Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Tak mám nový nerez výfuk. Zvuk je skoro beze změny. Což je trochu škoda, ale neva. Subjektivně mi přijde že auto líp jede.
Měněn celý střední díl až dozadu včetně 2 tlumičů.
Díky Tomovi za svaření a precizní montáž. Díly jsou od Málka.
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Měněn celý střední díl až dozadu včetně 2 tlumičů.
Díky Tomovi za svaření a precizní montáž. Díly jsou od Málka.
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Pavle dík, že jsi mi vypíchl tvoje vlákno, alespoň ho nemusím hledat.
Tak jak už napsal Pavel, první letošní projekt byl jeho výfuk. Pochopitelně jako všechno, to bylo naplánováno dlooouho.
Pavel koupil od Málka zadní tlumič a komponenty na střední díl výfuku.
Zde je původní originální výfuk na Pavlově autě..
.
.
Tohle je sada dodaná Málkem.
.
.
Pozorný divák si všimne, že v sadě je pro Subaru poněkud nestandardní díl, vlnovec. To je díl, který Subaru normálně nepotřebuje, protože nemá rozklepanej řadovej agregát. Po bližším ohledání dílů mi bylo jasný, že Málek tím nahrazuje originální středové spojení, kdy to pravděpodobně navaří mezi přední a střední díl. Což je prostě prasárna, protože výfuk přestane být rozebiratelný. Další věc, které si pozorný divák všimne je přiložená příruba mezi střední a zadní díl. Příruba je vypálená z černého plechu, což je další prasárna, vařit na nerezový výfuk černou přírubu.
Z jakého materiálu je příruba na zadním dílu si nejsem jistý, protože nerez, ze kterého je tlumič a rezonátor jsou magnetické. Jak už zde bylo vícekrát zmíněno, je to vyrobeno z toho nejlevnějšího materiálu, který lze nazývat nerezem. Nicméně pořád je to nerez, takže to vydrží.
.
Takže jsem začal tím že jsem vyrobil přírubu mezi přední a střední díl...
.
.
Přírubu mezi střední a zadní díl, pro porovnání jsem vyfotil vedle sebe tu černou dodanou Málkem.
.
.
Vyrobil jsem redukci ke středové přírubě ze 60 na 48mm, protože ve středové přírubě je díra 60mm, aby dosedalo těsnění. Průměr trubek je 48mm. A nové šrouby do středového spojení.
.
.
Pak následovalo postupné sestavování hada. A že to je teda pěkná zmije, jak je ten koncovej tlumič napříč.
.
.
Pak jsem hada svařil a když jsem mu přivařil hlavičku, tak mi na chvíli zdrhnul a plazil se po zahradě...
.
.
Musel jsem po něm skočit a zkrotit ho....
.
A tady je zkrocený výsledek...
.
.
Namontováno....
.
.
Podle toho, co Pavel říkal, nákup těch dílů stál cca 8000. To není úplně špatná cena. Zajímalo by mě, kolik by stály ty díly jednotlivě, protože pletenec je k hovnu, příruba je k hovnu a zbyly mi 2 kolena. Takže kdybych to měl někomu doporučit, tak ano, doporučil bych to, ale pouze nákup tlumiče a rezonátoru. Zbytek nechat na tom, kdo ten výfuk bude stavět.
Tak jak už napsal Pavel, první letošní projekt byl jeho výfuk. Pochopitelně jako všechno, to bylo naplánováno dlooouho.
Pavel koupil od Málka zadní tlumič a komponenty na střední díl výfuku.
Zde je původní originální výfuk na Pavlově autě..
.
.
Tohle je sada dodaná Málkem.
.
.
Pozorný divák si všimne, že v sadě je pro Subaru poněkud nestandardní díl, vlnovec. To je díl, který Subaru normálně nepotřebuje, protože nemá rozklepanej řadovej agregát. Po bližším ohledání dílů mi bylo jasný, že Málek tím nahrazuje originální středové spojení, kdy to pravděpodobně navaří mezi přední a střední díl. Což je prostě prasárna, protože výfuk přestane být rozebiratelný. Další věc, které si pozorný divák všimne je přiložená příruba mezi střední a zadní díl. Příruba je vypálená z černého plechu, což je další prasárna, vařit na nerezový výfuk černou přírubu.
