Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Napsal: ned kvě 11, 2014 9:20 pm
Zakládám nové vlákno pro sdílení zkušeností s Imprezou MY08,2.0i. Doufám, že se postupně přidají i ostatní majitelé tohoto modelu.
Moje dosavadní zkušenosti po cca 3000 km provozu jsou zde:
Interiér:
- příjemný, prostorný, vše pěkně po ruce,
- kupodivu bez nějakých výrazných pazvuků, byl jsem varovám, že vrže palubovka v zimě/za studena. To je pravda, po zahřátí za chvíli zmizí. Subjektivně je v autě více klid než v Outbacku 3,6 MY11, kde vrzalo a lupalu kde co.
- jak je auto hodně při zemi tak se mi blbě nastupuje a vystupuje, holt nezvyk
- auto nemá ESP podle dostupných informací to souvití i s chybějícím hill holderem
- přístrojovka nemá kontrolku zapnutí světel (nebo mi nesvítí žárovička?)
- osvícení přístrojů a ovladačů je v červené a moc se mi líbí. Asi nejhezčí věc v interiéru
- bál jsem se klimatizace, na což si všichni stěžují. Já s tím zatím nemám problém, funguje podle mně jak má
Motor:
- 110 kW pro tohle auto si myslím že stačí,
- zajímavý, zdá se mi že po aplikaci Nano oleje MO motor ztichl, spotřeba klesá, po městě jsem už na 8,4
Ostatní:
- pidi kufr v pohodě pojmul jedno docela velké zavazadlo, se kterým jel syn na školu v přírodě nebo kupodivu 2 obr kufry když jsme jeli na letiště. Outback dal takové kufry 3
- docela dobrý originál gumy Yokohama Aspec
- vadil mi plechovej zvuk zavírání dveří, po aplikaci silikonového oleje ma všechna gumová těsnění se to výrazně zlepšilo
- parádní řízení, mnohem lepší než v Outbacku, taky je nějak ostřejší a líp to zatáčí (potřebuji míň otoček volantu)
- líp sedí v zatáčkách než Outback, paráda
- když strčím klíček do zapalování rozsvítí se světla
Co mi chybí:
- zabudovaná navigace, zvykl jsem si na ni
- lepší palubní počítač, má jen venkovní teplotu a průměrnou spotřebu. Nahrazuji ji aplikací Torque Pro, ale ne vždycky se mi chce pouštět aplikaci na mobilu
- kvalitní parkovací asistent, ten co tam je pípá jak se mu zlíbí a nesvítí displej v interiéru
- vyhřívání sedaček
- lepší muzika, MCINTOSH jsem fakt měl rád
Moje dosavadní zkušenosti po cca 3000 km provozu jsou zde:
Interiér:
- příjemný, prostorný, vše pěkně po ruce,
- kupodivu bez nějakých výrazných pazvuků, byl jsem varovám, že vrže palubovka v zimě/za studena. To je pravda, po zahřátí za chvíli zmizí. Subjektivně je v autě více klid než v Outbacku 3,6 MY11, kde vrzalo a lupalu kde co.
- jak je auto hodně při zemi tak se mi blbě nastupuje a vystupuje, holt nezvyk
- auto nemá ESP podle dostupných informací to souvití i s chybějícím hill holderem
- přístrojovka nemá kontrolku zapnutí světel (nebo mi nesvítí žárovička?)
- osvícení přístrojů a ovladačů je v červené a moc se mi líbí. Asi nejhezčí věc v interiéru
- bál jsem se klimatizace, na což si všichni stěžují. Já s tím zatím nemám problém, funguje podle mně jak má
Motor:
- 110 kW pro tohle auto si myslím že stačí,
- zajímavý, zdá se mi že po aplikaci Nano oleje MO motor ztichl, spotřeba klesá, po městě jsem už na 8,4
Ostatní:
- pidi kufr v pohodě pojmul jedno docela velké zavazadlo, se kterým jel syn na školu v přírodě nebo kupodivu 2 obr kufry když jsme jeli na letiště. Outback dal takové kufry 3
- docela dobrý originál gumy Yokohama Aspec
- vadil mi plechovej zvuk zavírání dveří, po aplikaci silikonového oleje ma všechna gumová těsnění se to výrazně zlepšilo
- parádní řízení, mnohem lepší než v Outbacku, taky je nějak ostřejší a líp to zatáčí (potřebuji míň otoček volantu)
- líp sedí v zatáčkách než Outback, paráda
- když strčím klíček do zapalování rozsvítí se světla
Co mi chybí:
- zabudovaná navigace, zvykl jsem si na ni
- lepší palubní počítač, má jen venkovní teplotu a průměrnou spotřebu. Nahrazuji ji aplikací Torque Pro, ale ne vždycky se mi chce pouštět aplikaci na mobilu
- kvalitní parkovací asistent, ten co tam je pípá jak se mu zlíbí a nesvítí displej v interiéru
- vyhřívání sedaček
- lepší muzika, MCINTOSH jsem fakt měl rád