Subaru do 120k
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Subaru do 120k
Spousta postrehu bude tady z fora Chce to kazdopadne dobre vybrat a nechat si poradit od zkusenejsich
Dej vedet urcite to nebude problem potkat se v KT
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dej vedet urcite to nebude problem potkat se v KT
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1887
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Subaru do 120k
Ano, AWD nabízí "předkupní prohlídku": http://awd.cz/servis#servis1. Ale já jsem ji nevyužil.klicnik píše: V ramci Prahy jsem natrefil treba na https://auto.bazos.cz/inzerat/114786004 ... ajitel.php - u AWD jsem v jejich bazarove nabidce vidal protokoly k autum a pusobi na mne serioznim dojmem. Dodavaji podobne protokoly i v servisu? (Jake podklady bych nemel zapomenout vyzadat pred prohlidkou/behem ni?)
Na prvni pohled to vypada, ze bych se s timhle mohl vejit do limitu i s novou prestavbou.
Chtěl jsem říci, že lego i reza budou lepší na silnici/dálnici, ale přes 4x4 jin ve vysokém sněhu dojde dech dříve než otíkovi. Prostě si dříve sednou na břicho a dojde čas na lopatování. A pak je rozdíl, zda k prohrnuté silnici to máš metrů 5 nebo 50.klicnik píše: Nu, podle letosni zimy se to moc posoudit neda a z let minulych mam info akorat od sousedu.
Zas abych neprehanel, neni to zadna samota u lesa, je to normalni bocni ulice, kde je nekolik bytovek. Tedy, neco tam cas od casu projede, nicmene jeden soused povidal, ze mel svyho casu treba nejaky VW Caddy a s tim se tam kolikrat proste nevyskrabal. Na stranu druhou, venku vidam i bezna auta bez 4x4, tak hadam, ze to nebude tak zle a v kombinaci s lopatou to muze jit i tak.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14942
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru do 120k
Ještě jeden praktický postřeh - je to subjektivní, ale Lego 2005 má (pro mne) o vesmír pohodlnější sedačku než Forester 2004. A taky Lego o moc líp svítí (stejně to není kdo ví jaká sláva, ale mezi slepejma jednookej králem). Já jen, že většinou se vybírá podle jiných parametrů, ale zmiňoval jsi delší trasy...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Subaru do 120k
Rozumim. A to jsem chtel s vyberem schvalne pockat az po letosni zime, ze budu mit zhruba predstavu, co a jak se snehem.jkotek píše:Chtěl jsem říci, že lego i reza budou lepší na silnici/dálnici, ale přes 4x4 jin ve vysokém sněhu dojde dech dříve než otíkovi. Prostě si dříve sednou na břicho a dojde čas na lopatování. A pak je rozdíl, zda k prohrnuté silnici to máš metrů 5 nebo 50.
Na druhou stranu, jestlize vena jezdi na Rudu Imprezou, tak na tom zrejme az tak zalezet nebude.
Zatim diky za postrehy, jdu hledat dale, zkusim neco zjistit o tom z linku vyse (snad pujde z lejster ze servisu neco vycist) a v prubehu tydne se jeste ozvu vrtasovi ohledne domluvy pripadne prohlidky. Preci jen ve mne vzbuzuje cosi vetsi duveru koupe od nekoho, kdo to ma vic jako hobby, rozumi tomu a je tu trochu jako "znama firma".
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru do 120k
No "známá firma" on je.klicnik píše:Preci jen ve mne vzbuzuje cosi vetsi duveru koupe od nekoho, kdo to ma vic jako hobby, rozumi tomu a je tu trochu jako "znama firma".
