Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Mám jako Albi od Agadosu VZ-26 N1 se zesílenou nápravou a relingem a zatím max. bylo naloženo trochu přes 1,4t nákladu (já s tím nejel).
Je moc dobré, že ani po naložení NAD plán , není poznat, že je naloženo, vozík nečapne a drží výšku
Je moc dobré, že ani po naložení NAD plán , není poznat, že je naloženo, vozík nečapne a drží výšku
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Doro: dík. A v čem spočívá ta zesílená náprava? Viděl jsem to tam v možnostech "upgradu" za cca 3tis. Ale ten rám vozíku jsou furt ty otevřený profily + 2 příčné výztuhy pod podlahou, že?
Jinak, ještě se mi líbí tyhle:
http://www.vezeko.cz/cs/produkty/produc ... ani/291-dv
S tou zesílenou nápravou by to mohlo být v pohodě. Ale zase si nejsem jistej tou zasouvací ojí - ať se to časem nevyvikle... Ale zase cena fajn, svařovanej rám... - teda neviděl jsem ho na živo, ale říkají to :o)
EDIT: mají ty překližkové bočnice nějakou výhodu oproti plechovým? Pevnost?
Jinak, ještě se mi líbí tyhle:
http://www.vezeko.cz/cs/produkty/produc ... ani/291-dv
S tou zesílenou nápravou by to mohlo být v pohodě. Ale zase si nejsem jistej tou zasouvací ojí - ať se to časem nevyvikle... Ale zase cena fajn, svařovanej rám... - teda neviděl jsem ho na živo, ale říkají to :o)
EDIT: mají ty překližkové bočnice nějakou výhodu oproti plechovým? Pevnost?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Vybíral sem ze všech možných výrobců a skončil u Agadosu. Jediné, co mi vadí, je šířka přesně 1250 mm, což znamená, že např. OSB 1250x2500 mm se tam nevleze, bo cca 2 mm zevnitř ubírají Al profily. Je nutné na jedné straně podložit latí a dát mírně šikmo.
Pokud chceš vozit sypký matroš a těžší náklad, pak jedine překližkové bočnice - výrazně ztužují celou konstrukci vozíku. Já to ještě doplnil dalšími šrouby bočnice-ocelový profil a M6 vyměnil za M8 - teď bych to udělal okamžitě po koupi a neotálel s tím. Pevnost se tak podstatně zvýší. Ohledně oje jedině V-oj. Je vice stabilní a vozík je celkově pevnější. Pro těžší náklady bych jednoduchý oj nebral.
Ta zpevněná náprava je na 1,0t nebo 1,3t, už nevím přesně, ale rozhodně se vyplatí připlatit.
Reling se hodí třeba pro vození dřeva apod. bo zvýší bočnici a taky trochu bočnici ztužuje v podélném směru, což se hodí. No a k relingu se dá připevnit náklad a není nutné popruhy kotvit až dole za háčky.
Vozík sem myslím dobře prověřil s všelijakým nákladem a všemožných podmínkách, které mohou i nemohou nastat
Pokud chceš vozit sypký matroš a těžší náklad, pak jedine překližkové bočnice - výrazně ztužují celou konstrukci vozíku. Já to ještě doplnil dalšími šrouby bočnice-ocelový profil a M6 vyměnil za M8 - teď bych to udělal okamžitě po koupi a neotálel s tím. Pevnost se tak podstatně zvýší. Ohledně oje jedině V-oj. Je vice stabilní a vozík je celkově pevnější. Pro těžší náklady bych jednoduchý oj nebral.
Ta zpevněná náprava je na 1,0t nebo 1,3t, už nevím přesně, ale rozhodně se vyplatí připlatit.
Reling se hodí třeba pro vození dřeva apod. bo zvýší bočnici a taky trochu bočnici ztužuje v podélném směru, což se hodí. No a k relingu se dá připevnit náklad a není nutné popruhy kotvit až dole za háčky.
Vozík sem myslím dobře prověřil s všelijakým nákladem a všemožných podmínkách, které mohou i nemohou nastat
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Mě u něj dost vadí ta zadní "rampa" na světla vyčuhující do stran (slouží to i ke zpevnění bočnic). Dost překáží při ručním manévrování v užším prostoru, zajíždění ke zdi, ale i mezi auty na parkovištích.
