dneska už to přece ničemu nevadí :845:garmont píše:Nj ale to Vrťasovo má volant na špatné straně
Koupě Imprezy GT
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Koupě Imprezy GT
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koupě Imprezy GT
Ladaf> akorat si nesmis pri razeni zamotat ruku ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Koupě Imprezy GT
Vadí, nedá se s tím bezpečně předjíždět, i když chápu, že de iure už RHD jakože jaksi lze...Ladaf píše: dneska už to přece ničemu nevadí
Když už jste téma jedničkové rézy v turbu nakousli, přiznám se, že osobně uvažuju o těchhle třech kouscích, přičemž počítám s tím, že vezmu i tu RAčkovou skříň od Doudy, pokud se mi teda podaří z pojišťovny vytřískat dost peněz:
Sériové Stříbrné GT - ideální, ale není jisté, zda se vejdu jen z pojistného plnění i s tou převodovkou... buď bych to vzal tak jak je a převodovku pak pořešil na jaře z ročního bonusu, nebo bych to chvíli nechal tak jak je a využil relativně solidní spotřeby při dálničním cruisingu a odjel bych s tím roadtrip po průsmycích, který asi jinak zruším...
Červené předfacelift RHD STičko od Doudy - ještě zjišťuju možnosti přestavby, ale také bych vzal k tomu tu RA skříň, třeba by mi Tom Douda vyšel vstříc cenově, když bych od něj bral i auto i převodovku...
Modrozlatá poladěná réza - Klišé barevná kombinace = moc chci! Navíc bych se v pohodě vešel i s tou RA skříní, aniž bych se musel s pojišťovnou hádat o prachy. Otázka je, kdy mě bude při takovém naladění čekat G.O. motoru...
Tento týden se ledy pohnou a uvidím, do čeho nakonec půjdu... Ta první je dost možná ideální stav z toho úhlu pohledu, že jestli je o ní fakt postaráno, tak za tu cenu by to mohlo být auto bez dalších větších nutných investic... To samé by mohlo, s výjimkou té přestavby na LHD být to červené STičko. To poslední je na první pohled asi největší loterie, ale zase kdo ví... Jak budu mít prachy z pojistky po kupě, dám si je do kapsy a jedu je obhlídnout, snad mi to nikdo mezitím nevyfoukne ::-DD:
P.S.:
Ó ano, hrozně mě jedničkové lego v turbu láká, argumentů pro je spousta: je to krásná hranatá krabice, není jich tolik co imprez, je to naprosto dokonalý sleeper a samozřejmě hlavně teda moje modrozlaté lego tričko by nepřišlo vniveč ::-DDD: , ale ta váha :655:Ladaf píše:pak se svezl v GT => ale Imprez je hodně, tak jsem šel do Turbovýho Legacy
Lukáš McPraask mi na jedno na první pohled opravdu zachovalé poslal odkaz
Je to trošku dilema, no... :655: Teoreticky - na kolik se dá s jedničkovým Legáčem turbo dostat? Dá se dostat třeba pod 1300 kilo?
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Koupě Imprezy GT
Červený STI od Toma je co jsem koukal už ve fázi rozebírání.
S vahou fakt nevím, vyhovuje mi ze je těžší a delší na zadku, jediní co zatím šlo ven byla plnohodnotná rezerva a vozim klasickou 3/4tku, výkonové jsem zatím bez větších zásahů do motoru na 245Hp
Safra to je na tu RA převodovku pěkná fronta, taky o ni uvažuju, protože moje jde papa a hlavně ta RA je taky 3.9 a ne 4.111, jen musím ze šéfa dostat jednu z minulých vyplat
S vahou fakt nevím, vyhovuje mi ze je těžší a delší na zadku, jediní co zatím šlo ven byla plnohodnotná rezerva a vozim klasickou 3/4tku, výkonové jsem zatím bez větších zásahů do motoru na 245Hp
Safra to je na tu RA převodovku pěkná fronta, taky o ni uvažuju, protože moje jde papa a hlavně ta RA je taky 3.9 a ne 4.111, jen musím ze šéfa dostat jednu z minulých vyplat
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Koupě Imprezy GT
Fakt? Ten odkazovaný inzerát byl aktualizován teprve nedávno - 18/01/2015Ladaf píše:Červený STI od Toma je co jsem koukal už ve fázi rozebírání.