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1499
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Subaru do 120k
Ahoj, vím, že jsi skoro zavrhnul Forestra, ale pokud chceš velký kufr a uvažuješ o Impreze, tak si myslím, že je blbost vyřazovat Forestra - má větší kufr, než Impreza
Hlavně , neplatí, že je to auto jen do terénu, já sním jezdím většinu po silnicích ve Středočeským kraji a Praze
Koukni na tohohle: https://auto.bazos.cz/inzerat/115453444 ... ka1maj.php
Hlavně , neplatí, že je to auto jen do terénu, já sním jezdím většinu po silnicích ve Středočeským kraji a Praze
Koukni na tohohle: https://auto.bazos.cz/inzerat/115453444 ... ka1maj.php
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1499
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Subaru do 120k
Nevím, jestli jsi psal preferenci převodovky, ale tady máš Lego 2004 2.0 v automatu za 50 tisíc
Píše, že je to 2.0R, ale podle výkonu není, takže líp pro případný LPG.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Píše, že je to 2.0R, ale podle výkonu není, takže líp pro případný LPG.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1499
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Subaru do 120k
Nebo Outback 2.5 2007 v plynu za 109 tisíc
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Re: Subaru do 120k
Vcera se mi ozval prodejce odtud:
Prosel jsem tedy aspon ty dostupne servisni zaznamy a mimo jine je tam jeden od Freye:
Detailni fotky pak jeste ukazuji drobotinu, malej puntik koroze u okna, trochu natuklej predek (ale lak v poradku), podvozek foceny od zeme (ne ze zvedaku) vypada celkem OK vyjma jednoho mista, ktere se mi na prvni pohled trosku nepozdava - v priloze.
Jeste teda probehla vymena skla PZ boku, podle protokolu ne ve spojitosti s pojistnou udalosti, duvod cert vi.
Posledni kontrola v AWD ma nasledujici zjistene nedostatky/doporuceni/poznamky:
- P kotouce 24mm + desky 9,5mm (meneny 2018) / Z kotouce 9,8mm + desky 5mm
- na vymenu: P gumy stabilizatoru, predni silentbloky v zadnich tehlicich
- prepaskovat L vnitrni manzetu, natrzene silentbloky v zadnich pricnych raminkach, voda v zadni mlhovce
Krom toho v tech (dostupnych) protokolech treba nebyla zadna zminka o rozvodech, navzdory tomu to vypada, ze bylo servisovani pravidelne .... akorat, ze ta historie pokryva jen poslednich 130000-170000km...
Prijde mi, ze je u toho vic otazek, nez odpovedi, ale zas se z toho muzu dovedet, na co vic si dat pozor.
---
@Tomiq:
Taky diky, ale jak koukam, co za zahadu je kolem jednoho obycejnyho auta na benzin, tak mozna bude lepsi prvne poohlizet fakt jen benzin. Kdyz si vezmu, ze treba to, k cemu uz mam podklady, by bylo jeste v plynu, tak to bude chaos totalni :D
Uvidim, co se dozvim u vrtasova kamarada a pak budu pokracovat v hledani nejspis jen benzinu.
---
Jeste jsem se spojil s vrtasem pres SZ, to na prvni pohled vypada dobre a po servise, takze si v tydnu udelam jeste vylet smer Kladno.
I'll be back.
Servisni historie, kterou mi majitel zaslal, zacina az v 2010 (pri cca 130 tis. km), v provozu je ale od 2000. Tezko rict, jestli starsi zaznamy uz Frey nema, nebo co je za tim. Jmeno odberatele je jine, nez jmeno prodavajiciho, prodavajici tim vsak pry jezdi do prace a pribyva kolem 40 km/den, sam pak v komunikaci uvadel, ze ... "predchozi majitel tim na neco najel pod dvermi spolujezdce, je to trosku prohnuty a bude to misto potreba osetrit proti korozi".klicnik píše:V ramci Prahy jsem natrefil treba na https://auto.bazos.cz/inzerat/114786004 ... ajitel.php
Prosel jsem tedy aspon ty dostupne servisni zaznamy a mimo jine je tam jeden od Freye:
... tedy bourane na zadek, nerozumim ale tem zkratkam d+m a r+s - da se u teto opravy uvazovat, ze slo jen o "kosmetiku" (naraznik a svetla) a tem podstatnym castem auta se da stale verit, nebo radsi ruce pryc?oprava po havarii, vymena Z narazniku+PaL odrazky, kontrola vyztuhy
d+m a r+s Z naraznik-vymena + drzaky + odrazky
lak Z narazniku
Detailni fotky pak jeste ukazuji drobotinu, malej puntik koroze u okna, trochu natuklej predek (ale lak v poradku), podvozek foceny od zeme (ne ze zvedaku) vypada celkem OK vyjma jednoho mista, ktere se mi na prvni pohled trosku nepozdava - v priloze.