Koukám že teď mají i verzi "exclusive", ta to má jen vpředu, kde to nevadí. Základní cena 21500 a Agados má teď v lednu slevu 5%... Ale asi bez možnosti zesílené nápravy.
Jinak ten polák vypadá taky ok, ale není délka 195 nešikovná? Spousta věcí je 2 metrových ...
Koukám že teď mají i verzi "exclusive", ta to má jen vpředu, kde to nevadí. Základní cena 21500 a Agados má teď v lednu slevu 5%... Ale asi bez možnosti zesílené nápravy.
Jinak ten polák vypadá taky ok, ale není délka 195 nešikovná? Spousta věcí je 2 metrových ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
no vidíte hoši, já z vás ty informace dostanu...
Ta rampa taky na obrázku vypadá jako poctivej kus hliníku a v reále je to sprostě ohnutej plech. Určitě je dobře, že tam je - je to ochrana světel, ale není nad vlastní zkušenost, že to může i překážet... Tomu polákovi to do stran čouhá fest. Ale říkal jsem si, že to neva, že když se vozík naklopí na zadek, tak se světla nepoškodí...
Rozměry jsou u mě kompromisem. Ta šířka 1250 mm je dělaná podle mě na europaletu. A dvě bečky s kvasem (60cm ) se vedle sebe vejdou taky Dvoumetrový a delší věci se holt musí dát buď ze šikma přes čelo, nebo zadní čelo oddělat.
Jinak třeba pro mně může být lepší, když budou bočnice z plechu, protože se tím ušetří nějaké kilo a tím pádem by měla být snadnější ruční manipulace, hlavně na nerovném terénu, což bude určitě můj případ.
Ale to jsou asi všechno malý věci, se kterýma se dá sžít - mně jde hlavně o to, abych za co nejmíň peněz dostal co nejpevnější vlek. Abych ho někde neohnul nebo nezlomil.
A řeším, jestli si připlatit za poláka s listovýma perama, nebo jít do levnějšího (vezeko, maro) s "normální" nápravou. Kvalitativně srovnatelnej agados je mimo limit, který bych do toho chtěl dát.
Ptal jsem se na repas té gumové nápravy a údajně je cena rapase podobná ceně nové nápravy. A na pérech asi není v budoucnu co repasovat.
Ta rampa taky na obrázku vypadá jako poctivej kus hliníku a v reále je to sprostě ohnutej plech. Určitě je dobře, že tam je - je to ochrana světel, ale není nad vlastní zkušenost, že to může i překážet... Tomu polákovi to do stran čouhá fest. Ale říkal jsem si, že to neva, že když se vozík naklopí na zadek, tak se světla nepoškodí...
Rozměry jsou u mě kompromisem. Ta šířka 1250 mm je dělaná podle mě na europaletu. A dvě bečky s kvasem (60cm ) se vedle sebe vejdou taky Dvoumetrový a delší věci se holt musí dát buď ze šikma přes čelo, nebo zadní čelo oddělat.
Jinak třeba pro mně může být lepší, když budou bočnice z plechu, protože se tím ušetří nějaké kilo a tím pádem by měla být snadnější ruční manipulace, hlavně na nerovném terénu, což bude určitě můj případ.
Ale to jsou asi všechno malý věci, se kterýma se dá sžít - mně jde hlavně o to, abych za co nejmíň peněz dostal co nejpevnější vlek. Abych ho někde neohnul nebo nezlomil.
A řeším, jestli si připlatit za poláka s listovýma perama, nebo jít do levnějšího (vezeko, maro) s "normální" nápravou. Kvalitativně srovnatelnej agados je mimo limit, který bych do toho chtěl dát.
Ptal jsem se na repas té gumové nápravy a údajně je cena rapase podobná ceně nové nápravy. A na pérech asi není v budoucnu co repasovat.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
ten jednonápravový vozík z polska s listakama si občas pujčuji a je to naprosto skvělý vozík 2,4 x 1,25m uveze přes tunu a je celkem lehký, je pěkně vidět kolik máš naloženo podle dorazů, pěkně péruje je pevný prostě super za ty peníze , životnost se uvidí až po čase, můj šunt od agadosu se může zahrabat ...
