Ja kupoval Rezinu pred rokem a pul gl 85kw... Jestli se rozhodujes mezi gx a gt tak min. po roce se budes skrabat na hlave :839: :655: ze jsi gt nakoupil :686: Kdybych mel financ tak nevaham ani chvilku :657:hirsch píše:já bych ho měl spíš na ježdění do práce nebo tak podobně, ale miluju rally a rád si zablbnu, je to jedno proti druhýmu no
koupě prvního S U B A R U
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2217
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: koupě prvního S U B A R U
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: koupě prvního S U B A R U
tak to já koupim rovnou STI a bude, co
- Kubko19
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte lis 15, 2011 7:11 pm
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě prvního S U B A R U
Ahoj
Svagrik uvazuje nad upgradom vozoveho parku a padla mu do oka tato imprezka.
http://subaru-impreza-wagon.autobazar.e ... 94283.html
Ako sa vam pozdava? Hlavne ma zaujala info o specialnej edicii impezy a potom typ LPG, vie niekto kde sa to da servisovat?
Dakujem pekne
Svagrik uvazuje nad upgradom vozoveho parku a padla mu do oka tato imprezka.
http://subaru-impreza-wagon.autobazar.e ... 94283.html
Ako sa vam pozdava? Hlavne ma zaujala info o specialnej edicii impezy a potom typ LPG, vie niekto kde sa to da servisovat?
Dakujem pekne
Subaru Forester, 2.0 MT, MY 2006, kryt od Kofilku
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: koupě prvního S U B A R U
Kubko19: Inzerát vyzerá celkom pekne, ale v tomto konkrétnom prípade by som asi najprv požiadal o VIN. Impreza Outback je totiž podľa mojich informácií čisto americký model, navyše so zobrazenou maskou maximálne MY2005. Tomu ale nezodpovedá v amerike nepoužívaný atmosférický dvojliter a budíky v metrických jednotkách. Takže by som sa zaujímal, čo je to za exota a kde k nemu zoženiem náhradné diely.
Alebo ma niekto poučte v genealógii modelov Impreza
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Alebo ma niekto poučte v genealógii modelov Impreza
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: koupě prvního S U B A R U
Tak rozhodne to neni rok 2006, ale nevadi. Amerika to opravdu neni, dvoulitr SOHC s 92kW, manualem a redukci se tam ani snad nevozila. Rekl bych, ze si nekdo na ebay koupil plastovy dily z americkyho Outbacka a nalepil je na auto nebo se nekde edice sport Imprezy delala (treba pro CH trh).
K LPG, over si ve svem okoli, kdo tento konkretni system servisuje. Jo a 70 litru nadrz ma tu nevyhodu, ze zveda podlahu kufru, takze neni uplne rovna, jak je taky videt na fotkach. Dobry je umisteni napousteciho ventilu, nikdo nepozna, ze je auto na plyn.
K LPG, over si ve svem okoli, kdo tento konkretni system servisuje. Jo a 70 litru nadrz ma tu nevyhodu, ze zveda podlahu kufru, takze neni uplne rovna, jak je taky videt na fotkach. Dobry je umisteni napousteciho ventilu, nikdo nepozna, ze je auto na plyn.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: koupě prvního S U B A R U
Impreza Outback se prodávala i v Německu - ale těch aut lítá hodně málo, protože krom dvoubarevného lakování a nápisu buď Impreza Sports nebo Outback - to nemá nic extra - snad ani světlá výška není zvedlá.... v americe se to prodávalo is dvouapůllitrem, ale v Evropě jen s dvoulitrem - tedy jestli se nepletu...
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Re: koupě prvního S U B A R U
Dá sa to jednoducho rozoznať US od EU. US verzia má vždy 2.5i to na prvý pohlad nemusí byť jasné , ale vždy bude mať v motorovej časti iba jeden štítok na strane vodiča, EU verzia bude mať štítky dva - aj na strane spolujazdca. Pod kapotu síce nevidíme, ale další rozoznávací znak sú zadné brzdy, kedy EU aj US "social edition" majú vzadu bubnové brzdy, pre EU je to 1.6i pre US 2.5i. Toto má vzadu kotúče, čiže je to klasika EU 2.0i 92kW, vymeniť je síce možné všetko, ale neviem či by sa to niekomu chcelo, za dalšie US verzia by mala s vysokou pravdepodobnosťou automat
S tým jedným štítkom to plati pre všetky US modely SUBARU od Imprezy cez Forester po Legacy / Outback
S tým jedným štítkom to plati pre všetky US modely SUBARU od Imprezy cez Forester po Legacy / Outback
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- Kubko19
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte lis 15, 2011 7:11 pm
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě prvního S U B A R U
Dakujem pekne za info
Subaru Forester, 2.0 MT, MY 2006, kryt od Kofilku
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte črc 24, 2012 10:16 pm
- Jméno a příjmení: Martin Urban
- Bydliště: Praha-Západ
Re: koupě prvního S U B A R U
Nazdarek ve spolek,
kolega kouka na Subaru Imprezu , stoji v Kladne a pta se, jestli nekdo nezna to auto?
