Subaru fan club, události roku 2011

Autor: VDC    Téma: Subaru News

2011_03_12__10_16_47.JPGKlub příznivců vozů Subaru v uplynulém roce rozhodně nezahálel. Společnými silami jsme uspořádali více než 15 akcí počínaje malými srazy rodinného charakteru a konče organizačně složitou rallye na zavřené silnici v libereckém Záskalí. Subaru Fan Club se tak stal v roce 2011 nejaktivnějším Subaru klubem v České republice.Zastavme se na chvíli a připomeňme si ty nejdůležitější události, ať už formou několika fotografií nebo krátkého textu. Účastníkům se vybaví radostné momenty zdolávání offroad polygonu, vyhýbání se vodotryskům na kurzu bezpečné jízdy a nebo stahování cenných sekund na časomíře při závodech do vrchu. Nesmíme přitom zapomenout, že všechny akce byly přístupné nejenom členům klubu, ale komukoliv s diagnózou Subaru, tedy i třeba jen registrovaným členům našeho fóra. 2011_03_12__11_49_26.JPG
Jarní klubový sraz Hynčice

Každoroční velký sraz Subaru Fan Clubu ve východní části republiky. Postupně odtávající sníh byl přímo lákadlem Foresterů a Outbacků, takže na pronajaté louce se to přímo hemžilo zájemci o vyzkoušení trvalého pohonu všech kol. Pravda, i možnosti Subaru jsou limitované, takže o zapadlé vozy rozhodně nebyla nouze. Přestože rozoraná louka není tím pravým místem pro Imprezu, Subaru Opava zde ukázalo, že není problémem ani pro nové STi sedan.


Jarní Orlické hory2011_05_22__10_51_25.JPG

Organizačně koncipováno jako každoroční minisraz, kde Quickly provádí krásami východních Čech a v koloně Subaru se projíždí zhruba 100 km trasou. Letos vedla přes řadu rozhleden a nádhernou přehradu Les Království. Přestože šlo zejména o jezdící akci, užili si i rodinní příslušníci účastníků, kteří mohli obdivovat krásy výhledu do kraje ze Zvičiny i vojenské muzeum u Chlumu.
 





2011_06_20_11_26_59_2.jpgKurz sportovní jízdy Most

Řidičské schopnosti jsou pro rychlou a bezpečnou jízdu daleko důležitější než výkonné motory, proto catana uspořádal na polygonu Most kurz sportovní jízdy, kde jsme si mohli zdokonalit své schopnosti v krocení svých Subaru. Po řadě tréninků na asfaltových plochách došlo i na ježdění na samotném polygonu, kde díky exkluzivnímu pronájmu jsme si to mohli parádně užít. Díky nízkému počtu jezdících aut bylo na trénink hodně prostoru a spousta únikových zón.




2011_09_10__10_11_08.JPGLetní klubový sraz Kříše

Velký letní sraz na západě Čech začal prohlídkou plzeňského pivovaru, odkud jsme se pak společně přesunuli do hlavního tábořiště, kde už byl připravený bohatý catering a večerní program. Ráno se rozdali navigační mapky a cílem bylo najít hlavní místo konání, autokrosovou trať prostřednictvím jedné z nabízených cest. Převážná část účastníků zvolila romantickou variantu cesty využívající služeb ručně píchaného přívozu, což byl bezesporu zážitek nejen pro převozníka, tolik aut pohromadě tu obvykle nemá, ale i pro zúčastněné. Zejména majitelům vozů s nižším podvozkem se ještě teď orosí čelo při vzpomínce na nájezdovou rampu. Ale stálo to za to. Na samotné autokrosové trati už bylo nachystáno několik sjezdovek na offroadové ježdění a louka pro vyřádění se na kluzkém povrchu.



img0675n.jpgZávody do vrchu Záskalí

Největší akce svého druhu, za níž patří největší dík Tangovi. Uzavřená veřejná silnice v místech konání závodů do vrchu, profesionální časomíra i stánky s občerstvením. Zkrátka všechny předpoklady pro plnohodnotné závody. Přijelo na 70 aut, z nichž převážná většina byly Subaru. Cílem bylo co nejrychleji projet určený úsek v jedné ze tří kategorií - turbo motory, atmosférické motory a závodní speciály. Ranní namrzlá vozovka udělala své. Akce se bohužel neobešla bez několika karambolů, ale naštěstí všechno dobře dopadlo a odnesly to jenom plechy. Kdo nechtěl závodit, mohl se vydat na nedaleký offroad polygon, kde se dalo dosytnosti užít terénních vlastností Subaru. Zejména v pozdějších hodinách, kdy se zmrzlá zem proměnila v klouzavé bláto to už vyžadovalo notnou dávku zkušeností pro zdolání všech částí areálu.


Škola smyku2011_11_19__10_46_27_001.JPG

Klouzající silnice vyžadují určitou dávku řidičských zkušeností pro předcházení a zvládnutí kritických okamžiků. V bezpečí jihlavského polygonu jsme trénovali potřebné dovednosti na kyvné desce, mezi vodotrysky i kluzné zatáčce. Krom toho zde byla velká asfaltová plocha na vylepšování zručnosti, takže nechyběl slalom pozadu, otáčení v úzkém prostoru i jízda zručnosti na čas. Zároveň jsme si vyzkoušeli, jak malý rozdíl rychlosti (např. 1 km/h) může být tím rozhodujícím pro zastavení před překážkou nebo zvládnutí překážkové dráhy.
Výběr fotek najdete zde

Autor: VDC
 

Související odkazy

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 3

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti


Re: Subaru fan club, události roku 2011 (Hodnocení: 1)
Od: Greenbull (ales.kohl@volny.cz) - Čtvrtek, 02.02. 2012 - 03:20:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
S tvrzením,že ste nejaktivnější klub bych si dovolil nesouhlasit,
nejaktivnější klub je SudetySubaruZduňof,vzhledem k třem uskutečněným akcím a počtu členů vás procentuelně mnohonásobně převyšujeme.
Vemte prosím tuto připomínku f potaz a uveďte fše na pravou míru.
Za Sudety Subaru Zduňof prezident Greenbull
Re: Subaru fan club, události roku 2011 (Hodnocení: 1)
Od: HonzaCZ (honza.solc@gmail.com) - Sobota, 04.02. 2012 - 14:14:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jak souvisí míra aktivnosti s počtem členů? Když si založim vlastní Subaru klub a každou cestu do práce prohlásím za sraz, tak budu nejaktivnější klub? Trošku nesmysl, ne?
Re: Subaru fan club, události roku 2011 (Hodnocení: 1)
Od: Greenbull (ales.kohl@volny.cz) - Neděle, 05.02. 2012 - 19:00:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kolik musí bejt těch aut co jedou ráno do práce aby se to mohlo považovat za sraz,6 stačí?
Re: Subaru fan club, události roku 2011 (Hodnocení: 1)
Od: catana (catana@seznam.cz) - Úterý, 14.02. 2012 - 17:08:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vtipné :o))) Až si na tu cestu do práce zavřete vlastní silnici, vezmete si profi časomíru a dáte si to na čas... tak to začneme považovat za akci.
Vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright © 2008-2009.

© 2005 UNITED-NUKE Powered Site.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 1.45 sekund