Ztráta tlaku turba??

Uživatelský avatar
subarus
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 62
Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od subarus »

Na Impreze GT 1996 mám takový problém: při jízdě pod plynem je nástup a tah turba převážně ok, ale často se stane, že turbo začne tlačit, motor táhnout a najednou tah (tlak?) poleví, jako kdyby se tlak snížil nebo někde unikal..? to vše aniž bych ubral plyn. Je nějak možné zjistit co mi to dělá? Zatím nemám v autě budík na tlak turba, takže nezměřím, ale napadlo mě jestli nemůže zlobit nějaká regulace tlaku..(solenoid?) Nevím, poradí někdo?
subarus
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od tango »

a není někdo problém na přisávání k turbu třeba díra jenom malá? Vím, že něco podobného mněl známej na turbo dehtu a byl to fakt opruz :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
subarus
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 62
Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od subarus »

Tak to nevím, a to by se projevovalo takhle a navíc jen bčas, ne pokaždé stejně? Měl jsem to rozhozený a kontroloval jsem to , na nic jsem nepřišel.
subarus
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od HonzaCZ »

No pokud je tam stejná regulace jako má mamut u '99 GT, tak ta je čistě mechanická. Může to být tím, že turbo přefoukne (tlačí moc) a jednotka motoru na to reaguje tak, že vypne (nevím co... asi sníž množství paliva???). Mamut o tom asi napíše víc. Ale ta regulace je nastavitelná a je potřeba, aby to netlačilo víc než 1,1 bar... To je ten limit jednotky. U mamuta jsme nejvíc naměřili tuším 109 kPa.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od mamut »

HonzaCZ píše:No pokud je tam stejná regulace jako má mamut u '99 GT, tak ta je čistě mechanická. Může to být tím, že turbo přefoukne (tlačí moc) a jednotka motoru na to reaguje tak, že vypne (nevím co... asi sníž množství paliva???). Mamut o tom asi napíše víc. Ale ta regulace je nastavitelná a je potřeba, aby to netlačilo víc než 1,1 bar... To je ten limit jednotky. U mamuta jsme nejvíc naměřili tuším 109 kPa.
Je to přesně tak jak Honza říká.. Turbo ti jednoduše fouká moc a v hraniční hodnotě 1,1bar se vypne vstřikování paliva...
Já si s tim v létě hrál a hrál, až sem dosáhl výsledku :845:
Až budu mít více času tak ti popíšu jak na to, je to jednoduchá záležitost...
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
subarus
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 62
Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od subarus »

Ahoj chlapi, díky za reakce. Vůbec mě nenapadlo že by to mohl být fuel cut, protože jsem měl před pár měsíci připojenej budík na měření tlaku turba a ukazoval mi jen asi max. 0,7 baru, takže málo.....Tak nevím. Musím ho tam pořádně nainstalovat a uvidím. Jo a vlastně nevím jak se to dá doštelovat, takže rád počkám na návod :-)
subarus
Uživatelský avatar
cosmix
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
Jméno a příjmení: Stano
Bydliště: Košice

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od cosmix »

POdla toto co pises sa mi nezda ze je to fuelcut.Ten by si poznal,pretoze to je ako by si vyhodil kotvu.Na Legu a aj Reze je seriovy tlak 0,8bar a fuelcut nastaveny na 1,1bar po prekroceni tohto tlaku jednotka zatvori (nie priskrti) privod paliva.Subaru Jednotky su zname tym ze pri vyssich otackach znizuju tlak.Najlepsie by bolo keby si mal budik tlaku aby si vedel lepsie popisat ako sa to prejavuje,ale ak ti to klesa na 0,5bar tak to uz je tlak ktory dovoli jednotka v nudzovom rezime.
Subaru Impreza WRX kombi MY02
Uživatelský avatar
subarus
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 62
Registrován: sob črc 10, 2010 8:38 pm
Jméno a příjmení: Jaroslav Chroust
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od subarus »

Pokud mi to jede v nouzovém režimu, neměla by svítit kontrolka checkengine? A ještě kam je nejlépe připojovat hadičku na budík tlaku turba?
subarus
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od mamut »

subarus píše:Pokud mi to jede v nouzovém režimu, neměla by svítit kontrolka checkengine? A ještě kam je nejlépe připojovat hadičku na budík tlaku turba?
jak máš parohy (sání) tak přímo uprostřed před zapalovací cívkou je jeden zaslepenej vývod, tak tam...
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
cosmix
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
Jméno a příjmení: Stano
Bydliště: Košice

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od cosmix »

Nemusi ti svietit kontrolka...niektore chyby sa neukladaju do pamäte...napr.vaha vzduhu ti aktivuje kontrolku az ked je nefunkcna ak nedava spravne hodnoty tak to elektronika nepozna.
Subaru Impreza WRX kombi MY02
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od hetzer »

cosmix: me se chyba vahy vzduchu uklada, ale kontrolku nerozsviti
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od Marty73 »

Nedokážete někdo odhadnout, kolik koní dostanu z tohoto turba?
Trošku se také bojím turbo-díry!

::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
Přílohy
89-ssp-0353.jpg
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od tango »

Marty73, no něco málo přes 600 určitě ::-DDD:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od mamut »

Marty73 píše:Nedokážete někdo odhadnout, kolik koní dostanu z tohoto turba?
Trošku se také bojím turbo-díry!
Tohle turbo až se roztočí, tak ti nafoukne motor na dvojnásobnej rozměr :845:
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
alky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1255
Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko

Re: Ztráta tlaku turba??

Příspěvek od alky »

tákže, mě pomohlo toto:
při "velkém servisu" 210 tis km, mi kromě jiného měnili také pal. filtr a svíčky a auto zase táhne jako kráva...Turbo prý tlačí stále dobře, takže tohlo zabralo.
Odpovědět

Zpět na „Impreza“