Z jakého materiálu je příruba na zadním dílu si nejsem jistý, protože nerez, ze kterého je tlumič a rezonátor jsou magnetické. Jak už zde bylo vícekrát zmíněno, je to vyrobeno z toho nejlevnějšího materiálu, který lze nazývat nerezem. Nicméně pořád je to nerez, takže to vydrží.
.
Takže jsem začal tím že jsem vyrobil přírubu mezi přední a střední díl...
.
.
Přírubu mezi střední a zadní díl, pro porovnání jsem vyfotil vedle sebe tu černou dodanou Málkem.
.
.
Vyrobil jsem redukci ke středové přírubě ze 60 na 48mm, protože ve středové přírubě je díra 60mm, aby dosedalo těsnění. Průměr trubek je 48mm. A nové šrouby do středového spojení.
.
.
Pak následovalo postupné sestavování hada. A že to je teda pěkná zmije, jak je ten koncovej tlumič napříč.
.
.
Pak jsem hada svařil a když jsem mu přivařil hlavičku, tak mi na chvíli zdrhnul a plazil se po zahradě...
.
.
Musel jsem po něm skočit a zkrotit ho....
.
A tady je zkrocený výsledek...
.
.
Namontováno....
.
.
Podle toho, co Pavel říkal, nákup těch dílů stál cca 8000. To není úplně špatná cena. Zajímalo by mě, kolik by stály ty díly jednotlivě, protože pletenec je k hovnu, příruba je k hovnu a zbyly mi 2 kolena. Takže kdybych to měl někomu doporučit, tak ano, doporučil bych to, ale pouze nákup tlumiče a rezonátoru. Zbytek nechat na tom, kdo ten výfuk bude stavět.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20627
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
To se někdo má . Akorát nevěřím, že se ten had v tý zimě někam plazil .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
To je zas precizně dodělané dílo, tak jak má být, paráda, taky bych si tohle dal líbit, mám furt lauf komplet původní.
Málka furt zvažuju, až to přijde, ale trochu, vlastně hodně mě odrazuje výše zmiňované, to samé mě popisoval subaru servisák co ty laufy viděl na dílně: černé příruby, taky nevhodné samotné vaření nerezu. Je to holt něco za něco, no spočtu si až na to dojde, zda se mě to oplatí, jde i hodně o pocit. Dle mě nej buď tam fláknout poláka za pár kaček, anebo pak komplet kvaliní nerez včetně příslušenství.
Málka furt zvažuju, až to přijde, ale trochu, vlastně hodně mě odrazuje výše zmiňované, to samé mě popisoval subaru servisák co ty laufy viděl na dílně: černé příruby, taky nevhodné samotné vaření nerezu. Je to holt něco za něco, no spočtu si až na to dojde, zda se mě to oplatí, jde i hodně o pocit. Dle mě nej buď tam fláknout poláka za pár kaček, anebo pak komplet kvaliní nerez včetně příslušenství.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Výfuk vypadá suprově, tohle je určitě lepší možnost, vzít si díly a svařit si to / nechat si to svařit. Já od Málka bral střední díl za 7 600 Kč (včetně šroubů, těsnění a těsnícího kroužku) a ty sváry mi nepřišly pořádně udělané, a to o sváření vím víceméně kulový. Byl teda bez vlnovce a obě příruby byly z nerezu (ale příruba 1.díl - střed byla na 50 mm těsnící kroužek a trubka 60 mm, jestli si to dobře pamatuju ). A vlastně jsem kvůli špatné přirubě bral šrouby a těsnicí kroužek zbytečně (na druhou stranu mi to dovezl z Šumperka do HK za asi 250 Kč osobně).
Až nastane čas řešit zadní díl tak nevím, jestli do toho výfuku půjdu znovu, nebo jestli koupím nějaký Polmostrow nebo co to je za zlomek ceny. Bohužel neznám v okolí nikoho, kdo by mi to svařil.
