Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Co mě třeba chybí u Forestra (2008) oproti Fiatu (2003) je to, že když (v létě samozřejmě) vypnu motor a náhodou jsem zapomněl zavřít el. ovládané okno, tak musím znovu zapnout zapalování. U Fiata i po vypnutí motoru je ještě možno nějakou chvíli zavřít el. ovládané okénko bez problémů. A to už nemluvím o takové věci, že při delším podržení zamykacího tlačítka na dálkáči se mi u Fiata zavřou zapomenutá otevřená okénka i na dálku. A pak že je Japonsko v elektronice nejdál - viz jejich roboti...
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Ahoj subaristi. V rijnu jsem se po cca 10ti letech vratil k Subaru. Kdysi jsem mnel Imprezu combi, 1996 a byl jsem moc spokojenej. Tak zkousim znova. Presel jsem z XC 70, 2,5turbo summun my 2005 na OB 3,6r. Takze troska srovnani. Krome kufru je Subo vetsi. Ten kufr je dan tvarem aut. Volvo je krabice, takze kufr je vetsi. Co se tyka interieru, tak to dle mne nejde srovnavat. O 5 let starsi volvo ma navrch. Libi se mne vice design palubky, sedacky jsou o moc lepsi a pohodlnejsi. Kuze je na nich i po 100t km jako nova. A jsou krasny. Ty velky svy jsou paradni. Subo nema zadny bocni vedeni. Presto, ze pisou ze to ma snad 11 smeru nastaveni vseho, ve volvu se mne sedelo lepe. Palubka u subara, vcetne stredoveho panelu mne prijde jak lacina hifi vez, sama barvicka a cudlicek. Nicmene funkcni to je. Motor je u suba jasne lepsi, tech cca 50 koni navic musi byt znat. Zase volvo mnelo celkem peknej zvuk, tady nevim, ze bezi motor. 4x4 nema cenu resit. Subaru je jinde. Na jizdnich vlastnostech je znat tech 5 let rozdilu. subo dela vse tak nejak lehceji. Co se tyka spotreby, je cca stejna. Obe auta slouzi jako ,,mama car'', takze vetsinou jezdi pritelkyne. Subo na dedkovskej rezim. Obe auta jezdi v prumeru kolem 10litru. 70% mimo mesto, zbytek mesta. Tak dost srovnani, ted o OB.
Co mne vadi. Veci co tu uz nekdo uvadel, jako trepajici se kapota. Nema vliv na fci, ale je to divny . Obcas vrzne palubka. Snad si sedne. Obcas neco jakoby uvnitr dveri spolujezdce. Asi tam neco lita. Ovladani BC kolicky je na nic, nicmene pouzivam minimalne, takze nemam problem. Media centrum - je to pekny, navigace mne prekvapila jak pekne a presne funguje. Lepe nez muj Garmin Zumo. HF jede kdyz chce. Pretahnout kontakty z Nokie, SE, iPhone se nedari...porad to jako nacita a nic. Pada BT spojeni. Udajne je to vina telefonu. MP3 prehrava z ipodu super. Couvaci kamera, obzvlast pro holku dobra vec. Ale je porad spinava, takze vlastne nic . El. rucku neresim. Nevadi mne. Na co si vsak nemohu zvyknout, je bezklicove startovani. Kolikrat vybehnu a auto na mne pipa, nebo zas necham ,,klicek'' vevnitr, osobne bych bral klasickej klic. Na aute je najeto cca 7tis a koberecek u ridice je pomalu na vyhozeni. Je to blbost, ale mohlo to byt lepsi. Co mne stve dost, je jak nikdo zminoval ostrik svetel pri kazdem ostriknuti skla. Porad dolejvam. Svetla mne sviti pekne, tam bez vyhrad.Sedacky mne nevrzou. U zadni roletky v kufru, ta cast co resi zakryti pri posunu u zadnich sedacek, mne spini a odira podhlavniky. Jezdime ve dvou, tak jsem je zvedl a je to OK. Tak, to je snad vse k interieru.
Z venku mne vadi zavirani kufru. Opet jak nekdo psal, nekdy to jde az na 2-3x te. Pry spatne zaviram Najel jsem ted cca 2500km s 2,5 cvt a ten to mnel OK, tak nevim. Jo a jeste k interieru. To CVT bylo v cernym plysi, a prislo mne o hodne utulnejsi nez ta svetla kuze. Pri 120kmh mam pocit, ze trosku vibruje do volantu. Geometrie OK. To same pri pribrzdeni. Snad to byl jen nejakej zmrazek nekde. Designove se mne taky vice libi starsi generace, ale uz si zvykam i na tuto a prichazim ji na chut. Chtel jsem nove auto a tak stejne neni jina moznost. XC70 ve vybave co jsem chtel je cenove jinde. A i kdyby nebyla, nejpis bych stejne zkusil OB.