Jeste teda probehla vymena skla PZ boku, podle protokolu ne ve spojitosti s pojistnou udalosti, duvod cert vi.
Posledni kontrola v AWD ma nasledujici zjistene nedostatky/doporuceni/poznamky:
- P kotouce 24mm + desky 9,5mm (meneny 2018) / Z kotouce 9,8mm + desky 5mm
- na vymenu: P gumy stabilizatoru, predni silentbloky v zadnich tehlicich
- prepaskovat L vnitrni manzetu, natrzene silentbloky v zadnich pricnych raminkach, voda v zadni mlhovce
Krom toho v tech (dostupnych) protokolech treba nebyla zadna zminka o rozvodech, navzdory tomu to vypada, ze bylo servisovani pravidelne .... akorat, ze ta historie pokryva jen poslednich 130000-170000km...
Prijde mi, ze je u toho vic otazek, nez odpovedi, ale zas se z toho muzu dovedet, na co vic si dat pozor.
---
@Tomiq:
Taky diky, ale jak koukam, co za zahadu je kolem jednoho obycejnyho auta na benzin, tak mozna bude lepsi prvne poohlizet fakt jen benzin. Kdyz si vezmu, ze treba to, k cemu uz mam podklady, by bylo jeste v plynu, tak to bude chaos totalni :D
Uvidim, co se dozvim u vrtasova kamarada a pak budu pokracovat v hledani nejspis jen benzinu.
---
Jeste jsem se spojil s vrtasem pres SZ, to na prvni pohled vypada dobre a po servise, takze si v tydnu udelam jeste vylet smer Kladno.
I'll be back.
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru do 120k
tohle poslední jsem si prohlížel ,to je stará ludra nezajímavá ,kdyby to bylo za 30 tak proč ne.
honzo říkal jsi že tě nic netlačí,porozhlížej se v klidu hledej vybírej.
honzo říkal jsi že tě nic netlačí,porozhlížej se v klidu hledej vybírej.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1499
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Subaru do 120k
Přesně Klicniku, tahle cena je totální úlet - já nedávno prodal BH 2.5 ale 2002 za 33 tisíc
Prostě ty ceny šly obecně dolů, denně se dívám na Bazoš a za posledního půl roku je vidět jak novější modely (od 2004) nahradily ty starší, který jednak skoro nejsou, ale hlavně je nahradily i cenově...
Vybírej v klidu.
Jinak s tím plynem naprosto souhlasím, jen jsem vycházel ze zadání
Prostě ty ceny šly obecně dolů, denně se dívám na Bazoš a za posledního půl roku je vidět jak novější modely (od 2004) nahradily ty starší, který jednak skoro nejsou, ale hlavně je nahradily i cenově...
Vybírej v klidu.
Jinak s tím plynem naprosto souhlasím, jen jsem vycházel ze zadání
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Re: Subaru do 120k
Tak jsem se byl podivat na auto, o kterem se mi zminil vrtasp pres SZ a moje prvni dojmy jsou, ze dost dobry.
Legacy 2004, EJ20, 220000 km, vymenene LPG v Neptun Harfa / Milos Vavra, revize platna rok nebo 10 tis. km, nova nadrz, cena 84000.
Automaticke prepnuti na LPG par minut po startu, volnobeh drzi.
LPG system podle papiru z revize nepoznam - je tam popsany tam NECAM (regulator tlaku), MED (provozni LPG ventil), Teleflex (ridici jednotka), Tomasetto (viceucelovy ventil + pripojka plneni) a Atiker (plynotesna schrana, tlakova nadrz).
Mam v tom trochu chaos: Ktery z techto vyrobcu je "vyrobcem systemu", pro ktereho mam hledat servis na budouci kontroly a revize? Luzany uvadi, ze delaji servis Tomasetto, ale jestli je to ono...
Jsou hotove emise, je ale jeste na prevoznich znackach (potrebne prihlaseni a STK). Interier vypada v pohode, nejaka kosmetika na palubovce, sedadla neprosezeny, neodrbany, se svyma 185cm se tam celkem pohodlne vlezu.
Karoserie vypada bez koroze (prahy, lemy, dvere do kufru), akorat jedno misto vlevo vpredu bylo trochu tuknuty - je to vyklepany, malej kousek rzi - pry resitelne. Prelakovane pry nebylo nikde (nemam jak overit).
Spodek jsem zkousel fotit mobilem, viditelnych mist ale bylo celkem malo - spousta toho je pod plastovym krytem. Vyfuk ma na malym miste trosku povrchove rzi, to snad ale nestoji za rec.
Co se tyka prostoru a kufru, mista je tam opravdu hodne, az si rikam, jestli to neni az moc... ale vyuziti se pro to beztak najde.
Meli jsme to i na projizdce, pocitove prijemne, plynule, nic neklepalo, nehazelo. Rozvody delane loni (cca 10 tis. km zpatky). Brzdy cca v pulce zivotnosti. Celni sklo bez skrabancu, pry pravdepodobne menene.
K tomu protokol od nemecke Dekry, nemecke papiry (dva predchozi majitele), tedka nova ceska emisni kontrola.
Nabidli i moznost nechat auto proverit u AWD v ramci jejich predkupni prohlidky, ale podle vrtase to bylo plne servisovano, takze to snad ani nebude potreba (?).
Co se tyka dalsich nakladu, tady predbezne pocitam s druhou sadou kol, cistenim/dezinfekci klimy, preventivni vymenou naplni (i v prevodovce), prihlaseni, STK... pokud je vsechno dobry, tak bych se mohl vejit do rozpoctu jeste s osetrenim podvozku a dutin.
Musim rict, ze jsem docela nahlodanej do toho jit, ale houby tomu rozumim.
Zapomnel jsem zkontrolovat neco, co by mne melo pripadne "odhlodat"?
Legacy 2004, EJ20, 220000 km, vymenene LPG v Neptun Harfa / Milos Vavra, revize platna rok nebo 10 tis. km, nova nadrz, cena 84000.
Automaticke prepnuti na LPG par minut po startu, volnobeh drzi.
LPG system podle papiru z revize nepoznam - je tam popsany tam NECAM (regulator tlaku), MED (provozni LPG ventil), Teleflex (ridici jednotka), Tomasetto (viceucelovy ventil + pripojka plneni) a Atiker (plynotesna schrana, tlakova nadrz).
Mam v tom trochu chaos: Ktery z techto vyrobcu je "vyrobcem systemu", pro ktereho mam hledat servis na budouci kontroly a revize? Luzany uvadi, ze delaji servis Tomasetto, ale jestli je to ono...
Jsou hotove emise, je ale jeste na prevoznich znackach (potrebne prihlaseni a STK). Interier vypada v pohode, nejaka kosmetika na palubovce, sedadla neprosezeny, neodrbany, se svyma 185cm se tam celkem pohodlne vlezu.
Karoserie vypada bez koroze (prahy, lemy, dvere do kufru), akorat jedno misto vlevo vpredu bylo trochu tuknuty - je to vyklepany, malej kousek rzi - pry resitelne. Prelakovane pry nebylo nikde (nemam jak overit).
Spodek jsem zkousel fotit mobilem, viditelnych mist ale bylo celkem malo - spousta toho je pod plastovym krytem. Vyfuk ma na malym miste trosku povrchove rzi, to snad ale nestoji za rec.
Co se tyka prostoru a kufru, mista je tam opravdu hodne, az si rikam, jestli to neni az moc... ale vyuziti se pro to beztak najde.
Meli jsme to i na projizdce, pocitove prijemne, plynule, nic neklepalo, nehazelo. Rozvody delane loni (cca 10 tis. km zpatky). Brzdy cca v pulce zivotnosti. Celni sklo bez skrabancu, pry pravdepodobne menene.
K tomu protokol od nemecke Dekry, nemecke papiry (dva predchozi majitele), tedka nova ceska emisni kontrola.
Nabidli i moznost nechat auto proverit u AWD v ramci jejich predkupni prohlidky, ale podle vrtase to bylo plne servisovano, takze to snad ani nebude potreba (?).
Co se tyka dalsich nakladu, tady predbezne pocitam s druhou sadou kol, cistenim/dezinfekci klimy, preventivni vymenou naplni (i v prevodovce), prihlaseni, STK... pokud je vsechno dobry, tak bych se mohl vejit do rozpoctu jeste s osetrenim podvozku a dutin.
Musim rict, ze jsem docela nahlodanej do toho jit, ale houby tomu rozumim.
