Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Nastrikal jsem Nigrinem vyfuck a jsme ted oba pekne cerni
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Pavle, drzis to v pekne kondici. Delal si na Impreze neco s odhlucnenim? Me na ni hodne stvalo, ze v desti nebylo slyset vlastniho slova, jak se rozvibroval plech strechy. Po zkusenosti s 86, kdy i relativne maly kus antivibracni vrstvy na strechu (napr. Dynamat - staci na spravne misto dva kusy napr. 20x20 cm) udela ohromny rozdil, bych s touto upravou uz nevahal. Otrava je, ze se musi sundat tapecirunk stropu a clovek si s tim trochu vyhraje.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Díky. Já tak jenom postupně vlastními silami občas něco udělám. Odhlučnení mám v plánu. Ale asi začnu něčím jednodušším, jako například podběhy.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Víkendová zábava.
Bohužel jsem nedokázal demontovat boční plastové vnitřní kryty podběhu. Je to veliký, v jednom kuse. Takže nejlíp dopadl kufr.
Zkoušel jsem taky něco udělat s podlahou pod zadním sedákem, ale je tam tolik hadiček a drátu ze to taky moc neslo.
Subjektivně auto tišší je, o to vice je slyšet různé zvuky zepředu:-)
Kupodivu mi nic nezbylo, všechno jsem zase nacpal zpět a nic jsem nezničil.
: Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Bohužel jsem nedokázal demontovat boční plastové vnitřní kryty podběhu. Je to veliký, v jednom kuse. Takže nejlíp dopadl kufr.
Zkoušel jsem taky něco udělat s podlahou pod zadním sedákem, ale je tam tolik hadiček a drátu ze to taky moc neslo.
Subjektivně auto tišší je, o to vice je slyšet různé zvuky zepředu:-)
Kupodivu mi nic nezbylo, všechno jsem zase nacpal zpět a nic jsem nezničil.
: Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) Levap dne pon kvě 02, 2016 6:21 pm, celkem upraveno 1 x.
- MadCiapka
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob srp 29, 2015 10:45 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šimonovič
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Moje stíchlo po dvoch úpravách:
- nové zadné ložiská (brutálny rozdiel)
- nové letné gumy (oproti zimným starším/jetým tiež významný rozdiel)
Škoda, že to (zmenu hlučnosti) nemáš zmerané nejak exaktnejšie :(
- nové zadné ložiská (brutálny rozdiel)
- nové letné gumy (oproti zimným starším/jetým tiež významný rozdiel)
Škoda, že to (zmenu hlučnosti) nemáš zmerané nejak exaktnejšie :(
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ahoj. Asi mam problém s převodovku. Cca ve 120 jsem pri jizde s kopce dal neutrál a pak tam nesla dat petka. Pekne to chcelo pres zuby. Musim radit velmi pomalu, pak to jde ok.
Zda se ze i pri pomalejsich rychlostech to radi lip.
Už jste se s tom nekdo setkal? Co to muže byt za problem a jak asi drahy?
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Zda se ze i pri pomalejsich rychlostech to radi lip.
Už jste se s tom nekdo setkal? Co to muže byt za problem a jak asi drahy?
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
je to "normalni" ... při tehle rychlosti nemas co vyrazovat
jasne .. zere to min, chápu
nauc se před razenim prošlápnout plyn, pak spojka, zaradit, pujde to ...
ja to chtěl uhrat na vymenu synchronu na záruku, ale uz to neklaplo (nevim proc) a pak jsem se naucil tohle a chovalo se to porad stejne další desitky tkm , nez slo auto pryc ...
proste NAD tech 110 +- bylo třeba udelat tohle ...
jasne .. zere to min, chápu
nauc se před razenim prošlápnout plyn, pak spojka, zaradit, pujde to ...
ja to chtěl uhrat na vymenu synchronu na záruku, ale uz to neklaplo (nevim proc) a pak jsem se naucil tohle a chovalo se to porad stejne další desitky tkm , nez slo auto pryc ...
proste NAD tech 110 +- bylo třeba udelat tohle ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- MadCiapka
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob srp 29, 2015 10:45 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šimonovič
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Pri jazde z kopca je neutrál spotreba, rýchlosť je za 0... A zaradiť to bez rev-match nemôže ísť predsa...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Sent from my D5803 using Tapatalk
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Jj rozumím, akorat to driv nedelalo. Vubec.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
MadCiapka: bezne ano .. ALE
u imprezy 08 NE ..
u Lega 2.0R 121kW NE ...
(dalsi nemam vyzkoumane )
neutral z kopce kolem 0,5 - 1l/100km (podle rychlosti)
brzdeni motorem 2,5-5l/100km (podle otacek) ...
vyrazovanim s dojizdenim (krizovatkz, kopce) se da u danych modelu stahnout prumer na nadrz i o 1l/100km ...
Levap: proste to prislo a bude to delat porad. pomuze vymena synchronu, ale pokud to dela JEN pri razeni z neutral na 4, 5 ve "vyssich" rychlostech .. da se s tim v podstate bez omezeni zit...
u imprezy 08 NE ..
u Lega 2.0R 121kW NE ...
(dalsi nemam vyzkoumane )
neutral z kopce kolem 0,5 - 1l/100km (podle rychlosti)
brzdeni motorem 2,5-5l/100km (podle otacek) ...
vyrazovanim s dojizdenim (krizovatkz, kopce) se da u danych modelu stahnout prumer na nadrz i o 1l/100km ...
Levap: proste to prislo a bude to delat porad. pomuze vymena synchronu, ale pokud to dela JEN pri razeni z neutral na 4, 5 ve "vyssich" rychlostech .. da se s tim v podstate bez omezeni zit...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- MadCiapka
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob srp 29, 2015 10:45 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šimonovič
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Tak ja to schválne mrknem cez OBD nabudúce, keď bude príležitosť. Zaujímavé
Sent from my D5803 using Tapatalk
Sent from my D5803 using Tapatalk
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
já si myslím že by to mohla být i spojka...? zkus srovnat otáčky přidáním plynu a uvidíš jestli je to synchron.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
i když.. tím že srovnáš otáčky tak by mělo jít zařadit i bez spojky... tak nevím.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ahoj. Diky za komentáře.
Opravdu se to deje jen pri razeni 5 tky z volnobehu. 4ka tam jde dat v pohode a pokud predtim proslapnu plyn tak i ta 5tka tam jde dobre.
Standardni razeni nahoru pri jizde tj 3-4-5 je bez problemova.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Opravdu se to deje jen pri razeni 5 tky z volnobehu. 4ka tam jde dat v pohode a pokud predtim proslapnu plyn tak i ta 5tka tam jde dobre.
Standardni razeni nahoru pri jizde tj 3-4-5 je bez problemova.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já si teda nemyslím, že je to úplně normální, myslím, že to bude trochu opotřebovaný synchron. Ale není to žádná fatální závada, stačí si jen zvyknout lehce srovnat otáčky, když už je nutné vyřazovat do neutrálu. Osobně bych to přijal jako vlastnost a naučil se s tím pracovat. Určitě bych kvůli tomu nevyndaval převodovku. Jo, když by tam bez meziplynu nešla trojka, nebo dvojka, to by byl problém...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97