Ještě máme v práci dvounapravový nebržděný vozík ( myslím agados ale nejsem si ted jistý) je to 3x1,5m taky není špatný je bytelný ale je o dost těžší cca 400kg prázdný a uveze zhruba to samé co ten polák takže za mě polák s listakama
Ještě máme v práci dvounapravový nebržděný vozík ( myslím agados ale nejsem si ted jistý) je to 3x1,5m taky není špatný je bytelný ale je o dost těžší cca 400kg prázdný a uveze zhruba to samé co ten polák takže za mě polák s listakama
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
petr: díky. To jsem potřeboval slyšet.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: pon úno 19, 2018 9:36 pm
- Jméno a příjmení: Martin Byrtus
- Bydliště: Stará Ves u Rýmařova
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Přesouvám z jiného vlákna
"No a když jsme u toho tažného zařízení, tak je potřeba k němu i něco tahat
Zaujal mne tento kousek: http://www.privesyhk.cz/listing/privesn ... 300c3-150/ vím, že se tu už někde přívěsy řešily. Nicméně na základní "B" řidičák a váhou vozu kolem 2100 kg by to mohlo stačit."
Vytáhl jsem to z kontextu vlákna, nicméně byla by nějaká rada? Vozíků je mraky, doma mám klasiku ze supermarketu Agados s V ojem s otevřených C profilů a tady jsem musel podlahu dovyztužit páč celá podlaha byla podepřena pouze uprostřed a překližka se časem začala prohýbat a propadat "taky vlivem naložených materiálů - i více dnů, deště atd."
"No a když jsme u toho tažného zařízení, tak je potřeba k němu i něco tahat
Zaujal mne tento kousek: http://www.privesyhk.cz/listing/privesn ... 300c3-150/ vím, že se tu už někde přívěsy řešily. Nicméně na základní "B" řidičák a váhou vozu kolem 2100 kg by to mohlo stačit."
Vytáhl jsem to z kontextu vlákna, nicméně byla by nějaká rada? Vozíků je mraky, doma mám klasiku ze supermarketu Agados s V ojem s otevřených C profilů a tady jsem musel podlahu dovyztužit páč celá podlaha byla podepřena pouze uprostřed a překližka se časem začala prohýbat a propadat "taky vlivem naložených materiálů - i více dnů, deště atd."
Subaru XV 1,6i - S ES Comfort Lineartronic MY20
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
- Pavlos
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 789
- Registrován: ned zář 06, 2009 8:23 pm
- Jméno a příjmení: Pavel šajdák
- Bydliště: Chropyně
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Pánové mám otázku zda koupit bržděný jednonápravový bo dvounápravový nebržděný tento od Humbauru je jednonápravový za 38990 ale prodají mě ho za 35000kč a je na 1300kg je celo hliníkový tudíž je lehkej na ruční popojíždění. Co budu vozit ted než kopnem do země bordel ze zahrady jako listí v pytlech větve pařezy atd http://www.manap-km.cz/kbtrailers/jedno ... e=jednoose
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Zrovna měním ložiska na vozíku a jsem rád, že má jen jednu nápravu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
35 litrů je dost strašná cena. Co třeba agados?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Pavlos: a opravdu potřebuješ stále bržděný na 1.3t ? Mám normální vozík na 750 kg, jen jsem si udělal sajtny a bohatě mi stačí. Pokud bych potřeboval tahat 1.3t , tak si ho na chvíli půjčím.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Malej vozejk ale 4 mlady neunaveny ruce k tomu
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 586
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Ta druhá fotka mi trochu připomíná, jak jsi tady názorně demonstroval, kolik se toho vejde do kufru, jen s jiným materialem
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Přívěsy a vozíky - rady, zkušenosti, doporučení
Taky mám obyč. A občasné přetížení je v klidu. A to mám Brenderup ( Thule) celý nýtovaný. A zatím cajk.
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A2 Lite pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991