WRX 2.0 versus WRX2,5

MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od MMira »

ale tak ano, jednou se stalo, ze jsem se dostal na nejakych 9,5/100, ale to 2/3 z vykonu zustalo abs nevyuzito. ale to je jina story
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Thanantos »

Tak já v principu nemám problém dostávat se dlouhodobě pod 11. Hodně s na tom podepisuje jízdní styl. V praze na Jižní spojce pokud není provoz tak se jede v naprosto ideálním režimu. 5 kvalt 70-90, na D1 jezdím kousek a tedy vůbec nemusím spěchat , rychlosti do 110. V tomto režimu se dá jezdit za 9l/100km takže když to několikrát do měsíce protáhnu na 100km výlety pod plynem , i tak se dostanu celkově pod 11.
Kdyby bylo víc volného času, byla by i vyšší spotřeba ;-)

Dlouhodobý průměr mám aktuálně 10,8 (měřeno za 8000km). Co ži smyslím, že je na 2,5 WRX s ecutek 2kou docela pěkné číslo. Jediné co stačí je nehonit to po dálnici rychle. Tím se ušetří tolik benzínu, že se nikde jinde nemusí člověk krotit a stejně ho to nesežere.
:811:
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od MMira »

to je pravda, dalnice je zabijak, specialne, kdyz cloveka nebavi jedit 130. mam ale zkusenost, ze WRX neprestava zrat ani pri castecnem zatizeni, lepe receno, spotreba se sice snizi, ale i tak je vysoka s ohledem na prumernou rychlost. rozhodne to proste neni motor (auto) na honeni super cisel ve spotrebe.

uvedu priklad - loni jsem musel prevezt M3 mezi Ol a Brnem a z jistych duvodu jsem nemohl jet rychleji jak 100. vysledna spotreba byla cca 8/100, coz je na 1.5t tezke, 340 konove auto supr vysledek.

totez letos s WRX, delano jako pokus, rychlost nepresahla 100. vysledek byl 9.2 dle tankovani.

clovek by to musel hodit ze skaly, pokud by to auto nemel tak rad :-)
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od ladis77 »

tak asi dalsi vyhoda 2.0, at jedu 130 nebo 160, nezvedne se mi spotreba o vic jak 1l. (mereno na cely nadrzi, z toho po dalnici rekneme cca 200km) treba to je ale jen dobre naladeny ::-DDD:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od mamut »

ladis77 píše:tak asi dalsi vyhoda 2.0, at jedu 130 nebo 160, nezvedne se mi spotreba o vic jak 1l. (mereno na cely nadrzi, z toho po dalnici rekneme cca 200km) treba to je ale jen dobre naladeny ::-DDD:
Je to tak... moje GT má hranici rapidního nárůstu spotřeby až nad 160km/h
Pokud pojedu do 160km/h ustálenou rychlostí, jedu do 10l/100km.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
Thanantos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 531
Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
Jméno a příjmení: Karel

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Thanantos »

co se týče spotřeby u turboboxerů tak většinou hraje z 50% roli převodovka a ze 40% jízdní styl. Třeba s Sti se dá přes ostřejší naladění jet na dálnici při stejné rychlosti za míň kvůli 6tému kvaltu. Jinak se to dá říct tak, že ani nezáleží tak na zátěži jako na otáčkách. V mém případě jízda po dálnici ustálenou 130tkou je s výsledkem cca 12l/100 - nějaké drobné plus/mínus. V těchto rychlostech to točí 3500ot. No a obdobný výsledek dává svižná jízda okrskami (lidskými rychlostmi ale místy pedál do podlahy) - tak řekněte sami..., kdo by za těchhle podmínke jezdil po dálnici ;-).
kdybych chtěl prohánět dálniční pašíky, koupil jsem si starší M3 nebo M5tku, ale koho by to bavilo. pár pěkných zatáček pod plným plynem s 4x4 záběrem když společnost dělá řvoucí boxer vydá za všechny kilometry autobahn dohromady :657:
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Gorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: pon zář 27, 2010 12:59 pm

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Gorn »

Jezis, jak ja vam ty vase spotreby zavidim... Kdyz sem to koupil (WRX 2002), tak sem s tim jezdil za 16 prumer, po vymene oleju v difech a prevodovce, lozisek a uprave od Ladise (ktera udelala zdaleka nejvic) uz jezdim jenom za 13. :) Proste katalyzator zral 3 litry na 100. ::-DDD:
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Marty73 »

