Turbo
Turbo
Ahoj všichni,
mám dotaz nedávno jsem pořídil imprezu WRX 2002 160kw. A chci se zeptat v kolika cca otáčkach běžně spíná turbo (turboefekt) ? Přijde mi že je to až moc dlouho cca 4400 ot/min a do té doby je impreza poměrně líná. Mám pár dalších věcí které bych potřeboval s někým ochotným probrat pokud to bude možné.
mám dotaz nedávno jsem pořídil imprezu WRX 2002 160kw. A chci se zeptat v kolika cca otáčkach běžně spíná turbo (turboefekt) ? Přijde mi že je to až moc dlouho cca 4400 ot/min a do té doby je impreza poměrně líná. Mám pár dalších věcí které bych potřeboval s někým ochotným probrat pokud to bude možné.
Re: Turbo
To je fakt pozde, me to zacina od 3000, ale mam GT, ale zas TD05 ktery zacina pozdeji.
Nemas treba FMIC? Pak uz to tlaci porad az do omezovace?
Nemas treba FMIC? Pak uz to tlaci porad az do omezovace?
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Turbo
Ony ty WRX ve dvoulitrech tlačí později ale pak stále. Alespoň co jsem zkusil. Moje 2.5 tlačila v serii od 3500 a s PPP se to snížilo na 3200. Dvoulitr má tuším větší turbo než 2.5 a než se to roztočí... Hlavní je asi to, jak tlačí od těch 4400 a jestli to jede jak má, tak je to ok. Důležité je také, zda to má caty za turbem? Ty hrají roli, ale kdyby tam nebyly, tak to bude asi tlačit o trochu dřív. Jestli to tlačí málo, tak by mohl být někde problém. Máš tam budík na tlak?
Osobně bych počítal, že to bude tlakovat tak na 4000.
Osobně bych počítal, že to bude tlakovat tak na 4000.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Turbo
Budík nemam. Tlačí to potom hodně dobře (jak pila) ale občas to uděla že kolem 5000 - 5500 ot/min je tam jakoby díra z toho mam taky stach.... Prostě to na malou chvilku přestane táhnout. A pak zas jak bez turba. Prostě mi příjde že má hrozně krátkej krok jakoby.
- MISTRI3
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 850
- Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
- Jméno a příjmení: Dominik Tomík
- Bydliště: Buchlovice
Re: Turbo
Mám stejné auto v sérii: do 3000 jak atmosféra, od 3000 už táhne pěkně, lineárně až do 7000, tak by to i mělo být.
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Re: Turbo
Zkontroluj wastegate jestli neni povolena, hadicky jestli nejaka nevypadla nebo neni praskla. Jinak asi diagnostika a online kontrolovat udaje, mozna v haji turbo, mozna ovladani, nebo neco uplne jinyho co s tim zdanlive nesouvisi.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?