Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
WRX 2006-2007 přehřívání motoru 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Příspěvky: 631
Bydliště: plzen
no, strasi me to porad vic a víc, hlavne 86000 najeto, to by me stvalo, s GT zadny okruh apod, jezdim sice rychleji ale ne nejak brutalne...a za spojku usetrim...ma to automat...a az a jestli se po...e i STi, tak to prodam a pujdu do snu ceskych ridicu - aspon podle reklamy - Hyunday i20

_________________
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010
Subaru Impreza WRX STI MY 2006


čtv črc 09, 2015 3:41 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4246
Bydliště: Opava
Marty: pta se na Lego .. ale GT ... 265k :)
takze WRXo ... :)

hele ... pokud nebere olej .. vymenis tesneni, udelas preventivne generalky hlav a bude jezdit vesele dal ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


čtv črc 09, 2015 8:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
Moje nebralo olej vůbec a stejně se toho dělalo mraky páč to bylo chytlé. Kromě výbrusu válců snad všechno. To se nedá odhadnout, dokud se to neotevře.
Marzi, kup alespoň i30 Turbo :)


Sent from my iPad

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


čtv črc 09, 2015 9:06 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4246
Bydliště: Opava
u me vypadalo vsechno v pohode (po sundani hlav) ... (pisty venku nebyly) .. a olej bere ...
jinak opravdu 100% spokojenost :)

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


čtv črc 09, 2015 9:09 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Příspěvky: 631
Bydliště: plzen
No, olej me bere taky, zalezi na stylu jizdy, rychla dalnice je nejhorsi, ale s mym najezdem bych to zatim neresil a doleval..,na vikend vytahnu STi a pak to zacnu resit..

_________________
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010
Subaru Impreza WRX STI MY 2006


čtv črc 09, 2015 10:46 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Marty73, jak jsi pokročil se zkoumáním? Toto téma mě velice zajímá jelikož mi mi réza už dvakrát vytlačila vodu do nádobky ale jen když jsem ji hnal co to šlo po okreskách. Zjistil jsem to až když podezřele dlouho běžela vrtule, chladič byl studený, teploměr ukazoval pod půlkou pole jako vždy ale vyrovnávací nádobka byla plná až přetékala. Po vychladnutí se zase voda vrátila do chladiče jen do nádoby na motoru jsem dolil jen trochu vody, sotva 3dcl. Mám Se taky bát že je těsnění pod hlavou špatné? U mě je ovšem rozdíl že je motor zhruba 6000 km po lehčí go co dělal původní majitel a začalo to až po doladění jedotky a lehkého navýšení výkonu na cca 250 koní.


ned říj 04, 2015 5:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4246
Bydliště: Opava
resil jsi vicka? mi to pomohlo ... STi vicko s vyssim tlakem ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


ned říj 04, 2015 7:28 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Podruhé mi to udělalo ted v pátek taže jsem toho moc nepozjistil každopádně na víčku na chladiči je pod japonským písmem napsáno 137kPa takže by to mělo být na větší tlak. V týdnu budu měnit termostat a čistit chladící systém protože tam mám pěkně rezavou vodu tak doufám že to pomůže.


ned říj 04, 2015 8:02 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
Jestli máš nějaké peníze k dobru, tak zkus ten PowerCool. Když už máš kapalinu venku. Měl by vyřešit problém.
Mě se auto od té doby nehřeje a netlakuje. Ale... já dal PowerCool při GO motoru, tak prostě nedokážu zodpovědně sdělit, jestli se mi přehřívání vyřešilo jen GO, nebo tomu pomohl PC.


Sent from iPhone

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


pon říj 05, 2015 8:50 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Já začnu termostatem a zatím vyčistím ten sajrajt z motoru a uvidíme.


pon říj 05, 2015 11:55 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2917
Bydliště: Tábor
Kubo určitě to nejdříve pořádně propláchni,vyčisti,dolej po té projed ohřej zkontroluj a šup do plných :drive: a poznáš jestli bude změna :826: .Držím palce :supeer:

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


pon říj 05, 2015 7:46 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: čtv dub 26, 2018 6:15 pm
Příspěvky: 1
Bydliště: Plzeň
Ahoj všem.

Před pár dny jsem řešil pod. problém ( Legacy 2.5GT ) letěl sem fakt kudlu a musel zastavit v uzavřeném pruhu na světlech, po chvilce mi vyletěla teplota a současně voda z exponz. nádoby, v klidu sem dojel domů cca 10km, nechal sem to vychladnout a dolil cca 3L vody. S autem sem pak jezdil jen v klidu pár Km po městě a objednal se do servisu Subaru Dobřany ( mohu všem z okolí jen doporučit !!! ). Bylo mi divné, že mám chladič a horní hadici do něj horkou a spodní vlažnou nebo až studenou, tak sem si říkal asi termostat, ale ve dvou servisech mi řekli, že termostat se u Suba nesere a že za 10let ho u nich nikdo nedělal - neměnil, že to bude nejspíš těsnění pod hlavama ( bylo ale dělané před cca 4 tis Km ) a světe div se, můj termostat byl celej zkroucenej a úplně zaseknutej, objednal sem originál termostat už dopředu než bylo volno v Dobřanech,bohužel šel z Japonska 3týdny, v Dobřenech pak proběhla jeho výměna a kontrola chladiče a kompet auta a zatím se to tváří že je vše v pořádku, tak doufám, že bude :-) Objednal sem preventivně i chladič a víčko,ale to se nakonec neměnilo, tak mam zásobu.. Třeba to někomu trošku pomůže,na youtu..com řeší termostat XXX lidí, tak to nebude asi až tak ojedinělá porucha, často se termostat neotevře dost a auto se prostě hřeje moc a může to pak odnést i to těsnění.. Ahoj všem Milan.


Přílohy:
2.jpg
2.jpg [ 287.06 KiB | Zobrazeno 554 krát ]
3.jpg
3.jpg [ 277.87 KiB | Zobrazeno 554 krát ]
sob kvě 26, 2018 11:33 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
Já jsem měnil tento ojediněle nefunkční díl už 3x :)

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


ned kvě 27, 2018 9:43 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron