Ztráta tlaku turba??
- subarus
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Ztráta tlaku turba??
Na Impreze GT 1996 mám takový problém: při jízdě pod plynem je nástup a tah turba převážně ok, ale často se stane, že turbo začne tlačit, motor táhnout a najednou tah (tlak?) poleví, jako kdyby se tlak snížil nebo někde unikal..? to vše aniž bych ubral plyn. Je nějak možné zjistit co mi to dělá? Zatím nemám v autě budík na tlak turba, takže nezměřím, ale napadlo mě jestli nemůže zlobit nějaká regulace tlaku..(solenoid?) Nevím, poradí někdo?
subarus
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Ztráta tlaku turba??
a není někdo problém na přisávání k turbu třeba díra jenom malá? Vím, že něco podobného mněl známej na turbo dehtu a byl to fakt opruz :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- subarus
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
Tak to nevím, a to by se projevovalo takhle a navíc jen bčas, ne pokaždé stejně? Měl jsem to rozhozený a kontroloval jsem to , na nic jsem nepřišel.
subarus
Re: Ztráta tlaku turba??
No pokud je tam stejná regulace jako má mamut u '99 GT, tak ta je čistě mechanická. Může to být tím, že turbo přefoukne (tlačí moc) a jednotka motoru na to reaguje tak, že vypne (nevím co... asi sníž množství paliva???). Mamut o tom asi napíše víc. Ale ta regulace je nastavitelná a je potřeba, aby to netlačilo víc než 1,1 bar... To je ten limit jednotky. U mamuta jsme nejvíc naměřili tuším 109 kPa.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
Je to přesně tak jak Honza říká.. Turbo ti jednoduše fouká moc a v hraniční hodnotě 1,1bar se vypne vstřikování paliva...HonzaCZ píše:No pokud je tam stejná regulace jako má mamut u '99 GT, tak ta je čistě mechanická. Může to být tím, že turbo přefoukne (tlačí moc) a jednotka motoru na to reaguje tak, že vypne (nevím co... asi sníž množství paliva???). Mamut o tom asi napíše víc. Ale ta regulace je nastavitelná a je potřeba, aby to netlačilo víc než 1,1 bar... To je ten limit jednotky. U mamuta jsme nejvíc naměřili tuším 109 kPa.
Já si s tim v létě hrál a hrál, až sem dosáhl výsledku :845:
Až budu mít více času tak ti popíšu jak na to, je to jednoduchá záležitost...
- subarus
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
Ahoj chlapi, díky za reakce. Vůbec mě nenapadlo že by to mohl být fuel cut, protože jsem měl před pár měsíci připojenej budík na měření tlaku turba a ukazoval mi jen asi max. 0,7 baru, takže málo.....Tak nevím. Musím ho tam pořádně nainstalovat a uvidím. Jo a vlastně nevím jak se to dá doštelovat, takže rád počkám na návod
subarus
- cosmix
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Stano
- Bydliště: Košice
Re: Ztráta tlaku turba??
POdla toto co pises sa mi nezda ze je to fuelcut.Ten by si poznal,pretoze to je ako by si vyhodil kotvu.Na Legu a aj Reze je seriovy tlak 0,8bar a fuelcut nastaveny na 1,1bar po prekroceni tohto tlaku jednotka zatvori (nie priskrti) privod paliva.Subaru Jednotky su zname tym ze pri vyssich otackach znizuju tlak.Najlepsie by bolo keby si mal budik tlaku aby si vedel lepsie popisat ako sa to prejavuje,ale ak ti to klesa na 0,5bar tak to uz je tlak ktory dovoli jednotka v nudzovom rezime.
Subaru Impreza WRX kombi MY02
- subarus
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
Pokud mi to jede v nouzovém režimu, neměla by svítit kontrolka checkengine? A ještě kam je nejlépe připojovat hadičku na budík tlaku turba?
subarus
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
jak máš parohy (sání) tak přímo uprostřed před zapalovací cívkou je jeden zaslepenej vývod, tak tam...subarus píše:Pokud mi to jede v nouzovém režimu, neměla by svítit kontrolka checkengine? A ještě kam je nejlépe připojovat hadičku na budík tlaku turba?
- cosmix
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Stano
- Bydliště: Košice
Re: Ztráta tlaku turba??
Nemusi ti svietit kontrolka...niektore chyby sa neukladaju do pamäte...napr.vaha vzduhu ti aktivuje kontrolku az ked je nefunkcna ak nedava spravne hodnoty tak to elektronika nepozna.
Subaru Impreza WRX kombi MY02
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Ztráta tlaku turba??
cosmix: me se chyba vahy vzduchu uklada, ale kontrolku nerozsviti
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Ztráta tlaku turba??
Nedokážete někdo odhadnout, kolik koní dostanu z tohoto turba?
Trošku se také bojím turbo-díry!
::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
Trošku se také bojím turbo-díry!
::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Ztráta tlaku turba??
Marty73, no něco málo přes 600 určitě ::-DDD:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta tlaku turba??
Tohle turbo až se roztočí, tak ti nafoukne motor na dvojnásobnej rozměr :845:Marty73 píše:Nedokážete někdo odhadnout, kolik koní dostanu z tohoto turba?
Trošku se také bojím turbo-díry!
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1255
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Ztráta tlaku turba??
tákže, mě pomohlo toto:
při "velkém servisu" 210 tis km, mi kromě jiného měnili také pal. filtr a svíčky a auto zase táhne jako kráva...Turbo prý tlačí stále dobře, takže tohlo zabralo.
při "velkém servisu" 210 tis km, mi kromě jiného měnili také pal. filtr a svíčky a auto zase táhne jako kráva...Turbo prý tlačí stále dobře, takže tohlo zabralo.