http://www.tipcars.com/subaru-impreza/2 ... 43885.html
:diky:
kolega kouka na Subaru Imprezu , stoji v Kladne a pta se, jestli nekdo nezna to auto?
http://www.tipcars.com/subaru-impreza/2 ... 43885.html
:diky:
Ne u semaforu ale v zatáčce se potkáme
Subaru Forester, MY 2008 manuál s rozmazleným moturkem
Subaru Forester, MY 2008 manuál s rozmazleným moturkem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: koupě prvního S U B A R U
maur píše:Nazdarek ve spolek,
kolega kouka na Subaru Imprezu , stoji v Kladne a pta se, jestli nekdo nezna to auto?
http://www.tipcars.com/subaru-impreza/2 ... 43885.html
:diky:
Dotaž se zde:
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 3&start=15
Hned 1. link, tak napiš kolegovi SZ a budeš vědět hned.
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě prvního S U B A R U
::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: Jak dokonale a přesně shrnuto!!! Já žasnu a tleskám :pr: . Já si koupil Legacy v automatu, protože jsem měl předtím Pajero taky AT a tam to bylo ideální, terén lepší než manuál a na cestě se s Micínou prostě závodit nedalo. Sedl jsem do Legacy (taky gen.3 a 2.5) a auto super, naučilo mě držet volant, jet rychle, řešit nedotáčivost, vyvolat přetáčivost, taky vnímat hmotnost auta a jeho balanc atd....tango píše:Hlavně, problém je v tom, že první extáze je, když jedeš na sněhu prostě super, pak najdeš jak jezdit ještě rychlejš, ale autí to stále zvláda na jedničku, dojdeš pak k tomu, že motor je největší slabina, páč už to nejde jak chceš :850: , pak budeš mít turbínu jako minimum a pak když na to začneš hamovat, tak brzdy budou stát za :zachod: , takže to min. přezuješ na brzdy z WRX, pokud budeš chtít víc, tak z STI, ale to pak přináší problém ve větším ráfku, což ti pak přestane vadit, protože to bude líp držet.Jenže ještě přední a zadní stabiky s větším průměrem + ještě vzpěry a jiný silentblocky. Na konec zjistíš, že by bylo dost navylepšování, ale kašleš na to, páč chceš mít jen trošku seriový vůz, tak začneš kupovat laděný lauf. Takže jdi do turbíny to je fakt minimu, věř mi mám Otíka 2,5 AT už 3.roky a je to fakt lenoch :6066: Pak už si řekneš jestli investuješ do brz třeba jen desky Feroda 2500 nebo lepší, kotouče atd. Pokud budeš vůbec blázen, což u toho to aute je to otázka času, tak stejně dopadneš tak, že před barákem bude STI, nejlíp 99 STI RA , pokud budeš chtít novější, tak 2008, ale nejradši 2011 sedan STI :657: Bohužel tak to prostě je ::-DDD:
Nicméně první zádrhel je že začne chybět spojka, protože někdy, tedy spíše často je ten meziplyn do dvojky zařazené na pevno k nezaplacení. Potom přijdou blbiny na sněhu atd, atd, atd. Furt ti vadí, že to auto ne poslouchá nemůžeš striktně rozhodnout co a kdy tam bude zařazeno.
No a pak začne chybět výkon a další, přesně jak je popsáno. S RA by určitě souhlasil Jerry!
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: koupě prvního S U B A R U
Krásně to napsali kluci. Je to tak. vždycky záleží na tom co od auta chceš. Ale pokud máš v plánu kupovat subaru i z jiného důvodu než "bezpečné 4x4x pro manželku", tak skutečně neváhej a kup turbínu. Pokud potřebuješ něco většího tak v lesnikovi, ale impreza taky leccos odveze:-)
se spotřebou se musí počítat. plyn teoreticky jde, ale záleží na nájezdu zda se ti vrátí ta investice do plynu.
Já jsem třeba svou wrx koupil jako zábavné auto pro všechny situace, a když jsem se s ní něco naučil, začalo to... brzdy, stabilizátory, antilift, výfuk, odladění... no a jak to skončilo? do garáže přibylo Sti typeR 2000...
