OZP píše:Yellowstuff má teda zajímavé vlastnosti. Pavle, ty je mas na DBA kotoucich? Asi je příště zkusím.
YellowStuffy jezdil hamoun, ale nevím na jakejch kotoučích.
Já mám Godspeed Grooved discs a EBC Oragestuff pads. A vepředu teda už druhý desky na stejný kotouče.
Subaru Impreza WRXSTi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Subaru4ever píše:Tenhle graf znám moc dobře, ale poté co jsem pročetl úplně všechna vlákna o brzdách na SFC, se mi zdá, že realita a tenhle graf jsou od sebe poněkud vzdálené. Vícekrát tu zaznělo, že Red a Yellow prostě musí být alespoň trochu zahřáté, aby brzdily
Ještě jsem kdysi viděl jednu tabulku, kde byly porovnávaný brzdný účinky jednotlivých "barev" nějakým číselným koeficientem v závislosti na teplotě. To napovědělo ještě víc o vlastnostech.
Zatím ji marně hledám ..
Subaru Impreza WRXSTi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Tak jsem si to spočítal, a bylo by to za naprosto lidových 20.000 Kč (bez nových hadic) :670: ... to je dohromady mých současných 5 celých měsíčních "platů" ::-DDD:
Jdu hledat prasátko :690: ... resp. nějakou pořádnou práci :811:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Bych měl mít podle tý druhý tabulky minimálně yellow stuff. U nich je problém, že dost obíraj kotouče. Jinak já jsem s green stuff docela spokojenej, ale je fakt, že faceliftovaný třílitr má standardně větší kotouče (316x30). Uvažoval jsem o red stuffech na začátku. Zatím nemám moc srovnání. Greeny jsou fajn, uměj za to rozhodně dost vzít. Čeká mě výměna, tak to bude zase rozhodování... green stuff x red stuff... :655:
Subaru4ever: Na pancéřovaný hadice se koukni třeba na http://ebay.co.uk . Určitě narazíš na dodavatele přímo z Británie a budeš to mít bez DPH na poště. Myslím, že to kdysi někdo kupoval a stálo to kolem 40 Ł na předek obě? Já to plánuju taky jako další upgrade.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Teď jsem pancéřované hadice musel vyhodit, na předku rupla. Vydržely tam 5 let. Čekal jsem víc. Prý to je běžné, že vydrží méně než original a proreznou.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07 XV 2.0 Ridge, MY19 Toyota Aygo X Forester SF, MY02 (ex)
Marty, a vliv na ztvrdnutí pedálu a rychlejší reakce jsi nějak významně pozoroval?
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Našel jsem, že vlastně jediný výrobce těch pancéřových hadic je Goodridge (z Británie). Akorát že sady na Legacy/OTB/Forestry dělají jen pro modely do roku 2000, pouze na Imprezy mají 93-dnes. Na Legacy IV mají jen na verzi GT, kde počítám budou podobné/samé jako na STi. Vůbec netuším, jak se může lišit sada třeba na Outbacka 2004 a Imprezu WRX 2004. ... na Ebay to vyjde bez ohledu na model zhruba na 2800 Kč s dopravou.
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Tak jsem zkušebně rozjel katalog TRW s brzdovými hadicemi, a přední brzdové hadice jsou na všech modelech Subaru z let cca 2000-2010 úplně stejné. Se zadními hadicemi je to bohužel špatné - ty na Rézy a L/O jsou jiné (dost jiné délky). Takže s těmi pancéřovými hadicemi Goodridge to na naše L/O nevidím moc růžově. Pochybuji, že by na Legacy GT byly stejné hadičky (a spojky), jako na běžných modelech :655: . I když pokud jsou na WR a STi stejné hadičky, tak pak by to možná OK bylo. Akorát bych nechápal, proč by pak u té sady na GT neměli uvedené i další motorizace :4690:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Tady je USDM Legacy 2.5 GT Spec B. Když si rozklikneš přední hadice, tak jsou všechny stejný, včetně Evropských modelů. Zadní se tam nějak liší, ale na mýho sedana zase stejný.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Dokonce tam píšou, že jsou dělaný na objednávku a je možný dodat jiný dýlky.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Marty, přesně to chtěla moje peněženka slyšet :supeer: :690:
Ještě jeden dotaz k těm hadičkám: jaká je tak běžně životnost těch originálních? Nechci hned lézt pod auto a zkoumat, jak moc jsou zpuchřelé :845:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Neboj, já je hodlám vyměnit pro klid v duši, aniž bych pod to auto lezl :850:
Spíš mi šlo o to, zdali někdo netuší nějaké obecné doporučení :4690:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04) EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<