aha, fakt že jo, teď jsem se koukal na ten transmission chart... Takže je delší, než ta, co je v té červené impreze? :655:Ladaf píše:hlavně ta RA je taky 3.9 a ne 4.111
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Koupě Imprezy GT
ja si toho všiml taky až včera
Lego Turbo a Impreza GT maj převodovky 3.9, STIčka maj většinou 4.111 nebo pak 4.44 jako kluci s Type-Ry
právě taky řeším dilema jestli ještě počkat a vzít tu z RA, ale asi to bude masakr vůbec zapojit a nacpat do Lega nebo se vybodnout na DCCD a vzít tu 4.1 z toho červenýho která má kovaný zuby (jelikož mě čeká i rozborka motoru a komplet tlumiče :839: ) ale asi tentokrát vyhraje rozum nad srdcem :655:
to Lego co jsi sem dal vypadá hodně dobře a ta 4.44 s tím bude pěkně cvičit :supeer: , jen ta jedna židle z STI je divná :655:
Lego Turbo a Impreza GT maj převodovky 3.9, STIčka maj většinou 4.111 nebo pak 4.44 jako kluci s Type-Ry
právě taky řeším dilema jestli ještě počkat a vzít tu z RA, ale asi to bude masakr vůbec zapojit a nacpat do Lega nebo se vybodnout na DCCD a vzít tu 4.1 z toho červenýho která má kovaný zuby (jelikož mě čeká i rozborka motoru a komplet tlumiče :839: ) ale asi tentokrát vyhraje rozum nad srdcem :655:
to Lego co jsi sem dal vypadá hodně dobře a ta 4.44 s tím bude pěkně cvičit :supeer: , jen ta jedna židle z STI je divná :655:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Re: Koupě Imprezy GT
Ta RA prevodovka ma sice FD 3.9, ale stejne je taky kratka.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Koupě Imprezy GT
TY752VB3EA
JDM Impreza WRX RA MY95
3.454
2.333
1.750
1.354
0.972
3.416
1.000
3.900
Viscous (4kgf)
Open
R160 - Viscous
(basis for WRX STi RA MY95 -- off line modification)
DCCD (35:65)
Viscous?
27020AA040
TY754VN1AB
UK/Europe Impreza Turbo 2000 / GT MY00
3.454
1.947
1.366
0.972
0.738
3.333
1.100
3.900
Viscous (4kgf)
Open
R160 - Viscous
RB5?
38913AA101
27020AA050
Fakt že jo, čéče... tak teď jsem na vážkách ::-DD:
JDM Impreza WRX RA MY95
3.454
2.333
1.750
1.354
0.972
3.416
1.000
3.900
Viscous (4kgf)
Open
R160 - Viscous
(basis for WRX STi RA MY95 -- off line modification)
DCCD (35:65)
Viscous?
27020AA040
TY754VN1AB
UK/Europe Impreza Turbo 2000 / GT MY00
3.454
1.947
1.366
0.972
0.738
3.333
1.100
3.900
Viscous (4kgf)
Open
R160 - Viscous
RB5?
38913AA101
27020AA050
Fakt že jo, čéče... tak teď jsem na vážkách ::-DD:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Imprezy GT
TY752VB4CA
Já mám tady tuto (FD 3.9) a při 90km/h točím 3000 rpm, maximálka 226km/h
JDM Impreza WRX STi RA Ver.II MY96
3.454
2.333
1.750
1.354
0.972
3.416
1.000
3.900
DCCD (35:65)
Open
R160 - Plated
(also STi RA 555 & RA V-Limited Ver.II MY96)
38913AA070
ST3860055000
Já mám tady tuto (FD 3.9) a při 90km/h točím 3000 rpm, maximálka 226km/h
JDM Impreza WRX STi RA Ver.II MY96
3.454
2.333
1.750
1.354
0.972
3.416
1.000
3.900
DCCD (35:65)
Open
R160 - Plated
(also STi RA 555 & RA V-Limited Ver.II MY96)
38913AA070
ST3860055000
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- Houbar
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 79
- Registrován: úte čer 12, 2012 8:58 pm
- Jméno a příjmení: Petr Nohejl
- Bydliště: Nymburk
Re: Koupě Imprezy GT
tady je pěkný račko http://www.sportovnivozy.cz/63499-subar ... dek-mistek
- Houbar
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 79
- Registrován: úte čer 12, 2012 8:58 pm
- Jméno a příjmení: Petr Nohejl
- Bydliště: Nymburk
Re: Koupě Imprezy GT
i když to bude asi tohle http://www.sportovnivozy.cz/63204-subar ... dek-mistek nebo bylo
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Imprezy GT
to jsou jiny auta, jedno je RA a druhy jen STi (to zboreny)
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- Houbar
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 79
- Registrován: úte čer 12, 2012 8:58 pm
- Jméno a příjmení: Petr Nohejl
- Bydliště: Nymburk
Re: Koupě Imprezy GT
jo už sem si všim že tam to je anglán to zbořený
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Koupě Imprezy GT
Otázka je, jestli je to WRX Type RA, nebo WRX STi Type RA. To první by nemělo DCCDčko. Navíc to nemá odvětrávací kapličku na střeše... No jestli dnešní jednání s pojišťovnou nějak hezky klapne, tak není vyloučeno, že bych se na to jel tento týden podívat... A kdyby ne, tak snad mi to nikdo mezitím nevyfoukne ::-DD:Houbar píše:tady je pěkný račko http://www.sportovnivozy.cz/63499-subar ... dek-mistek
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Koupě Imprezy GT
j3rry držim palce :supeer: jak to tu sleduju už aby byl zas nějakej plackovej sraz :drive:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05