čili ve zkratce.. pokud chceš subaru jen jako dopravní prostředek, koukej na cenu a stav. Pokud chceš subaru jako auto které přináší radost z jízdy, koukej po nejvyšším modelu z řady. (Sti pro imprezu,H6 pro outback, a turbínu pro lesníka )
se spotřebou se musí počítat. plyn teoreticky jde, ale záleží na nájezdu zda se ti vrátí ta investice do plynu.
Já jsem třeba svou wrx koupil jako zábavné auto pro všechny situace, a když jsem se s ní něco naučil, začalo to... brzdy, stabilizátory, antilift, výfuk, odladění... no a jak to skončilo? do garáže přibylo Sti typeR 2000...
čili ve zkratce.. pokud chceš subaru jen jako dopravní prostředek, koukej na cenu a stav. Pokud chceš subaru jako auto které přináší radost z jízdy, koukej po nejvyšším modelu z řady. (Sti pro imprezu,H6 pro outback, a turbínu pro lesníka )
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: koupě prvního S U B A R U
No sice jsem to napsal hezky,ale Ja jsem prelez na Toyotu v dieslu no ale stejně turbína je turbína a ten kopanec do zad je k nezaplacení. RA je sen, nebo R206 Ja jsem musel řešit velký roční nájezd a nafta Bohuzel je ekonomičtější. No ale aby jsme se vrátili k tématu, tak si rekni na co to chces a z toho vycházející! Jak jednou psal třeba tady jeden mnel turbínu rezu, pak chtěl rodinný vůz, ale 2.5 je výkonové na h...... Tak koupil Forestika v turbo a může do terénu a ještě prohánět ochcavky
Odesláno z mého HUAWEI G700-U20 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HUAWEI G700-U20 pomocí Tapatalk
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: koupě prvního S U B A R U
Tento model mám já. Přesný název je SUBARU Impreza Outback Sport. Je to limitovaná série, které se prodávala v záp.Evropě, hlavně v Německu, ale také v Rusku. Od Imprezy "obyč" se liší pouze barvou a ani světla výška není vyšší. Je to prostě Impreza v pro ní netradiční barvě, která se mně osobně líbí . V USA se prodávala s obsahem 2,5 a v Evropě 2.0. Výroba probíhala v roce 2004 a 2005...Tady v CR tento model máme asi jen 2 lidi...Ten druhý má tu americkou verzi...ozawasan píše:Impreza Outback se prodávala i v Německu - ale těch aut lítá hodně málo, protože krom dvoubarevného lakování a nápisu buď Impreza Sports nebo Outback - to nemá nic extra - snad ani světlá výška není zvedlá.... v americe se to prodávalo is dvouapůllitrem, ale v Evropě jen s dvoulitrem - tedy jestli se nepletu...
Toto auto je moje druhé Subaru, první byla Justy. Proč Subaru? Já to ani nedokážu odpovědět či přesně podat jako kluci výše . Obecně, japonci a auta = špička v autoprůmyslu a je jedno zda je to Daihatsu, Toyota, Mazda či naše závislost v plejádách... Subaru má oproti těm jiným přeci v sobě něco ještě krapet jiného...Jízda se Subaru je tak trochu moc pěkný "koncert", který se dobře diriguje i tam kde většina aut nestačí...To, že interiér není "in" mně nesíří...to všechno přebíjí vlastnosti jako spolehlivost, poctivost výroby, jízdní vlastnosti na sněhu a nebo krizových situacích... Co mně začíná chybět je ten výkon ::-DDD: , dvoulitr se mně zdál v době koupi akorát, ale po roce...
Já bych si v réze dokázal představit i třílitr kdyby se tam dával :D. Člověk si navykne na výkon a chtěl by víc tomu pořádně dupnout na krk.
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
- Jenda080
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte říj 29, 2013 5:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Michal
- Bydliště: Prague
Re: koupě prvního S U B A R U
Zdravim Vas mam dotaz jestli nekdo ma nejake info ohledne tohohle auta.
http://www.sbazar.cz/nd.ford/detail/544 ... 0-ps-zdvih
A jestli by se nasel nekdo ochotny(za uplatu) kdo by se me spolu semnou na to zajel podivat preci jen nacteno a nazkoumano o subaru mam dost ale praxe je praxe.
Diky :pr:
http://www.sbazar.cz/nd.ford/detail/544 ... 0-ps-zdvih
A jestli by se nasel nekdo ochotny(za uplatu) kdo by se me spolu semnou na to zajel podivat preci jen nacteno a nazkoumano o subaru mam dost ale praxe je praxe.
Diky :pr: