4 roky se SUBARU a bilance 150 000 km

Autor: VDC    Téma: Subaru History

1_10_2009_15_10_11_1_13864_1087_f3809d16f6_jpg_MISTRI.jpgČau rodino. Před 4 lety jsem se rozhodoval o koupi nového auta a Forester XT naprosto přesně splňoval mé představy o všestranném autě. Tedy svižné svezení a když budu potřebovat přejet přes brázdu, tak nebudu hrnout břichem a navíc malý stěhovák není k zahození. Třešničkou na dortu pak byly všemožné recenze o nejmíň poruchovém autě a vyhlášeným motorem roku ve své kubatuře. Další příjemné překvapení bylo, když jsem vyjel na cestu a začal jsem zjišťovat, že subaristi jsou srdcaři a jedna velká rodina, protože téměř všichni jsme si mávli, nebo blikli.ČO BOLO, TO BOLO!

S přibývajícími km přišla drobná překvapení, aneb závady, které bych rozhodně nečekal. 75tis - synchrony na 3 kvaltu, 105 - diferák( Doro ví své- vyloženě poddimenzovaná záležitost), 135-synchrony  na3+4, 140 - zadní tlumič nivelák (podivné, jeden 85%, druhý 15%), 145-katalyzátor, 150- snímač ABS jednoho kola. Perlička je uvolněný kožený věnec na volantu, takže se mírně pohybuje, ale zatím neprotáčí - dá se s tím žít. Co se týká spotřeby motorového oleje,mám trošku pocit, jestli to náhodou není dvoutakt. Do trabanta jsem to musel míchat přímo do benzínu, japonci už to maj vymakaný bere si to samo. Trochu mě uklidnila tabulková hodnota, která říká něco o 0,5 l /1000km takže jsem v normě.

Tož kurňa nevím, esli ti kluci na východě kdesi nezrobili chybu. Zajímavým srovnáním je pro mně jiný vuzek z východu - Hyundai H-1, který jsem koupil o půl roku později.  Má už nakuláno 175 000km, střídají se mi na něm 3 šoféři a nedělám si iluze, že ho nějak šetří. Jediná porucha byla výměna snímače plynového pedálu a spotřeba oleje je 0,5 l od výměny do výměny (labutí píseň).
A na cestě? No rosteme kvadratickou řadou. Jak dorazil dehet, po kterém zaplesalo srdce TDI národa a hatch. impreza už si připadám při mávání jak kdysi na 1. mája. Bohužel většinou bez odezvy, jak by ta partyja seděla kdesik na trybuně a ni v autě.

Dokonce blikat a mávat může být i rizikové.  Tuhle jsem zakotvil na benzince vedle stříbrného forýska s tmavými okny, za kterými jakýs pohyb. Mávnu, usměju se. Z auta vyskočil hošan jak papírový čert a hned do mně: Děláš mi do staré vole? Vzhledem k tomu, že jsem seděl v již zmiňovaném hyundai, tak mé vysvětlení, že subaristi se zdraví nevypadalo moc věrohodně. Zdravím tímto tu olomouckou hezkou p. za volantem. Tak nevím, jestli to subo nevyměním. A za co? No jedině za SUBARU!!!!!! 
Protože když to jede, tak to fakt stojí za to! A na druhé straně těch srdcařů ještě fakt kupa zůstala.

Tak čau ! Martin  



Autor: VDC
 

Související odkazy

· Více o tématu Subaru History
· Další články od autora VDC


Nejčtenější článek na téma Subaru History:
SUBARU DIESEL, jak s ním žít

Hodnocení článku

Průměrné hodnocení: 4.11
Účastníků: 9

Velmi dobré

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti


Re: 4 roky se SUBARU a bilance 150 000 km (Hodnocení: 1)
Od: Doro (doro01@seznam.cz) - Pondělí, 08.11. 2010 - 21:46:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pěkně sepsáno =)))

U mě byl problém deferáku v konstrukci či technologii výroby - prostě se rozšroubovalo v soukolí a vysypaly šrouby - normálně by to stačilo jen dohánout, ale včas.... jde o motor 2.0 ....fakt zmetky dily

Synchrony jsou možná i věcí oleje a intervalu výměny - u imprezy mi nastaly problémy až po výměně oleje, u forestříka sem problém nezpozoroval

Jedno čidlo ABS mám taky KO, ale nemožu si vzpomenout, které z předních to je...

Zadní tlumiče, jak sem správě pochopil, sou spíše věcí náhody a štěstí na dobrý kus =)))))))))
Jejich životnost ale je kolem oněch uvedených km

ale přesto šecko....forester forever
Re: 4 roky se SUBARU a bilance 150 000 km (Hodnocení: 1)
Od: unbreakable (kostyukovych@gmail.com) - Úterý, 09.11. 2010 - 14:02:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Forester STI předse se vyraběl jenom pro japonský trh...řekněte nam něco o verze STI? je to twin turbo?

Re: 4 roky se SUBARU a bilance 150 000 km (Hodnocení: 1)
Od: alf3003 (alf3003@seznam.cz) - Sobota, 23.06. 2012 - 21:12:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.zana.cz
Buď rád,že jsi neměl VW das auto (na hov..)TouranTDi. Najel jsem za 8 let 122000 km a v servise jsem byl s různými závadami 42x!!! Měnili mi 15x přední sedadlo, protože vrzalo jak stará skříň, 5x zámek pátých dveří, 2x mechanismus předních oken, vrtali se v motoru, pos. se centrál, hřály se brzdy, odešly motortky seřizování světel, občas nešla zařadit trojka (zákon schválnosti, že vždy při předjíždění), objevily se puchýře na laku, zlomil se šroub držící lyžinu, pokazil se mechanismus nasazování tažnýho,atd.atd a nakonec se mi v autě málem zabil syn, když mu před křižovatkou odešly brzdya on ji vzpříčený o brzdový pedál projel!!! Podotýkám, že auto jsem kupoval nové a většinou jsem řídil já.Už nikdy si nekoupím supršmejda od Volkswagenu!!! Mám druhý Subaru Outback a pochopil jsem význam slova automobil. Bruno
Vytvořil Webdesign Dra-Go Copyright © 2008-2009.

© 2005 UNITED-NUKE Powered Site.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.36 sekund