Zapomnel jsem zkontrolovat neco, co by mne melo pripadne "odhlodat"?
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru do 120k
další ne úplně optimální.
Je tam systém Teleflex Necam skoro nikdo to neservisuje ,drahé díly (vstřikovače,řj, reduktor) za druhé byl zajisté v autě hoodně let možná komplet nájezd na plyn.je to pak řešitelný výměnou za třeba český systém Magic komplet předek (použitelný z toho bude nádrž trubky) komplikovaná pakárna.pises servisovaný ( jde doložit že se pravidelně měnily oleje,kontrolovaly vůle ventilů,co spojka, výfuky) že Němec jednou za třicet tisíc km přijede vyměnit olej v motoru vodu v ostřikovačích i to může být scheckheftgepflegt..
Je tam systém Teleflex Necam skoro nikdo to neservisuje ,drahé díly (vstřikovače,řj, reduktor) za druhé byl zajisté v autě hoodně let možná komplet nájezd na plyn.je to pak řešitelný výměnou za třeba český systém Magic komplet předek (použitelný z toho bude nádrž trubky) komplikovaná pakárna.pises servisovaný ( jde doložit že se pravidelně měnily oleje,kontrolovaly vůle ventilů,co spojka, výfuky) že Němec jednou za třicet tisíc km přijede vyměnit olej v motoru vodu v ostřikovačích i to může být scheckheftgepflegt..
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14942
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru do 120k
Bych to úplně nehanil. Za 84 nemůžeš chtít zázraky. Jestli to na plyn jede dobře, tak bych s tím pojezdil a až to začne zlobit, tak překopat na Magic.
Co se výměny olejů atd. týče, většina aut v téhle cenové kategorii nemá servisní historii vůbec žádnou nebo má servisku, kde je pár razítek a jestli neumíš italsky, aby sis do toho servisu zavolal, jsi stejně v loji Čili ano, auto od příbuzného puntičkáře, které je v rodině od nova, by bylo lepší volba, ale kdo z nás tu možnost má, že...
Co se výměny olejů atd. týče, většina aut v téhle cenové kategorii nemá servisní historii vůbec žádnou nebo má servisku, kde je pár razítek a jestli neumíš italsky, aby sis do toho servisu zavolal, jsi stejně v loji Čili ano, auto od příbuzného puntičkáře, které je v rodině od nova, by bylo lepší volba, ale kdo z nás tu možnost má, že...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49367
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru do 120k
Za mě bych se toho nebál. Vrťas nemá potřebu ti nabízet nějakej průser, protože by to byla jeho špatná reklama. Normálně tu s náma žije a funguje, tak si nebude kálet do vlastního hnízda. To za prvé.
Za druhé. Teleflex je německý systém. Když funguje, tak super, když nefunguje, tak vyhodit a nahradit. Nebyl bys ani první, ani poslední.
Když nemusíš řešit nádrž a multiventil, tak zástavba Magic4 do čtyřválce by tě vyšla na nějakých 12-14000. A to je cena asi 3 vstřikovačů na Teleflex.
Takže bych se toho nelekl, ale rovnou bych byl na tvém místě smířenej s touhle variantou. Jak se na plynu něco posere, pryč s tím a vyměnit.
To co měnili na tý Harfě byla nádrž.
Tomasetto je multiventil, nejlevnější, co se dá koupit. Teď ho budu dávat na Previi.
Nějaký ty fotky podvozku máš ? Ono je tam totiž i přes zaplastování vidět všechno podstatný.
Za druhé. Teleflex je německý systém. Když funguje, tak super, když nefunguje, tak vyhodit a nahradit. Nebyl bys ani první, ani poslední.
Když nemusíš řešit nádrž a multiventil, tak zástavba Magic4 do čtyřválce by tě vyšla na nějakých 12-14000. A to je cena asi 3 vstřikovačů na Teleflex.
Takže bych se toho nelekl, ale rovnou bych byl na tvém místě smířenej s touhle variantou. Jak se na plynu něco posere, pryč s tím a vyměnit.
To co měnili na tý Harfě byla nádrž.
Tomasetto je multiventil, nejlevnější, co se dá koupit. Teď ho budu dávat na Previi.
Nějaký ty fotky podvozku máš ? Ono je tam totiž i přes zaplastování vidět všechno podstatný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97