Levorg - tažné zařízení
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Tak jsem žádal více informací...
montáž originální elektroinstalace je složitější, musí se při ní odstrojit kus interiéru vozu.
EyeSight je “rád”, když má informaci o připojeném přívěsu, upravuje pak brzdnou dráhu vozu. Pro tahání malých vozíků ta informace není až tak důležitá.
Takže je to tak, jak jsem si myslel - pokud něco potáhnu, tak budu řídit sám, stejně jako to dělám vždycky... :D
No a taky teda nechci, aby mi cokoliv odstrojovali a něco mi tam pak začalo vrzat, takže univerzální sada je jasná volba...
montáž originální elektroinstalace je složitější, musí se při ní odstrojit kus interiéru vozu.
EyeSight je “rád”, když má informaci o připojeném přívěsu, upravuje pak brzdnou dráhu vozu. Pro tahání malých vozíků ta informace není až tak důležitá.
Takže je to tak, jak jsem si myslel - pokud něco potáhnu, tak budu řídit sám, stejně jako to dělám vždycky... :D
No a taky teda nechci, aby mi cokoliv odstrojovali a něco mi tam pak začalo vrzat, takže univerzální sada je jasná volba...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Levorg - tažné zařízení
Řešil jsem loni pro Outback s ES, myslím, že to bude stejné: v AWD mě nechali vybrat z tazne.cz, vybral jsem odnímatelný vertikal Westfalia (super jednoduchá montáž i demontáž, nechci vozit kouli pořád). Určitě nic neodstrojovali, 7-pin přípojka bratru za 1.800 bez DPH (7 pinů primárně po nebrzděný přívěs, jinak lze řešit redukcí), plus nějaká práce. Nemám pocit, že by s tím měl mít ES nějaký problém, určitě jsme to vůbec neřešili.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20725
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - tažné zařízení
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
- Jméno a příjmení: Radek Kubata
- Bydliště: Budějky
Re: Levorg - tažné zařízení
Připojím svý postřehy, ikdyž řešim jiný auto...
- 7/13PIN: kromě stálýho a spínanýho + má 13PIN oproti 7PIN hlavně COUVAČKU, (EDIT) což už je povinný u brzděných přívěsů >750kg. Nosiče kol maj snad všechny 13PIN, takže za mě neni co řešit...
- el. origo/aftermarket: nemám ES, jen "hloupý" auto. Je tam připravenej konektor, na kt. se dá dostat jen odčalouněním podlahy a sáhnout pod tapec levýho boku kus za sedadly. Stejně jsem tapec sundaval, žádná velká pakárna, když má člověk montážní návod (mluvím o BR, Levorg to může mít jinak). Správná instalace má odpojovat mlhovku auta a senzory (pokud jsou).
- odnímatelný/pevný: mě se to nelíbí, takže sundavat. Mám BRINK BMA, což je zespodu pod úhlem asi 45°. Trvanlivosti s nosičem kol: píšou zátěž 82kg svisle, koule vypadá bytelně - 4hran, tak uvidíme.
- ceny: mě řekli v Subaru ČB předloni 15tis. odnímatelná Westfalia / 9tis. pevný nevimco. Ale protože to nebylo akut (viz níže), koupil jsem až letos ten jetej BRINK za 3tis.
- nosič na 5. dveře: mám THULE ClipOn High, koupil jsem kvuli ženy e-kolu, kt. na střechu nedám. Zatim jsem jezdil 3 kola na střeše, e-kolo 25kg na dveřích - ClipOn High má nosnost 2kola/30kg. Kolo sundat pokaždý, když chceš do kufru, s prázdným nosičem to neutahaný vzpěry daj. Zásadní věc pro montáž: horní hrana kufru nesmí bejt plastovej spoiler (což BR splňuje, ale BP třeba ne), ale bude to v THULE kompatibility listu.
- 7/13PIN: kromě stálýho a spínanýho + má 13PIN oproti 7PIN hlavně COUVAČKU, (EDIT) což už je povinný u brzděných přívěsů >750kg. Nosiče kol maj snad všechny 13PIN, takže za mě neni co řešit...