Až nastane čas řešit zadní díl tak nevím, jestli do toho výfuku půjdu znovu, nebo jestli koupím nějaký Polmostrow nebo co to je za zlomek ceny. Bohužel neznám v okolí nikoho, kdo by mi to svařil.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20627
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já mám vejfuck od Málka na Sg. S katama. Osobně si myslím že pokud se někdo pro jejich vejfuk rozhodne a bydlí blizko, tak je nejlepší si k němu zajet a nechat si ho i namontovat. Přijdou mi ochotný.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Jirko a na Forestra ti ho montoval kdo ?
Jinak mi Pavel říkal, když mi přivezl auto, že Klíma obracel oči v sloup nad jeho výběrem a že si má dát pozor na středový rezonátor, že proti originálu trčí víc pod auto. Takže jsem zjistil, že originál středový rezonátor je více tvarovaný, ze spodní strany plochý, ale ve své nejnižší části je stejně vysoký, jako Málkův. Takže je to jen drobný optický klam, ale ve skutečnosti je nový rezonátor stejně zapuštěný, jako ten originální.
Jinak mi Pavel říkal, když mi přivezl auto, že Klíma obracel oči v sloup nad jeho výběrem a že si má dát pozor na středový rezonátor, že proti originálu trčí víc pod auto. Takže jsem zjistil, že originál středový rezonátor je více tvarovaný, ze spodní strany plochý, ale ve své nejnižší části je stejně vysoký, jako Málkův. Takže je to jen drobný optický klam, ale ve skutečnosti je nový rezonátor stejně zapuštěný, jako ten originální.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
No on Tomáš Klíma hlavně upozorňoval na to, aby se ten rezonátor nedotýkal kardanu. že by mohlo dojít k jeho poškození, časem.
Ale jsem rád, že mi to nakonec skládal právě předseda. Díky.
PS: měli bychom se sejít a pomoct mu postavit mu nějakou pořádnou dílnu
Ale jsem rád, že mi to nakonec skládal právě předseda. Díky.
PS: měli bychom se sejít a pomoct mu postavit mu nějakou pořádnou dílnu
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20627
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já si ho montoval sám a pak mi ho musel soused modifikovat, protože trčel moc pod autem. Upravila se tepelná ochrana, druhej kat se šoupnul, jeden rezonátor jsme vyndali a druhej šoupli k zadní nápravnici. Prý je to věrná kopie originálu říkal Málek,ale upravit by ho dokázal taky. Proto si myslím že si ho nechat namontovat přímo u něj je lepší.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14853
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
S dílnou to má náčelník už vymyšlený, a musím říct, že dobře
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
To jsem rád, že se ti mé plány líbí Štěpáne. Sice to bude běh na dlouhou trať, ale to se nedá nic dělat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Když tak na to koukám, není jednodušší si pár tisíc připlatit a koupit už hotový výfuk?
https://www.escape6.cz/fox-koncovy-tlum ... -id282135/
https://www.jedetoshop.cz/produkt/power ... eza-wrx-08
Navíc mít jako bonus i evropskou homologaci. Po loňské zkušenosti v Rakousku, jsem byl za homologační kartičku a štítek od Invidie rád
https://www.escape6.cz/fox-koncovy-tlum ... -id282135/
https://www.jedetoshop.cz/produkt/power ... eza-wrx-08
Navíc mít jako bonus i evropskou homologaci. Po loňské zkušenosti v Rakousku, jsem byl za homologační kartičku a štítek od Invidie rád
Subaru Impreza WRX MY 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20627
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Vejfuk od Málka jsou homologovany.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Samozřejmě, že je jednodušší zaplatit více než 2x tolik a koupit si jiný hotový výfuk.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Více jak 2x tolik? To bych musel odkazovat na výfuky min. za 17 000...
Když k tomu připočteš svařování, tak na ceně o cca třetinu vyšší bysme se ale shodnout mohli, ne? Na druhou stranu to máš bez práce (starostí) navíc a nejspíš i s vyšší kvalitou výfuku...
Když k tomu připočteš svařování, tak na ceně o cca třetinu vyšší bysme se ale shodnout mohli, ne? Na druhou stranu to máš bez práce (starostí) navíc a nejspíš i s vyšší kvalitou výfuku...
Subaru Impreza WRX MY 2008