Jizdni vlastnosti jsou excelentni, chovani na snehu super. Jsem priznivec off roadu na 2 i 4 kolech a OB mne moc mile prekvapil. Umi hodne. Automat mne prijde v pohode a nejak nemam potrebu srovnavat treba s BMW, kde ma o x stupnu vice. Padla pouzivam v podstate jen kdyz to zkousim a blbnu a nebo pro sjizdeni na snehu k podrazovani. Jak nikdo psal, tak s naklony kstle pri prudsim prujezdu zatacky problem nemam. Jsem naviklej z meho auta na uplne neco jineho . S autem jsem spokojenej. Vcetne spotreby. Kdyz se chci svezt na SS rezim, spotrebu neresim a nezajima mne co to zere. Pro bezne jezdeni je spotreba super. Trosku boj byl sehnat zimaky. Ten rozmer nikde nebyl. Mam Nokiany a jsem spokojenej. Auto bych si klidne koupil opet. Dokonce jsem uvazoval, ze si v budoucnu koupim GT pro sebe. bohuzel, uz nemam sanci. To je asi vse.
Zdravim TL
Co mne vadi. Veci co tu uz nekdo uvadel, jako trepajici se kapota. Nema vliv na fci, ale je to divny . Obcas vrzne palubka. Snad si sedne. Obcas neco jakoby uvnitr dveri spolujezdce. Asi tam neco lita. Ovladani BC kolicky je na nic, nicmene pouzivam minimalne, takze nemam problem. Media centrum - je to pekny, navigace mne prekvapila jak pekne a presne funguje. Lepe nez muj Garmin Zumo. HF jede kdyz chce. Pretahnout kontakty z Nokie, SE, iPhone se nedari...porad to jako nacita a nic. Pada BT spojeni. Udajne je to vina telefonu. MP3 prehrava z ipodu super. Couvaci kamera, obzvlast pro holku dobra vec. Ale je porad spinava, takze vlastne nic . El. rucku neresim. Nevadi mne. Na co si vsak nemohu zvyknout, je bezklicove startovani. Kolikrat vybehnu a auto na mne pipa, nebo zas necham ,,klicek'' vevnitr, osobne bych bral klasickej klic. Na aute je najeto cca 7tis a koberecek u ridice je pomalu na vyhozeni. Je to blbost, ale mohlo to byt lepsi. Co mne stve dost, je jak nikdo zminoval ostrik svetel pri kazdem ostriknuti skla. Porad dolejvam. Svetla mne sviti pekne, tam bez vyhrad.Sedacky mne nevrzou. U zadni roletky v kufru, ta cast co resi zakryti pri posunu u zadnich sedacek, mne spini a odira podhlavniky. Jezdime ve dvou, tak jsem je zvedl a je to OK. Tak, to je snad vse k interieru.
Z venku mne vadi zavirani kufru. Opet jak nekdo psal, nekdy to jde az na 2-3x te. Pry spatne zaviram Najel jsem ted cca 2500km s 2,5 cvt a ten to mnel OK, tak nevim. Jo a jeste k interieru. To CVT bylo v cernym plysi, a prislo mne o hodne utulnejsi nez ta svetla kuze. Pri 120kmh mam pocit, ze trosku vibruje do volantu. Geometrie OK. To same pri pribrzdeni. Snad to byl jen nejakej zmrazek nekde. Designove se mne taky vice libi starsi generace, ale uz si zvykam i na tuto a prichazim ji na chut. Chtel jsem nove auto a tak stejne neni jina moznost. XC70 ve vybave co jsem chtel je cenove jinde. A i kdyby nebyla, nejpis bych stejne zkusil OB.
Jizdni vlastnosti jsou excelentni, chovani na snehu super. Jsem priznivec off roadu na 2 i 4 kolech a OB mne moc mile prekvapil. Umi hodne. Automat mne prijde v pohode a nejak nemam potrebu srovnavat treba s BMW, kde ma o x stupnu vice. Padla pouzivam v podstate jen kdyz to zkousim a blbnu a nebo pro sjizdeni na snehu k podrazovani. Jak nikdo psal, tak s naklony kstle pri prudsim prujezdu zatacky problem nemam. Jsem naviklej z meho auta na uplne neco jineho . S autem jsem spokojenej. Vcetne spotreby. Kdyz se chci svezt na SS rezim, spotrebu neresim a nezajima mne co to zere. Pro bezne jezdeni je spotreba super. Trosku boj byl sehnat zimaky. Ten rozmer nikde nebyl. Mam Nokiany a jsem spokojenej. Auto bych si klidne koupil opet. Dokonce jsem uvazoval, ze si v budoucnu koupim GT pro sebe. bohuzel, uz nemam sanci. To je asi vse.