- el. origo/aftermarket: nemám ES, jen "hloupý" auto. Je tam připravenej konektor, na kt. se dá dostat jen odčalouněním podlahy a sáhnout pod tapec levýho boku kus za sedadly. Stejně jsem tapec sundaval, žádná velká pakárna, když má člověk montážní návod (mluvím o BR, Levorg to může mít jinak). Správná instalace má odpojovat mlhovku auta a senzory (pokud jsou).
- odnímatelný/pevný: mě se to nelíbí, takže sundavat. Mám BRINK BMA, což je zespodu pod úhlem asi 45°. Trvanlivosti s nosičem kol: píšou zátěž 82kg svisle, koule vypadá bytelně - 4hran, tak uvidíme.
- ceny: mě řekli v Subaru ČB předloni 15tis. odnímatelná Westfalia / 9tis. pevný nevimco. Ale protože to nebylo akut (viz níže), koupil jsem až letos ten jetej BRINK za 3tis.
- nosič na 5. dveře: mám THULE ClipOn High, koupil jsem kvuli ženy e-kolu, kt. na střechu nedám. Zatim jsem jezdil 3 kola na střeše, e-kolo 25kg na dveřích - ClipOn High má nosnost 2kola/30kg. Kolo sundat pokaždý, když chceš do kufru, s prázdným nosičem to neutahaný vzpěry daj. Zásadní věc pro montáž: horní hrana kufru nesmí bejt plastovej spoiler (což BR splňuje, ale BP třeba ne), ale bude to v THULE kompatibility listu.
Naposledy upravil(a) skuby dne úte bře 23, 2021 3:26 pm, celkem upraveno 2 x.
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Re: Levorg - tažné zařízení
Ahoj, to jsou super informace.
Reakce AWD: Tažné dle ceny a výběru na http://www.tazne.cz, tj.
Tažné pevné: 6 837 Kč
Kabeláž: 13 PIN: 3 503 Kč
Práce: 4500 Kč
Celkem za: 14 840 Kč.
TO zase není tak málo
Reakce AWD: Tažné dle ceny a výběru na http://www.tazne.cz, tj.
Tažné pevné: 6 837 Kč
Kabeláž: 13 PIN: 3 503 Kč
Práce: 4500 Kč
Celkem za: 14 840 Kč.
TO zase není tak málo
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
V Praze není jiný servis?
Jak jsem psal výše, mně ze Subaru nabídli elektriku za 1590 (13pólovou) a instalaci za 1725, s tím, že elektrika není typová (jako je na tom tazne.cz), ale univerzální.
Tím pádem je s tím víc práce při zapojování (napojuje se kabel na kabel v kufru), ale nemusí se rozebrat půlka interiéru, aby se natáhly kabely k typovým přípojkám někde až v motorovém prostoru, takže je s tím ve výsledku výrazně méně práce, a proto to taky pak stojí míň...
Být tebou bych napsal přímo do Subaru v Praze, případně někde v okolí... Furt se ti pak podle mě může vyplatit jet si to nechat udělat třeba do Plzně...
Jak jsem psal výše, mně ze Subaru nabídli elektriku za 1590 (13pólovou) a instalaci za 1725, s tím, že elektrika není typová (jako je na tom tazne.cz), ale univerzální.
Tím pádem je s tím víc práce při zapojování (napojuje se kabel na kabel v kufru), ale nemusí se rozebrat půlka interiéru, aby se natáhly kabely k typovým přípojkám někde až v motorovém prostoru, takže je s tím ve výsledku výrazně méně práce, a proto to taky pak stojí míň...
Být tebou bych napsal přímo do Subaru v Praze, případně někde v okolí... Furt se ti pak podle mě může vyplatit jet si to nechat udělat třeba do Plzně...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Levorg - tažné zařízení
Takhle: cena samotného tažného zařízení je jasná, tam moc velké rozdíly nejsou nikde.
Elektrika: já jsem za sedmi pólovou dal zhruba polovinu, redukce na nosič kol (13 pin) stojí kilo a jestli tam třeba nepůjde couvačka je mi fakt jedno.
