Aktuální srazy

 
 Od Do
 Obrázek srazu

 
 Od Do
 Obrázek srazu

 
 Od Do
 Obrázek srazu

Spřátelené weby










Banner

DRIVING ACADEMY

Subaru Dobřany

Subaru Fan Club: Subaru History

Vyhledávání v tomto tématu:   
[ Jít na úvodní stránku | Vybrat nové téma ]

Vlastním zkoumáním, diagnostikou i sbíráním informací v širém světě jsme dali dohromady znalosti, s nimiž usnadníte život svému motoru a snížíte riziko selhání drahých dílů. Moderní diesel už je tak složitý, že ho používat jako spotřební zboží bez vlivu na životnost dost dobře nejde.


  Komentáře (21)
Autor : catana - 19.09/ 2012  
Marty73 nám odeslal(a) následující článek:

250px_2002_03_Subaru_WRX_sedan.jpgHistorie modelu Impreza byla výstižně popsána v již publikovaném článku. Jak je to ale s historií jejich nejsilnějších verzí WRX a WRX STI do roku 2007?

Prakticky rozlišujeme dva základní druhy podvozku (chassis) Imprezy. Jsou to GC šasi pro modelové roky 1992 - 2000 a GD šasi pro modelové roky 2001 - 2007. Pro šasi GC rozeznáváme 6 karosářských verzí WRX. Všechny WRX vozy v tomhle období mají VIN kód začínající GC8 a pak pokračující písmeny A až G podle roku výroby. Pro šasi GD jsou to 4 zásadní karosářské verze a VIN začínající GDA pro sedan a GGA pro kombi. Dále následuje písmeno A až G, kde G je poslední verze 2007. 


  Komentáře (23)
Autor : VDC - 04.02/ 2011  
93combi.jpgV roce 2007 napsal Als hezký článek o historii modelu Impreza. Tehdy právě končila druhá generace tohoto modelu a současný model Imprezy byl s rozpaky přijatou novinkou. Určitě stojí za to si tehnle skvěle napsaný a hlavně důležitá historická fakta shrnující článek připomenout...



První Impreza sjela z výrobního pásu na sklonku roku1992. Z počátku nesklidila žádný převratný úspěch a ranné ročníky jsou poměrně vzácné.Subaru ve světě mělo pověst laciného auta do hor a o jeho kvalitách věděla jen hrstka zasvěcenců...

  Komentáře (22)
Autor : VDC - 16.11/ 2010  
MISTRI nám odeslal(a) následující článek: 1_10_2009_15_10_11_1_13864_1087_f3809d16f6_jpg_MISTRI.jpgČau rodino. Před 4 lety jsem se rozhodoval o koupi nového auta a Forester XT naprosto přesně splňoval mé představy o všestranném autě. Tedy svižné svezení a když budu potřebovat přejet přes brázdu, tak nebudu hrnout břichem a navíc malý stěhovák není k zahození. Třešničkou na dortu pak byly všemožné recenze o nejmíň poruchovém autě a vyhlášeným motorem roku ve své kubatuře. Další příjemné překvapení bylo, když jsem vyjel na cestu a začal jsem zjišťovat, že subaristi jsou srdcaři a jedna velká rodina, protože téměř všichni jsme si mávli, nebo blikli.ČO BOLO, TO BOLO!
  Komentáře (19)
Autor : VDC - 08.11/ 2010  
Anonymous nám odeslal(a) následující článek: Nakajima Aircraft1917-1.jpgPočátky Subaru se datují až k počátku dvacátého století. 10. prosince roku 1917 založil Chikohei Nakajima v japonském městečku Ota laboratoře pro letecké konstrukce. O něco později vzniká z těchto laboratoří společnost Nakajima Aircraft, která se prosazuje v leteckém odvětví a dodává motory pro japonské vojenské letouny. Po ukončení druhé světové války se rozpadá obrovská finanční skupina Zaibatsu, jejíž součástí je i Nakajima Aircraft . Se změnou výrobního programu pro civilní účely se mění i název firmy na Fuji Sangyo. Přesto se na nátlak americké diplomacie společnost rozmělňuje na dvanáct malých. V těchto letech se v produkci firem objevuje první japonský scooter Rabit, nebo první autobus s motorem vzadu. Fuji však svůj boj nevzdává a 15.6 1953 se jí daří opět sloučit šest firem a vzniká tak Fuji Heavy Industries (FHI) což je mateřský koncern japonské automobilky Subaru. Zde se dá také vystopovat proč je ve znaku šest hvězdiček v oválu. Je to šest viditelných hvězd souhvězdí Plejád což symbolicky v překladu znamená spojení.


zdroj: Subaru Dobřany

  Komentáře (10)
Autor : VDC - 15.11/ 2009  

58.jpg

První generace:

Píše se rok 1989,u nás se objevuje "moderní" Škodovka s označením Favorit a Japonské Subaru uvádí na trh novou řadu vozů střední třídy, nazvanou Legacy. Tato vlajková loď představovala mnoho technických zajímavostí uvedených do sériové výroby a výbava vozu v té době byla obvyklá u modelů o dvě třídy výš. Samozřejmostí byly elektricky ovládaná okna, zrcátka i šíbr, výškově stavitelný volant a sedadlo řidiče a také Hill-holder pro snadné rozjíždění do kopce...

zdroj: Subaru-Als

  Komentáře (6)
Autor : subaru - 28.09/ 2009  

Tento článek popisuje základní fakta o vzniku a historii vývoje auta značky SUBARU.

Historie japonské automobilky Subaru sahá až do roku 1917, kdy byly založeny letecké laboratoře - předchůdce dnešní společnosti, která dnes kromě letecké techniky a automobilů vyrábí železniční kolejová vozidla, autobusy a průmyslové výrobky. Právě úzké spojení automobilové a letecké techniky se odráží na kvalitě všech výrobků Subaru. Dokonce všichni nastupující inženýři mají ve své nástupní praxi zahrnutou práci v letecké sekci. Tím si Subaru zajišťuje dostatečně kvalitní potenciál z nastupující generace odborníků a pro mladé Japonce je velikou ctí možnost nastoupit právě k Subaru. Subaru je prvním a zároveň největším výrobcem osobních aut s pohonem všech kol na světě.


  Komentáře (20)
Autor : Rudolfo - 22.09/ 2009  
Vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright © 2008-2009.

© 2005 UNITED-NUKE Powered Site.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.13 sekund