Zdravim TL
Subaru Outback 3,6r, MY2010
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
troylee: Ahoj, vítám tě u nás :pr: Pěkný srovnání - gratulace k 3.6R :supeer:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
troylee> vitej tady. Pokud nejsi Qwertz, tak jsi uz druhej koho v posledni dobe ctu, ze ma 3.6ku. Recenze Qwertze je zde - pro porovnani http://moje.auto.cz/Qwertz/subaru-outback-3-6r.html
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
HonzaCZ - diky
Slavek_xxx - ne nejsem. Tu recenzi jsem cetl. Mame taky tu bilou perlu. Bohuzel uz s novym naraznikem :( Pan si spletl hlavni. Ale sel dil za dil, takze pohoda.
TL
Slavek_xxx - ne nejsem. Tu recenzi jsem cetl. Mame taky tu bilou perlu. Bohuzel uz s novym naraznikem :( Pan si spletl hlavni. Ale sel dil za dil, takze pohoda.
TL
Subaru Outback 3,6r, MY2010
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
odkarbonování jsem ještě nestihl pořešit....ale určitě to provedu co nejdříve :655: .Nalil jsem do benzínu přípravek na čištění vstřiků,ventilů apod.jinak nic víc.seatik píše:Jak dopadlo to odkarbonovani Miloši,sel si do toho?
troylee moc fajn recenze Subaru vs. Volvo... :826: .Tak at Ti Outbeck dělá jenom radost :850:
scooter
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Jo takhle Honzíku, no tak to joooo :845: No to nemá :686: Mohlo by to být na novém, ale třbe Ondra, nebo Spinner musí říct :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Tak jsem testnul stěrač a při zařazení zpátečky a zapnutém předním, zadní stěrač nestírá. Pouze když je zapnutej tak se zrychlí.
Nevím co Honza myslel těma dojezdama???
Jestli že na jedno zmáčknutí sjede celý okno, tak to neumí. Jestli to že okno zajede do dveří celý tak to jo.
Nevím co Honza myslel těma dojezdama???
Jestli že na jedno zmáčknutí sjede celý okno, tak to neumí. Jestli to že okno zajede do dveří celý tak to jo.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
No takže očividně ví, že couváš, teda stačilo by fakt málo, aby se i sám zapnul... Ale třeba nechtěj - mohla by tam bejt hromada sněhu na zadním okně nebo by byl přimrzlej a už by byl problém... no ale zase na druhou stranu by tam tak jako tak měla být nějaká ochrana, takže to neni výmluva - prostě by to tam měli mítroura74 píše:Tak jsem testnul stěrač a při zařazení zpátečky a zapnutém předním, zadní stěrač nestírá. Pouze když je zapnutej tak se zrychlí.
Přesně to jsem myslel. Dělá to aspoň to u řidiče (na promáčknutí; mně to dělá řidičovo nahoru i dolu)?roura74 píše:Nevím co Honza myslel těma dojezdama??? Jestli že na jedno zmáčknutí sjede celý okno, tak to neumí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
jj u řidiče jo. Co mají ještě nedořešený, tak když zablokuju čudlem okna tak je nemůžu ovládat ani z místa řidiče.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Jo to má moje taky... to je taky pěkná blbost.roura74 píše:jj u řidiče jo. Co mají ještě nedořešený, tak když zablokuju čudlem okna tak je nemůžu ovládat ani z místa řidiče.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
troylee: velmi pěkná recenze OB vs. Volvo :supeer: ... ta 3,6 musí být k pomilování :drive:
Už je nás tu víc s nedovírajícím víkem kufru. Nezajedem všichni naráz reklamovat ??? ::-DD: :811:
Už je nás tu víc s nedovírajícím víkem kufru. Nezajedem všichni naráz reklamovat ??? ::-DD: :811:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
troylee, gratulace k H6 3,6R :pr: Pěkné srovnání a řek bych, že přesně dle mého gusta, řešit řešitelné a neřešitelné neřešit :845:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Caute, diky za positiv reakce. Jo, ten motor je pecka. A prekvapil mne, ze se s nim da jezdit i na spotrebu, aniz bych zdrzoval. Co sem zkousel, tak na dalnici dokazu jet usporneji nez tempomat.
Jinak ten kufr mne stve. Presvedcovali mne, ze to tak ma byt, ze to spatne zaviram, ale vidim, ze nas je vic, co neumime zavrit viko kufru , takze to budu resit.
TL
Jinak ten kufr mne stve. Presvedcovali mne, ze to tak ma byt, ze to spatne zaviram, ale vidim, ze nas je vic, co neumime zavrit viko kufru , takze to budu resit.
TL
Subaru Outback 3,6r, MY2010
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
U new foresteru to dělá potíže taktéž, někdy s tím kufrem člověk musí opakovaně bouchat a někdy docela silně. Předpokládám, že to bude mít stejný zámek, jelikož jsou to oba new modely. Navíc když auto nestojí zrovna na asfaltu, ale někde na nezpevněné čestě, tak je to ještě horší.troylee píše:Jinak ten kufr mne stve. Presvedcovali mne, ze to tak ma byt, ze to spatne zaviram, ale vidim, ze nas je vic, co neumime zavrit viko kufru , takze to budu resit.TL