No, a pak ta práce: je otázka, o kolik níž to jde srazit. Kolega teď nechává dodělávat tažné zařízení na Mazdu 6 u garážistů, tak jsem zvědavej, mohu dát případně vědět. Ale zase nevím, jestli bych byl ochoten Subaru v záruce garážistovi svěřit, mám k němu vztah. Po Praze o lepším Subaru servisu nevím a jezdit kvůli tomu 100 km tam a 100 km zpátky a strávit tam půl dne čekáním mi tedy ekonomický smysl moc nedává?
Elektrika: já jsem za sedmi pólovou dal zhruba polovinu, redukce na nosič kol (13 pin) stojí kilo a jestli tam třeba nepůjde couvačka je mi fakt jedno.
No, a pak ta práce: je otázka, o kolik níž to jde srazit. Kolega teď nechává dodělávat tažné zařízení na Mazdu 6 u garážistů, tak jsem zvědavej, mohu dát případně vědět. Ale zase nevím, jestli bych byl ochoten Subaru v záruce garážistovi svěřit, mám k němu vztah. Po Praze o lepším Subaru servisu nevím a jezdit kvůli tomu 100 km tam a 100 km zpátky a strávit tam půl dne čekáním mi tedy ekonomický smysl moc nedává?
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Kdyby mu to v Subaru (ne někde v garáži) udělali za ty ceny, jaké uváděli mně, tak na tom ušetří 4500, jestli pak najede 200 km za 7 Kč/km, tak je pořád 3000 v plusu...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Levorg - tažné zařízení
Taky trochu záleží na tom, jakou má hodinovou sazbu za svůj čas.zed píše:Kdyby mu to v Subaru (ne někde v garáži) udělali za ty ceny, jaké uváděli mně, tak na tom ušetří 4500, jestli pak najede 200 km za 7 Kč/km, tak je pořád 3000 v plusu...
Jinak v Praze EF třeba hodinovou sazbu určitě nižší nemá, takže úplně nevím, jaký servis měli v Subaru na mysli. Ale nepřu se, fakt nevím...
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Jméno a příjmení: Pavel Smolák
Re: Levorg - tažné zařízení
V každém případě ta nabídka, co máš od Subaru, je určitě super nejen z pohledu práce - i ceny za ty neoriginál přípojky jsou hodně nízké. Stačí si zadat do Heuréky třeba "univerzální elektropřípojka 7pin cc can pdc". Fakt zajímavé.slavoj71 píše: Taky trochu záleží na tom, jakou má hodinovou sazbu za svůj čas.
Jinak v Praze EF třeba hodinovou sazbu určitě nižší nemá, takže úplně nevím, jaký servis měli v Subaru na mysli. Ale nepřu se, fakt nevím...
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Subaru Outback MY2017
Re: Levorg - tažné zařízení
Asi budu vozit kolo v kufru
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
- Jméno a příjmení: Radek Kubata
- Bydliště: Budějky
Re: Levorg - tažné zařízení
Tak jestli jde o 1 (slovy jedno) kolo, tak to hoď na střechu a máš toLevap píše:Asi budu vozit kolo v kufru
Ještě krátce k tý elektroinstalaci: zajímalo by mě, jestli je tu někdo, komu to tahali až zepředu. Protože to se podle mě tahá fakt jen pro karavan: 15A stálý a 30A spínaný. Na světla bejvá připravenej konektor pod tapecem na jedný straně, což je podle mě snazší, než to napojovat u OBOU světel (binkry). Navíc třeba BR má mlhovku+couvačku na víku, takže tapec musí dolu tak jako tak...
Tohle ale řeší servis, málokdo se v tom chce vrtat jako já
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Re: Levorg - tažné zařízení
Ano, nejvic jezdím sám. Ale chtěl.jsem to do budoucna nějak kulturně vyřešit.
Jezdíme i ve třech, nosiče na střechu nemám (půjčují si).
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Jezdíme i ve třech, nosiče na střechu nemám (půjčují si).
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Re: Levorg - tažné zařízení
Poptal jsem taky EF.
Cena tažného stejná jako na www.tazne.cz cena instalace 8500.
Já se už raději nebudu nikde ptát
Cena tažného stejná jako na www.tazne.cz cena instalace 8500.
Já se už raději nebudu nikde ptát