Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Super, díky za připomenutí, už jsem zámek na kapotě pár let nemazal, naposled co se podobně zasekl. Tak udělám preventivku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
No, on nemusí bejt ani zase tak moc namazanej, jako spíš čistej. Takže když se namaže nevhodným mazivem, tak se na něj dostane bordel a začne zatuhávat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Honzo neboj, většina lidí "maže" WDčkem, takže vlastně správně čistí a vše je v pořádku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já se nebojím. Jenom se pak někdo může divit, že maže maže a stejně se to zasekává zasekává.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Psal jsem ze je to namazany lehce. Striknul jsem tam nejdriv WDcko a pak to vyfoukal kompresorem... Muze bejt?
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Jo, ale teď to namaž něčím, co maže.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Diskuze na téma, že klasické WD není na mazání už tu před časem proběhla . Oni už vyrábí i modely co mažou, ale myslím, že o těch tu řeč není .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Mě samotnýho před časem překvapilo, že WD40 je portfolio asi 20 různých sprejů.
Já na univerzální použití doporučuju Loctite 5-way spray (8201).
Já na univerzální použití doporučuju Loctite 5-way spray (8201).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ty určitě i na nádobí používáš něco od Loctitu
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Copa nádobí, věřím, že má od nich i sprchovej gel
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Tak vzhledem k tomu, že Loctite patří pod Henkel, tak "od loctitu" používáme každej něco skoro na všechno.
Ale zrovna na to nádobí je lepší teda Jar (Procter & Gamble) než Pur (Henkel). A to i do myčky.
Ale zrovna na to nádobí je lepší teda Jar (Procter & Gamble) než Pur (Henkel). A to i do myčky.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Tak včerejší návštěva u Málka dopadla velice dobře, super jednání a můžu jen doporučit
Byli jsme domluvený že dorazím na třetí, měl jsem malonko zpoždění (zásek na D11 a pak ještě cestou dvakrát kroupy),
po příjezdu šlo auto hned do garáže a Málek mizí v jámě pod autem a okukuje původní vejfuk,
z pod auta se jen ozvalo hmm super kdo vám to tu předtím dělal - originální střed svařenej na jednu přírubu s polským zadním dílem
protože lilo jako blázen, tak jsem tam chvilku zevloval a poslouchal klení a zvuky flexy, ale po chvilce letěl vejfuk ven pak jsem se šel ztratit na 5hodin do okolních lesů
jak začal tvořit vždy zavolal co tam dáme: vlnovec, střední tlumič, zadní tlumič, koncovku
nakonec jsme z Tichošlápka verze 1.0 udělali Bručouna verze 3.0 ve spodním spektru otáček to duní, řve a prská od cca 3tisíc se to postupně uklidňuje, takže ani dálniční jízda není nijak rušivá
takže mě zas baví rozjezdy a řazení
Byli jsme domluvený že dorazím na třetí, měl jsem malonko zpoždění (zásek na D11 a pak ještě cestou dvakrát kroupy),
po příjezdu šlo auto hned do garáže a Málek mizí v jámě pod autem a okukuje původní vejfuk,
z pod auta se jen ozvalo hmm super kdo vám to tu předtím dělal - originální střed svařenej na jednu přírubu s polským zadním dílem
protože lilo jako blázen, tak jsem tam chvilku zevloval a poslouchal klení a zvuky flexy, ale po chvilce letěl vejfuk ven pak jsem se šel ztratit na 5hodin do okolních lesů
jak začal tvořit vždy zavolal co tam dáme: vlnovec, střední tlumič, zadní tlumič, koncovku
nakonec jsme z Tichošlápka verze 1.0 udělali Bručouna verze 3.0 ve spodním spektru otáček to duní, řve a prská od cca 3tisíc se to postupně uklidňuje, takže ani dálniční jízda není nijak rušivá
takže mě zas baví rozjezdy a řazení
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
To máš výfuk na míru aby duněl a prskal? Já měl od nich taky nerez a byl tichej.
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
no chtěl jsem něco lehce brumlavého začali jsme standartní verzí se všema rezonátorama a postupně vyhazovali nepotřebnej balast
u středu mi dal na výběr dvě provedení a to samé i u zadního dílu, koncovky mi nabízel tři typy
u středu mi dal na výběr dvě provedení a to samé i u zadního dílu, koncovky mi nabízel tři typy
Naposledy upravil(a) Ladaf dne pát kvě 21, 2021 1:40 pm, celkem upraveno 1 x.
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Nám taky SG brumlá
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat