba prázdnou dvounápravovou plošinu, co má v papírech psanou max. hmotnost 3 tuny.
Potom taková jízda pouze se sk. B znamená pokutu 20 000,- ve správním řízení+ půl roku bez řidičáku.
Tedy pokud třeba nejsi troškař, co už má v řidičáku, po vzoru Holanďanů, harmonizující kód 96 a vejdeš se do té celkové hmotnosti soupravy nepřesahující 4 250 kg.
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Se vrátím k tahání koní... naši ustajovatelé jezdí se 2 koňma standardně a myslím, že mají Vitaru (nevím jistě... ověřím) a tohle auto je podle nich v pohodě. Za lego by nezapřáhli ani jednoho koně, i kdyby to papírově vyšlo.
Tam je problém, že jak si koně přešlapují a vyvažují, tak to s lehkým autem hodně cvičí a když se to sejde se zhoupnutím od cesty, tak na průser zaděláno. Už jsme tahali koně z vozíku, když na nějakém dolíku upadl a zapasoval pod dělící příčku (nebyl to náš kůň). Táhlo to velké SUV BMW a jak se to v zatáčce a na dolíku zhouplo, a kůň tomu možná přidal, šel k zemi. Auto to ustálo a vozík se nepřevrátil. Koni se navzdory všemu nic nestalo, jen oděrky.
Další aspekt je, že kůň není hromada suti a když někdo neumí tahat speciálně vozík s koněm, tak se lehce stane, že z toho to zvíře vyjde s doživotní hrůzou z vozíku a každé nakládání se změní v peklo. To se stalo našemu koni když mu byly 2 roky... teď je mu 16 a nezapomněl. Sice tam 2x za rok nakonec vleze, ale je to boj... ještě že nikam moc nejezdíme.
Takže když člověk jezdí častěji, tak se to naučí a pořídí odpovídající techniku. Když občas, je lepší zaplatit někomu kdo to umí a je na to patřičně vybaven.
Tam je problém, že jak si koně přešlapují a vyvažují, tak to s lehkým autem hodně cvičí a když se to sejde se zhoupnutím od cesty, tak na průser zaděláno. Už jsme tahali koně z vozíku, když na nějakém dolíku upadl a zapasoval pod dělící příčku (nebyl to náš kůň). Táhlo to velké SUV BMW a jak se to v zatáčce a na dolíku zhouplo, a kůň tomu možná přidal, šel k zemi. Auto to ustálo a vozík se nepřevrátil. Koni se navzdory všemu nic nestalo, jen oděrky.
Další aspekt je, že kůň není hromada suti a když někdo neumí tahat speciálně vozík s koněm, tak se lehce stane, že z toho to zvíře vyjde s doživotní hrůzou z vozíku a každé nakládání se změní v peklo. To se stalo našemu koni když mu byly 2 roky... teď je mu 16 a nezapomněl. Sice tam 2x za rok nakonec vleze, ale je to boj... ještě že nikam moc nejezdíme.
Takže když člověk jezdí častěji, tak se to naučí a pořídí odpovídající techniku. Když občas, je lepší zaplatit někomu kdo to umí a je na to patřičně vybaven.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road