Thanantos píše:...za míň kvůli 6tému kvaltu...ustálenou 130tkou...točí 3500ot.
S tím STI fakt nevím, protože to sice má 6 kvaltů, ale kratších a jinak poskládaných, takže při 130 to může třeba i žrát stejně. Nevím, nemám.
Překvapuje mne kolik ti točí při 130. To je o 200 ot víc než moje, což je zvláštní, protože jsem si myslel, že máme stejné převodovky.
Jinak magická hranice spotřeby je 4.000 ot, co mám vypozorováno.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Gorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: pon zář 27, 2010 12:59 pm

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Gorn »

Marty73 píše: S tím STI fakt nevím, protože to sice má 6 kvaltů, ale kratších a jinak poskládaných, takže při 130 to může třeba i žrát stejně. Nevím, nemám.
Překvapuje mne kolik ti točí při 130. To je o 200 ot víc než moje, což je zvláštní, protože jsem si myslel, že máme stejné převodovky.
Jinak magická hranice spotřeby je 4.000 ot, co mám vypozorováno.
Ja pri ustalene 130 taky tocim 3200-3300 (nevim presne jak mi premeruje tachometr) a to mam 5ti kvalt. A teda este k te zivotnosti, mam origo 2.0T a 162k kilometru a porad jezdi, dalo by se i na spotrebu, ale kdyz ja neumim jezdit pomalu... :3gears:
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od ladis77 »

tady mas nejakou novinku
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... jeto-22247
i kdyz k roku vyroby mi nesedi interier, ten by mel bejt az 2006, popr to je nejakej mezikus. kazdopadne vykonove parametry dostacujici :3gears:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
HAD
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1464
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
Bydliště: Liberec

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od HAD »

Hmm, díky za tip. Ty chceš mít mermomocí v klubu dvojče, že? :845:
Přesto, ty výkonový parametry se mi zdají až velký. Jestli by to nemělo mít už kovaný písty, aby to něco vydrželo... 260 koní už je nějaká síla. To je o 100 víc než má můj otík
HAD

Forester 2.0 XT AT, MY2014,
Obrázek
XV 2.0 iS e-boxer
Obrázek
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od ladis77 »

to je STi v serii ::-DD: takze podle me v pohode
ja bych to dle vseho mel mit taky - 265 osliku / 343 kroutaku
tady je teda kroutak 400, takze zase neco jinyho, no osobni profesionalni prohlidka by nezaskodila, vo tom zadna
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od Marty73 »

Výkonu bych se nebál, je to v bezpečném pásmu. Kovaný motor opravdu není třeba. Ono to na papíru vypadá děsivě, ale jakmile s tím budeš chvíli jezdit, tak si zvykneš a bude se ti to zdát jako normální auto. Ten interiér je opravdu 2006 - 2007, takže to bude asi rok 2005 konec roku. Jak píše ladis, mezikus. Nebo měněná celá palubka. Sedačky se mi zdají spíše 2005, ale to může být fotkou.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
UhnakXTi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 01, 2012 10:52 am

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od UhnakXTi »

co sa týka MT5 a MT6 ..umna to zmanemalo prepad mozno tak o 200rpm takze nic moc .. 5tka na MT6 je kratka ako predým na MT5 -4st. Co sa týka spotreby na dovolenke som najadli 2000km s rodinou a pnym kufrom ( jazda podla potreby a situácie zaidna eco rally) spotreba 10,5L - vela robi aj kvalitná mapa :-)
FXTi MT6 400PS
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: WRX 2.0 versus WRX2,5

Příspěvek od MMira »

UhnakXTi píše:spotreba 10,5L - vela robi aj kvalitná mapa :-)
a odstraneni katalyzatoru, ne.

presne tohle je den z duvodu, proc o nejake uprave ECU uvazuju. furt mam pocit, ze mam pod kapotou jen pojizdny prutokovy ohrivac na benzin a ne motor. i kdyz po vymene oleje v prevodovce a difu je to vyrazne lepsi.
ex Reza WRX 2,5 combi
Odpovědět

Zpět na „Impreza“